X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation 4-tråden


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/05-13 10:18 
Jeg synes det er en god ide med en dedikeret tråd til PlayStation 4 nyheder, annonceringer, spørgsmål etc.

Jeg starter med dette billede fra en Engelsk avis.

PlayStation 4-tråden

Betyder det at vi kan regne med at konsollen også kommer i EU i 2013?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
2'025 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 17/07-14 22:14 
Det er jo smag og behag. Jeg fik langt mere sjov ud af de spil jeg købte til PS4 launch (Resogun, Killzone, og Black Flag) end dem jeg købte til Wii U launch (Zombi U, Nanostray, AC3).

Selvom Zombi U godt nok var et meget imponerende launch spil. Fed survival horror på trods af til tider ringe designbeslutninger.

Men jeg troede du ikke kun snakkede om launch, så ingen grund til at drive mere halm på denne mølle.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-14 23:21 
Jaja hul i alt det :) Det vigtige er at der kommer gode spil til PS4, for det gør der jo. Og så håber vi inderligt at Wii U'en får lidt oprejsning :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 18/07-14 02:25 
Så købte du da også de forkerte spil til WiiU Jmog :)
New Super Mario Bros U er en formidabel platformer (det bedste skud på New stammen). Nintendo Land er, lige bortset fra at menuerne kan være noget træge, lækker multiplayer underholdning, og ikke tosset i singleplayer heller. Og så er der også Sonic and Sega Allstars Racing Transformed.
SumezSumezSkrevet 18/07-14 10:22 
Jmog>
Tredjeparts understøttelse er udelukkende indies efterhånden. Vil vi se andet AAA på den fra næste år end hvad Nintendo udgiver? Næppe. Hvor meget vil vi se fra Nintendo? Måske fem-seks titler.

Nu skal du også tænke på at den gennemsnitlige forbruger nok heller ikke køber mere end 5-6 titler om året. Nintendo er åndssvagt gode til at understøtte deres konsoller på egen hånd, selvom det ikke ligefrem er det bedste scenarie for dem. WiiU's allerstørste problem vil jeg nok mene er at de fleste mennesker stadig ikke engang kender til dem. Folk ved hvad en PS4 er, uanset om de har en eller ej, mens Nintendo stadig ikke helt har fået banket forskellen på en Wii og en Wii U ind hos de fleste.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/07-14 10:31 
Det er fandeme også et ringe navn :/

Så i Stereo Studio at de var nødt til at sætte klistermærker på Wii U-spillene hvor der stod at de kun var til en ny konsol, og ikke til den gamle Wii :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/07-14 10:38 
^ næsten det samme med Bilka i Herning. Der stod det dog bare på et stort skilt... Foran de 3-4 forskellige Wii U spil de havde på hylderne, og 2-3 da jeg nuppede det sidste MH3U (som jeg næsten tror har stået der siden jeg købte 3DS udgaven længe før).

Samtidig er der næppe mange der begår samme fejl, ved de PS3 og PS4 spil de havde stående side om side. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/07-14 10:48 
Wii U er en dårligt navn, ingen tvivl om det. Der er tydeligvis mange der ikke forstår forskellen fra Wii til Wii U. Men det blå cover burde da alligevel give folk en eller anden idé om at spillene måske ikke passer til deres maskine.
Måske det er Nintendos egen skyld når de synes at coveret til NSMBW gerne måtte være rødt, Sonic and Mario at Olympic 20XX gerne måtte være gult og Pandora's Tower sort.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/07-14 17:39 
For at fylde den Japanske PSN lidt ud er det kommet et par arcade spil. Giant Bomb har lavet et Quick Look af dem der er til rådighed nu.

http://www.giantbomb.com/videos/quick-look-arcade-archives-for-ps4/2300-9230/
BeanoBeanoSkrevet 24/07-14 12:17 
PS4 firmware 1.75 kommer næste uge med understøttelse for 3D blu-ray film.
3of193of19Skrevet 24/07-14 14:00 
Hmm så måtte de også langt om længe få fingeren ud med 3D bluray, MS annoncerede for nyligt at 3D bluray kommer med august update
GreaseballGreaseballSkrevet 28/07-14 19:44 
Noget med en Gaystation? Syns den er lidt fancy ^^ Men har sgu ikke råd.
PlayStation 4-tråden

Feast your eyes on this beautiful 'GayStation' PS4
3of193of19Skrevet 28/07-14 23:59 
Den er nu meget fed. Hvis jeg ikke havde en PS4 i forvejen og den var i et mere almindeligt prisleje (dvs alm PS4 pris plus 500-1000kr til velgørenhed) havde jeg nuppet den med det samme.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/07-14 00:06 
Sådan som PS4 er designet syntes jeg rigtig meget at den invitere til at blive malet, så jeg håber der kommer mere af den slags.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/09-14 05:16 
Jeg ved ikke lige om der er nogen fightsticks til PS4 endnu, men nu faldt jeg over den her gearstang man kan købe til lidt over 1000,- kr. Lidt overkill for en gearstang, men det er fint hvis man er til ræs :D

http://www.shopto.net/video-games/ps4/PS4AC35-th8a-shifter
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-14 00:04 
Er der nogen der inden for overskuelig tid har prøvet at sende og modtage beskeder på PS4? Jeg forstår ikke hvordan jeg kan få en besked om at jeg har modtaget, går ind og kigger, men så skal vente et minut før der dukker noget frem?

Nu er jeg allerede blevet kaldt en Xbox One-fanboy en gang i dag, men jeg vover sku pelsen med følgende udtale: Jeg synes ikke Sony leverer med OS'et på PS4. Som sådan var det forståeligt med problemer og til dels mangler da maskinen launchede (snart et år siden), men det er fuldstændig utilgiveligt så sløve de har været til at rette dem.

Hvorfor ingen custom music endnu?
Hvornår retter de video capture featuren, så den rent faktisk virker pålideligt? Det er ikke en skid værd i nuværende form hvor den bare optager et random øjeblik, nogle gange fra flere timer før du trykkede på knappen.
Hvorfor det uoverskuelige menu-system hvor den vælger at smide ALT hvad man har i samme liste? Mapper, hvor svært er det? De burde ha' lært af Vita'ens skod dashboard.
Hvorfor virker suspend to RAM ikke fra starten? Det var en af de features de annoncerede konsollen med. Hvis hardwaren er bygget til det, så få det lavet.

Det er super at Share Play nu endelig kommer i 2.0. Men i stedet for at bruge tiden på Dynamic Themes så burde de fokusere på de åbenlyse problemer først.

Jeg vil gerne understrege at jeg er rigtig glad for PS4'eren :) Men det er mit indtryk at MS har fokuseret meget på at løse flere af de problemer deres brugere har haft. Jeg ejer ikke en, så det er muligt at det forholder sig anderledes :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 08/09-14 00:08, rettet 08/09-14 00:10 
@Konsol "Xbox One fanboi" kongen: Jeg vil tro de features bare ikke er lige så vigtige som hvad der nu end bliver arbejdet på. Jeg er dog enig i at de burde rette issues før de introducerer nyt gejl, men det er nok et spørgsmål om, hvad der rent faktisk er flest der efterspørger. Borset fra Suspend har jeg feks. ingen interesse i de ting du nævner :P
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-14 00:12 
Jo, men hvordan kan de bare lade stå til, med så væsentlig og opreklameret en feature som video capturing? Det er ligefør man frygter at problemet ligger i hardwaren og rent faktisk ikke kan laves :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 08/09-14 00:16, rettet 08/09-14 00:16 
Det burde de bestemt heller ikke. Er det et udbredt problem? De har jo introduceret upload til youtube (er den fw released?), så det ville være mærkeligt, hvis capture så ikke virker..
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-14 00:28 
Ja det gælder alle maskiner og har været sådan lige siden launch :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 08/09-14 00:39 
Det med beskederne lyder da i hvert fald helt hen i vejret, og må være noget, mange bruger, Xboxkongen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-14 00:45 
Jeg har ikke brugt det siden launch. Det er først i aften jeg modtog nogen fra en herinde. Det kan være det er en midlertidig fejl. Det var egentlig bare derfor jeg spurgte, men så kunne jeg samtidig rage lidt over resten af OS'et ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 08/09-14 01:05 
Har ikke oplevet problemer med beskeder.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/09-14 01:11 
Jeg har ikke nogen problemer med beskeder, men har pludselig problemer med troph-dawgs af en eller anden grund.
De troph-dawgs jeg optjener i Warriors Orochi 3 kan jeg ikke finde i min troph-dawg collection og når jeg prøver manuelt at synce får jeg en fejlbesked.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/09-14 01:17 
...jeg googlede lige den error code og det er et specifikt problem med Warriors Orochi 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-14 01:26 
Atrophements.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 08/09-14 01:28 
Achophies
j/k
BeanoBeanoSkrevet 08/09-14 07:10 
Ingen issues med beskeder eller captures her. Ser dog gerne de introducerer folders og resume-play snart. Er ret ligeglad med Share-Play men themes ser jeg frem til, selvom det naturligvis er pop.
Der skal nok være nyheder og rettelser i 2.0 som de ikke har nævnt endnu.
AmbyAmbySkrevet 08/09-14 08:24 
Jeg har heller ingen issues med video capture, har brugt det en del gange. Kunne dog godt tænke mig slow-mo eller freeze frame i ShareFactory ;)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
slk486slk486Skrevet 08/09-14 08:32 
Konsolkongen>
Men det er mit indtryk at MS har fokuseret meget på at løse flere af de problemer deres brugere har haft. Jeg ejer ikke en, så det er muligt at det forholder sig anderledes :)

Ja, de har fået mere stabilitet, men det er stadig sløv som bare f... Et lævn fra 360, der også blev sløvere og sløvere.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-14 09:58 
Beano>
Ingen issues med beskeder eller captures her.

Hvis jeg husker rigtig så har du tidligere bekræftet at du også havde problemer. Vil du mene at de har rettet det for nyligt? Jeg har stort set ikke brugt det siden man ikke har kunne være sikker på hvad der blev optaget. Men jeg synes ikke det er ret længe siden jeg prøvede og det fejlede :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 08/09-14 10:08, rettet 08/09-14 10:10 
Det kan jeg ikke huske jeg har. Citat?
Så fald er det en enkelt gang og så længe siden, at jeg har glemt det igen. De sidste mange gange jeg har brugt det, har det virket.
Ikke utænkeligt at det er rettet, de retter issues uden at annoncere det specifikt.

EDIT: Jeg har muligvis nævnt at jeg havde set andre klage over problemet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-14 10:11, rettet 08/09-14 10:12 
Kan ikke huske noget konkret du har sagt, men siden du kommenterer på næsten alt herinde så var der nok en rimelig chance... :D
Der var i hvert fald flere der bekræftede at det var et problem, sidst det blev omtalt.

Men det er ikke umuligt at det er sådan en patch de ikke råber alt for højt om. Jeg må teste noget mere senere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 08/09-14 10:16 
Konsolkongen>
Kan ikke huske noget konkret du har sagt, men siden du kommenterer på næsten alt herinde så var der nok en rimelig chance... :D
Der var i hvert fald flere der bekræftede at det var et problem, sidst det blev omtalt.

Det kan jeg sige med sikkerhed jeg har.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/09-14 12:52 
Konsolkongen>
Atrophements.

slk486>
Achophies

Det officielle navn er troph-dawgs. Det ville i vide hvis i ikke var sådan nogen Phillips CD-i fanboys :D

Mht beskeder, så håber jeg også de får lavet det sådan at hvis man har læst den et sted, så står den også som læst på éns andre Playstation devices.
slk486slk486Skrevet 08/09-14 13:01 
CDi > PS4 > XBone
j/k
BeanoBeanoSkrevet 09/09-14 08:35 
Skulle komme opdatering til Headset Companion App'en i dag med profil til Destiny.

http://blog.us.playstation.com/2014/09/08/new-playstation-headsets-detailed-compatible-with-destiny-audio-mode/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-14 02:27, rettet 17/09-14 02:29 
Konsolkongen>
Kan ikke huske noget konkret du har sagt, men siden du kommenterer på næsten alt herinde så var der nok en rimelig chance... :D
Der var i hvert fald flere der bekræftede at det var et problem, sidst det blev omtalt.

Men det er ikke umuligt at det er sådan en patch de ikke råber alt for højt om. Jeg må teste noget mere senere :)

Jeg har over de sidste fire dage optaget fem klip fra Metro Redux. Alle klip blev optaget korrekt, så jeg formoder at fejlen er rettet nu :)

Jeg har også prøvet at give maskinen lidt mere plads og det har ganske rigtig hjulpet en lille smule. Dog vil jeg skyde på at maskinen stadig støjer en ~+10dB mere når man fedter rundt i dashboardet, hvilket jo er helt vildt. Den tvivlsomme app jeg prøvede på min telefon sagde ca. 30dB når jeg var på startskærmen i Metro Last Light og ca. 40dB når jeg gik ud i dashboardet. Det er over dobbelt så højt! Hvilket nok passer meget godt.

Jeg har prøvet at tage et billede af nuværende placering, men Photobucket virker ikke lige pt. Den står på højkant, med officiel stander og der er vel en 3-4cm til højre hvor PS3 (fat) står og et sted mellem 3-10cm til venstre til min højttaler, da den er vinklet. Der er fuldstændig frit for oven og bagtil.

Jeg håber jeg kan komme til at lytte til en andens til træffet for hvis det her er normalen så har Sony virkelig leveret noget dårlig hardware eller haft en åndssvag til at designe airflowet i casen. Partikel-effekter, nightvision og røg i Metro-spillene var stensikre steder hvor blæseren også begyndte at larme mærkbart mere. Havde støjen så bare været konstant, så kunne man måske bedre ha' accepteret det, men når den konstant varierer fra næsten lydløs til Xbox360 +1 så er det fandeme irriterende :(

Jeg kan ikke gøre meget mere for at tage hensyn til så vanskelig en konsol når der også skal være plads til 16 andre. Hvis jeg en dag får råd og flytter i større lejlighed, kan det være at den kan få sit eget værelse...
Spiller nu: Phantasy Star IV
CamousCamousSkrevet 17/09-14 08:16 
Bare vent på PS4 slim.
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 08:33, rettet 17/09-14 08:34 
Sony afholder deres Asien-fokuserede TGS press conference lige nu:

http://www.twitch.tv/playstationhk

Advarsel: kameramanden er vist på stoffer
SonicSonicSkrevet 18/09-14 13:53, rettet 18/09-14 13:55 
Kan ikke lige finde tråden om det, men her er lidt mere P.T (eller Silent Hills teaser)
https://www.youtube.com/watch?v=gY91vV0rWr4

Ser spændende ud.

Mindre spændende er det, at det måske udgives i periodiske episoder.
http://www.gamespot.com/articles/new-silent-hill-game-may-be-released-in-episodic-f/1100-6422395/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 18/09-14 14:41 
Det slår mig som "en anelse" cheesy, fjollet, og over-the-top... minder mig mere om en B-film end en gennemført gyser. :)
Så kan jeg bedre lide stilen i Evil Within...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/09-14 17:19 
Sonic>
Mindre spændende er det, at det måske udgives i periodiske episoder.
http://www.gamespot.com/articles/new-silent-hill-game-may-be-released-in-episodic-f/1100-6422395/

Argh for helvede da! :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 26/09-14 11:12, rettet 26/09-14 11:22 
En af mine DS4 controllers var blevet defekt - højre stick var begyndt at reagere dårligt og nogle gange sidde fast (ikke at mærke mekanisk). Anyway, jeg kontaktede Sony support i DK og fik den byttet uden bøvl selv om det var en US udgave. Så har man en defekt controller kan det godt betale sig at klage.
SonicSonicSkrevet 26/09-14 11:51 
Det var ikke den der fulgte med?
Men rart de bare bytter det.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 26/09-14 11:52 
Nej, købt seperat.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/10-14 21:39 
Der kommer snart en 2.0 software opdatering der tilføjer en mængde nye features... Måske ikke lige alle dem JEG gerne ville have, men de er ihvertfald nye :)

http://blog.eu.playstation.com/2014/10/16/expect-ps4-system-software-2-00/?adbid=522833238637563905&adbpl=tw&adbpr=36969785&emcid=social_20141016_33846457
AmbyAmbySkrevet 16/10-14 22:13 
Hvad blev det af upload til youtube?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/10-14 22:27 
Psn nede igen ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 16/10-14 22:36 
Jeg kan få kontakt til storen, men ikke friendlister. Godt nok tit det sker :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ViolatorViolatorSkrevet 16/10-14 23:37 
Synes de sidste to mdr. har været under al kritik. Der er jo ikke andet end problemer med PSN! Øv!
2'025 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig