X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).

Svar
NaieraNaieraSkrevet 04/03-14 16:51, rettet 04/03-14 16:52 
DR3 på vej ned igennem indernettet. Sikkert et fornuftigt spil til ventetiden på Tittyfall.

Mange tak for hjælp. Det er mega rart at man ikke behøver bøvle med gavekortskoder.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 04/03-14 17:23, rettet 04/03-14 17:33 
Project Spark beta'en er btw. oppe nu, hvis man søger efter den på Marketplace.

Peggle 2 update er live, hvor locale multiplayer er blevet tilføjet :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ProzelProzelSkrevet 04/03-14 18:28 
Du er ikke alene Hanky. Jeg er ovenud tilfreds, så meget at jeg køre multiplat på Xbox, som det er nu. (Også pga. nogle gamle venner fra LIVE)
HeroldHeroldSkrevet 04/03-14 19:18 
Skulderknapperne er max fesne i forhold til X360, men det er nok lidt for nemt at rose DS4 i forhold til Xbox Ones, når DS4 er så stor en forbedring fra forgængeren.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 04/03-14 21:50 
Kan man bruge pointheaven Live-koder når man mere eller mindre kun kan vælge imellem US og UK?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 04/03-14 22:56 
Mener at koder du indlæser stadig skal passe til den region du sætter din maskine til.
NaieraNaieraSkrevet 04/03-14 23:30 
Hvordan får man så noget holdbar Live? Altså noget der dur hvis man skulle bruge den som Dansk boner en dag.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 04/03-14 23:36 
Mit abonnement kører bare stadigt via visa/dankort
HankyHankySkrevet 05/03-14 23:13 
Jeg har en beta-key til Project Spark i overskud, hvis nogen har interesse :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
3of193of19Skrevet 05/03-14 23:18 
Naiera>
Hvordan får man så noget holdbar Live? Altså noget der dur hvis man skulle bruge den som Dansk boner en dag.

Du burde egentlig bare kunne redeeme en billig kode der virker på din PAL 360'er. Live tagget er jo det samme.
NaieraNaieraSkrevet 05/03-14 23:22 
Dét lyder som noget der burde prøves, ja.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 05/03-14 23:24 
Jeg kom til at købe to koder sidst, så mit Live løber langt ind i 2015. Det må kunne lade sig gøre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 06/03-14 16:17 
Til de få der nok ikke har opdaget det endnu...
Marts opdateringen er kommet..
(Blev opdateret på min for et par min siden...)
Af rygterne siges at der også er blevet pillet ved analog Sticks præcisions...
Det kræver ikke nogen "Invite" for at få opdateringen ;)
En anden bonus for os i Europa...
Så kan vi nu tilslutte vores tvbox da man nu kan stille HDMI IN til 50hz


Improved Multiplayer & Party chat

Cross title party chat
Party chat on by default
Easier multiplayer invites
Easier multiplayer joining
Ability to see what the people in your party are doing

Improved Friends List + Profile
Improved friends list utility & speed of access
Ability to see people you recently played games with
See when friends are broadcasting, including live broadcast thumbnails in activity feed
Get to a friend’s profile faster using type-ahead suggestions
Contextual app menu actions on friends list and activity feed items
Enabled more multiplayer (join and invite) actions on user profiles
54 new contest-winning gamerpics

Twitch TV live streaming support
Broadcast gameplay on Twitch.TV through Xbox LIVE (When the updated Twitch app ships next week.)
Voice support for starting and ending broadcast

Bringing out social in home
See favorite friends currently online
See friends broadcasting gameplay

Miscellaneous shell improvements
View Game Clips while in snap mode
Protect user settings with passkey

Browser improvements

Control Bing and Google maps with gesture and controller
Quick search when highlighting a term on a page
When searching from Bing search on the console, direct link to Internet Explorer in order to see additional web results.

New Devices – Driver and Firmware updates
Firmware update to the Xbox One controller to support the Xbox One stereo headset adapter
Support for 1st and 3rd party headsets
Driver updates for the Xbox One Media Remote

SmartGlass Improvements
Push notification to your device for Xbox Live messages
Quickly see what a friend is doing including presence and recent
Enhanced viewing of personal and a friend’s game progress and clips
Ability to close snap from SmartGlass

Live TV
50Hz fix – users can set the Live TV app to display at 50Hz for full or fill modes
Volume up/down adjustments – user can tailor the number of volume increments when using “volume up” or “volume down” commands
IR blasting of power & volume to TVs/AVRs in all regions
AVR setup maps to include model number for most sound bars or AVRs when setting up TV

Improved Audio output support
SPDIF (optical out) now supports 5.1 Dolby Digital – enabling devices such as sound bars with only Optical In to be able to receive 5.1 Dolby Digital from console over optical
HDMI output now supports stereo uncompressed, 5.1 uncompressed, 7.1 uncompressed or 5.1 Dolby Digital live or 5.1 DTS
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/03-14 16:20, rettet 06/03-14 16:20 
HDMI output now supports stereo uncompressed, 5.1 uncompressed, 7.1 uncompressed or 5.1 Dolby Digital live or 5.1 DTS

Så hvad har den lavet før over HDMI? Bare alm. DD5.1? Dumt at 5.1 og 7.1 PCM ikke var der fra dag et... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 06/03-14 16:41 
Den havde uncompressed 5.1 og 7.1 i forvejen via HDMI :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/03-14 16:44 
Okay det var nemt at misforstå hvad de mente :) Måske især fordi, når det gælder Xbox One, så er de dummeste beslutninger ofte dem der er truffet ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 06/03-14 17:15 
Hvis jeg råber "xbox bing" og efterfølgende "titanfall" af min Xbone, så finder den ikke noget, men foreslår Forza og Breaking Bad. Høhø :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 07/03-14 09:15 
Grrr. Jeg vil også have sårn en.

http://www.shopto.net/news/45535/Microsoft-rewards-Respawn-employees-with-Limited-Edition-Xbox-One/?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
j/k
NaieraNaieraSkrevet 07/03-14 12:55 
3of19>
Du burde egentlig bare kunne redeeme en billig kode der virker på din PAL 360'er. Live tagget er jo det samme.

Hmm. Min 360'er er jo japansk :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 07/03-14 13:38, rettet 08/03-14 04:36 
Hmm jo, men er det Live på 360 man tilgår ikke bundet til den Live konto man bruger? F.eks. JP adresse på gamertag - jp marketplace, eu adresse - EU marketplace? Koder burde da virke på samme måde
NaieraNaieraSkrevet 09/03-14 01:43 
Min venneliste på NaieraJP-kontoen tæller kun otte, så der må mangle nogle Xbonere herinde fra. Er I ikke flinke at tilføje mig? :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 09/03-14 13:35 
Det kan vi vel nok finde ud af.
NaieraNaieraSkrevet 09/03-14 13:37 
Magnifique! ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 11/03-14 13:44 
Twitch updaten er kommet, så det nu er muligt at streame. Prøvede det kort i går med Strider, og det ser ud til at virke som det skal :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 11/03-14 13:47 
To på min vennelsesliste var online tidligere i dag, men ingen af dem spillede Titanfall?! :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 11/03-14 13:48, rettet 11/03-14 13:49 
Har først release i EU d. 13.
j/k
HankyHankySkrevet 11/03-14 13:50 
Men kan hentes digitalt nu, hvis man har sin maskine sat til US :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 11/03-14 13:51, rettet 11/03-14 14:03 
Sure. Mon der er locking på serverne? Kan ikke huske om Beta'en tillod tilkobling i US.
j/k
HankyHankySkrevet 11/03-14 14:56 
Har hurtigt lavet et par tests med Twitch-appen, på mindste og højeste setting

Low: http://www.twitch.tv/hankno1/c/3865340
High: http://www.twitch.tv/hankno1/c/3865353

Der er tre faste konfigurationer man kan låse den til. Low: 0,8 - Medium: 1,4 og High: 2,0.
Der er også en auto configuration, hvor den måler din internethastighed, og vælger derudfra. Der kunne jeg få den op på 2,5, hvilket så må være maksimalt cap på kvaliteten.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/03-14 22:36 
Vi kan nu igen tilgå Xbox video på Xbox one...
Før var den app regionlåst til de lande hvor Xbox one var udkommet...
Den går selv ind i den danske del, (Hvilket er lidt ærgerligt for us havde en masse fede film jeg godt gad at købe hehe)
Men man kommer ind i samme udvalg som Xbox video til 360'eren...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HankyHankySkrevet 11/03-14 22:40, rettet 11/03-14 22:51 
Også Xbox Music :)

EDIT: Så man kan nu streame både film og musik til maskinen, blot ved at højreklikke på en fil i Windows og vælge "Play to: "
Desværre ikke alle formater.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/03-14 23:05 
På min surface bruger jeg programmet media8 til at streame film til Xbox one
Eneste ulempe er at den ikke tager underteksterne med... via chaem/enheder/Xbox one
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 12/03-14 22:16 
Der er forresten også kommet en firmware opdatering til controlleren og headsettet.
Sæt headsettet i controlleren, og tilslut en USB ledning med microusb (Den fra din smartphonelader) og gå ind i Settings/System og tryk på update Controller
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/03-14 23:45 
Jeg så godt den opdatering, men jeg har ikke nogen microusb kabel nogen steder, så det skal jeg lige have bestilt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/03-14 00:06 
Du har til din PS4 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 13/03-14 02:34 
Hvordan er det lige man bruger det headset?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/03-14 03:22 
Knalder det ind i bunden af controlleren ligesom på 360'eren.
NaieraNaieraSkrevet 13/03-14 03:23 
Men der sker ikk' en ski'...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/03-14 11:55, rettet 13/03-14 13:16 
Kommer der lys i mute knappen hvis du holder den inde?
Har du trykket den helt i bund?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
NaieraNaieraSkrevet 13/03-14 13:16 
Nej og ja :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 18/03-14 14:47, rettet 18/03-14 14:48 
Nu officiel release i DK i September! Det er godt nok pinligt, flot MS. Vanlig standard.

Prut...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 18/03-14 14:52 
Spader! :p

Spillene kan man købe over alt, også i Fona. Men konsollen kommer først til efteråret...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 18/03-14 14:52 
3. tier countries ftw!
j/k
BeanoBeanoSkrevet 18/03-14 15:10 
Imponerede at de numser rundt på den måde. Ren foræring af markedsandele til Sony.
JmogJmogSkrevet 18/03-14 18:38 
Og begrundelsen er for stor efterspørgsel.

Løgn.
DunwichDunwichSkrevet 18/03-14 20:42 
Den er værd at vente på, pga. de gode launch spil.
JmogJmogSkrevet 18/03-14 20:50 
Hanky>
Project Spark beta'en er btw. oppe nu, hvis man søger efter den på Marketplace.

Den er nu i Open Beta, så man behøver ikke længere en kode.

Kilde
NaieraNaieraSkrevet 19/03-14 04:38 
Er der nogen som har et headset de ikke skal bruge? Mit virker ikke (nu også testet i Skype), og der er jo heller ingen service at få her i landet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/03-14 09:49 
Irriterende.

Jeg fandt ud af at diskdrevet ikke virker i min maskine.
Lidt tungt når den er købt hos Amazon og de har 30 dages returret.

Jeg har haft kontaktet MS support her i Danmark, og de gjorde virkelig en indsats, men de kunne simpelthen ikke få lov til at oprette en sag, fordi maskinen ikke er ude herhjemme endnu.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
slk486slk486Skrevet 19/03-14 09:49 
Bedre løsning:

http://www.amazon.co.uk/Official-Xbox-Stereo-Headset-Adapter/dp/B00I41H7US/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1395218976&sr=1-1&keywords=xbox+one+headset+adapter
j/k
3'794 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig