X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2013


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/06-13 01:09 
På mandag starter E3 og her er en mini kalender med tider for de forskellige pressekonferencer der bliver livestreamet overalt på nettet så som Gamespot, Giant Bomb, IGN og Gametrailers

10/6 kl. 18:30 - Microsoft
10/6 kl. 22:00 - EA
11/6 kl. 00:00 - Ubisoft
11/6 kl. 03:00 - Sony
11/6 kl. 16:00 - Nintendo (Dette er en Nintendo Direct stream der kan ses på Ninte... Se hele indlægget
693 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 13/06-13 01:12 
Skal R* aldrig snakke efterfølger til Read Dead Redemption?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 13/06-13 01:18 
Yeah, hvor når kommer Red Dead Revolution/Revelations/Raisin?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-13 01:26 
Sumez>
Sonic>
Capcom aner da efterhånden ikke selv hvad de har gang i.

Nogen postede dette billede på min Facebook i dag med caption: "Goodnight, sweet prince"

E3 2013

Se på det billede, og se så Dead Rising 3. Det er sørgeligt. :!

Selvom 3'eren mere ligner noget Walking Dead synes jeg det er fedt de prøver noget nyt. DR2 var ikke et godt spil. Eller rettere sagt en kæmpe skuffelse da det i bund og grund var fuldstændig det samme som etteren. Indkøbscenter igen, MEN i Las Vegas?! Hvor fantasiforladt kan det blive?
Off The Record har jeg ikke spillet ret meget, men det er så vidt jeg ved også bare en gentagelse af en gentagelse. Jesus Christ :(

Case Zero derimod synes jeg virkede enormt godt med en helt anden setting og det fik mig hypet godt op til toeren, men føj hvor blev jeg skuffet :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 13/06-13 07:46 
En forspildt mulighed var det i hvert fald, især i forhold til Case Zero som du nævner, der var et fantastisk lille spil i sig selv.
"En kæmpe skuffelse" er måske en lige lovlig drastisk reaktion.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 13/06-13 08:05 
Sumez>
Yeah, hvor når kommer Red Dead Revolution/Revelations/Raisin?

+1! Klart et af mine favorit AAA titler i denne generation.
j/k
slk486slk486Skrevet 13/06-13 08:57 
Virkelig spændt på The Division

http://www.youtube.com/watch?v=Pb6W-SZkjC0
j/k
SonicSonicSkrevet 13/06-13 09:04 
Det ser sindsygt flot ud, men noget jeg typisk personligt ville køre død i.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 13/06-13 09:07 
Setting, RPG elementer og muligheden for casual co-op er noget af det der virker anderledes nok til at have min interesse.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 09:20 
Den titel har jeg helt misset - ser interessant ud og vildt flot lavet.
SumezSumezSkrevet 13/06-13 09:29 
Anerledes? Jeg synes det ser enormt stereotypisk ud, især mht. setting, men det kunne godt være noget jeg blev forfalden til hvis de får stykket en spændende og interessent open-world verden sammen. Det er kun kampsekvenserne, der ser irriterende ud i forhold til den type spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 13/06-13 09:39 
Ja, RPG, exploration og casual co-op i en tactical shooter? Det har jeg ikke set før, men måske du kan åbne mine øjne?
j/k
SumezSumezSkrevet 13/06-13 09:54, rettet 13/06-13 09:55 
Well, Borderlands f.eks.?
Jeg synes det ligner den typiske bunke genre-blend de fleste leger med for tiden? Alle delene er enormt generiske, så selv hvis sammensætningen bliver unik, er det ikke noget der vækker min interesse ud fra de videoer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 13/06-13 09:58, rettet 13/06-13 09:59 
Borderlands er da på ingen måde hverken taktisk, skill baseret, eller MMO orienteret?

Anyway, det er jo stadig et Clancy spil, med de ting det indebærer og hvis det ikke er for dig, så er det jo bare det :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/06-13 10:39, rettet 13/06-13 10:39 
Hatsune Miku: Project Diva F udkommer her i vesten

http://youtu.be/_DDuEvo_rdE
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 10:43 
Deno d. 11. Juni.. US Store?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-13 10:50 
Sumez>
"En kæmpe skuffelse" er måske en lige lovlig drastisk reaktion.

Nej.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 13/06-13 11:07, rettet 13/06-13 11:08 
slk486>
Borderlands er da på ingen måde hverken taktisk, skill baseret

Er The Division det? Jeg så bare folk der skød på hinanden GoW-style. :)

eller MMO orienteret?

Gudskelov :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 13/06-13 11:13, rettet 13/06-13 11:14 
Det er det indtryk jeg har og jeg synes det fremgår rimelig tydeligt af gameplay klippet :)

Jeg spiller ikke MMO'er, men når linjerne brydes som i Demons Souls og nu The Division er jeg på.
j/k
SumezSumezSkrevet 13/06-13 11:58 
Måske har jeg ikke læst nok om spillet, hvordan fungerer "MMO" elementerne? I den video jeg har set gør de meget for at understrege at det ikke er et MMO (det har nok skabt forvirring af firmaet hedder "Massive")
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/06-13 12:03 
Lige lånt fra en anden side:
---
Jeg hører mange klage derude over at X1 ikke kan bytte spil?
Bullshit! Det er nemmere at bytte spil på din X1. På X1 kan jeg bytte et spil med en af mine venner fra den anden side af kloden digitalt og nemt, i stedet for at skulle møde op med en fysisk disk.. Efter han har lånt spillet bliver det bare afleveret tilbage til mig igen, og så kan jeg ellers spille det derhjemme igen. Hvis jeg vil er det endda muligt for mig at aftale pris med den anden person, og så kan han bare købe det igennem mit spil bibliotek. Derved kan jeg få ryddet ud i min spil, og få mere plads på HDD til andre spil. Uden at skulle rejse mig, og gå ud og finde en køber.
Dette er også grunden til at man skal checke-in hverdag på nettet, så de ved at der ikke er en masse der har hænderne i dette spil. Jeg synes fandeme også kun at det er fair overfor developersne at de har lidt DRM så spillene ikke bliver piratkopieret, jeg ville godt nok også være sur hvis noget jeg havde lavet bare blev piratkopieret, og spredt uden min tilladelse. Allerede nu som forbruger af X360 kan jeg blive pissed når jeg tænker på at jeg går ud og betaler fuld pris for spillene i GameStop, XPERT, ElGiganten whatever, når en eller anden skævøjet tumpe køber samme helt nye spil for 20kr FØR release!
Ved at støtte X1 i det her, støtter man også udviklerne, som så bare vil støtte X1 endnu mere hvilket bare betyder endnu federe exclusives, og fordele til os! Desuden hvis du nu vælger at gå over til en ven for at spille, så behøver du heller ikke at tage den fysiske disk med. Du tager bare derover, logger på din account på hans X1, og så kan du ellers begynde at spille med ham direkte fra hans maskine takket være deres cloud.
Så er der alt det omkring Kinect, kan godt forstå hvordan folk har det med dét. Det skal bare siges at Kinect kan slås helt fra, eller paused. Plus X1 har stramme privat politiker der omfavner alt det de må, og ikke må. Så alt det der PRISM data gathering er noget pis, og det kommer ikke til at ske. X1 har heller ikke ressourcer til at uploade video og audio af flere millioner mennesker hverdag, plus at de ville tabe til sidst på det hvis folk fandt ud af det mht til retssager.
Jeg kan ikke se hvorfor der skal være det her kæmpe hate på X1, det er bare en der har startet det som så har spredt sig. Playstation 4 har selv meddelt at det er op til udviklerne om der skal være Pre-Owned Restrictions på deres produkter, så Sony har bare fyldt jer med ørepis, for hvis udviklerne vælger at gøre det så vil nogle af PS4 spil heller ikke være mulige at sælge videre osv.
Faktisk så er X1 kun bedre end PS4eren, undtagen når det lige kommer til DRM, og det med at man skal på internettet hver dag. Men det er forhelvede kun for at gøre jeres oplevelser bedre!!
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
slk486slk486Skrevet 13/06-13 12:04, rettet 13/06-13 12:07 
Kører vi nu på den igen?

@Sumez: At man kan møde andre teams, som de viser til sidst. Jeg ved heller ikke mere end de har vist, min pointe er at det har fanget min interesse fordi det føles anderledes :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 12:05 
lol... eller rettere LOL!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/06-13 12:10, rettet 13/06-13 12:11 
@GrillBiller

Jeg tror ham du har lånt teksten af har misforstået hvordan systemet kommer til at fungerer på Xbox One, og hvorfor folk er harme (Det med at låne spl ud er endnu ikke noget der er kan lade sig gøre f.eks.). Tråden her indeholder en række indlæg med argumenter som er blevet gentaget i det uendlige efterhånden, og info sakset fra Microsoft. Læs dem igennem og vend tlbage.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 12:13 
^ Nemli. Det postede er tydeligvis misinformeret vås skrevet at nogen der ikke har sat sig ind i sagerne.
slk486slk486Skrevet 13/06-13 12:25 
@GrillBiller: Tog du det med til os for debat eller lol?
j/k
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/06-13 13:56 
slk348
læs og forstå:
http://arstechnica.com/gaming/2013/06/microsoft-defends-the-xbox-ones-licensing-used-game-policies/
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 14:01 
Hvad er der nyt i den artikel som ikke allerede er afklaret - igen og igen?
HeroldHeroldSkrevet 13/06-13 14:05 
Det er klart smart at kunne låne digitale spil af "familien" - men det er stadig vanvittigt restriktivt og dårligere forhold overall.

Hvor har du det med at man kan sælge sine spil til andre - det kan man så vidt jeg ved ikke?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
slk486slk486Skrevet 13/06-13 14:05, rettet 13/06-13 14:14 
@GrillBiller: Oh dear...

@Beano: Han klargør da at MS mener at dem der ikke ser detaljerne - nok skal tage XO til sig. "In a broader set of community, people don't pay attention to a lot of the details. "
j/k
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 14:10, rettet 13/06-13 14:10 
Herold>
Hvor har du det med at man kan sælge sine spil til andre - det kan man så vidt jeg ved ikke?

Jo men kun een gang og hvis køberen har været på ens Friendsliste i mindst 30 dage - og kun hvis udgiveren tillader det, ellers ikke. Det gælder for disk baserede udgivelser, ikke digitale køb.

@slk: ja
HeroldHeroldSkrevet 13/06-13 14:16 
Ja, men er det "salg"? Det er mere en gave. Der er intet system til sådan noget, så vidt jeg ved - det hele skal køres ved siden af, og du har ingen rettigheder hvad det angår, når det ikke er et salg. Reelt kan du jo også kun "sælge" til folk du allerede har på din liste? Derudover, kan spillet ikke sælges videre efter det, jo - så der er intet fedt ved det, med mindre jeg har misset noget.

Det er i hvert fald ikke noget man skal hylde som en revolution indenfor digital distribution. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
slk486slk486Skrevet 13/06-13 14:17, rettet 13/06-13 14:20 
Ja du kan kun give licensen væk - om du tager penge for det er jo så din egen sag :)

Du har ikke misset noget i forhold til det vi ved for øjeblikket.

... Dammit, så blev vi alligevel revet med...
j/k
HeroldHeroldSkrevet 13/06-13 14:22 
Jeg vil vædde med at MS kun lader det ske som en gave - så de ikke står med noget som helst ansvar, hvis folk prøver at tage penge for det. Det er ikke for sjov at man skal have været venner i 30 dage. ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 14:25 
@Herold : Korrekt. Du kan i praksis give spillet væk een gang (under gældende restriktioner) og så bare tage penge for det selv ved siden af :)

@slk: Slutter kl. 16 :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/06-13 14:26, rettet 13/06-13 14:28 
Beano>
Hvad er der nyt i den artikel som ikke allerede er afklaret - igen og igen?

Jeg tror GrillBiller referere til denne del af artiklen:

Mehdi>
Since its announcement, there has been some confusion over the details of sharing your Xbox One game library with up to ten "family members." Mehdi couldn't give comprehensive details, but he did clarify some things.

For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit. For another, they don't have to live in the primary owner's house—I could name a friend that lives 3,000 miles away as one of my "family members" Mehdi said.

You'll be able to link other Xbox Live accounts as having shared access to your library when you first set up a system and will also be able to add them later on (though specific details of how you manage these relationships is still not being discussed). The only limitation, it seems, is that only one person can be playing the shared copy of a single game at any given time. All in all, this does sound like a pretty convenient feature that's more workable than simply passing discs around amongst friends who are actually in your area.

Det er en interessant feature, hvis den virkelig kommer til fungerer uden andre restriktioner end at man ikke kan spille det samme spil samtidigt på tværs af konti. Problemet er så at man stadig må gå ud fra at det er op til udgiverne om de vil tillade at et spil bliver delt på denne måde eller ej. Et andet er at det kun gælder for digitale udgaver, så vidt jeg kan forstå?

Det bliver en gentagelse: Hvad sker der når Microsoft slukker serverne? Paradigmet forudsætter at der er en tænd og sluk knap, som jeg ikke selv er herre over, og mit ejerskab af spillene er derfor ikke eksisterende. Det er enormt skadende for mediet at en hel generation af spil pludselig ikke længere kan spilles (osv. osv. - det står alt sammen skrevet på de foregående sider mange gange).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 13/06-13 14:29 
Det er netop det sidste der er min store gripe også.

At man skal være online for at spille et online spil er vel ... Derp...
j/k
HankyHankySkrevet 13/06-13 15:17 
Jeg får pludseligt lyst til stille at udbryde: ARGHHHHHH!

Grillbiller for faen' da, det kan du da ikke mene?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/06-13 15:20 
Hvis og hvis.. min r#v er spids...
hvor længe har MS eksisteret...
Cloude løsninger er næste evolution/Epoke af det der "Internet"
MS går med deres løsning full house med digitalt distribution

Sony lader, som Microsoft, det også op til en 3. part at bestemme om der skal være en drm model på deres spil, men folk elsker dem for det. Den eneste forskel er blot at Microsoft har sat det i system så de er klar til at gå 100% ind på digital distribution, i stedet for at holde fast i noget tåbeligt som fysiske medier. En anden fordel er jo at man kan dele mit spil bibliotek med mine "Familie" (Også dem på den anden side af jorden). uden først at skulle sende mediet til onkel dunkel i aarhus og vente på at han sender den tilbage til dig før du kan spille det igen.
Hvis Onkel Dunkel i Aarhus så kunne lide det spil han lånte af dig.. kan han jo selv købe direkte fra Marketplaces og få sig en digital kopi.
Det er desværre fremtiden kære Blockbusters, Gamestore medarbejder...
Ganske lige som det var med Videoboksudlejningen fra Nikivideo og Planet hollywood hehe...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HankyHankySkrevet 13/06-13 15:23 
I'm out.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 15:25 
Velkommen til :)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/06-13 15:28 
one down 10 to go..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HankyHankySkrevet 13/06-13 15:29 
Ja, lad os nu se hvor mange der er tilbage, der gider at bruge tid på at diskutere med én der kun læser og forstår tingene halvt.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/06-13 15:46 
Jeg orker hvert fald ikke...

Til gengæld vil jeg linke til en artikel hvor vinklen er hvordan Microsoft har håndtert kommnikations- og marketingdelen af Xbox One. Den har nogle fornuftige ponter.

Xbox One's future-proof digital strategies...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-13 15:48 
Nuclear Detergent>
Det er en interessant feature, hvis den virkelig kommer til fungerer uden andre restriktioner end at man ikke kan spille det samme spil samtidigt på tværs af konti. Problemet er så at man stadig må gå ud fra at det er op til udgiverne om de vil tillade at et spil bliver delt på denne måde eller ej. Et andet er at det kun gælder for digitale udgaver, så vidt jeg kan forstå?

Det var netop også den her jeg gerne ville høre mere om, som jeg skrev i Nextbox tråden. Som de sætter det op pt. lyder det til at det gælder for alle spil, digitale som fysiske, og at restriktionerne er få, hvilket jeg stadig har svært ved at tro. Det ville godt nok gøre det super billigt hvis ti personer bare sådan uden videre kan dele spil og man kunne godt forstille sig de kunne få en del med på den vogn.

Problemet er bare hvad med senere? Der kan de jo altid ændre politik, gøre det mere restriktivt eller besværligt, for har de først tilkæmpet sig magten, sidder man i saksen. Så vil alle yderligere justeringer potentielt være en direkte trussel mod ens spilbibliotek. Den magt skal de simpelthen ikke ha'.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-13 15:57, rettet 13/06-13 16:03 
Det virker for utroligt når Sony var nødt til at ændre antal downloads fra 5 til 2 maskiner netop pga brok over gamesharing fra udviklerne.

Hanky>
Ja, lad os nu se hvor mange der er tilbage, der gider at bruge tid på at diskutere med én der kun læser og forstår tingene halvt.

Enig. Jeg tænkte at en tråd med konkrete facts om både Xbox One og PS4 måske var en god ting. Men det lader til at der er mange der simpelthen ikke gider læse tingene ordentligt, så det er vel lidt ligemeget :D

Jeg er virkelig overrasket over at der stadig dukker forvirrede mennesker op herinde. Læser man tråden (den er godt nok lang) så bliver det hele slået fast med syvtommer-søm, endda flere gange.

GrillBillerDK>
Hvis og hvis.. min r#v er spids...
hvor længe har MS eksisteret...

Microsoft er nok en størrelse vi aldrig spiller af med. I hvert fald ikke i vores levetid. Men firmaets alder har ikke noget med sagen at gøre. Fakta er at de lukker for servicen til Xbox One ligeså snart de har noget mere spændende (nyere hardware) at tilbyde kunderne. Der er simpelthen ikke penge i at lade x-antal servere stå tændt fra nu af og til dommedag så vi stadig kan få lov at spille vores Xbox One-spil i fremtiden.
Hvor mange år siden var det nu at de lukkede for Xbox Live til den gamle Xbox?
Spiller nu: Phantasy Star IV
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/06-13 16:13 
det er jo samme spørgsmål vi står med hvis eks. Steam lukke og slukker...
hvordan geninstallerer jeg mit spil jeg har købt online med en service som er lukket ned...
Steam er ganske populært hos PCland... de må jo havde svaret hvis Valve en dag bliver opkøbt/overtaget af EA osv...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 16:21 
Bl.a. derfor jeg foretrækker konsoller hvor jeg kan eje mine spil helt :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/06-13 17:29, rettet 13/06-13 17:30 
GrillBillerDK>
det er jo samme spørgsmål vi står med hvis eks. Steam lukke og slukker...
hvordan geninstallerer jeg mit spil jeg har købt online med en service som er lukket ned...
Steam er ganske populært hos PCland... de må jo havde svaret hvis Valve en dag bliver opkøbt/overtaget af EA osv...

Ja, derfor er Steam også meget lidt interessant for mit vedkommende...

Og jeg supplere med et tidligere indlæg om hvorfor situationen er en anden på PC:

Nuclear Detergent>
Vi har taget den før, men jeg gentager gerne argumenterne for hvorfor situationen er en anden:

Overordnet set er platformene vidt forskellige. Den vigtigste faktor er at PC ikke er en lukket platform som sådan. Steam møder konkurrence fra mange andre spillere på markedet: Good old Games, Green Man Gaming, Amazon digital etc. Hvordan ser det ud på Xbox One? Lige omvendt. Her er der INGEN konkurrence, der er kun et outlet hvor du kan købe spillene, og derfor bliver der ikke konkurreret på prisen. Se bare på Xbox 360. Rigtig mange udgivelser kan købes digitalt, men priserne er fuldstændigt latterligt høje - typisk ca. det dobbelte af hvad du kan få de samme fysiske udgivelser til i netbutikkerne. Hvad får dig til at tro at det vil ændre sig på Xbox One? De træk Microsoft tager forsøger jo netop at mindske konkurrencen på markedet - hvorfor skulle et firma gøre dette, for at sætte prisen ned? Det ville være et paradoks af dimensioner.

Noget andet er om Steam i det hele taget er billigt. De har nogle vildt gode tilbud ind i mellem, men nyprisen på spil er bestemt ikke lavere, og da slet ikke i forhold til at der er en række besparelser på digitale udgivelser frem for fysiske. Det har vist sig at firmaerne stikker disse besparelser i lommen frem for at lade (bare en lille del) af dem komme forbrugeren til gode. Hvad får dig til at tro at Microsoft vil agere anderledes på Xbox One?

I forhold til detailhandlen: Fjerner man brugtspilssalget, fjerner man samtidig et vigtigt element af konkurrence på markedet. Det er derfor sandsynligt at også prisen på de fysiske udgivelser vil stige.

Ikke at jeg forventer at du læser og tager stilling til ovenstående...

When you think your out, they keep pulling you back in.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ProzelProzelSkrevet 13/06-13 17:34 
Valve har sagt, at hvis det nogensinde skulle ske, at de gik det nedenom, så ville der være løsning ang. folks spil.

Bare lige så det er på plads. ;-)

Link...
SumezSumezSkrevet 13/06-13 17:56 
Grunden til at jeg undgår Steam er præcis den samme som grunden til at jeg undgår XBOne.
Det er indlysende at MS prøver at konkurrere med Steam på hjemmebane vha. lignende tricks.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
693 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig