X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).

Svar
HeroldHeroldSkrevet 05/09-14 13:46 
Ja, nemlig. Men kan godt være det er tilbage omkring udgivelsen af den første Xbox, for de har vist brugt lokationen et par gange.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 05/09-14 21:57 
Forstår ikke helt meingen med budskabet i Sony dk velkommen video...
Så en typisk ps. Spiller er en metervare rebel der der ikke tør vise sit ansigt når man hænger et ganske uskyldigt banner op?
https://www.youtube.com/watch?v=zs5tchcwgSg ?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/09-14 22:01 
^ Det er da så edgy at man kunne skære sig på kanterne! ;)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
enfenenfenSkrevet 05/09-14 22:43, rettet 05/09-14 22:43 
GrillBillerDK>
Så en typisk ps. Spiller er en metervare rebel der der ikke tør vise sit ansigt når man hænger et ganske uskyldigt banner op?
https://www.youtube.com/watch?v=zs5tchcwgSg ?

Havde det været omvendt, havde du sikkert synes den var pisse cool.

Så dybt skal eller behøves den heller ikke fortolkes.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 06/09-14 00:10 
Jeg synes det er sjovt. Især fordi det umiddelbart er mere larm i forbindelse med Xbox One end Microsoft DK selv har lavet. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 07/09-14 11:26 
Så også lige den reklame på YouTube... én ting er at det er sindssygt dårlig stil af "Sony", at opfordre til konsolkrig på den måde, som en del af sin PR, men er det overhovedet tilladt at lade reklamer på den måde, der baserer sig på konkurrenternes brand??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 07/09-14 11:50 
Herlig humor fra Sony´s side :D Med så mange dumme handlinger ifm med at smide X1 på gaden, har MS fortjent et vink med en vognstang. Ser intet ondt i det.
Spiller nu: Animal Soccer World
GreaseballGreaseballSkrevet 07/09-14 11:54, rettet 07/09-14 11:56 
Kan ikke huske hvordan reglen er i DK, men f.eks i USA er det tilladt så længe man ikke gør grin med eller bruger falske facts omkring konkurrenternes navn.

Men vil mene den reklame havde virket med beder med lidt andet musik og opbygning. Den prøver at virke edgy men kommer ud som "trying to hard"
Stuntet med at hænge en banner på en konkurrentens bygning blev også brugt af SEGA som hang et på SONY bygningen i USA dengang Dreamcast udkom "Playstion, Best before 9.9.1999". Så ideen er lang fra ny.
SumezSumezSkrevet 07/09-14 12:02 
Det kan så være rimelig svært at definere hvornår man "gør grin med" nogen. Der står rigtig meget mellem linjerne.
Uanset hvad er det virkelig et dick move, og en latterlig måde at promovere sig selv på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 07/09-14 12:07, rettet 07/09-14 12:08 
Det var sjovt da SEGA gjorde det fordi de var underdogs på det tidspunkt. Nu virker det bare som en gammel vittighed der er blevet fortalt før :p

-------------------

Noget helt andet, gad vide hvad det her lugter af?
Xbox One-lancering
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-14 13:45 
Sumez>
Så også lige den reklame på YouTube... én ting er at det er sindssygt dårlig stil af "Sony", at opfordre til konsolkrig på den måde, som en del af sin PR, men er det overhovedet tilladt at lade reklamer på den måde, der baserer sig på konkurrenternes brand??

Den slags markedsføring har også altid givet mig en dårlig smag i munden og jeg forstår ikke det sjove. Et eller andet sted ville det måske være lidt sjovt hvis Sony var den lille, men når de rent faktisk fører så stort som de gør, så kan det næsten ikke ses som andet end en hån.

Og hvorfor skal der være et "Dansk PlayStation-team"? Hvad er indebærer det? Er det ansatte hos Sony, eller ulønnede fanboys uden andet at gå op i? Jeg ved næsten ikke hvad der er værst. Ansatte hos Sony er mega dårlig stil, men ulønnede fanboys er direkte uhyggeligt :/

Jeg sælger min PS4 nu :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/09-14 13:48 
Det er vel bare NFI der vil være "smarte"? Kan ikke overraske det virker halv-kikset...
SonicSonicSkrevet 07/09-14 13:55 
Syntes det er fedt når anyone driller Microsoft :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 07/09-14 14:17 
Konsolkongen>

Og hvorfor skal der være et "Dansk PlayStation-team"? Hvad er indebærer det? Er det ansatte hos Sony, eller ulønnede fanboys uden andet at gå op i? Jeg ved næsten ikke hvad der er værst. Ansatte hos Sony er mega dårlig stil, men ulønnede fanboys er direkte uhyggeligt :/

Det er selvfølgelig hverken eller - bare et marketing stunt. Det ville ikke undre mig, hvis det er Nordisk Film, der står bag - de er jo distributører i norden. Sony's marketing plejer at have langt bedre smag og/eller edge.
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/09-14 15:26 
Er det den hvor sony velkommer xboxs launce i DK ?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 07/09-14 15:28 
Ja
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/09-14 15:30 
https://www.youtube.com/watch?v=zs5tchcwgSg&feature=youtu.be
Ok, kan nogle fortælle mig hvor de håner xbox?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HeroldHeroldSkrevet 07/09-14 15:35 
Mellem linierne. Either way er det stadig mere larm end Microsoft selv har lavet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/09-14 15:39 
Herold tror du vil ha' "Beef" i et sted, hvor sony laver en stor ting og velkommer xbox på det danske marked.

Ser man et problem her, er man selv i den kasse som hedder fanboy wars på nettet.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-14 15:40 
Nej. Jeg er selv meget mere glad for PlayStation end jeg er for Xbox. Det lægger jeg normalt heller ikke skjul på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/09-14 16:08 
Greaseball>
Det var sjovt da SEGA gjorde det fordi de var underdogs på det tidspunkt. Nu virker det bare som en gammel vittighed der er blevet fortalt før :p

Tjo, tja... Det er nok mere tilgiveligt, men helt generelt er det super uprofessionelt af et firma der skal markedsføre et produkt at sparke til den konsolkrigs-mentalitet der kun burde høre til hos unge fanboys der endnu ikke helt har forstået hvordan multinationale firmaer fungerer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 07/09-14 18:53 
Det var også en anden tid blandt gamers. Fanboys har lige som fået lidt mere snak på nettet. Jeg er personligt træt af se folk pive over at deres maskine er bedre end en anden. Især når de bliver direkte onde over for andre fordi de bare ikke kan lide det samme som dem.
Modsat f.eks Konsolkongen er Jeg er mere glad for Xbox end Playstation. Dog har jeg stadig begge maskiner for begge platforme har gode eksklusive titler.
Skal også havde både One og PS4 når jeg engang får råd, og der nogen titler der værd at sætte "tænder" i. Horizon 2 er dog MEGET fristende ud.

Du har ret i det Sumez, det med at de ikke ved hvordan multinationale firmaer fungerer, både SONY og MS er begge store firmaer der skal tjene penge for at overhovedet at eksistere. De tror de er der kun for overtage verden eller noget andet tosset :/
DunwichDunwichSkrevet 08/09-14 17:44 
En gennemlæsning af den officielle Xbox One tråd på Xboxlife.dk afslører, at der er mange defekte danske(?) konsoller i omløb, og flere folk har allerede fået deres konsol byttet to og tre gange nu. Man skal åbenbart have en maskine med et helt særligt Lot Nr, fra en helt særlig batch af konsoller, for at være sikker på den ikke er defekt.
JmogJmogSkrevet 08/09-14 18:10 
Tier 2 officielt omdøbt til "Andenrangs".
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-14 18:22 
Er det noget med en fejlkode? Det hørte jeg om da jeg rundede GamesTop i dag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 08/09-14 19:29 
Blarg, så at ham fyren inde hos MS Store kundeservice havde givet mig forkert info og der er blevet trukke 3900kr istedet for de 3200 han sagde, så den ryger retur når UPS kommer forbi og jeg en gang er hjemme...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/09-14 19:58 
@Velkomstfis

Det danske Xbox team har nu taget det meget pænt. :)
- Det samme kan desværre ikke siges om alle kommentarer i den Facebook tråd.
Xbox One-lancering
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 08/09-14 20:43 
Nu kom Xbox teamet også med en venlig hilsen på blandt andet Twitter, til PS4 da den udkom i USA.
På tros af en noget kikset video hvor de hænger bannerne op. Så det fedt nok at Xbox tros alt svare pænt tilbage.
Ja, det trist med negative kommentarer fra små børn(og småt begavede voksende) på Facebook. Det kommer man ikke uden om.
slk486slk486Skrevet 08/09-14 21:20 
FancyPants>
- Det samme kan desværre ikke siges om alle kommentarer i den Facebook tråd.

F*ck facebook.
j/k
slk486slk486Skrevet 08/09-14 22:44 
Fik en replacement PSU ind af døren fra MS i dag og ganske rigtig har den en helt anden tone og støjer langt mindre, så nu kan jeg have min XO i instant-on uden at høre konstant whine.

Nogen der mangler en XO PSU? :D
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 09/09-14 18:36 
Der arbejdes på at gøre UI'en bedre for dem som ikke bruger Kinect.

Microsoft is making the Xbox One better without Kinect
HeroldHeroldSkrevet 10/09-14 13:58 
ChronoSousa>
Herold tror du vil ha' "Beef" i et sted, hvor sony laver en stor ting og velkommer xbox på det danske marked.

Ser man et problem her, er man selv i den kasse som hedder fanboy wars på nettet.

lol nej. Det er åbenlyst at det er en flabet besked med hele den opstilling.

"Den 5. september 2014, kl 03.14 på et ukendt sted" + en række folk hvis ansigter man ikke kan se, der spraymaler et skilt og sniger sig forbi sikkerhedskameraer for at sætte det op foran Microsoft. Hvis du tror det er velkomstkram, high-fives og hyggebajere det signalerer, så har jeg et Eiffeltårn jeg gerne vil sælge dig. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
slk486slk486Skrevet 18/09-14 07:33 
Hmm Raiden V announced til Xbox One, med release i 2015. Det er vist det den tredje shmup indtil videre. Ser ud til den mærkelige tendens fortsætter.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/09-14 08:35, rettet 18/09-14 08:39 
Swery's kinect adventure spil D4 udkommer imorgen... Bare sådan lige pludselig?

Jeg tror David Cage er misundelig på den formidable skuespilpræstation der skaber bro imellem spil og film mediet! :D

http://youtu.be/ZkW89Z-XOBY
slk486slk486Skrevet 18/09-14 09:00, rettet 18/09-14 09:32 
Heldigvis splibart uden Kinect!

Desværre er jeg fuldt optaget af Destiny og Wasteland 2 udkommer i morgen!!!
j/k
SumezSumezSkrevet 18/09-14 09:45 
Hvorfor er det ikke til Xbox360? Det ligner ikke noget der på nogen måder kræver en One :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 18/09-14 09:47 
Greaseball>
Der arbejdes på at gøre UI'en bedre for dem som ikke bruger Kinect.

Suk. Sikke et spild af resourcer pga folk der lever i fortiden :/
3of193of19Skrevet 18/09-14 10:06 
Sumez>
Hvorfor er det ikke til Xbox360? Det ligner ikke noget der på nogen måder kræver en One :(

Grafisk måske. Men forbedringerne i Kinect (åben/lukket/to fingre håndgestures, mindre lag) gør det væsentligt bedre at spille på One.
DunwichDunwichSkrevet 18/09-14 11:33 
3of19>
Greaseball>
Der arbejdes på at gøre UI'en bedre for dem som ikke bruger Kinect.

Suk. Sikke et spild af resourcer pga folk der lever i fortiden :/

Er Kinect fremtiden?
3of193of19Skrevet 18/09-14 11:37 
Gode voicecontrols er fantastisk når man har vænnet sig til det.
GreaseballGreaseballSkrevet 19/09-14 21:48 
Nogen der ved hvornår 1TB (CoD) udgaven af XboxOne udkommer?
3of193of19Skrevet 19/09-14 21:55 
Samtidig med CoD.
GreaseballGreaseballSkrevet 19/09-14 23:44 
Og det er?
HankyHankySkrevet 19/09-14 23:49, rettet 19/09-14 23:50 
http://tinyurl.com/nbteeq5
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KilroyKilroySkrevet 20/09-14 00:17 
3of19>
Gode voicecontrols er fantastisk når man har vænnet sig til det.

Vænnet sig til det, i stil med "Du har lært at snakke så maskinen forstår dig", i stedet for omvendt?
Kilroy Was Here
GreaseballGreaseballSkrevet 20/09-14 08:40, rettet 20/09-14 08:50 

Hvor fucking hjælpsomt :p

Edit: Var træt, sad i en Skype samtale. Gad ikke bruge for meget tid på det så tænkte at det var der sikker en hjælpsom P:R bruger der viste med det samme. Men nej.. der var kun fredags bønder online den aften. Oh well :p

Exclusive to Game... og kun UK game. Oh fuck that! Så det sgu billigere at købe en normal XboxOne og en extra HD på 2TB med 3.0 usb stik og sætte til. -.-

Heh.. Eller vente på den uundgåelige XboxOne 2.0 hvor man kan skifte HD ud som med Xbox360 slim.
3of193of19Skrevet 20/09-14 10:08 
Kilroy>
3of19>
Gode voicecontrols er fantastisk når man har vænnet sig til det.

Vænnet sig til det, i stil med "Du har lært at snakke så maskinen forstår dig", i stedet for omvendt?

Modsat Siris kommandoer, der er lidt mere fleksible sendes Kinect ditto ikke over nettet for at blive parset i skyen. Derfor skal de være klare og entydige.
Jeg mente dog egentlig mere bare det at tale til sin konsol i det hele taget, som i starten føles underligt.
Direkte at kunne komme til et spil eller app uden at bladre rundt, at kunne snappe achivements man er igang med uden at skulle pause spillet mmm er bare rart :)
BeanoBeanoSkrevet 25/09-14 20:15 
Hvad er "ordet på gaden" mht. at have maskinen stående lodret? MS siger vist den kun må stå vandret men er det reelt?
3of193of19Skrevet 26/09-14 00:28 
Selv HVIS drevet kan finde ud af at køre lodret er det en meget dårlig ide, du kommer til at dække en masse ventilationshuller til.
BeanoBeanoSkrevet 26/09-14 11:57 
Ok tak.
3'794 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig