X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skal I have noget med-tråden


Svar
--Skrevet 26/05-13 11:05, rettet 26/05-13 11:06 
Lidt i stil med "Aktuelle spiltilbud" tråden, men mere tiltænkt hvis man har kendskab til et lokalt spiltilbud, som kunne have interesse for andre på P:R. Tanken er at man kan give andre brugere et heads up, hvis man inden for den nærmeste fremtid skal ud i en eller anden butik, hvor man ved at der er spil på tilbud, som ikke kan købes online (til samme pris).

Det kræver do... Se hele indlægget


Valkyrie Profile: Covenant Of The Plume
Spiller nu: Animal Soccer World
78 emne(r).
1 2 > »

Svar
--Skrevet 26/05-13 11:05, rettet 26/05-13 11:06 
Lidt i stil med "Aktuelle spiltilbud" tråden, men mere tiltænkt hvis man har kendskab til et lokalt spiltilbud, som kunne have interesse for andre på P:R. Tanken er at man kan give andre brugere et heads up, hvis man inden for den nærmeste fremtid skal ud i en eller anden butik, hvor man ved at der er spil på tilbud, som ikke kan købes online (til samme pris).

Det kræver dog at man er villig til at bruge tiden på at sende spil rundt til andre :) Evt. skriv tidspunkt for hvornår man senest kan nå at "afgive bestilling".

Jeg lægger ud:

Kommer forbi Elgiganten i Sønderborg en gang i eftermiddag, og hvis alt er som forventet, har de stadig en stak Valkyrie Profile: Covenant Of The Plume (DS) til 49 kr.

Hvis nogle skal have et eksemplar med, så skriv endelig. Fragt udgør 21 kr.

Bestil inden kl. 15.

Valkyrie Profile: Covenant Of The Plume
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 26/05-13 11:47 
Godt initiativ :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/05-13 13:10 
Jeg er på :)
Hvis der er flere...? Send en PM med bank info!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/05-13 14:55 
Jeg modtog mit Valkyrie Profile fra m1chelsen i går. Tusind tak :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 26/05-13 17:29 
ChronoSousa>
Jeg er på :)
Hvis der er flere...? Send en PM med bank info!

Fik købt et med til dig :) Snupper den lige over PM.

Derudover var der stadig 6 eksemplarer i butikken, hvis jeg skal snuppe et med til andre, næste gang jeg kommer langs.

Ligeledes var der Star Wars: The Force Unleashed II (Wii) til 49 kr. Mener at en eller anden herinde fra spurgte ind til det for noget tid siden, men skal gerne tage det med næste gang, hvis det har interesse, og stadig er der.
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/05-13 14:59 
Tak mate!
Sødt af dig!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
dchangdchangSkrevet 30/05-13 15:09, rettet 30/05-13 15:14 
Ja jeg vil gerne have noget med fra Elgiganten Viby hvis nogen skal derud... :-) Se side 50 i Århus onsdag. Kunne godt bruge et eksemplar til 360'eren.

COD; Blops II Care Package...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
--Skrevet 30/05-13 15:15 
Det var satme billigt. Ja, hvis der er mulighed for at købe flere, må vedkommende også gerne købe en X360 COD2 pakke med til mig ;)
Spiller nu: Animal Soccer World
dchangdchangSkrevet 30/05-13 15:21 
Så vidt jeg kan se må man kun købe 1 stk. pr. kunde men hvis nogen skal derud alligevel og ikke har planer om at købe det, så kunne jeg godt tænke mig et eksemplar. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
scavengerscavengerSkrevet 01/06-13 12:24 
Elgigatnen i Høje Taastrup har en håndfuld Zelda: Skyward Sword til Wii til 99,- pr. stk.
Nemo me impune lacessit
slk486slk486Skrevet 01/06-13 12:33 
^ Også Roskilde
j/k
SonicSonicSkrevet 01/06-13 13:21 
Jeg bør dælme checke den lokale!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 06/06-13 17:25 
Blockbuster i Sønderborg har det der trådløse X360 rat for 149 kr. Kan godt ske andre også har det, men ellers må i skrive hvis i skal have det med næste gang jeg kigger derned.

-Jeg ved btw ikke lige på stående fod om det overhovedet er et godt tilbud, mener dog bare at normalprisen ligger på ca 400 kr.?
Spiller nu: Animal Soccer World
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/06-13 18:01 
Kan se at Coolshop har det til 219,- hvor man får 3 måneders Gold abonnement og en download kode til Sega Rally med... Man skal så åbenbart straffes hvis man vil have det uden Gold og Sega Rally, for så står det til 279,- :D


Men et dårligt tilbud er det vist ikke - ElGiraffen, CDON og lignende butikker tager i hvert fald 399 for rattet alene. :)

Jeg er fristet, men omvendt ved jeg også at det sgu nok bare kommer til at ligge og samle støv efter jeg har brugt det nogle få gange.

Coolshop - Wireless Speed Wheel With Sega Rally Download + 3 mth gold bundle
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WonderboyWonderboySkrevet 07/06-13 21:50, rettet 07/06-13 21:53 
En butik her i Odense har de Skylanders giants booster pack til PS3 og Xbox 360 til 149,-, hvis det er nogle der skal have dem med næste gang jeg kommer forbi?, de har det desværre ikke til Wii, ville nemlig selv gerne have det til Wii, så hvis nogle af jer ser Skylanders giants booster pack eller Skylanders giants starter pack til Wii, til billige penge må i gerne lige sige til?.
I love monster land
crushcrushSkrevet 09/06-13 12:29 
Har de booster pack'en til 3DS for den kan jeg nemlig bruge til billige penge
Spiller nu: Legend Of Zelda, The: T...
WonderboyWonderboySkrevet 09/06-13 16:00 
Er jeg ikke lige klar over men kan tjekke næste gang jeg kommer forbi.
I love monster land
vyssenvyssenSkrevet 09/07-13 16:35, rettet 09/07-13 16:35 
Hvis nogen har interesse i det fandt jeg dethkarz til pc i en rodebutik på falster. Det bør vel kun koste en 10er. Det er kun cover og disc. Hvis nogen mangler det kan jeg slæbe det med hjem.

Edit. Typo
RJKRJKSkrevet 31/07-13 15:35 
Jeg regner med at tage forbi Metro i morgen, hvor der er Wii U'er til 1000 kroner. Hvis det er muligt kan jeg godt tage flere med, hvis jeg får besked senest i morgen formiddag. Jeg behøves ikke få betaling inden, men jeg vil ikke love at jeg orker at sende dem efterfølgende - alternativt kan der så afhentes hos mig i Ikast eller Aarhus.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 31/07-13 16:50, rettet 31/07-13 17:03 
Jeg tager forbi den i Glostup (har ferie-lejebil et par dage endnu };-P) for at købe een til ældste-sønnen så tæt på åbningstid (06:00 };-O) som jeg kan få svinget benene ud af sengen, men i hvert fald før kl 08:00.

Samme deal som med RJK, men pengene skal falde rimeligt prompte efter jeg har fundet ud af om der er mere end een at købe, og jeg tror heller ikke at jeg gider at sende. Kan afhentes i Vanløse.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
GreaseballGreaseballSkrevet 31/07-13 21:06 
Hvad udgave af Wii U er det. Den lille eller store pakke?
BeanoBeanoSkrevet 31/07-13 21:09 
Basic
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/07-13 21:09, rettet 31/07-13 21:09 
Den er hvid i annoncen, så der er nok tale om en basic (altså den lille).

EDIT: For langsom.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 31/07-13 21:14 
Så heller vente til at den anden falder i pris igen hos El-mutanten.
ElgenElgenSkrevet 31/07-13 21:20 
Hvad er forskellen på de 2 pakker?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 31/07-13 21:22 
Farve, hukommelse (8 vs 32GB), lidt ekstraudstyr og et bonusprogram til den store, som udløser rabatkoder til butikken engang imellem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 31/07-13 21:41 
Hmm, der står at der ikke følger sensorbar med. Kan man bruge den fra en Wii?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 31/07-13 21:44 
Ja.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 31/07-13 21:49 
Ekstraudstyret fra Premium ift Basic indebærer vist

-Pro Controlleren (omkring 400 i div. webshops)

-Sensorbar (Som regel under 100 kroner de fleste steder, hvis man ikke allerede har en fra sin gamle Wii)

-Ladestander + alm. stander til Gamepad (249,- i løssalg hos ElGiraffen)

-Stander til selve maskinen - (Som jeg ikke aner hvad koster, hvis den overhovedet findes i løssalg)


Jeg er fristet, men jeg tror godt jeg kan vente til Premium engang er på tilbud igen :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 31/07-13 21:50 
Det er også nok ekstraudstyr til, at jeg springer over denne gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 31/07-13 21:56 
Pro Controlleren er ikke med i Premium-pakken. Det var kun i det der Zombie U-bundle. Så det eneste ekstra man får med, er noget skrammel man alligevel ikke skal bruge :) Det er kun de 8/32 GB der er en betydende forskel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-13 21:57, rettet 31/07-13 21:58 
Pro controlleren følger ikke med i Premium pakken :)

EDIT: Jeg bruger standeren til maskinen, lade-standeren til controlleren og sensor-baren hele tiden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 31/07-13 22:02, rettet 31/07-13 22:02 
Jeg bruger også alt ekstra tilbehøret fra pro pakken, minus sensor bar som jeg allerede havde ;)
RJKRJKSkrevet 31/07-13 22:03 
Så taler jeg kun for mig selv :) Jeg har ikke engang pakket det ud...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-13 22:04 
Jeg havde været så smart at sælge min Wii inden :) Var den gamle sensorbar ikke også sølvfarvet? Ren sort er det de unge vil ha nu til dags :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 31/07-13 22:17 
RJK>
Pro Controlleren er ikke med i Premium-pakken. Det var kun i det der Zombie U-bundle. Så det eneste ekstra man får med, er noget skrammel man alligevel ikke skal bruge :) Det er kun de 8/32 GB der er en betydende forskel.

Jeg er nu ret glad for ladestanderen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 31/07-13 22:58 
Jeg bruger aldrig min ladestander, hvad er tanken bag den? At man kan have gamepad'et stående fremme på en hylde som et familiefoto? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 31/07-13 23:03 
Hos mig er den temmelig praktisk, synes jeg da.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 31/07-13 23:11 
Ja ok, jeg gemmer den slags på hylden under mit sofabord :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/07-13 23:12 
Sumez>
Jeg bruger aldrig min ladestander, hvad er tanken bag den? At man kan have gamepad'et stående fremme på en hylde som et familiefoto? :)

Det er bare mere praktisk at sætte den i en stander så den altid er ladet op, frem for at man skal fedte med stik hver gang den er løbet tør for batteri (og det gør den tit/hurtigt).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 31/07-13 23:13 
Præcis. Jeg har 117 forskellige ladestik ved computeren allerede.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 01/08-13 00:18 
Nuclear Detergent>
Det er bare mere praktisk at sætte den i en stander så den altid er ladet op, frem for at man skal fedte med stik hver gang den er løbet tør for batteri (og det gør den tit/hurtigt).

Det gør den nemlig, præcis derfor har jeg hele tiden min sat direkte til laderen, så skal jeg ikke tænke på batteri :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 01/08-13 07:15 
Nå, jeg var derude, og har købt 2. En til sønnen og en til Darklynoon (han sendte mig en pm).
Da jeg tog derudefra (06:15) var der stadig 20+ stk., men ved ikke om det stadig forholder sig sådan };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 01/08-13 08:35 
Det er jo alligevel kun os der gider købe en Wii U :)
j/k
RJKRJKSkrevet 01/08-13 11:04, rettet 01/08-13 11:06 
Seks tilbage i Aarhus. Der var ti, tror jeg.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
--Skrevet 02/08-13 13:19 
Har en makker som gerne vil have en WiiU, men vi er begge bosat i Sønderborg.

Er der nogle af jer som bor i nærheden af dette tilbud, som ville gide at købe + sende mig sådan en? :)
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 02/08-13 13:50 
Skulle du have sagt noget før, var i Århus i går og foregårs. Herlig by! Tror jeg skal lede efter job der da!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WonderboyWonderboySkrevet 02/08-13 14:50 
Nogle der ved om der er nogle steder de har flere på lager af den Wii U?.
I love monster land
KTCKTCSkrevet 02/08-13 19:42 
Ikke i Aalborg :(
Hvis nogen har fortrudt eller købt for mange, må de gerne skrive til mig :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
slk486slk486Skrevet 03/08-13 11:43 
Kører lige forbi en Metro på Sluseholmen idag, så jeg kan godt stoppe og kigge om de har flere Wii U. Kører ved 14 tiden, så skal have notits inden da - og vær nu 100% sikker :)
j/k
78 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig