X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Displayport og minijack i et HDMI kabel muligt?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 31/05-13 05:29 
Har søgt i en times tid nu og må give op, så jeg tænkte om der var nogen herinde som ved om det er muligt at få minijack og displayport i et HDMI kabel. Kan kun finde displayport til HDMI uden lyd :-)

PS
Det drejer sig om en HP mini 700 fra 09.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 05:41 
Mini-jack vil ikke kunne lade sig gøre da det er analog lyd og HDMI er kun digitalt. Display port-stikket aner jeg intet om :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/05-13 11:07 
Kender heller ikke noget til Displayport. Men i teorien skulle du kunne spytte digital lyd ud af Displayport på én eller anden måde, så der ikke skulle andet end en Displayport -> HDMI adaptor til. Ved så ikke, om du har den mulighed på din computer :/
AV Intelligent Terminal
Danny SallingDanny SallingSkrevet 01/06-13 20:06 
Har så nu købt displayport kabel, og det er for tykt men bredden er god nok. Ved det ikke er mini vga eller mini displayport jeg har, men nu aner jeg simpelthen ikke hvad jeg skal have fat i for at få smidt billedet op på fladskærmen :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/06-13 00:10 
Jeg aner ikke om det er den rigtige manual, jeg kigger på. Men så vidt jeg kan google mig frem til, så har den model notebook slet ikke nogen videoudgang af nogen slags. Den har tilsyneladende kun en custom HP "expansion port", som kræver en dongle/dims fra HP for at give en VGA-udgang. Hjernedødt.
AV Intelligent Terminal
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/06-13 00:26 
Ja det lyder lidt som det jeg fandt på en Amerikansk side, men kan ikke finde noget info om hvor man kan få den eller noget :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Le RoofLe RoofSkrevet 02/06-13 00:38, rettet 02/06-13 00:38 
Er det ikke bare sådan en hp vga adapter fætter her?

HP Display Port to VGA Female Cable Adapter
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/06-13 01:14 
Der er 40 pins ialt i porten, så det er ikke den, har jeg også haft luret lidt på nemlig :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig