X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stack-of-shame tråden


176 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
millenniummillenniumSkrevet 21/05-13 10:17, rettet 21/05-13 10:18 
Stakken med spil, som jeg har købt, men kun lige har snuset til, vokser gradvist. Hvad er der i jeres stack-of-shame? Der er sikkert mange, men....

Mine seks største 'shames' er:

- KillZone3 Collectors Edition: Måske klaret 5-8%, særligt genfundet efter jeg købte Move Sharpshooter. Spiller det med ca 14 dags interval.
- Resistance 3: Fik en promoudgave fra dengang jeg skrev for Hyped. Har spillet introen og første angreb. Derefter ikke så meget. Vil gerne.
- Batman Arkham City: Fandt en collectors edition til en god pris. Men har kun lige snuset til den første ene procent af spillet.
Just Cause 2: Klaret de første par missioner, indtil man slippes fri på øen og selv kan vælge missioner. Ærger mig, for jeg tror helt sikker det vil underholde mig.
Assassin' Creed 2: Har måske en 10% complete fra tidligere, men prøvede det fornyligt og måtte starte forfra. Jeg kunne hverken huske historien eller kontrollen.
Heavy Rain: Har installeret det. (Tog meget lang tid), og snuset lidt til introen. Og det var det.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 21/05-13 10:21 
Og stødt voksende...

http://backloggery.com/swooniecakes

Har måske oprettet 1% :D
j/k
millenniummillenniumSkrevet 21/05-13 10:39, rettet 21/05-13 10:45 
Nå ja:

- Mass Effect 2: Klaret introforløbet og skulle til at begynde på næste mission.... Og der står jeg stadig. Ingen tvivl om at jeg vil starter forfra.
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 21/05-13 17:27 
Har da fået mig en llile stak current generation spil som jeg har lidt svært ved at få afviklet. Det er som om at jeg ikke rigtig gider spille for tiden. Jeg har masser af tid, nu da jeg ikke har noget arbejde, men gider bare ikke lige de spil?

Alle titler er til XBOX 360:
Tales of Vesperia
Azura's Wrath
Bayonetta
Batman: Arkham City GOTY Ed.
Assassins Creed Brotherhood
Assassins Creed Revelations
Deus Ex Human Revolution
Far Cry 3

Har dog ikke startet på nogen af dem, men har Asscreed Brotherhood er installeret på boxen. Spillede Vanquish, men den genre kan jeg mærke at jeg er vokset fra, så det er lidt svært at komme igang med Bayonetta og Azura's Wrath. Er kørt helt død i Assassins Creed. Det er en fed nok serie, men jeg gider det bare ikke. De andre skal jeg nok komme til på et tidspunkt.

Kunne godt tænke mig at få hele den liste væk i år, og så lad være med at købe pis bare fordi det er billigt. Eller fordi ANDRE godt kan lide spillene. Jeg glemmer hele tiden at tænke på hvad JEG gerne vil spille.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
XiwanaXiwanaSkrevet 21/05-13 18:12 
Uhh, det kan let gå hen og blive en lang liste. Blandt current gen.-spil ligger følgende ret højt på listen:

Dead Space 1+2 (360): 33% igennem 1'eren. 2'eren har aldrig været i maskinen.
Dishonored (360): Tutorial og første mission klaret.
Infamous 1+2 (PS3): 50% igennem 1'eren, før jeg gik helt død. 2'eren har aldrig været i maskinen.
Metro 2033 (360): Tutorial klaret.
RE: Revelations (3DS): 1 times spil sammenlagt.
Transformers Fall og War for Cybertron (360). 33% igennem 1'eren. 2'eren har aldrig været i maskinen.
Vanquish (360): 3 timer sammenlagt.
Witcher 2 (360): 2 timer sammenlagt.
XCOM: Enemy Unknown (360): 1,5 time sammenlagt.
ZombiU (WU): 30 min.(!!) sammenlagt.
[inspirational quote here]
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/05-13 18:28, rettet 21/05-13 18:30 
Puha, der er en del der ikke har fået en stor nok chance endnu. Jeg synes jeg har forsøgt at prioritere det bedste først, hvilket har efterladt noget af en rest, der blandt andet inludere:

Resident Evil 6
Sleeping Dogs
Syndicate
Sonic Generations
Enslaved
Final Fantasy XIII-2
Dead Rising 2: Off The Record
Prince of Persia
Lost Planet
Bayonetta
Mini Ninjas
Rainbox Six Vegas 2
Splinter Cell: Conviction
Just Cause 2
Gran Turismo 5

EDIT: Jeg er ret glad for "spilleliste" funktionen her på Play:Right. Det gør det nemt at holde styr på hvad man mangler at komme igennem.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 21/05-13 22:38 
Geez! Troede ikke mit evil loop var så almindeligt. :-P
Et er, at købe et spil som man aldrig får smidt i maskinen. Der findes jo impulsindkøb.
Men noget andet er, at spille de første fem procent, og aldrig komme videre.

Ingen tvivl om, at jeg får mest udbytte af et spil, når jeg lægger alle andre til side, og kun spiller ét af gangen.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 21/05-13 22:48 
Jeg har faktisk en del 360 spil, som jeg vel var 50-80% færdig med, da xbla besluttede at invalidere alle min gem! Spild af tid :(
j/k
millenniummillenniumSkrevet 21/05-13 22:51 
Well, nu har jeg i det mindste 5% i Arkham City. :-)
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 21/05-13 23:00 
Jeg spiller kun et spil af gangen, og det er nok derfor jeg har en lille stak i min backlog. Plejer at kigge på howlongtobeat for at se hvor lang tid de tager i snit at gennemføre, og sådan et som Tales of Vesperia med sine 45 timer i snit bliver sq lidt lang når jeg nu er kørt træt i JRPG. Så det bliver nok først til vinter der bliver fyret op under det. Har af en eller anden grund mere lyst til RPG om vinteren?

Men det har jeg sagt i 2år nu :\
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
WehnerWehnerSkrevet 21/05-13 23:11 
Smart site, 1up: www.howlongtobeat.com - det kommer jeg til at benytte i fremtiden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/05-13 23:13 
Jeg lader bare helt være med at nævne mit Steam Library of Shame, og nævner konsollerne i stedet (minus dubletter jeg også har som PC version)

X360:
- Final Fantasy XIII + XIII-2
- Dragon Age: Origins - Kom et godt stykke indtil jeg sad fast, senere byttede jeg det væk og fandt Ultimate Edition billigt på nettet.
- Gears of War 3
- Lost (den er så næsten skamfuld nok til at den aldrig skal i maskinen)
- N3 (Ninety Nine Nights) - kan ikke huske hvor langt jeg kom, men har ejet det lige så længe som min maskine.
- En bunke fighters jeg købte for længe siden, hvoraf SFxT stadig er det eneste der har været i maskinen.
- Bayonetta

PS3:
- Ico + SotC HD Remake
- Min PS3, som stadig ligger i sin kasse
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 22/05-13 07:20 
Jeg kunne have tilføjes Mortal Kombat på min stack-of-shame, hvis det ikke var fordi en gamer buddy var forbi forleden, og vi spillede det til kl 2 om natten.

Så er det blevet brugt, og vi morede festligt. :-)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 22/05-13 09:40, rettet 22/05-13 09:42 
Jeg har alt for mange spil i min SoS, til at liste dem - vil også gøre for ondt i sjælen! Mange af dem har jeg også spillet kort, for bare at være gået død i dem af forskellige grunde.

Jeg har identificeret følgende risici for en titel lander i min stak:

1) Spil implus-købt primært pga. tilbudsprisen.

2) Spillet købt på udgivelses dagen men har ikke haft den tilstrækkeligt tid eller lyst til at spille det ordenligt.

3) Launch titel - køber jeg mere tre eller flere titler på launch dagen, vil mindst et af dem ikke blive spillet tilstrækkeligt.

4) Lukkes spillet ned et frustrerende sted (ved en svær boss eller lign), hvilket ubevidst har fjerner min lyst til starte det op igen. Jeg er begyndt kun at lukke et spil ned når jeg når til et nyt område/sektion.

Jeg er blevet mere fornuftig med mine spilindkøb det sidste 1 1/2 års tid, men stadig en vej endnu :P
SumezSumezSkrevet 22/05-13 10:03, rettet 22/05-13 10:03 
Hmm, det er vist ikke muligt at dele sin "spilleliste" (P:R's funktion til at holde styr på stack of shame), men min liste er alligevel så u-opdateret at de spil der ikke engang er kommet med på dem er den ægte stack of shame...

Jeg tror jeg har flere hundrede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 22/05-13 10:10 
Egentligt synes jeg denne single-story-line 11-12 timers gyldne snit er irriterende. Det er en model som industrien anvender, men er det den rigtige? Ift vores stack-of-shame er det ikke...

Jeg ville mere ønske mig at spil blev solgt i bundles, med fem spil som hver især kunne gennemføres på 2-3 timer.

Eller alternativt fem story lines, uafhængige af hindanden, gennem den samme verden, for at spare lidt produktionsomkostninger. Men ingen forpligtelse at spille gennem dem alle.

På den måde kunne man nemmere have gang i flere spil samtidig, uden at miste pinden.

Det ville passe bedre til den måde jeg spillede spil i 90'erne og tidligere.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 22/05-13 11:46 
Spil, jeg er gået igang med, men endnu ikke har gennemført.

GTA: The lost and damned:
Tror, jeg har klaret lige over halvdelen. Nærmer mig snart to år, siden jeg sidst spillede det.

Split/Second:
75% gennemført ca. men har ikke rørt det i over et år.

Ratchet & Clank: Tool of destruction:
25% gennemført ca.

Elder Scrolls: Oblivion
Gik kold i det. Har også skaffet mig af med det.

Udover det, så har jeg en efterhånden ret stor samling spil, jeg ikke er startet på endnu. Ender tit med bare at spille COD multiplayer, da det bare er lige til at gå til, i stedet for at skulle bruge tid på at sætte sig ind i historien i singleplayerspil.
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 22/05-13 14:08, rettet 23/05-13 23:13 
Jeg har også en kæmpe shame med GTA IV:
Gik i gang ... lærte at navigere.... sådan virker GPS'en.... sådan finder du næste mission ... sådan læser du nye sms'er .... sådan fungerer kortet .... sådan dit .... sådan dat... slukkede, og er aldrig kommet tilbage.

Seriøst, når man spiller GTA, så det første man vil ha' er en pistol og en bil. Bum!

Jeg kan også tilføje Deus Ex Human Evolution:
Spillede introen igennem, kom godt i gang med første mission - og nød rent faktisk spillet. Men så er jeg ikke kommet videre.
(Det koster jo 25,- så det skulle jo købes :-D
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 28/05-13 11:01 
Har nu pisket mig selv til at være loyal overfor Batman Arkham City den næste rum tid. Men det kan godt blive en tidsrøver med dets open world koncept. Jeg har en svaghed for at dyrke frit-lejde gameplays lidt for meget.

....Meeeedmindre der kommer noget dumpende ind af døren, som kortvarigt må afbryde min karriere som batman.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 28/05-13 11:49 
Bare rolig, Arkham City er ikke så stort/langt et spil, og det er rimelig fængende. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 20/07-13 17:58 
Her min lille stak på 23stk. Sikker på der nogen af jer der har mange flere.
Stack-of-shame tråden

Det piner mig stadig at jeg ikke har fået taget mig sammen til at spille det sidste Zelda spil endnu.
Dem til højre er stadig pakket ind i folie.

Prøv at tage nogen billeder af jeres "stack" se hvem der højst :p
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/07-13 18:11 
Jeg tager et billede når jeg engang har fået flyttet.
Lige for tiden ligger mine spil hist og her, hvor der nu lige har været plads til dem. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 20/07-13 20:04 
Min stack ville være ret høj hvis jeg tog et billede, men jeg har kun 2,5M til loftet, så der er desværre ikke plads.
ChronoChronoSkrevet 20/07-13 20:33 
Jeg er heldig med at Steam-spil ikke fylder så meget ;-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 20/07-13 20:48 
Jeg gider ikke lave en stak. Man kan bare regne med at jeg slet ikke har rørt hvert andet spil på mine hylder ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/07-13 21:23 
@Chrono
Jeg har også et alt for stort Steam Library of shame, som jeg nægter at tælle med :D
Må dog indrømme at det er begrænset hvor meget jeg har brugt i dette summer sale.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 20/07-13 22:06 
Det er også nemt at bygge op med alle de udsalg. Heldigvis er det lykkedes mig at holde igen hver gang og kun købe en enkelt titel i ny og næ.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 25/08-13 09:48 
Ahhhh, så fik jeg COD Black Ops væk fra min stack of shame. (Bortset fra at Zombies jo er et sjovt sidekick. Godt til kortere sessions).

Nu er Far Cry3 kommet ud af skuffen. Man har jo hørt så meget godt om det.

Og der er ikke kommet tilføjelser til bunken i et par måneder. *klapper mig selv på skulderen*
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 25/08-13 11:27 
Og der er ikke kommet tilføjelser til bunken i et par måneder.

Hvad er tricket? VIlle ønske jeg kunne det :D
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/08-13 12:25 
Far cry 3 er det bedste spil , som jeg spillet sidste år! Virkeligt godt!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 25/08-13 13:14 
slk486>

Hvad er tricket? VIlle ønske jeg kunne det :D

Når el giganten kører super weekend tilbud, så giv dankortet til kærsten, og sig du først må få det tilbage om mandagen. :-D
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 30/08-13 23:05, rettet 30/08-13 23:09 
Fik lige taget inventar herhjemme:
Stack-of-shame tråden
Tror dog ikke jeg gider Shadow Man (holder ikke mod tidens tand), Epic Mickey, Sonic Secret Rings, Rabbids go Home! (sutter muse/pindsvine/kaninroev), og SMT Devil Survivor (OMG the grind, the GRIND!).

Fire Emblem Awakening er nok det naeste jeg gaar igang med naar jeg er faerdig med M&L Dream Team og DKC Returns 3D (et spil jeg synes er voldsomt OVERvurderet; jeg har sjaeldent spillet saa irriterende urytmisk en platformer).
Sakura Taisen: So long My Love begyndte at crashe henimod slutningen naar jeg brugte specialangreb eller skiftede taktik saa jeg maa lige see hvad jeg kan goere ved det problem.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-13 03:57, rettet 02/09-13 03:57 
Shadown Man havde jeg det nogenlunde hyggeligt med da det udkom til Dreamcast, men allerede dengang fungerede det dårligt og kontrollen var på flere punkter elendig. Husker også at man døde om og om igen for bare at restarte få meter tilbage og det kunne tage lang tid at lave bare lidt fremskridt i spillet. Mener spillet havde nogle fine elementer ala Soul Reaver og jeg synes det var fedt til sidst da man kom til den rigtige verden igen. Men ja, jeg er ikke i tvivl om at det vil være forfærdeligt i dag.

Sakura Wars lyder som en rigtig dårlig port på Wii :( Jeg havde ingen problemer med spillet overhovedet på PS2. Det er nok det sjoveste spil jeg nogensinde har spillet. Skreg af grin flere gange pga de utroligt overdrevede, men charmerende personer. Håber du får det til at virke, for det er et af de bedste spil jeg har spillet, og man kan godt mærke Valkyria Chronicle's rødder heri omend det er noget anderledes :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 03/09-13 01:26 
Min Wii er en US launch maskine, DVD drevet i dem var vist ikke det bedste og skulle have proplemer med dual layer DVD'er som SW:SLML og Smash Bros. Melee.

Glæder mig lidt til Resonance of Fate, må læse lidt op på strategier omkring kampsystemet, lampen tændte simpelthen ikke for mig da jeg prøvede det første gang.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-13 01:47, rettet 03/09-13 01:47 
Resonance of Fate er et af de bedste spil jeg har spillet i denne generation. Simpelthen fordi det er så over-the-top, kampsystemet er fremragende og spillet er benhårdt, men heldigvis aldrig uretfærdigt.
Det tog mig omkring 15 timer før jeg havde forstået alt omkring kampsystemet. Jeg mener, man lærer det hurtigt, men pludselig møder du fjender der flækker dig midt over uden du helt ved hvorfor. Så tvinges man til at gøre tingene en lille smule anderledes og pludselig smækker man dem uden problemer. Det sker nogle gange, især i første del, så derfor de 15 timers indlæring ;) Det er SÅ godt skruet sammen!

SPOILER-TEKST:
Historien nåede dog aldrig at give mening. Jeg frygter lidt at man skal gennemføre to gange for at få den rigtige slutning :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 03/09-13 08:47 
Oooh, det lyder som om jeg burde hive det af hylden!
j/k
millenniummillenniumSkrevet 03/09-13 08:54 
Jeg hepper på Mirror's Edge fra bunken. Det er et kult-mesterværk, obligatorisk for enhver som har mellemnavnet "gamer".
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 08/10-13 15:00 
Så er det vist Catherine, Deus Ex 3, Call of Juarez: Bound in Blood og Two Worlds 2 Velvet, der ligger øverst i min efterhånden ret skamfulde stak.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 08/10-13 15:42, rettet 08/10-13 15:43 
Metal Gear Revangeance blev tilføjet til min bunke, og det ligger lige under mit FarCry3 hvor jeg mangler 7 missioner. (Til gengæld er alle camps på den nordlige del af øen befriet).

Hvis jeg køber GTAV nu kommer jeg aldrig bunken til livs. :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 08/10-13 15:49, rettet 08/10-13 15:50 
Jeg købte GTAV sidste uge, og den røg direkte i min bunke. Har meget svært ved at tage mig sammen til at få spillet videre i det. Jeg prøver virkelig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 08/10-13 16:06 
Kan sagtens genkende bekymringen:
Jeg "kom til" at købe GTAV ved release, og har haft om end meget svært ved at skele til andre spil siden. Prøvede med lidt Dead Space 3 og Rayman Legends, men forgæves. Stakken bare vokser og vokser, mens Trevor & co. beslaglægger halve og hele weekender.
[inspirational quote here]
Bede-xBede-xSkrevet 08/10-13 16:15 
Sumez>
Jeg købte GTAV sidste uge, og den røg direkte i min bunke. Har meget svært ved at tage mig sammen til at få spillet videre i det. Jeg prøver virkelig.

Samme her. Selv om det sandsynligvis er det bedste GTA, skal jeg godt nok tvinge mig selv til at spille det. Der er gode elementer, men der er altså også mange fejl og så er der sindsygt meget fyld som jeg gerne havde været foruden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-13 16:57 
4'eren ligger stadigvæk i min bunke. Hvis det ikke skulle aktiveres på Steam, havde jeg for længst kastet mig over det, men jeg orker ikke at skulle "tilintetgøre" en stakkels fysisk udgivelse på den måde, hvis jeg ikker er 140% sikker på, at det er noget, jeg gider spille :/
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 08/10-13 17:01, rettet 08/10-13 17:02 
Bede-x>
Samme her. Selv om det sandsynligvis er det bedste GTA, skal jeg godt nok tvinge mig selv til at spille det. Der er gode elementer, men der er altså også mange fejl og så er der sindsygt meget fyld som jeg gerne havde været foruden.

Jeg kan godt se hvad spillet gør godt, men det er svært at overbevise sig om at man skal bruge de næste 4 timer på at blive beordret til at køre forskellige steder hen, inkl. enkelte afbrud for at blive klippet, købe tøj eller passe hund.
Til sammenligning kan jeg fyre op for The Pinball Arcade og bruge de næste ti minutter på at have det rigtig sjovt, og stadig have 3 timer og 60 minutter til overs bagefter.

Jeg er nok bare ikke målgruppen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 08/10-13 17:05 
Tror jeg har det lidt på samme måde. Jeg har svært ved at starte det op igen.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 08/10-13 17:08, rettet 08/10-13 17:11 
Sumez>
Jeg kan godt se hvad spillet gør godt, men det er svært at overbevise sig om at man skal bruge de næste 4 timer på at blive beordret til at køre forskellige steder hen, inkl. enkelte afbrud for at blive klippet, købe tøj eller passe hund.

Det skal man heller ikke. Kan kun komme i tanke om 2-3 små "missioner" i story hvor man skal den slags og det tager 10-15 min. max.
Jeg forstår ikke hvorfor du har købt spillet når du er så negativt indstillet at du ikke giver det en chance.
SumezSumezSkrevet 08/10-13 17:12, rettet 08/10-13 17:13 
Jamen, det er jo netop det jeg gør. Jeg købte spillet fordi jeg fandt det til 200,- og fordi alle er så vilde med det at det jo må have et eller andet at byde på.

Kan kun komme tanke om 2-3 små "missioner" i story hvor man skal den slags

Indtil videre har det været samtlige missioner :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/10-13 17:15, rettet 08/10-13 17:17 
Øh... købe tøj og passe hund? Der er et par tutorial-missioner til de ting man kan (købe tøj etc.) i starten som er meget hurtigt overstået. Men kan jo godt trækkes til flere timer hvis man laver andre ting :)
Bede-xBede-xSkrevet 08/10-13 17:23, rettet 08/10-13 17:23 
Sumez: Jeg kan også sagtens se de gode elementer og visse af historie missionerne er spændende, men der så mange kedelige fyld ting, som om spillet partout skulle være af en vis størrelse for at være tilfredsstillende = masser af spil(d)tid. På historiesiden finder jeg personerne usympatiske, der er for meget vold for chokeffektens skyld og de satiriske elementer - om end moderat morsomme til trods for hvor fortærskede de er - mangler en fortæller, en samlet enhed, der kan strukturere en pointe, frem for som nu hvor de bare skyder med spredehagl. Der er masser af larm, men ingen stemme.

Må hellere lade være med at skrive for meget, for det kan jo være at de får samlet trådene når man kommer længere ind i det end jeg er..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 08/10-13 18:02 
Jeg har gennemført og syntes også historien er noget slap - isoleret set. Personerne var bedre men blegner i forhold til hvad man har set i spil de sidste par år. De var desværre ikke interessante eller levende nok for mig til at de var hverken sympatiske eller usympatiske, men der var adskillige morsomme episoder undervejs og var vældigt underholdt på trods.
Dog fandt jeg den "kontroversielle scene" noget usmagelig fordi budskabet/moralen virkede kunstigt og påklistret - skal nok lade være med at spoile noget :)

Mht. størrelse så åbnes der op for de fleste aktiviteter undervejs via side-missioner, syntes ikke det på nogen måde føltes unødigt tomt - eller snarere, de øde områder er øde for en god grund :)

Ok, jeg gik off-topic...
176 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig