X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation 4-tråden


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/05-13 10:18 
Jeg synes det er en god ide med en dedikeret tråd til PlayStation 4 nyheder, annonceringer, spørgsmål etc.

Jeg starter med dette billede fra en Engelsk avis.

PlayStation 4-tråden

Betyder det at vi kan regne med at konsollen også kommer i EU i 2013?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
2'025 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 07/05-15 17:10 
Det benægter jeg ikke, konstaterer blot at det ikke er sket endnu her. Har SCEE eller Konami UK bekræftet af det sker her?
Bede-xBede-xSkrevet 07/05-15 17:18 
Nej, men selv hvis det ikke sker, gør det ikke problemet mindre, da det allerede er sket andre steder.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/05-15 17:20 
Nå ikke? Jeg tror da der er mange i Europa der gerne vil beholdet det.
Bede-xBede-xSkrevet 07/05-15 17:26 
Problemet er jo om Sony tillader publishers at fjerne content, man allerede har hentet eller ej. Ser det som en lille nåde hvis der så er nogen, der må beholde det lidt længere og lad os nu se, hvor længe det gælder..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-15 17:37 
Jeg håber Sony tillader Konami at fjerne det over hele kloden. Jo mere negativitet der kan komme i forhold til digital distribution jo bedre :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/05-15 17:39 
Så glad :D
Bede-xBede-xSkrevet 07/05-15 17:41 
Problemet er jo ikke digital distribution i sig selv. Med DRM fri udgivelser man kan tage alle de back-ups man har lyst til, vil de være lige så bevaringsstærke som normale fysiske spil. Så mangler vi "bare" at løse problemet med videre salg af digitale ejendele..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/05-15 17:47 
Helt enig. Men uden lovkrav kommer det næppe til at ske.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-15 17:56, rettet 07/05-15 17:57 
Bede-x>
Problemet er jo ikke digital distribution i sig selv. Med DRM fri udgivelser man kan tage alle de back-ups man har lyst til, vil de være lige så bevaringsstærke som normale fysiske spil.

Ikke så længe at indholdet er låst til bestemte maskiner :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 07/05-15 18:02 
Men så er det jo heller ikke DRM fri.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 07/05-15 18:31 
Jeg forstår ikke helt hvilken relevans det har at "det ikke er en ny ting"? Jeg synes flere gange jeg får understreget at det er en principting, og for mig handler det om at det er en udvikling jeg ikke bryder mig om, da det i større og større grad fjerner forbrugerens kontrol over de ting man køber. I stedet for at fokusere på forskellene mellem Sony's model og den Microsoft fremstillede, synes jeg det er vigtigt at bide mærke i lighederne, da de tager udgangspunkt i præcis samme problemstilling fra udgiverne, og så snart de fysiske medier forsvinder fra markedet, kan det komme ud på ét.

Hvad årsagen er til at de gør det er for så vidt også fuldstændig underordnet, som du vist ikke så at jeg også skrev, så kan jeg jo udmærket forstå hvorfor det trækker i den retning - det er bare ikke noget jeg bryder mig om.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-15 19:17 
Bede-x>
Men så er det jo heller ikke DRM fri.

Nej det har du ret i. Jeg tænkte mig ikke om, troede kun du snakkede om konsollerne :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 07/05-15 19:41, rettet 07/05-15 19:42 
Jeg synes der bliver malet lige lovligt meget fanden på væggen her. Det ville da være rart hvis en demo lå til download til tid og evighed, men kan fuldt forstå at en udgiver skal have lov til ikke længere at bruge serverplads/båndbredde på den. Den var gratis, så der er absolut ingen forpligtelse overfor forbrugerne. PT tilhører Konami. Vi har ikke en skid krav på noget som helst angående den titel. Hvis de gik ind og fjernede den fra folks maskiner ville fanden være løs i laksegade, men det her svarer til at fjerne en trailer fra Youtube.

Det ville være noget ganske andet hvis de gjorde det med noget folk har betalt penge for. Det ville måske endda være ulovligt. Så jeg kan ikke se nogen grund til at være bekymret for at det breder sig.
happyEDhappyEDSkrevet 07/05-15 20:06 
....Jeg har brug for en måde at gemme min teater oplevelse, bytur, osv på, for efter jeg har fået oplevelsen, har jeg bare brug for at eje det fysisk, så det kan ligge og lummer i kælderen...

Jeg er glad for jeg ikke har det sådan mere, behovet for at bare må eje for at eje, men i stedet sætter pris på oplevelsen og minderne omkring det, og det betaler jeg med glæde for. Også derfor elsker jeg psplus der giver mig oplevelser der er nemt tilgængelige, og hvis jeg så ikke har spillet spillet før det måske skulle være væk igen, så var det sku nok ikke så interresant alligevel.. Og da verden er fyldt, mere end nogen sinde,med nye oplevelser hver dag og jeg så ikke har tid eller for den sags skyld lyst til at hive ting frem der ikke tiltalte mig nok i første omgang til at spille det .
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 07/05-15 20:54, rettet 07/05-15 20:56 
Sumez>
Jeg forstår ikke helt hvilken relevans det har at "det ikke er en ny ting"? Jeg synes flere gange jeg får understreget at det er en principting, og for mig handler det om at det er en udvikling jeg ikke bryder mig om, da det i større og større grad fjerner forbrugerens kontrol over de ting man køber.

Jeg nævner at det ikke er en ny ting med udløb netop for at understrege at det ikke er en nyudvikling siden PS3/Vita eller tilnærmelsesvis det samme som MS forsøgte at indføre (noget du bragte op).

Og helt enig med Jmog - reaktionen er hysterisk over en demo man ikke har betalt noget for. Det er naturligvis trist at det fjernes.

Om der er udløb eller ej på digitale køb er for mig egentligt ikke den store trussel for samlere eller spilelskere - selv om det naturligvis kan blive trals. Jeg ser det langt mere problematisk at det efter hånden næsten er standarden at spil sendes ufærdigt på gaden (også på fysisk medie) og der skal mindste een dag-1 patch til for at være "komplet" og spille ordenligt, selv for single player spil.
Det betyder intet for at låne/bytte/sælge sine fysiske spil med vennerne mens de er relativt nye, men hvis spillene ikke kan downloade patches om 10+ år, så er ens disks ikke meget værd :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/05-15 00:15 
happyED>
....Jeg har brug for en måde at gemme min teater oplevelse, bytur, osv på, for efter jeg har fået oplevelsen, har jeg bare brug for at eje det fysisk, så det kan ligge og lummer i kælderen...

Jeg er glad for jeg ikke har det sådan mere, behovet for at bare må eje for at eje, men i stedet sætter pris på oplevelsen og minderne omkring det, og det betaler jeg med glæde for. Også derfor elsker jeg psplus der giver mig oplevelser der er nemt tilgængelige, og hvis jeg så ikke har spillet spillet før det måske skulle være væk igen, så var det sku nok ikke så interresant alligevel.. Og da verden er fyldt, mere end nogen sinde,med nye oplevelser hver dag og jeg så ikke har tid eller for den sags skyld lyst til at hive ting frem der ikke tiltalte mig nok i første omgang til at spille det .

Hvem snakker om at eje for at eje? Jeg køber ikke spil for at rage til mig, jeg køber naturligvis kun det jeg finder interessant og har tænkt mig at spille.

Vildt at du er så klar på at bruge penge på spil, og har fint med at du en dag måske ikke kan spille dem mere, eller de bliver taget fra dig før du får dem prøvet. Fedt! :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 08/05-15 00:40, rettet 08/05-15 01:01 
Om der er udløb eller ej på digitale køb er for mig egentligt ikke den store trussel for samlere eller spilelskere - selv om det naturligvis kan blive trals.

Jeg må nok bare konstatere, at vi er fundamentalt uenige her. Jeg synes at det er et stort problem at spilkultur bare får lov at forsvinde som dug for solen, når den kommercielle interesse ophører eller der går råd i ophavsrettighederne. Fuldkommen som hvis det samme fik lov at ske med film eller litteratur. Det her problem vil kun vokse sig større i takt med at digital distribution og streaming bliver normen og vi går væk fra fysiske kopier.

I det her tilfælde ophører en af de mest interessante horroroplevelser i et årti med at eksistere fordi Konami er blevet uvenner med designeren. Det er meget muligt du bare synes det var noget ligegyldigt bras, men både jeg og konen var dybt benovet over P.T. som har været en af vores bedste spiloplevelser sammen og en jeg rigtig gerne ville have lov at genspille om nogle år, ligesom jeg gør det med andre gode spil, der har gjort indtryk på mig. Men hvem ved - næste gang er det måske en titel du rent faktisk synes om.
BeanoBeanoSkrevet 08/05-15 08:33, rettet 08/05-15 08:34 
Jeg kan ikke længere tage dig seriøst når du skyder mig meninger i skoene så groft som du gør og helt ignorerer hvad jeg skriver. Sorry.
OdinOdinSkrevet 08/05-15 09:03, rettet 08/05-15 09:17 
Så skær det ud i pap for mig. Hvad er det jeg ignorerer eller misforstår? Du skriver jo, at du ikke ser det som en trussel for spilelskere at spil udløber?

Nedenstående fortæller mig samtidig, at vi egentlig er ret enige. Det jeg ikke kan forstå er hvorfor du synes, at det ene er et problem mens det andet ikke er:

Jeg ser det langt mere problematisk at det efter hånden næsten er standarden at spil sendes ufærdigt på gaden (også på fysisk medie) og der skal mindste een dag-1 patch til for at være "komplet" og spille ordenligt, selv for single player spil.
Det betyder intet for at låne/bytte/sælge sine fysiske spil med vennerne mens de er relativt nye, men hvis spillene ikke kan downloade patches om 10+ år, så er ens disks ikke meget værd :(
DunwichDunwichSkrevet 08/05-15 12:23 
Odin, PT har aldrig været dit. Det er en demo. Primer. Teaser. Kald det næsten hvad du vil. Men aldrig dit.

Havde det været dit og havde du betalt penge for det, så kunne jeg følge, og være enig i, din pointe. Men i tilfældet PT, er du galt afmarcheret.
OdinOdinSkrevet 08/05-15 14:19, rettet 08/05-15 14:43 
Odin, PT har aldrig været dit. Det er en demo. Primer. Teaser. Kald det næsten hvad du vil. Men aldrig dit.

Ok, jeg tror fuldkommen vi misforstår hinanden her. Jeg har aldrig nogensinde gjort personligt krav på det spil. Uanset hvor fantastisk jeg synes det er. I taler konkret og jeg taler helt generelt. Jeg taler om, at spilkultur går tabt. På et fuldkommen generelt plan. I denneher sammenhæng tjener P.T. som et eksempel. Et eksempel jeg ganske vist føler meget stærkt for, men et eksempel ikke desto mindre.

Citizen Kane har heller aldrig været min, din, eller nogen andens for den sags skyld. Men det ville stadig være et tab hvis RKO Pictures efter biograf-releasen havde besluttet at ingen skulle have lov at se den film mere.
JmogJmogSkrevet 08/05-15 21:09, rettet 08/05-15 21:10 
Men det er jo IKKE et godt eksempel. Det er en film der har været til salg i årevis. Den er blevet købt af mange. Intet truer folks købte udgaver, hvis de holder op med at trykke blurays eller fjerner den fra streamingtjenester.

Hvis vi skal bruge pt som et principielt eksempel, så er kvaliteten af produktet irellevant. Der er ingen forskel på PT og en reklame som et bureau sætter i rotation på sendefladen på tv-kanalerne. De kan vælge at holde op med at vise reklamen. Dem der har optaget den på video har stadig reklamen hos sig selv. Er bureauet forpligtet til at holde reklamen i evig rotation, så dem der ikke nåede at optage kan gøre det? Eller dem der har mistet deres optagede udgave kan gøre det igen?

Det er jo præcist det samme.

Det vil være forfærdeligt hvis købte spil pludselig udløb eller ikke kunne hentes igen. Men en gratis reklame kan ikke bruges som argument for at den virkelighed er kickstartet.
OdinOdinSkrevet 08/05-15 22:03, rettet 09/05-15 09:00 
Men det er jo IKKE et godt eksempel. Det er en film der har været til salg i årevis. Den er blevet købt af mange. Intet truer folks købte udgaver, hvis de holder op med at trykke blurays eller fjerner den fra streamingtjenester.

Læste du at jeg skrev "hvis"? Godt.
Og der går jo ikke længe før vi KUN har digital distribution og streamingtjenester, hvor din kontrol med dine "købte" udgaver udelukkende består af en paragraf eller to i en EULA. Tror du rettighedshaverne er så tossede at de vil lade sig forpligte til at lade film stå til rådighed til evig tid bare fordi du har betalt for dem?

Hvis vi skal bruge pt som et principielt eksempel, så er kvaliteten af produktet irellevant.

Ja, fuldkommen. Hverken Rigsarkivet eller det Kongelige Bibliotek tager jo hensyn til kvaliteten af det indhold der indsamles. En Danielle Steele-roman er lige så vigtig som Ringenes Herre. Ligesom der heller ikke skeles til om det er Og Fede Finn & Funny Boyz eller Kind Of Blue. Eller en ulovligt indsamlet sundhedsdatabase.

Der er ingen forskel på PT og en reklame som et bureau sætter i rotation på sendefladen på tv-kanalerne.

Du ser en reklame. Jeg ser et spil.
Anyway, det er trættende at tærske langhalm på det her. Summa summarum: Jeg synes det er utroligt ufedt at spilkultur går tabt. P.T. er i allerhøjeste grad et stykke spilkultur. Begge dele er jeg åbenbart alene om at synes, så vi kommer ikke videre.

Det vil være forfærdeligt hvis købte spil pludselig udløb eller ikke kunne hentes igen. Men en gratis reklame kan ikke bruges som argument for at den virkelighed er kickstartet.

Godt. Kan de mere end 60 dokumenterede eksempler på XBLA-spil der er forsvundet fra servicen så bruges? Spil som Afterburner Climax eller Outrun Arcade Online, War Of The Worlds eller de mange hundrede iOS- og Android-spil der heller ikke findes mere? Det her problem bliver ikke mindre i takt med at digital distribution og streaming bliver normen, Jens. Det er i grunden også bedøvende ligegyldigt hvor stort problemet er i skrivende stund, for det går kun i én retning. Og det går stærkt. Digitalt distribuerede spil har forlængst overhalet mængden af fysiske retail-salg og rigtig mange PC-spil udkommer nu kun digitalt. Den samme udvikling er vi igang med at se på konsollerne. Alle de spil forsvinder lige så stille efterhånden som serverne slukkes.

Ulig lineære medier som musik, litteratur og film, der er forholdsvis lette at rippe og bevare til trods for rettighedshavernes ønsker, kan spil lægges under lås og slå af udgiveren og bliver det allerede i høj grad. Spil er lige så stor en del af vores fælles kulturarv, så jeg synes det er pisseærgerligt, at en stadigt stigende del af den i fremtiden går tabt i takt med kommercielle interesser.

Jeg nægter at se spil udelukkende som produkter (eller "reklamer" eller hvilket prædikat man nu har lyst til at klaske på dem), ligesom jeg heller ikke ser film, musik og skønlitteratur kun som produkter. De er i ligeså høj grad kunst og kultur.
JmogJmogSkrevet 08/05-15 22:46 
Nej, selvfølgelig tror jeg ikke at de vil lade de købte spil være tilgængelig til evig tid. Og vi er helt enige om, at det er ærgerligt, at de ikke lader PT blive ved med at være tilgængelig til download. Det er vi fuldkommen enige i. Og det bliver forfærdeligt når en kær klassiker pludselig ikke kan hentes mere. Det jeg anfægter er vores ret til at brokke os over at PT (og ikke noget som helst andet) bliver fjernet fra tjenesten. Det er ærgerligt at de gør det, men jeg forstår godt AT de gør det og de har 100% ret til det. Hvis en maler udstiller sit maleri på et musem og senere vælger at det skal ingen da se nogensinde igen, så er det hans ret. Det er ærgerligt han gør det, men det tilhører trods alt ham.

"du ser en reklame, jeg ser et spil".

Kan vi mødes på midten og være enige om at vi begge ser en interaktiv reklame? Eller demo. Jojo, den har vel en start og en slutning ligesom et fuldt spil (går jeg udfra, har ikke prøvet det endnu), men det er i bund og grund en spilbar teasertrailer, ikke? Desværre en teaser for noget der aldrig bliver udgivet.

Jeg prøver ikke at underkende PT's kvaliteter. Jeg finder bare sådan noget som Outron Online Arcade et meget bedre eksempel på problemet.
OdinOdinSkrevet 08/05-15 22:53 
Eller demo. Jojo, den har vel en start og en slutning ligesom et fuldt spil (går jeg udfra, har ikke prøvet det endnu)

Prøv det. You won't regret it.
3of193of19Skrevet 09/05-15 03:08 
Nu har jeg ikke nærlæst PSN's bruger betingelser (hvem gør det?), men der må vel nok være en forskel på et lovligt plan (som ikke tager højde for kulturelle nødvendigheder om konservation af værker) mellem ting der købes, og gratis software, som P.T.
SumezSumezSkrevet 09/05-15 05:47 
Jeg tror aldrig jeg har set to sider snakke så meget forbi hinanden om en sag.
Det virker som om dem der forsvarer den digitale udvikling og content control udelukkende ser på sagen ud fra en kommerciel og juridisk synsvinkel, og når man gør det, så har de jo også ret.
Men det har absolut intet at gøre med det både Odin, Konsolkongen og jeg selv argumenterer for, som indrømmet er en fuldstændig subjektiv tilgangsvinkel, men absolut ikke irrelevant af den årsag. Når alt kommer til alt kan jeg ikke forestille mig at vi er så uenige, det er bare to forskellige ting der diskuteres.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 10/05-15 15:49 
Odin>
Eller demo. Jojo, den har vel en start og en slutning ligesom et fuldt spil (går jeg udfra, har ikke prøvet det endnu)

Prøv det. You won't regret it.

Hvor lang tid tager det ca at gennemspille? Vil starte det i aften (skal jo helst være mørkt) og tænker det vil have størst effekt at tage det i en session.
OdinOdinSkrevet 10/05-15 16:27, rettet 10/05-15 22:52 
På egen hånd? Uger eller måneder. Spillet blev designet på lidt samme måde som ARG'er, hvor især de sidste puzzles var tiltænkt at folk skulle regne dem ud i fællesskab.
2/3 af spillet kan du dog sagtens komme igennem på egen hånd på halvanden times tid ved at holde øjnene åbne og hjernen smidig. Den sidste tredjedel er der dog ingen chance i helvede for at du selv regner ud uden hjælp, så alliér dig med en walkthrough til når du synes at du sidder ubønbørligt fast. ^_^

Og ja - fuldt mørke, skru godt op for receiveren og spil det gerne på projektoren hvis du har den endnu. Jeg glæder mig allerede til at høre din reaktion. Jeg ville betale for en livestream med dit ansigt på.
JmogJmogSkrevet 10/05-15 18:17 
Hvis du har den endnu? Jeg udskiftede den sku da med en endnu bedre model for et par måneder siden. Og en ganske fin subwoofer joinede den i sidste uge, så jeg skulle mene, den ikke får for lidt i aften ;-)
OdinOdinSkrevet 10/05-15 18:33 
Ah! Jeg bildte mig bare ind at du var begyndt at bruge den mindre og mindre siden din sidste TV-investering, så jeg var faktisk i tvivl om hvorvidt du stadig var med i klubben. ^_^
Men fedt - giv den gas i aften.
SumezSumezSkrevet 10/05-15 19:42 
Jeg har slet ikke nerver til at spille PT igennem :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 10/05-15 22:27 
Odin>
Ah! Jeg bildte mig bare ind at du var begyndt at bruge den mindre og mindre siden din sidste TV-investering, så jeg var faktisk i tvivl om hvorvidt du stadig var med i klubben. ^_^
Men fedt - giv den gas i aften.

Nej da. Tv'et blev (primært) købt for at have noget bedre/større til når det var for lyst til projektoren :-)

Det eneste der slår et stort billede er et endnu større billede.
OdinOdinSkrevet 10/05-15 23:10 
Sumez>
Jeg har slet ikke nerver til at spille PT igennem :(

Det er jeg ked af at høre. Stemningen er helt uforlignelig. Fokus på detaljen i både historie, design og miljø er uovertruffen og den måde hvorpå teamet har formået at vende et lille budget og genbrug af assets til en force er simpelthen en genistreg. Nogle gange kommer de bedste oplevelser i små pakker.

Det sagt, så ville jeg heller ikke have spillet det alene. Konen er altid med på sidelinjen, da vi begge to er horror-buffs, men bare dét at have en anden person i rummet gør hele forskellen for mig. Det er dog første gang i ti år at et spil eller film har formået at få mig til at kaste et fuldkommen ukontrollabelt primalhyl fra mig i mørket.
SumezSumezSkrevet 10/05-15 23:47 
Jeg prøvede også at spille det med kæresten ved siden af mig, og hun blev da også ved med at prøve at presse mig til at spille videre, men jeg må indse at jeg nok er for stor en kujon.
Og det til trods for at der ellers ikke er særlig mange "uhyggelige spil" jeg synes er spor uhyggelige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 19/05-15 21:53 
Jmog>
Odin>
Eller demo. Jojo, den har vel en start og en slutning ligesom et fuldt spil (går jeg udfra, har ikke prøvet det endnu)

Prøv det. You won't regret it.

Hvor lang tid tager det ca at gennemspille? Vil starte det i aften (skal jo helst være mørkt) og tænker det vil have størst effekt at tage det i en session.

Så hvordan gik det? Fik du gennemført? Fortæl, fortæl.
JmogJmogSkrevet 20/05-15 00:47 
Nåede det aldrig. Mener en træt Jens kombineret med fremragende sofa fik mig nedlagt. Og sidste weekend var jeg slet ikke hjemme. Men i denne uge kaster jeg mig over det.
OdinOdinSkrevet 20/05-15 08:14, rettet 20/05-15 08:16 
Aha.
Og Bloodborne? Hvad er undskyldningen der? Det er flere uger siden du sidst har nedlagt en boss og udfra dine trophies at dømme har du ikke engang tævet Shadow Of Yharnam endnu.

Et skråplan, Mogensen. Det er hvad du er ude på. Jeg holder øje med dig.
JmogJmogSkrevet 20/05-15 19:03 
....ja, det er noget værre noget. Er endnu ikke vendt tilbage til Shadow of Yharnam. Gik igang med Witcher 2 for at få lidt afveksling. Enten er det et ret nemt spil eller også har Bloodborne-vaner gjort underværker for mine spilreflekser.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/06-15 15:12 
Det ser ud til at Sony gør noget ganske interessant i Japan, med PlayStation Plus Challenge.
Udfør et eller andet specielt i et af månedens PS+ spil, del et screenshot på twitter eller deres hjemmeside og man kan vinde nogen forskellige ting, så som kopper og t-shirts.

https://www.youtube.com/watch?v=CEZfZsLQvCs
RaGeRaGeSkrevet 08/06-15 00:26 
Nogen der ved hvordan man får controlleren til at virke med ps4 efter den har været brugt til remote play på ens Sony Z3.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JmogJmogSkrevet 08/06-15 00:38 
Jeg vil gætte på du skal ind i Devices menuen i indstillinger og have den sluttet til maskinen med USB kabel. Resten burde give sig selv derinde.
BeanoBeanoSkrevet 08/06-15 08:30 
Tror ikke man skal gøre andet end tilslutte den med USB kabel og trykke på PS knappen.
RaGeRaGeSkrevet 08/06-15 14:10, rettet 08/06-15 14:10 
Det var da dejligt bøvlet :/
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 11:37, rettet 16/06-15 11:37 
Muligvis druknet i E3 hysteriet, men der er i nat kommet en Media Player app til PS4. Muliggør at afspille video, audio og billedfiler fra USB storage eller server (DLNA streaming).

http://blog.eu.playstation.com/2015/06/16/media-player-launches-on-ps4-today/
SonicSonicSkrevet 16/06-15 11:53 
Dælme på tide, og selvfølgeligt lige når man har bestilt en raspberry pi :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 12:31 
Pengene er ikke spildt, Kodi vil altid være bedre end både PS4 og XB1 tilsammen på dette punkt ;)

Men nu kan man i det mindste streame egen musik under gameplay uden USB stick.
SonicSonicSkrevet 16/06-15 14:17 
Jepsen :) Den skal nu også bruges til andre sjove ting. Jeg skal have fat i en Unicorn HAT :D Anyways, jeg testede lige på PS4'eren, og mkv æder den fint, den spoler imponerende godt i den fil jeg prøvede med. ISO var den dog ikke helt med på, but who cares, I think?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 14:26 
Appen er lidt simpel mht. features men bliver helt sikkert forbedret løbende.
Den er f.eks. mere restriktiv mht. playlists på tværs af folders (virker med USB player app), kan ikke favorite hele folders/albums, og et kort pause i lyden får man går til/fra dashboard.
BeanoBeanoSkrevet 22/06-15 09:07 
1TB SKU i Europa fra d.15 juli.

http://blog.eu.playstation.com/2015/06/22/new-1tb-ps4-ultimate-player-edition-launches-next-month
2'025 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig