X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shadow of the Eternals (Eternal Darkness 2)


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/05-13 08:40 
Som nogle af jer måske har opdaget, så har nogle folk fra Silicon Knights startet et nyt firma, der hedder Precursor Games - der i blandt Denis Dyack.

De arbejder på en "spirituel" fortsættelse til Eternal Darkness, som hedder Shadow of the Eternals. Jeg gætter på at Nintendo ejer Eternal Darkness IP'en.
De har også lavet en Kickstarter kampagne - det var først en privat "kopi" af en Kickstarter, fordi de ligger i Canada, men nu har de fået startet en ægte.

Jeg var selv lidt i tvivl om hvorvidt man skulle kaste penge efter projektet, især pga. den artikel som Kotaku lavede sidste år.
Men nu har Denis så lavet en video, hvor han svarer direkte på en del af de spørgsmål, som folk har haft.
Selvom det er meget ord mod ord, så synes jeg alligevel, at de får svaret meget godt på nogle af beskyldningerne, og i hvert fald får de understreget, hvor lidt fakta der er i den artikel.

http://www.precursorgames.com/shadowoftheeternals/campaign-update-8-precursor-response-to-kotaku-article/

Nå men, spillet kommer til PC og Wii U - hvilket måske antyder, at der har været planer om en officiel udgivelse gennem Nintendo - og det vil blive udgivet episodisk. Lidt som Walking Dead kan man måske forestille sig, og hvis det holder samme model som ED med de forskellige hovedpersoner, så kan det sikkert også fungere.

Shadow of the Eternals
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OlimarOlimarSkrevet 21/05-13 15:19 
1,5 millioner dollars lyder satme af en pæn sjat og har jeg forstået det rigtigt at det kun er for en episode ?
Spillet ser ellers meget godt ud og fanger umiddelbart lidt af det orignale ED's stemning, hvad jeg kan se ud fra traileren.
SumezSumezSkrevet 22/05-13 11:58 
Er det ikke tidligt nok at have hele tre tråde om dette spil? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 22/05-13 12:01 
Jo da, men tror det er moderatoerne der har lavet den her http://www.playright.dk/forum/emne/34075-eternal-darkness-2#620934 Ved hjælp af info fra WiiU tråden ?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 12:05 
Var etteren overhovedet godt? Hvad gjorde det så spændende at en toer fortjener så meget opmærksomhed?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/05-13 14:08 
Er det ikke et lidt fjollet spørgsmål?

Faktum er jo at masser af fans har efterlyst en efterfølger, om det er godt eller ej er vel op til den enkelte.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 18:13, rettet 22/05-13 18:14 
Det synes jeg ikke. Jeg havde selv spillet engang, men havde svært ved at se det som mere end en middelmådig Residente klon. Hvis det vitterligt er så godt at det skiller sig positivt ud fra forbilledet må du kunne forklare hvorfor.

EDIT: Vurderingerne herinde tyder heller ikke på meget mere end et middelmådigt spil:
http://www.playright.dk/vurder/titel/eternal-darkness-sanitys-requiem
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 22/05-13 21:51 
Synes selv det var ganske underholdende, men det ligger nok mest i historien, effekterne det var reklameret for, og det at man kunne bygge videre på sine spil i de næste - og ikke så meget spillet i sig selv (ikke at der er meget tilbage derefter :p).

Tror foreløbigt ikke så meget på denne uofficielle fortsættelse, da de jo ikke kan gøre brug af den "insanity" effekt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/06-13 23:49 
Ok nu bliver Kickstarter kampagnen så "midlertidigt droppet".

Ifølge Precursor selv har de fået nogle nye muligheder, der vil gøre spillet endnu bedre, og de skal udforskes og så vil de vende tilbage med en ny Kickstarter om nogle uger.

Det lyder jo fantastisk, men så skal man måske huske, at de havde samlet under 10% af deres mål, og der var kun to uger tilbage af kampagnen.

Det er godt nok en underlig sag - jeg håber virkelig at der kommer et fantastisk spil ud af det på et eller andet tidspunkt.

Blog post
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 26/07-13 09:58 
De har fået suget kapital til sig udefra, så de prøver igen med et halvt så stort mål, og har derudover droppet at lave spillet episodisk - vel også det smarteste.

http://www.kickstarter.com/projects/617502838/shadow-of-the-eternals-0
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/07-13 10:08 
Så før var det $1,5 millioner for en episode, og nu $750.000 for et helt spil? Jeg synes spillet ser flot ud, men jeg har ingen tiltro til de involverede,
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/07-13 10:17 
Jeg savner virkelig noget info på hvad det er de har gjort anderledes.
Det er ikke længere episodisk - er det virkelig "nok" til at de kun behøver $750k?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 26/07-13 10:18, rettet 26/07-13 10:19 
Nej, nu er det 750k + hvad de får udefra.

EDIT: Oprindeligt til ND, men nu sådan set svar til jer begge :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/07-13 20:07 
8-10 timers spiloplevelse, hvilket nok betyder det kan gennemføres på 2/3 af tiden.

Fesent.

At David hayter gør sig selv og MGS tilgrin til grin ved at medvirke gør det kun endnu værre.

Håber Konami fyrer idioten som snake stemme fremover, det kan jeg ikke tage seriøst.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig