X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation 4-tråden

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/05-13 10:18 
Jeg synes det er en god ide med en dedikeret tråd til PlayStation 4 nyheder, annonceringer, spørgsmål etc.

Jeg starter med dette billede fra en Engelsk avis.

PlayStation 4-tråden

Betyder det at vi kan regne med at konsollen også kommer i EU i 2013?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
2'011 emne(r).

Svar
SephSephSkrevet 17/12-19 15:08 
Ekstra knapper på bagsiden til Dualshock 4.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
WehnerWehnerSkrevet 17/12-19 15:16 
Det ser meget lovende ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 17/12-19 15:17 
Jeg aner ikke hvad jeg skulle bruge det til...
NaieraNaieraSkrevet 17/12-19 16:54, rettet 17/12-19 16:54 
Folk betaler kassen for at få "paddles" eller lignende knapper bag på deres controllere. Så slipper man f.eks. for at slippe højre styrepind når man vil hoppe, crouche, reloade, eller lignende. Hvis du stadig ikke kan se fidusen, så slipper du heldigvis for at bruge penge på det.

Så mangler vi bare trigger stops.
There are five lights.Spiller nu: Xenoblade Chronicles 2:...
BeanoBeanoSkrevet 17/12-19 17:57 
Nå men tak for tilladelsen :)
slk486slk486Skrevet 19/12-19 08:53 
Så det godt, men troede bare det var til chat.
Det er alt for lidt og alt for sent. Jeg bruger min Elite :)
j/k
DunwichDunwichSkrevet 19/12-19 09:52 
Ååh, det er sådan et snydemodul, som i gamle dage. Med den koblet på en DS4, får man vel en batterilevetid på controlleren, på omkring 10-15 minutter; Den OLED skærm, er vel ikke helt gratis for batteriet.
BeanoBeanoSkrevet 19/12-19 10:27 
Måske har den sit eget batteri?
slk486slk486Skrevet 19/12-19 10:29 
Naiera>
Så slipper man f.eks. for at slippe højre styrepind når man vil hoppe, crouche, reloade, eller lignende.

Ja, det er uundværligt, når man først har vænnet sig til det!
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/12-19 17:06 
Dunwich>
Ååh, det er sådan et snydemodul, som i gamle dage. Med den koblet på en DS4, får man vel en batterilevetid på controlleren, på omkring 10-15 minutter; Den OLED skærm, er vel ikke helt gratis for batteriet.

Det er en lille monokrom OLED, så det kan ikke være meget den trækker - men gratis er det ikke.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 15/03 21:30 
DF kigger på DS4 back-button dimsen...
https://youtu.be/X-nd3U6jWAE
2'011 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig