X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shadow Warrior (remake)


Svar
jaesjaesSkrevet 20/05-13 18:48 
Der er vist retro i luften i de fleste genrer i øjeblikket :)

http://www.eurogamer.net/articles/2013-05-20-shadow-warrior-remake-set-for-pc-and-next-gen-consoles
SumezSumezSkrevet 22/05-13 12:01 
Ser gennemført ud, glæder mig til at se mere. :) Håber de bevarer al humoren som den skal være.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/05-13 14:49 
That's no ordinary Wang!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 29/07-14 12:29 
Så kom der en dato på...

Shadow Warrior will be released for PlayStation 4 and Xbox One on 26th September, publishers Namco Bandai and Devolver have announced.

Contrary to what Eurogamer was told just a few weeks ago, the console versions will include some exclusive features, as well as "high quality reshaped graphics".

There will be a new Arena mode for you to face waves of enemies with three environments to battle through. Extra weapons will be added, including Serious Sam 3's sledgehammer and Hotline Miami's katana sword.

Finally, there's new campaign content "featuring the head of the nefarious Zilla Corporation". How lengthy this will be is unknown.

http://www.eurogamer.net/articles/2014-07-09-shadow-warrior-out-on-ps4-xbox-one-this-autumn
slk486slk486Skrevet 06/08-14 09:35 
Super godt spil på PC med XO controller ihvertfald :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 06/08-14 10:15 
Jeg skal have det :)

Ret billigt disk udgivelse også, ca. kr 264,- på zavvi til PS4 og XB1

http://www.zavvi.com/games-ps4/shadow-warrior/10983112.html
slk486slk486Skrevet 06/08-14 10:18 
Nice. Ikke sikker på jeg havde snuppet det til PC, hvis jeg havde vidst det kom til konsollerne, men jeg fik det vist til kun en hund :)
j/k
Per SPer SSkrevet 15/09-14 17:12, rettet 16/09-14 12:27 
Der er en ny trailer klar til Shadow Warriors. Lækker 90'er stil med et ukompliceret forhold til at underholde.

Shadow Warrior Trailer | PS4
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
millenniummillenniumSkrevet 16/09-14 09:04, rettet 16/09-14 09:06 
Blod, blod, blod. blod.....!!!

My God, hvor er jeg træt af blod.

En gang var Doom 2 opfattet som et brutalt spil, men i dag er det nærmest børnevenligt.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 24/06-15 08:25 
15 min. Shadow Warrior 2 gameplay fra E3

https://www.youtube.com/watch?v=jJ45LTOwiwg

Ser sjovere ud end det de fleste FPSer der kommer i den nærmeste fremtid.
nerosnerosSkrevet 24/06-15 12:20 
Det ser da meget fedt ud. Uha jeg kommer snart til at købe en Xbox One :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 24/06-15 12:31 
Troede du havde en PS4?
nerosnerosSkrevet 24/06-15 16:40, rettet 24/06-15 16:40 
Nope ingen next gen endnu.."Han skyder..! Nej han venter..".
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 14/02-16 00:03, rettet 14/02-16 00:05 
Købte det på et PSN udsalg for 10$ for efterhånden meget længe siden. Tog mig endelig sammen til at gå igang med det her til aften og jeg hygger mig storslået. Det er oldschool på alle de rigtige måder med leveldesign a la Doom, ekstremt høj fart og vildt blodigt. Humoren er mere end bevaret, den er langt bedre, og gameplayet er forrygende. Vold med sværd har sjældent været så tilfredsstillende.

Selv touchpaddet udnytter de fornuftigt til at charge specialangreb op. Kan også gøres med rene knapkomboer men jeg fandt det lattere at bruge paddet.

Har boget tearing her og der, men ellers kører det flydende 60fps på PS4.
JmogJmogSkrevet 14/02-16 03:18, rettet 14/02-16 03:19 
Tre timer senere og nu klarer øjnene ikke mere, men jeg har ellers ikke det mindste lyst til at stoppe med at spille. Man låser hele tiden op for nye, fede moves eller opgraderer våbnene. Sværdet er stadig favoritten dog. Sjoveste FPS jeg har prøvet i mange år.

Og så lige et hot tip: Hvis du kommer forbi et par kaniner igang med at parre sig, så forstyr dem IKKE! Holy fucking shit. SPOILER-TEKST:
Single kaniner kan sagtens dræbes, men forstyrrer man et par midt i akten, så warper der en sort dræberkanin ind, som går til angreb mens der brager dødsmetal på soundtracket. Den er aggressiv og svær at dræbe
jaesjaesSkrevet 15/02-16 09:44 
Hvordan er styringen? Jeg kan nemlig kun forestille mig at spille hurtige FPS på konsol, hvis styringen er hurtig og præcis.
JmogJmogSkrevet 15/02-16 12:48 
Jeg synes den er rigtig fin. Den absolut mindste deadzone jeg endnu har oplevet i et konsolspil, så det er pænt snappy. Et FPS med fokus på nærkamp synes jeg tit udarter sig til button mashing, når man har flere fjender omkring sig, men det kommer de godt rundt om her ved at man kan lave et lynhurtigt dash med R1, så man kan spille intelligent. Jeg optager noget gameplay senere i dag.

Indstillingsmulighederne i options er også ret imponerende:
FOV kan indstilles
20 forskellige sigtekorn
Motion Blur kan slås fra
Auto pickup af items til/fra
Interessante objekter blinker til/fra

Og meget andet.
JmogJmogSkrevet 15/02-16 19:46 
alle våbnene i spillet er sjove, men armbrøsten, hvor alternate fure er remote detonerede eksplosive pile er ganske fornøjelige. Her er lidt gameplay jeg lige har optaget.

https://youtu.be/UrAhukFIb-Y
jaesjaesSkrevet 15/02-16 22:00 
Ok, tak, det lyder fint.

Sigtekorn er godt nok noget udviklerne underligt nok halvtit kikser på (har mest set de dårlige på pc af en eller anden grund). Hvorfor de tror, bittesmå, mellemgrå sigtekorn er lette at spotte i kampens hede på de fleste baggrunde er lidt spøjst. Det hvide du bruger i videoen ser passende ud, og med 20 forskellige er det i hvert fald ikke et problem i dette spil.
JmogJmogSkrevet 15/02-16 22:05, rettet 15/02-16 22:05 
Der er en enormt høj variation i miljøerne i spillet. Jeg kan desværre ikke vise noget fra de flotte første tre-fire timer, hvor man render rundt i jspanske haver, buddistiske templer etc, da jeg ikke fik optaget noget da, men nu er der gået ren Ice Station Zebra i den:
https://youtu.be/NlZGBX9WwDI

Det bliver ved med at være vanedannende sjovt. Det er ikke verdens bedste FPS, men det formår perfekt at fange stilen fra mange 90'er FPS-spil og være lige så underholdende. Forfriskende ikke at blive holdt i hånden. Der er intet kort eller pile der fortæller hvad vej man skal.

Selv historien er rigtig god med fremragende dialog.
Bede-xBede-xSkrevet 16/02-16 07:40 
Jmog>
Det er ikke verdens bedste FPS, men det formår perfekt at fange stilen fra mange 90'er FPS-spil og være lige så underholdende. Forfriskende ikke at blive holdt i hånden. Der er intet kort eller pile der fortæller hvad vej man skal.

Det er jo en af de ting der virkelig holder moderne AAA design tilbage, ikke kun fps genren. Om det så er Tomb Raider, Uncharted, CoD, Ass Creed eller andet, så er de alle sammen bange for at skræmme nogen væk, med det resultat at spillene næsten konstant holder en i hånden og fortæller hvad man skal gøre. Enten med evigt gentagende dialog ("come on, over here"), pegen med kameraet eller simpelthen direkte at skrive på skærmen hvad man skal. Og selvfølgelig kan man gøre hvad de fordrer, for det er så udpenslet at ingen kan være i tvivl om, hvordan det skal gøres. Utroligt dårligt og meget nedladende spil design.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 17/02-16 01:06 
Kæft, man får meget for pengene i det her spil. 28 timer har det indtil videre taget mig at komme til hvad jeg tror er sidste kapitel. Bedste gameplay og historie i et FPS i mange år. Køb det!
nerosnerosSkrevet 17/02-16 13:56 
Ser lækkert ud :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 17/02-16 14:03 
Købte det til PC da de havde det på næsten-gratis-tilbud på GOG for godt et års tid siden, og brugte det sidenhen til at teste performance på min nyindkøbte bærbare, men fik faktisk aldrig taget mig tid til at gå videre med det. Det er så besværligt at sætte sin PC op til en fornuftig komfortabel spilopstilning, især når spillet kræver kombination af keyboard og mus.
Måske jeg burde investere i PS4-udgaven i stedet så jeg kan få skubbet mig selv i gang med spillet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 17/02-16 14:38 
Er der ingen PS3 udgave?
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-16 14:57 
Sumez>
Det er så besværligt at sætte sin PC op til en fornuftig komfortabel spilopstilning, især når spillet kræver kombination af keyboard og mus.

Gog udgaven har vel controller support ligesom Steam versionen?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/02-16 15:23 
Joh, men når man alligevel sidder med en PC, kan man ligeså godt spille spillet som det er designet til :)
Har en del PC FPS'er jeg er bagud med, må få taget dem på et tidspunkt snart.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-16 15:31 
Det har vel haft controller understøttelse siden dag et*, så man må formode, at det er designet til det ;)

* Gætter jeg på. Ville ikke til at slå det op.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 17/02-16 15:49, rettet 17/02-16 15:50 
Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det spil vil være rart at styre med andet end en controller. Styringen med skulderknapper, triggers og begge sticks samtidigt vil være noget kringlet på et keyboard, når man "spilder" adskillige fingre på asdw.
slk486slk486Skrevet 17/02-16 15:55, rettet 17/02-16 15:56 
Jeg spillede det i sin tid på PC skiftevis med en XO controller og kb/m, men endte med at foretrække controlleren. Det er jo lige så nemt at smide en PC til skærmen i stuen, som en PS4.
j/k
SumezSumezSkrevet 17/02-16 16:05 
Ok, så er det jo nemt nok :) Altså bortset lige fra at jeg ikke har nogen trådløse controllers til min PC. Kan man få en PS4 controller til at virke på PC'en uden den behøver sidde tilsluttet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 17/02-16 16:16 
Ja, den kan godt køre via bluetooth. Jeg ved dog ikke lige om den virker med alle spil.

Eventuelt kan du også købe en USB Xbox 360 wireless receiver. Så har du en controller der virker med alle PC-spil som understøtter controller.
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-16 16:16, rettet 17/02-16 16:16 
Sumez: Ja, men ikke uden lidt PC besvær:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=704203

Vil stærkt anbefale folk at benytte 360/One (Xinput) controllere, hvis det bare skal virke. En dongle er ikke voldsomt dyr og ellers er wired controllers en mulighed. Det er også kun et fåtal af spil, der har korrekte button prompts til en PS4 controller (Ubisoft inkluderer typisk begge i deres spil).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/02-16 16:25 
Jeg forsøgte mig lidt med spillet på et tidspunkt, men det fik blæserne i mit grafikkort til at gå helt amok og gav ulideligt meget coil whine, så jeg afinstallerede det hurtigt igen. Måske skulle jeg give det en chance igen og krydse fingre for, at problemet er blevet fixet med en patch/driveropdatering.
AV Intelligent Terminal
JmogJmogSkrevet 17/02-16 22:49 
Det her spil bliver bare ved og ved. Elsker det. Stadig ikke gennemført.

Arenakampene hvor det kaster horder af fjender efter en stiger og stiger i hvor omfattende de er. Heldigvis savner man næsten aldrig ammunition. Optog den her kamp, hvor jeg prøver at veksle mellem forskellige våben. Og at holde mig i live. Det sidste holdt hårdt.

https://youtu.be/DXBpY-uf9dw
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/02-16 22:54 
Er det Youtube, eller er der en hel del screen-tearing i PS4-versionen?

Kunne godt være klar på at spille det, men det vil være en dealbreaker for mig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-16 23:00 
Det er spillet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 18/02-16 00:01 
Jep, det kører med unlocked framerate og der er en del tearing.

Og... gennemført! 50 timer og 47 minutter. Kedede mig aldrig. Startvåbnet (sværdet) blev ved med at være sjovt og ikke mindst brugbart hele spillet igennem.
SumezSumezSkrevet 18/02-16 07:34 
50 timer? For et fps? Christ, tror jeg lægger det på hylden igen :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 18/02-16 10:43 
Det er bare Jmog som er langsom :)
http://howlongtobeat.com/game.php?id=8352
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-16 13:41 
Hvis Jmog har kigget på informationen under hans savefile, så kan denne være påvirket hvis han har sat maskinen i suspend mode.
Fuldstændig åndssvagt, men så stopper tiden aldrig, hvilket gav mig et fuldstændig misvisende billede af hvor meget Fallout jeg havde spillet :)
Ved ikke om Shadow Warrior logger samme information for saves, men det er mit umiddelbare bud.
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 18/02-16 13:45, rettet 18/02-16 13:47 
Gennemsnitstiderne på HowLongToBeat er på under en tredjedel af Jmogs rapporterede tid, så jeg ville ikke være så bekymret over længden, Sumez:
http://howlongtobeat.com/game.php?id=8352
jaesjaesSkrevet 18/02-16 13:48 
Konsolkongen>
Hvis Jmog har kigget på informationen under hans savefile, så kan denne være påvirket hvis han har sat maskinen i suspend mode.
Fuldstændig åndssvagt, men så stopper tiden aldrig, hvilket gav mig et fuldstændig misvisende billede af hvor meget Fallout jeg havde spillet :)
Ved ikke om Shadow Warrior logger samme information for saves, men det er mit umiddelbare bud.

Et eller andet er der i hvert fald galt med spillets og/eller Jmogs tidsfornemmelse - fra han nævnte de 28 timer og frem til gennemførsel på 50 timer, er der gået under 24 timer timer i real-tid :D Eller han er meget hardcore gamer...
--Skrevet 18/02-16 15:22 
Jeg mener at det tog mig cirka 15 timer at gennemføre + -

50 timer :D? WOW!
Spiller nu: Animal Soccer World
JmogJmogSkrevet 18/02-16 17:59 
Konsolkongen>
Hvis Jmog har kigget på informationen under hans savefile, så kan denne være påvirket hvis han har sat maskinen i suspend mode.
Fuldstændig åndssvagt, men så stopper tiden aldrig, hvilket gav mig et fuldstændig misvisende billede af hvor meget Fallout jeg havde spillet :)
Ved ikke om Shadow Warrior logger samme information for saves, men det er mit umiddelbare bud.

Hov, så giver det lige pludselig meget bedre mening. Jeg synes godt nok også det gik stærkt lige pludselig. Åbenbart ikke konsekvent, for jeg har stort set haft spillet kørende konstant (via suspend) siden jeg gik igang med det. Så nogen gange har den talt min suspendtid med og andre gange ikke.

15-20 timer passer nok bedre så. Jeg har i hvert fald været et godt stykke over gennemsnittet, men jeg kan heller ikke lade være med at udforske samtlige veje jeg finder. Der er en masse hemmeligheder i spilllet og nogen af dem befinder sig for enden af ret lange veje, der ikke leder videre i banen men blot en blindgyde.
Bede-xBede-xSkrevet 25/04-16 11:28 
Lidt gameplay fra forsættelsen fra PAX og det ser lovende ud:

http://youtu.be/F-RGEFBJ2x8

PC udgaven kan i øvrigt fåes til håndører i det nuværende Humble Devolver Bundle.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 27/04-16 12:50, rettet 27/04-16 12:53 
Mere gameplay fra toeren:

http://youtu.be/wTVrV1Php_w

PS4/PC på launch, andre platforme måske senere. Der er desværre kommet loot, XP og grinding med, men bortset fra det ser det forrygende ud og har fire player co-op. Håber der er kampe med mere end få fjender i det færdige spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-16 21:57, rettet 02/06-16 21:58 
As a shooter fan, there are a lot of great-looking FPS games to look forward to this year--we've got DOOM, Battlefield 1 has just been announced, and Call of Duty: Infinite Warfare is coming up. What sets Shadow Warrior 2 apart from these games?

I think a lot of folks compared Shadow Warrior to Doom. And it's flattering for us. Most of our team are first-person shooter fans themselves, and we are quite… let's say, an old team, in terms of average age. So most of us played the original Doom and I can say I was raised on Doom and Wolfenstein as my first FPS games. So I'm flattered we were compared to Doom.

On the other hand, Shadow Warrior 2 is not Doom and it's not aiming to be Doom, Call of Duty, or Battlefield, as good as those games may be.

We drifted away from the idea of a corridor shooter, which all of those games are, or I think they will be. Especially in the story mode of those games. Right now, Shadow Warrior 2 will be more of an action-RPG than a classical shooter. We have a lot of things that we took from those kind of games, by which I mean Diablo or Borderlands, and a lot of other games from this genre. We have a much more open level that you can proceed through however you like; you can kill everything that moves, or just carve your path through enemies to reach your target, or you can try and go stealthy and use the vanish power to sneak past enemies and assassinate only the targets that you need to. In some missions you won't need to kill anyone at all.

We have this rich loot system which allows you to modify your weapons. There are a lot of upgrades that change how weapons work. We have maybe over 70 weapons in the game which will differ from each other. Not all of the weapons will be good at all points in the story. We have main story missions and we have optional missions and even side missions which are like short stories composed of three missions. And they are loosely tied to the main plot. So you can either rush head-on through the story or you can explore the world. You can even pick-up those randomly generated missions that don't have anything to do with the story, they are just for grinding and for you to search for loot and get experience.

So I think that we are a first-person shooter, but we are not exactly in the same genre of those three great games you mentioned.

http://www.gamespot.com/articles/how-shadow-warrior-2-is-different-to-doom/1100-6439871/

Det lyder mindre og mindre interessant, jo mere jeg hører om det. Lader til bare at blive et grinding spil :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig