X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fragt af fladskærme?


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/05-13 14:24 
Jeg har et 28-32" LCD jeg kan bytte med min eks, hendes 37" LCD. Hvordan ville i gøre, er det et fragtfirma og hvilken kan i anbefale? :=) (Jeg bor i Aarhus og hun bor i Kbh)
Hoid to colony C05 where the computer is...
amnesiaamnesiaSkrevet 25/05-13 15:20, rettet 25/05-13 15:21 
Det er sku' nok noget billigere at tage offentlig transport begge veje, med et fjernsyn under armen, end at betale forsendelse begge veje.

Ditto kan siges om at anskaffe sig et brugt på DBA i din umiddelbare nærhed og afsætte dit nuværende for kontanter, det vil formentlig også være en mindre økonomisk krævende løsning :-)

Ellers vil det bedste bud nok være at finde nogen der alligevel skal vejen, da forsendelse generelt er blevet dyrt og det gør sig især gældende for større og mere uhåndterlige sager som fjernsyn.
Græsset ER grønnere på den anden side!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/05-13 16:14 
Jeg jeg gav 500kr per stk. mener jeg for SEGA Astro City's, fra sjæland, de var på en EUpalle hver. Så et LCD på 37" koster nok ikke lige så meget, tænker jeg :=) Jeg kommer ikke til at slæbe et 37" da det også er en gammel model, der er lidt tungt. jeg tror måske også det kunne være en god løsning, det med en der alligvel skal køre Kbh. der kør. Eller hvis en der læser dette, vil tjæne lidt, så PM mig ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig