X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 21/03-17 22:38 
Wehner>
Jeg er afhængig af always on. Det har jeg accepteret som et vilkår i dag. Jeg er heller ikke sikker på andet, end at vi kun bevæger os yderligere i den retning inden for overskuelig fremtid.

Helt sikkert. Det kommer til at blive påduttet flere og flere spil frem over, fordi hovedparten af folk er ligeglade og når det sker har vi tabt kontrollen over adgangen til vores spil, også de fysiske. Er sgu trist at tænke på.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 21/03-17 22:52 
Jeg tror ikke, du nødvendigvis skal betragte det, som at folk er ligeglade.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 21/03-17 22:56, rettet 21/03-17 22:57 
Så lad mig omformulere det til villige til at leve med konsekvenserne, hvilket vi nok alligevel ender med at blive nødt til på et tidspunkt :(

Ville slet ikke overraske mig, hvis fx hovedparten af Ubisofts større spil følger For Honor og Steep fremover og de bliver nok ikke de eneste.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-17 23:15 
Bede-x>
Konsolkongen>
Men omvendt, så er I der er gået digital only allerede hængt så meget op på at I altid er forbundet til nettet alligevel, så gør det reelt nogen forskel om der er DRM eller ej?

Joker du? Der er lige blevet linket til en tråd, hvor folk overhovedet ikke kan spille deres digitale Xbox One spil..

Selvfølgelig bliver forholdene omkring digitale spil på konsol aldrig lige så gode, som de bedste steder på PC - hvor ens DRM fri spil er ligeså holdbare som andre fysiske spil - men det burde alligevel være muligt at tilgodese forbrugeren bare en anelse, sådan ens spil fx stadig fungerer, selv om Microsofts netværk er i udu.

Jeg læste dit indlæg som om det kun gjalt offline. Men ja, det er træls. Når spillene nu er afhængige af DRM så kan det vel ikke undre at man vil rende ind i perioder hvor man ikke kan spille sine spil. Som når f.eks. MS fucker op, Lizard Squad DDOS'er eller andet. Jeg går ud fra at problematikken her er at kunderne ikke var opmærksomme på DRM'en, som naturligvis er problematisk.
Min pointe gælder dog stadig at når man køber spil digitalt så har man også taget et valg der bygger på at have stabil netforbindelse, for at kunne få adgang til de spil, som man ikke har pladsen til på maskinen. Så det kan vel betegnes som en eller anden form for "DRM lite" i forbindelse med at kunne tilgå dem på udbyderens servere.

Jeg ved ikke om jeg misforstår det du skriver ang holdbarhed. For jeg går ikke ud fra at du mener at noget spil lagret på en harddisk nogensinde bliver nær så holdbart som lagret på en skive? Så længe udbyderen eksisterer og holder serverne ved lige, man ikke fucker sin konto op, udbyderen mister licensen til at lagre spillet, ens internet virker osv. så er der ikke den store risiko ved digitale køb, nej. Men det er fandeme mange ubekendte man er afhængig af... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 21/03-17 23:41 
Konsolkongen>
Jeg læste dit indlæg som om det kun gjalt offline. Men ja, det er træls.

Jeps.

Konsolkongen>Jeg ved ikke om jeg misforstår det du skriver ang holdbarhed. For jeg går ikke ud fra at du mener at noget spil lagret på en harddisk nogensinde bliver nær så holdbart som lagret på en skive?

Naturligvis ikke, men ens DRM fri PC spil kan man jo smide på skive :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/04-17 14:08 
Muligvis fremvises Scorpio i næste uge (se aprilsnar tråden) og her er lidt om, hvad det rygtes at være med:

http://www.windowscentral.com/forza-motorsport-7-4k-project-scorpio-xbox

Er lidt overrasket over at se RDR2 på listen. Troede Sonys marketings rettigheder ville sikre dem, at det blev set på en af deres konferencer først. Ellers ser det meget forudsigeligt ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 03/04-17 07:28 
Det vil være svært at imponere med Forza, men RDR 2 og Battelfront 2, kunne sagtens være powerhouses.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 04/04-17 17:25 
Rygterne var sande. Scorpio fremvises torsdag af Digital Foundry:

https://mobile.twitter.com/digitalfoundry/status/849275627341574146
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 04/04-17 19:57 
Gad vide om maskinen så kommer tidligere end ventet?
Men ok, hvis ingen chipproducenter har noget bedre i pipelinen inden jul kan MS vel ligesågodt smide den på markedet inden sommer og leapfrogge PS4 Pro så hurtigt som muligt.
JmogJmogSkrevet 04/04-17 19:58 
Rigtig smart at præsentere specs via DF.

Og lad os lige få orden på vores forventninger. Ting vi helt sikkert IKKE får torsdag:
Pris
Udgivelsesdato

Der er en lillebitte chance for at vi får billeder af konsollen at se, men det ville ikke undre mig hvis de gemmer det og resten til E3. Det er også meget tvivlsomt om der vil være noget som helst nyt at se spilmæssigt. Nye spil der udnytter Scorpio er sikkert også en E3-ting, men analyser af eksisterende XB1-spil og BC-spil som udnytter Scorpio til mere stabile framerates og (ved dynamisk opløsning) højere opløsninger kunne jeg godt forestille mig vi ser.

Det her kommer dog primært til at handle om specs. E3 bliver så om spillene, pris og udgivelsesdato.
JmogJmogSkrevet 04/04-17 19:59 
3of19>
Gad vide om maskinen så kommer tidligere end ventet?

Det tror jeg ikke. Det bliver sikkert stadig oktober/november.
3of193of19Skrevet 04/04-17 22:38 
Det er jo ikke som om MS har brug for specielle titler eller noget i den dur, det er jo ikke en platform launch.
Og jo hurtigere de kan smide Scorpio på markedet desto hurtigere kan de begynde at trække techfetishisterne til deres side.
Det kommer meget an på om MS kan få bedre specs/billigere pris ud af at vente. Hvis det chipsæt de har mål for at bruge er klar til masseproduktion til sommer er der ingen grund til at vente.
JmogJmogSkrevet 05/04-17 00:33, rettet 05/04-17 00:33 
Bortset fra at hardware typisk sælger bedst i gavesæsonen. Jo længere de venter, jo større er chancen også for at den vil være billigere at fremstille.

Sandsynligvis vil de også gerne give udviklerne længere tid til at lave patches end Sony gjorde med Pro, så de kan have en røvfuld af titler der udnytter den.
3of193of19Skrevet 05/04-17 02:27 
Mange spil vill allerede være klar. Spil med dynamisk opløsning behøver blot skifte max opløsning til 2160p for eksempel.
Men selvfølgelig ville det være rart med forskellige valgmuligheder, specielt for folk der ikke har et 4k fjernsyn.

Tror dog virkelig at vi har en chance for en overraskende tidlig lancering. MS var fra starten en smule bagud med hardware, og Pro er Xbox One massivt overlegen. Salget har været en smule sløjt, da mange venter på Scorpio, og nogle af de folk der bare vil have multiplatform spil køber dem til det bedste hardware, som pt er PS4Pro. Hvis de kan få Scorpio ud inden den store spilsæson har de en chance at få en del kunder (tilbage).
Bede-xBede-xSkrevet 05/04-17 05:00, rettet 05/04-17 05:11 
Digital Foundry er rigtig smart ift. at nå hardcore gamers, der gerne vil høre mere om maskinens indmad. Det er dog en virkelig dårlig side at benytte, hvis de er på nippet til at udgive konsollen, for så skal de meget bredere ud over ramperne. Så selv om tiderne er skiftet siden Saturn-surprise og hurtige launches efter fremvisning er blevet populære med mange mobile enheder, kan jeg ikke forstille mig noget tidligere end september og sikkert en måned eller to senere.

Jeg glæder mig til at se, hvad de kommer med. Har brugt min One en del her for nyligt (især pga bagudkompatibilitet), men der skal strammes gevaldigt op omkring eksklusiv titlerne, hvis de skal følge med Sony igen. Der må vi se på E3, om de er villige til at foretage de nødvendige investeringer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 05/04-17 08:32 
Ser frem til det - især håndteringen af ældre titler.
j/k
slk486slk486Skrevet 06/04-17 15:03, rettet 06/04-17 15:03 
Jeg skal have en Scorpo! :D

https://www.youtube.com/watch?v=4DTmWDhSHC4
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 06/04-17 15:11, rettet 06/04-17 15:27 
Spec videoen:

http://youtu.be/RE2hNrq1Zxs

Der hører sikkert en artikel til, men Eurogamer er gået ned. Var alligevel for meget belastning for dem :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 06/04-17 16:36 
Hvis man ikke vil sætte sig ind i alle deres artikler og bare vil have et hurtigt let læseligt overblik, har de lavet en Q & A med Leadbetter:

http://www.eurogamer.net/articles/2017-04-06-project-scorpio-explained

Der nævnes bla at strømforsyningen er indbygget, at den har samme input/output som Xbox One S, at størrelsen på maskinen vil overraske positivt, samt at backudkompatible 360 titler kan gøre brug af mange af de samme forbedringer som One spillene (ramme target framerate oftere, bedre loadetider osv). Der spekuleres også i at den bliver dyr (Leadbetter gætter på $499).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 06/04-17 16:50, rettet 06/04-17 17:07 
slk486>
Jeg skal have en Scorpo! :D

https://www.youtube.com/watch?v=4DTmWDhSHC4

Den tilhørende artikel: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-project-scorpio-back-compat-five-ways-your-existing-games-will-be-better

Sejt at det ikke kun er One spillene (slut med tearing!), der får bonus af systemet, men også de bagudkompatible 360 spil.

Gad vide om 360 spillene ender med at ramme deres framerate cap konstant, uden tearing, 16xAF og med tæt på ingen loadetider? Ville være nice.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-17 19:19 
Var 16xAF ikke kun muligt hvis udviklerne patchede? Jeg forstod det ikke som om at den slags ville være enabled by default på titlerne igennem hardware emulering.

Jeg synes det lyder interessant på rigtig mange måder. Man kunne frygte at der opstår kompabilitets-problemer med gamle Xbox One-titler, men M$ har jo vist at de har ret godt styr på det med 360 på One-titler allerede.
Største problem er bare at det er Xbox. Der er intet der har min interesse længere og interfacet er en belastning, så hvis PS4 Pro-versionen af multiplatform-titler fremover vil være gode nok, (lavere opløsning end Scorpio), så tænker jeg bare at jeg fortsat vil købe mine spil derpå. Men det kan være at jeg ændrer mening når man får set noget mere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/04-17 20:15 
Jeg hørte forleden rygter om den kommer til at hedde Xbox One X. Jeg håber det holder, blot for grinets skyld :D
EltanEltanSkrevet 06/04-17 20:36 
Den bliver dyr og leapfrogge PS4 Pro, tja så smider Sony PS5 på banen 6-12 måneder efter og leapfrogger Scorpio..
BeanoBeanoSkrevet 06/04-17 20:45 
Der kommer helt sikkert ingen PS5 i 2018 men de behøver kun at fortsætte udgivelse af top kvalitets 1. parts udgivelser, markedsføre AAA 3. parts deals og så i 2018 evt. tease PS5 til 2019/20 lancering.
3of193of19Skrevet 06/04-17 21:45 
Derudover er der ingen garanti for at PS5 bliver bagudkompatibel med PS4(Pro).
Og i så fald kommer udviklere til at være ret uentusiastiske ift Scorpio. At skulle starte fra nul igen når de har 50 million+ Xbox kunder de kan levere til istedet er ikke ligefremt tiltalende.
BeanoBeanoSkrevet 06/04-17 22:16, rettet 06/04-17 22:17 
Det er en forhastet konklusion at antage PS5 ikke bliver BC med PS4 når de har haft stor succes med dennes arkitektur. BC eller ej, det vil overraske mig meget hvis de dropper arkitekturen da PS4-5 cross-gen også bliver nemmere/billigere.

Hvor kommer de 50+ millioner XB1 kunder egentligt fra. Har de rundet de 30?
KamekKamekSkrevet 06/04-17 22:26 
Det håber Microsoft nok er tilfældet når PS5 engang kommer :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 06/04-17 22:33 
Man har altid lov at håbe... helt op til en milliard :D

https://www.vg247.com/2013/05/24/xbox-one-microsoft-aims-for-1-billion-lifetime-sales-100-million-xbox-360-units/
Bede-xBede-xSkrevet 06/04-17 23:03, rettet 06/04-17 23:06 
Konsolkongen>
Var 16xAF ikke kun muligt hvis udviklerne patchede? Jeg forstod det ikke som om at den slags ville være enabled by default på titlerne igennem hardware emulering.

Nej, det er uden patches (enforced at a system level) og gælder også 360 spil. Fra den linkede artikel:

Resolution is an important, defining aspect of image quality but it is not the only one. Texture filtering is hugely important - and it's actually an element where both PS4 and Xbox One have let us down a little compared to the same titles running on PC, where the full force of 16x anisotropic filtering can make a big difference.

"We built into the hardware the capability of overwriting all bilinear and all trilinear fetches to be anisotropic," Andrew Goossen reveals. "And then we've dialled up the anisotropic all the way up to max. All of our titles by default when you're running on Scorpio, they'll be full anisotropic."

Good quality texture filtering will make a big difference to a large number of Xbox One titles, where typically 4x anisotropic tends to be the balancing point chosen by developers. The leap to 16x, enforced at a system level by the back-compat engine, is a huge boon, especially in concert with the complete lack of screen-tear and smoother overall performance. More good news: this new feature extends to Xbox 360 games too.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/04-17 23:32, rettet 06/04-17 23:57 
Elsker denne konsol generation! Sikke en forskel fra sidste, hvor 360 og PS3 bar var der i 7-8 aar... Og ikke saa meget andet.
Ja, det sucks, hvis man ikke bryder sig om at opgradere sin konsol hvert 2-3 aar, men efter min mening, saa er det her lige, hvad vi har brug for: En hardware krig mellem de helt store, der kommer til at skubbe den teknologiske formaaen paa konsol langt hoejere.

Case in point: Proev at spille Tomb Raider paa Xbox one. Spil derefter det samme spil i 4K paa PS4 Pro. Forskellen er enorm, og jeg er glad for at faa muligheden for at faa den forskel hjem i stuen nu - og ikke om 3-4 aar med den naeste generation.

Jeg er glad for, at MS ser ud til at vaere tilbage efter Xbox One. Exciting times!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-17 23:42 
Bede-X > Det er godt nok vildt sejt :)

En skam at de ikke udskifter CPU'en med en bedre slag nu de alligevel er ved at lave godt om på hardwaren. Men flere forskelle vil sikkert gøre BC endnu sværere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 07/04-17 02:21, rettet 07/04-17 02:28 
Med tanke på at CPU'en skulle være så kompatibel som muligt så er det dælme en flot forbedring af den.
Bede-xBede-xSkrevet 07/04-17 10:30, rettet 07/04-17 10:30 
Virker ret lovende at Leadbetter overhovedet kan komme i nærheden af at sammenligne med GTX 1070 i Forza demoen. Bliver interessant at se hvor tæt den kommer på de resultater i andre multiplatformstitler:

From what I've seen so far, there is some evidence that Scorpio's true 4K performance could pose a challenge to the likes of Nvidia's GTX 1070 and AMD's Fury X-class hardware. I've seen Microsoft's new console running a Forza Motorsport 6-level experience locked to 4K60 on the equivalent to PC's ultra settings - cranking up the quality presets to obscene levels was one of the first things developer Turn 10 did when confronted with the sheer amount of headroom it had left after a straight Xbox One port. Out of interest, we tested Forza 6 Apex with similar settings at 4K on GTX 1060, 1070 and 1080. Frames were dropped on GTX 1060 (and a lot of them when wet weather conditions kicked in), while GTX 1070 held firm with only the most intense wet weather conditions causing performance dips. Only GTX 1080 held completely solid in all test cases. It's only one data point, and the extent to which the code is comparable at all is debatable, but it certainly doesn't harm Scorpio's credentials: Forza 6 Apex received plenty of praise for the quality of its PC port.

The bottom line: PC games need to evolve to more efficiently address 4K, in order to bring down the cost of GPU hardware to effectively and consistently power an ultra HD screen with the latest games. The best console titles have led the way here, and it's a tradition we expect to see continue on Project Scorpio. If third-party games live up to the first-party results we have seen, where 900p and 1080p games scale up to native 4K, the comparisons with PC hardware will prove absolutely fascinating. If Scorpio's GPU can hold native 4K and hand in results on par or better than GTX 1070, this is a seriously good result for a console.

Konsolkongen>
Bede-X > Det er godt nok vildt sejt :)

Ja, jeg synes med både Pro og Scorpio ser vi rigtig mange af PCens fordele, komme over på konsollerne og potentielt tage et skridt videre, da det helt fri for det bøvl, der nogle gange kan opstå med gamle titler. Hvis det virker som de skriver, burde eksempelvis 360 versionen af Bioshock kunne holde 60fps, have marginale loadetider, 16xAF, mens man kan benytte Scorpios system features som fx recording samtidigt.

Jeg glæder mig til at teste det.

DeluxScan>
Ja, det sucks, hvis man ikke bryder sig om at opgradere sin konsol hvert 2-3 aar,

Er det virkelig så slemt? Er der nogle som mener deres normale PS4 pludselig er blevet helt vildt ringe, fordi Pro'en er kommet på markedet? Den svømmer i gode spil, som alle sammen kører på den normale hardware, mens man selv kan vælge, om man har lyst til at betale for lidt ekstra lir.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 07/04-17 10:41 
Jeg synes det er fantastisk at jeg kan refreshe hardware hvert 3 år og opleve ældre spil i lidt bedre form.
PS4/Pro har bevist at den originale hardware på ingen måde bliver efterladt, så det KAN lade sig gøre på en fornuftig måde.
j/k
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/04-17 04:47, rettet 08/04-17 04:47 
Er det virkelig så slemt? Er der nogle som mener deres normale PS4 pludselig er blevet helt vildt ringe, fordi Pro'en er kommet på markedet? Den svømmer i gode spil, som alle sammen kører på den normale hardware, mens man selv kan vælge, om man har lyst til at betale for lidt ekstra lir.

Nej, overhovedet ikke. Det er det bedste af begge verdener: Dem, der vil beholde en konsol 7-8 aar kan goere det og saa spille paa det tekniske level, mens andre folk kan punge ud og koebe 4K og HDR lir. Det er super!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
slk486slk486Skrevet 10/04-17 08:59 
At læse detaljerne omkring Scorpios inception og hardware får mig totalt hyped - ja, jeg er hardware whore :D
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/04-17 09:43 
Hvad er prisen ?
4500 her hjemme?
Kommer nok til at ligge der?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 10/04-17 10:05, rettet 10/04-17 10:05 
Ja, det er nok ikke helt galt skudt. 4-5000 er mit gæt. Husker stadig jeg gav 6k+ for min launch PS3 :D
j/k
3of193of19Skrevet 10/04-17 10:29 
Spørgsmålet er hvor meget et hit er MS villige at tage. Leadbetter gætter på 500 US$, hvilket jeg også tror er det højeste de kan prøve at tage.
PS4 Pro lancerede til 400$, et års prisforfald og ca 50% powerboost så er 500 ikke er dårligt gæt, selvom analyster som Lewis Ward fra IDC skyder på 650-700:
http://www.gamesindustry.biz/articles/2017-04-06-xbox-could-outsell-ps4-this-year-thanks-to-scorpio-npd

Personligt vil jeg også skyde på 450-500 MAX. MS er bagud og de har brug for at få noget af kagen tilbage, og når de også mangler lidt i exclusives så er der ikke meget andet de kan gøre end at lade Scorpio have god værdi for pengene.
Selvom det så også er farligt at prissætte for lavt, da det så kunne slå bunden ud af Xbox One S prisen.
slk486slk486Skrevet 10/04-17 10:35 
Bunden er da vist slået ud af Xbox One S - den koster jo kun 1300-1500 kr.
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 10/04-17 11:03 
slk486>
Ja, det er nok ikke helt galt skudt. 4-5000 er mit gæt. Husker stadig jeg gav 6k+ for min launch PS3 :D

Av! 6k+, var den så dyr den gang? Så var det en rigtig god deal jeg lavede på min launch PS3 til under 2k. ;)
BeanoBeanoSkrevet 10/04-17 11:16 
Vejl pris i DK var 5499 eller 5999 men flere butikker solgte dem til 4999 bla.l Fona hvor jeg købte min.
GreaseballGreaseballSkrevet 10/04-17 11:36 
Hvad var det Xbox360 lå til da den blev udgivet i DK?
BeanoBeanoSkrevet 10/04-17 11:45 
Svjh var vejl pris på premium modellen 2999-3299 men blev solgt billigere af bl.a. Elgiganten.
Bede-xBede-xSkrevet 10/04-17 11:57, rettet 10/04-17 13:03 
360 var 2399,- for den lille model og 3199,- for den store her i Aalborg. PS3 var 5499,-.

$499 vil jeg godt give for Scorpio, hvilket forhåbentlig ville blive omkring 4000kr, men man kan håbe de presser på med prisen, da de som 3of19 siger er bagefter i både salgstal og eksklusiver.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-17 12:56 
Hvis de sælger den for 4 millioner tror jeg ikke den bliver den store succes ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 10/04-17 13:04 
Hermed rettet ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 10/04-17 17:28 
Bede-x>
360 var 2399,- for den lille model og 3199,- for den store her i Aalborg. PS3 var 5499,-.

$499 vil jeg godt give for Scorpio, hvilket forhåbentlig ville blive omkring 4000kr, men man kan håbe de presser på med prisen, da de som 3of19 siger er bagefter i både salgstal og eksklusiver.

$499 = ca. 4500kr.

Man ganger med 9, når US elektronikpriser skal oversættes til danske.
Bede-xBede-xSkrevet 10/04-17 18:08, rettet 10/04-17 18:09 
Ofte ja, men der er tit forhandlere der sælger til mindre end det. PS4 Pro er fx $400 og Elgiganten tager 3299kr. Med lidt held kunne $500 blive til omkring 4000kr ved den rette.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 10/04-17 18:20 
Jojo, nu men Pro kostede da mere hos Elgiganten ved launch.
3'794 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig