X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).

Svar
SumezSumezSkrevet 23/06-15 23:54 
Darkbeat>
Her er hvad man får for 1500 kr.

https://youtu.be/X3E7naRllco

Hvad er chancen for at D-pad'en stadig er ræn bæ? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 23/06-15 23:56 
Ret lille. D paddet på den almindelige One controller er allerede rigtig godt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-15 00:08 
Ja det fungerer virkelig godt, men det larmer dog lidt. Den controller overgår Xbox 360-controlleren med længder :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 24/06-15 03:25 
Jeg kan virkelig ikke lide d-skildpadden på boner-controlleren. Det dur overhovedet ikke med det der microswitch-klik.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 24/06-15 07:54 
Microswitches i d-paddet? Den slags er da det bedste :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 24/06-15 13:09 
De er for stramme.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-15 18:21 
Hårde er nok et bedre ord. Der er ikke rigtig noget throw på en tact switch :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 24/06-15 21:17, rettet 24/06-15 21:18 
Digital Foundry kigger på bagudkompabilitet.

Oplevelsen har været lidt blandet med lavere framerate i flere spil, men MS har jo tid til at forbedre det (fx nogle gange fald i Mass Effect fra ca. 30 fps til ca. 20 fps). Arcadespillene kører til gengæld perfekt eller næsten perfekt.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-vs-backwards-compatibility-on-xbox-one
Bede-xBede-xSkrevet 24/06-15 21:23 
Jeg synes desværre at den artikel, måske som forventet, får det til at se ret håbløst ud. Alt for store afvigelser fra originalerne og ville ikke blive overrasket, hvis det viser sig at indvirke negativt på mange spil eller ligefrem får dem til at crashe, som vi så med 360s bagudkompatibilitet, der tangerede det ubrugelige.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-15 21:37, rettet 24/06-15 21:38 
Jeg synes det var vildt at de valgte at vise Mass Effect til showet, hvor det var ekstremt tydeligt at det kun kørte ca 20 frames.

Jeg tror det bliver noget bras. M$ havde ingen problemer med at tilføje Xbox-titler til 360'erens bagkompabilitets-katalog som stort set ikke virkede, eller crashede halvvejs. Jeg frygter at de også denne gang smider titler på, ligeså snart de kan få titelskærmen til at vises :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 24/06-15 22:10 
Nu står servicen først til udgivelse til jul. Så der et godt stykke tid til. Alene det at de kan få det til at virke, om end noget ustabilt pt, er da meget godt klaret. Mon ikke de har lært af 360 bagud kompatibel affæren.
Hvis de kan løse de bugs med framerate er det godt klaret. Alene det at man overføre sine gamle savegames og dlc er da bedre end 360 /org. Xbox forsøget.
Sandt nok, det virkede af r.. til. Spil der virkede godt kunne tælles på en hånd og spillet Black var nok det eneste som virkede bedre på 360 end Xbox1. Segas spil var håbløse. Fattede ikke Sega brugte til på det nå de ikke kunne finde ud af det.

Syns da ikke artiklen fik det til at lyde håbløst, blandet fornøjelse måske. Som det er nu.

Syns der så meget frygt og øv for tiden. Hvad med lidt optimisme :) Vi har nye Playstation 4 og XboxOne med mange flotte spil på vej. Hvad så om de leger med lidt bagud kompatibel ting. Hvis det virker så super! Ellers har man nok en xbox360 et sted ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-15 22:15 
Mig bekendt var det ikke udviklerne selv der stod for emulationen på Xbox 360?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 24/06-15 22:29 
Greaseball>
Syns da ikke artiklen fik det til at lyde håbløst

Det gør den ikke, men det skyldes forhåbentlig, at DF først kommer med endelige domme ved det færdige produkt, for lige som os andre må de være fuldt ud beviste om, hvor svært præcis emulering er og hvor mange problemer det kan føre til..

Syns der så meget frygt og øv for tiden. Hvad med lidt optimisme :)

Det er jeg enig i. Prøver virkelig at holde mig selv i snor på det punkt, men det er svært med de forhold man til tider udsættes for. Som Sumez skrev engang herinde, så virker det til at der er opstået en krig mellem udbydere og kunder, hvor førstnævnte gør alt hvad de kan for at trække penge ud af folk og det eneste forsvar sidstnævnte har er brok og negativitet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 25/06-15 00:03 
Sandt nok. Kom dog lige til at tænke på, er det rigtig emulering eller omskrivning af spillene de laver? De snakke de om det på et tidspunkt i en anden artikel.
Men kudos til xbox holdet for at prøve. Om ikke andet er det interessant at se forsøget.

Firmaer er der for at tjene penge. Ellers overlever de ikke. Men ja, nogle laver nogle underlige ting for at lokke penge ud af folk. Som yousee der giver psn+ med på deres dyrer bredbånds løsninger. Fedt hvis man spiller online på Playstation men føler det lidt spild hvis man ikke bruger det. Så heller betale mindre i abonnement.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/06-15 00:16 
Det er helt sikkert emulering. M$ har ikke adgang til source-koderne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 25/06-15 00:35 
De kører en virtual machine på Xbone som indeholder en virtuel Xbox 360.

Så de emulerer faktisk slet ikke spillene. De emulerer maskinen. Det er imponerende at det ikke kører dårligere end det gør.
NaieraNaieraSkrevet 27/06-15 04:59 
Jeg får "installation stopped" ved download-spil nu. Apps kan godt installeres og Halo fra disc plus downloadede ekstrating virker fint.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 30/06-15 13:50, rettet 30/06-15 13:51 
Som nævnt får jeg "installation stopped" ved 100% på download-spil som Worms eller Volgarr. Titanfall virkede dog fint. Ulig Halo har jeg det ikke på disc, men udelukkende download. Forskellen fra Worms og Volgarr er selvfølgelig, at Tittyfall findes på disc.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-15 10:24 
Gamescom starter i dag og Microsoft har en pressekonference hér kl 15 idag. Rygterne vil vide at de har tænkt sig at vise Crackdown og Scalebound frem. Get hype! :)

http://www.xbox.com/en-US/gamescom
Bede-xBede-xSkrevet 04/08-15 10:33, rettet 04/08-15 10:34 
Er vist først kl 16. Glæder mig til at se Crackdown, men er lidt i tvivl omkring Scalebound. Har på fornemmelsen der går for meget multiplayer/service tankegang i det for at sælge Live abonnementer, men håber jeg tager fejl..

Gaf Gamescom oversigtstråd: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1072793
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 04/08-15 11:01 
Hvorfor de mistanker omkring Scalebound? Tværtimod lyder det da langt mere som en plauibel plan for Crackdown.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 04/08-15 11:13, rettet 04/08-15 11:15 
Fordi Microsoft er publisher og jeg tvivler på, at de har nogen større interesse i at investere i singleplayer spil længere.

Crackdown bliver helt sikkert ramt af det, men det har så omvendt altid været designet til det og derfor passer det fint ind. Med Scalebound kunne der være en mulighed for endelig at få en god eksklusiv singleplayer oplevelse fra en respekteret udvikler på One. Bliver det en typisk Platinum singleplayer oplevelse eller vil selve det faktum at Microsoft er publisher skævvride designet i en sådan grad, at det kommer til at handle om noget andet (at sælge Live subscriptions)? Jeg forventer det sidste, hvilket er ærgeligt - fra mit perspektiv - da jeg mener de både mangler singleplayer oplevelser og jeg samtidigt ikke har nogen interesse i at se Platinum gå i den retning (som Anarchy Reigns).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 04/08-15 11:45 
Kan ikke se formålet i at hyre Platinum til at lave en platform exclusive, hvis det de ønsker alligevel er det samme juks som alle andre laver. :)
Jeg tænker at det er lidt samme bagtanke som da de fik Mistwalker til at lave Lost Odyssey, at de prøver at nå ud til flere målgrupper.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 04/08-15 12:02, rettet 04/08-15 12:06 
Håber da du har ret og Platinum er hyret til en unik singleplayer oplevelse, men jeg vælger at tvivle :)

I sidste generation kunne man ved siden af deres traditionelle service fokuserede spil (Gears, Crackdown, Halo osv), på nuværende tidspunkt se frem til eller spille titler som Blue Dragon, Lost Odyssey, Ninety-Nine Nights og Kameo, mens Fable ikke var et F2P multiplayer spil. I den her generation er det primært Tomb Raider og Quantum Break, der holder AAA singleplayer fanen højt i MS lejren og de tilsvarer vel omtrent Mass Effect og Alan Wake fra sidste generation, med den væsentlige forskel at Tomb Raider ikke er eksklusivt så lang tid som ME og at QB stadig har mulighed for at få påduttet multiplayer (håber det ikke).

Vil helst ikke miste deres service fokuserede spil og elsker også Crackdown i coop. De skal endelig forsætte med dem, bare de også finder plads til det andet..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/08-15 22:14, rettet 04/08-15 22:14 
Såe Xbox 360-titlerne i Rare Replay benytter den nye bagudkompabilitet. Ikke nogen overraskelse her, men så vidt jeg kan se er man begrænset til KUN at gemme i cloud. Man kan så vidt jeg kan se, ikke gemme på sin konsol. Jeg har testet Perfect Dark Zero (uhf!) og Banjo Nuts and Bolts.

Det kan da forhelvede ikke være rigtigt? I så fald tvinger M$ jo os til at være online med maskinerne hele tiden. Og 360-spillene bør altså kun ses som tidbegrænset indhold da det vil være udspilligt når M$ lukker og slukker for Xbox.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 04/08-15 22:20, rettet 04/08-15 22:33 
Wut, det kan da ikke passe? Det kan ikke tænkes, at de bare har skjult det godt?

EDIT: Og så alligevel:

When you load Rare Replay, you’ll see a gallery of all the games and options to start each one, but if you choose any of the 360 releases like, say, Kameo, you’ll actually be leaving Rare Replay to boot up that game. It and all of the other 360 games are running on the Xbox One as the new console impressively emulates the Xbox 360. The perk there is that all of the 360 games can read any save files you might have uploaded to the cloud if you had played them back on the 360. The slight downside is that if you’re done playing Kameo or the other 360 games and want to go back to Rare Replay’s title gallery, you’re effectively switching off Kameo and loading Rare Replay back up, going through its title screen and back into its menus. You can also ignore Rare Replay and just boot up the 360 games as their own thing.

(Do be advised that Microsoft says you have to go online once to activate the collection’s Xbox 360 games, so I don’t think any offline-only purchasers of Rare Replay will be able to play that part of the collection.)

Ligner en engangsaktivering her. Trist, men virker da underligt, hvis man ikke kan save lokalt efter aktiveringen.

http://kotaku.com/rare-replay-the-kotaku-review-1721781195

EDIT 2: Lyder på Destructoid som om man har tre saves pr spil, men de siger ikke noget om det kun er i cloud'en.:

The menus are responsive as well, and after clicking a game, it takes roughly five seconds to load. It's crazy how much Rare thought of, as Replay includes built-in instruction manuals, auto-save functionality, and three save slots per game.

http://www.destructoid.com/review-rare-replay-296727.phtml
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/08-15 22:49 
Jeg prøver lige at pille den af nettet. Måske det er en virtuel cloud :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/08-15 23:36 
Spillene vil slet ikke starte, overhovedet, hvis man ikke er online.

Fuck det lort... Så laver M$ deres svinestreg alligevel.

Har man været online og startet spillene, og går offline mens maskinen er tændt så starter de fint. Men lader man den blive offline og slukker og tænder igen, så starter spillene bare ikke. De hænger på startskærmen i lang tid indtil der kommer en fejl og de lukker igen.
Det fik også maskinens dashboard til at kage helt ud og crashe flere gange. Fedt at det så kun tager ca et minut for maskinen at slukke hver gang.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/08-15 00:13 
Årh pyha. Der er vidst bare tale om en kæmpe fejl i Xbox One Dashboardet. Hvis jeg manuelt går ind i Settings > Network > Go offline, så virker det hele.

Hvis jeg slukkede routeren så virkede det af uvisse årsager ikke :/

De 360-titler jeg ikke havde startet op, virker også i offline mode. Man skal heldigvis kun forbinde en enkelt gang. Formodentlig for at sætte bagudkompabiliteten op.

Saves gemmes også lokalt, heldigvis. Men det er totalt smadret at det fremstår som cloud saves, for jeg formoder ikke at de også er at finde dér. Det må næsten være enten eller.

Dejligt at det tilsyneladende virker. Det var bare alle skrækscenarier fra M$'s oprindelige Xbone fremvisning der så ud til at gå i opfyldelse :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/08-15 00:15, rettet 05/08-15 00:15 
Hvis cloud saves fungerer som på X360, så gemmer den det bare lokalt som normalt, men synkroniserer dem med "skyen" inden man slukker maskinen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/08-15 00:27 
Det vidste jeg ikke. Troede den slags krævede gold? Men på Xbox 360 har man altid haft muligheden for at kunne vælge memory cards eller harddisk. Det er der intet af her.

Tænder man i øvrigt sin maskine i offline mode, så virker spillene selvfølgelig ikke. Man skal lige ind og væge online, og derefter offline igen (kan vælges inden for et splitsekund, så den forbinder aldrig til Xbox live), så virker de igen.
Jeg synes ikke det nye dashboard ser vanvittig godt ud. Men hold nu kæft der er længe til jul hvor det udkommer. Det her er det argeste... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 05/08-15 00:41 
Konsolkongen>
Årh pyha. Der er vidst bare tale om en kæmpe fejl i Xbox One Dashboardet. Hvis jeg manuelt går ind i Settings > Network > Go offline, så virker det hele.

Det var godt at høre. Ville være en dealbreaker for mig eller i hvert fald sende samlingen over i ti kroners afdelingen, før de kunne få penge for den.

Konsolkongen>Det vidste jeg ikke. Troede den slags krævede gold?

På XO og Steam er cloud saves gratis, men på PS4 koster de penge (Plus), hvilket er lidt underligt, da PS4 er der hvor man har mindst cloud storage tilgængeligt (kun en GB i alt).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 05/08-15 10:19, rettet 05/08-15 10:20 
Konsolkongen>
Det vidste jeg ikke. Troede den slags krævede gold? Men på Xbox 360 har man altid haft muligheden for at kunne vælge memory cards eller harddisk. Det er der intet af her.

Det kræver gold, men ikke nødvendigvis at du er online mens der gemmes. Hvis konsollen crasher eller man hiver stikket ud, bliver ens save ikke synkroniseret.

Man kan tydelig bemærke det hvis man prøver at slukke sin X360 efter at have brugt cloud saves, så står den tit og "brummer" lidt nogle sekunder efter, før den lukker helt ned, fordi den er ved at synkronisere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 05/08-15 10:32 
Sumez>
Det kræver gold

Ikke på XO, men det kan være at Rare Replay gør fordi den bruger 360 bagudkompatibiliteten?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 05/08-15 10:49, rettet 05/08-15 10:49 
Jeg svarede med henblik på X360, som KK spurgte ind til :) Jeg ved desværre/heldigvis ikke noget om XO :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/08-15 10:58 
Bede-x>
På XO og Steam er cloud saves gratis, men på PS4 koster de penge (Plus), hvilket er lidt underligt, da PS4 er der hvor man har mindst cloud storage tilgængeligt (kun en GB i alt).

Cloud Save i Rare Replay siger dog at man kun har 512mb til rådighed? Jeg har helt sikkert aldrig brugt cloud save før på Xbox 360. Men det indikerer vel bare at det så netop er noget virtuelt-halløj?
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 05/08-15 15:01 
Cloud på 360 er 512 MB, One er vistnok ubegrænset.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/08-15 15:50, rettet 05/08-15 15:51 
Okay så giver det jo god mening alligevel :)

Ellers fine konverteringer af spillene synes jeg. Jeg er faktisk meget positivt overrasket over 360-bagudkompabiliteten. Ja, nogle spil hakker nok mærkbart mere end de burde, men på plus-siden er her ingen screen-tearing :)
De gamle 2D-spil står super skarpt uden filter. Det ser egentlig rigtig lækkert ud, men er desværre ikke perfekt skaleret og nogle pixels er strukket en lille bitte smule, uanset om man slår borders til eller fra (bedømt ud fra en lille håndfuld titler). Deres CRT-filter er interessant. På sin vis formår mønsteret at give et meget troværdigt CRT-look, men desværre er billedet alt for slørret (uden grund), bøjer for meget og er alt for afrundet til min smag.

Kvaliteten af spillene er ikke ret høj. Jeg har aldrig været fan af Rare, og jeg købte egentlig udelukkende pakken for de to Banjo-spil som er inkluderet på discen, da jeg kun har hørt godt om dem.
Conker's Bad Fur Day brød jeg mig ikke meget om da jeg prøvede remaster-versionen på Xbox, men tænkte at den kunne få en ny chance hér. Det får det dog aldrig, da det har invertet X-axis camera-kontol, og dermed er komplet uspilleligt. Af samme grund får jeg heller aldrig spillet Beyond Good and Evil... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 05/08-15 16:05 
Er spiller præferencer ikke en del af dashboarded på One ligesom på 360, så det følger en på tværs spil efter man har indstillet det første gang?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/08-15 17:42 
Det ved jeg ikke. Men X-aksen har så vidt jeg ved ikke været mulig at indstille på Xbox 360 for sin profil. Kun Y-aksen så vidt jeg husker :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 05/08-15 17:47 
Ja, det er vist rigtigt. Tror der var måske tre valg/genrer eller sådan noget, man kunne indstille det i. Erindrer selv at være lettere irriteret over det i lige præcis BG&E :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/01-16 16:01 
Kan det passe man ikke kan slå screen dimming fra på XO?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/01-16 18:58 
Scalebound og ReCore forsinket.
http://nichegamer.com/2016/01/scalebound-is-delayed-into-2017/
http://nichegamer.com/2016/01/keiji-inafunes-xbox-one-game-recore-is-delayed-pc-version-revealed/


Indtil videre kommer Crackdown og Quantum Break stadig ud i år, så det er da altid noget....
Bede-xBede-xSkrevet 04/01-16 20:35, rettet 04/01-16 20:37 
Er Crackdown kun multiplayer i år?

Gears of War 4 (Xbox One) – Multiplayer Beta in Spring 2016/Launch in Fall 2016
Quantum Break (Xbox One) – April 5, 2016
Halo Wars 2 (Xbox One & Windows 10) – Fall 2016
Crackdown 3 (Xbox One) – Multiplayer in Summer 2016
Fable Legends Open Beta (Xbox One & Windows 10) – Spring 2016
ReCore (Xbox One & Windows 10) – 2016
Sea of Thieves (Xbox One & Windows 10) – 2016
Gigantic (Xbox One & Windows 10) – 2016
Killer Instinct: Season 3 (Xbox One & Windows 10) – March 2016
Gears of War: Ultimate Edition (Windows 10) – Spring 2016
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition (Xbox One & Windows 10) – Spring 2016
Cobalt (Xbox One, Xbox 360 & Steam) – Feb. 2, 2016

http://news.xbox.com/2016/01/04/greatest-games-extends-to-2016/ (går ud fra det er deres kilde)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 04/01-16 21:44 
Darkbeat>
Scalebound og ReCore forsinket.
http://nichegamer.com/2016/01/scalebound-is-delayed-into-2017/
http://nichegamer.com/2016/01/keiji-inafunes-xbox-one-game-recore-is-delayed-pc-version-revealed/


Indtil videre kommer Crackdown og Quantum Break stadig ud i år, så det er da altid noget....

Hvem i alverden regnede dog med at de kom i år? Det var ret tydeligt at der ikke var mange chancer for det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/01-16 23:17 
Er der mon en chance for at Ori Definitive får en fysisk release? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 05/01-16 02:47 
Jeg er mere nysgerrig om ejere af Ori kan købe det til nedsat pris.
slk486slk486Skrevet 05/01-16 09:01 
Konsolkongen>
Er der mon en chance for at Ori Definitive får en fysisk release? :)

Kunne være lækkert endelig at få spillet det :)
j/k
JmogJmogSkrevet 05/01-16 14:51 
Glæd dig! Det er hel igennem fantastisk. Sjoveste 2D platformer i rigtig mange år.
slk486slk486Skrevet 05/01-16 15:33 
Har generelt hørt rigtig meget godt om det.
j/k
3'794 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig