X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Opdater ikke din PS3 til 4.45!!!


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/06-13 11:56 
Der er åbentbart noget galt med denne firmware version der brick'er PS3'ere.
Det ser ud til at problemet især opstår med modeller hvor man har udskiftet harddisken.

Her er en tråd på Sony's forum om det
http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-3-Support/Problem-after-update-to-4-45/td-p/40712247
BeanoBeanoSkrevet 19/06-13 11:58, rettet 19/06-13 11:58 
Updaten er trukket tilbage iflg. EG. Men hvis den allerede er downloaded skal man ikke installere hvis man selv har opgraderet HDD'en. Det lyder ret fucked up!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-13 12:00 
Kan der ske noget hvis man stadig kører med original harddisk? Jeg tænker om det er nødvendigt at advare de venner der ikke følger med i nyhederne på nettet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/06-13 12:02 
Flg. historien er det kun ifm. opgraderet HDD og firmwaren er trukket tilbage, så der kommer nok snart en ny og/eller en officiel udmelding.
SumezSumezSkrevet 19/06-13 12:03 
Hvornår er den update kommet? Jeg opdaterede min i søndags, da den ville have det... problemet er jo at PS3 tvinger folk til at lave system update før man må starte et spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/06-13 12:04, rettet 19/06-13 12:06 
Nej, ikke når updaten er trukket tilbage. Updaten kom i morges eller nat.
SumezSumezSkrevet 19/06-13 12:06 
...men før de når at trække den tilbage
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-13 12:07 
Yes tjekkede lige den dukker ikke op når jeg tænder min maskine. Heller ikke hvis jeg manuelt forsøger at hente ny opdatering fra nettet :)

Men tusind tak for advarslen Bo, også selvom jeg stadig kører med den bitte 160GB stock HDD :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-13 12:07 
Sumez>
problemet er jo at PS3 tvinger folk til at lave system update før man må starte et spil.

Nej den gør ej..
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/06-13 12:08, rettet 19/06-13 12:09 
@Sumez: Du er ikke tvunget til at opdatere med mindre spillet kræver en bestemt firmware version (som så er på disken), eller du skal logge på PSN. Nogle få updates er dog frivillige så man stadig kan komme på PSN uden at anvende seneste firmware.
ElgenElgenSkrevet 19/06-13 12:11 
Det skulle vist kun være et problem hvis HDD > 500GB
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/06-13 12:13 
Den eneste grund til at jeg hørte om det var på grund af en video der lå i mit subscriber feed på YouTube... Er ikke selv berørt af det.

Det lyder til at man kan fixe det via installere et en update via USB i service mode, så folk's konsoller er ikke helt knækkede.
BeanoBeanoSkrevet 19/06-13 12:15 
Ja det tror jeg også - recovery mode bør virke hvis man er ramt, men der skal stadig en ny firmware til :P
HankyHankySkrevet 19/06-13 12:19 
Godt jeg ikke spillede i nat - har opgraderet til 750 GB HDD.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Captain NCaptain NSkrevet 20/06-13 11:31 
Sony og deres Firmware updates. Hvad pokker er det dog de konstant opdaterer?
Undrer mig næsten at den slag her ikke er sket tidligere.

Nintendo har heller ikke været for heldige med deres sidste 3DS update.
Hvis man updatere sit Mii Plaza så crasher den hvis man prøver at hente nogle af de nye spil. Det er åbenbart en fejl der sker her i Europa så vidt jeg kan forstå men det er sgu lidt lamt at Nintendo udgiver noget med en så åbenlyst stor fejl i.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig