X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).

Svar
EltanEltanSkrevet 19/02-14 15:38 
RaGe>
Der er heller ingen kortoplysninger tilføjet der. Utroligt de kan være så fræk at hæve penge uden min tilladelse. Det burde være grund nok til aldrig at bruge penge på dem igen.

Der er kun en måde de kan lære det på..
RaGeRaGeSkrevet 19/02-14 17:55 
Der står bare: Gold understøttes ikke i din landestandard :/
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/02-14 21:13 
RaGe>
Utroligt de kan være så fræk at hæve penge uden min tilladelse.

Ej kom nu ind i kampen.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/02-14 21:17 
Er fremgangsmåden ikke stadig, at man ringer til supporten for at afmelde sit kort?
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-14 21:17 
Du er simpelthen for gusten i forhold til Xbox, SeventSun...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-14 21:48 
Beklager hvis det har været nævnt herinde før, men i min søgen om hvorvidt Xbox One var regionsfri eller ej, faldt jeg over dette:

MS regionslåser digitale spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 19/02-14 21:52, rettet 19/02-14 21:52 
x_O
j/k
dRxLdRxLSkrevet 19/02-14 23:05, rettet 19/02-14 23:34 
Hvis man nu ikke er den store Kinect fan, kunne følgende ses som et vigtigt første skridt:
http://www.polygon.com/2014/2/19/5426052/report-xbox-one-media-remote-march

;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-14 00:02 
Synes ikke det ligner at det her har været postet før, men her er Digital Foundry's analyse af scaleren før og efter opdateringen. Spændende læsning :)

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-has-microsoft-fixed-the-xbox-one-scaler

Hold kæft en forskel i Killer Instinct :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 20/02-14 00:05 
Konsolkongen>
Beklager hvis det har været nævnt herinde før, men i min søgen om hvorvidt Xbox One var regionsfri eller ej, faldt jeg over dette:

Jeg tror det er en Hoax eller midlertidig bug. Min maskine er pt sat til USA, men den første dag var den på UK hvor jeg købte Forza og Crimson Dragon. Begge virker uden problemer.
RaGeRaGeSkrevet 20/02-14 00:21 
Jeg har også skiftet frem og tilbage og der har ingen problemer været.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
slk486slk486Skrevet 20/02-14 00:22 
Jeg har ikke skiftet frem og tilbage og jeg har heller ikke haft problemer.
j/k
3of193of19Skrevet 20/02-14 00:37 
Hvis man går længere ind i linket er det noget med at det er downloads fra vouchers, dvs den der Forza download der fulgte med nogle bundles hvor private har solgt koden videre. Sålænge man køber direkte på One Store burde det være fint.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-14 00:40 
slk486>
Jeg har ikke skiftet frem og tilbage og jeg har heller ikke haft problemer.

Lol :D

3of19 >
Sådan forstod jeg den også. Det er dog alt for forkert, at spillene har virket og så blev taget fra folk efter de indførte den regionslås på vouchers. Med mindre der blot er tale om midlertidig bug altså. Virker da for underligt "kun" at sætte regionslås på DL vouchers :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 20/02-14 00:52 
dRxL>
Hvis man nu ikke er den store Kinect fan, kunne følgende ses som et vigtigt første skridt:
http://www.polygon.com/2014/2/19/5426052/report-xbox-one-media-remote-march

Jeg klynger mig til ethvert halmstrå!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 20/02-14 02:37 
PSN vouchers fungerer jo heller ikke cross region, så hvis det bare er det er det vist en storm i et glas vand:)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-14 02:51 
Problemet er jo at folk allerede havde indløst og spillet spillene, hvorefter de pludselig ikke virkede mere.

Det er lidt noget andet synes jeg :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 20/02-14 02:52 
Ja. Det eneste der er noget rod er at hans Forza skulle have virket fint i et stykke tid og så holdt op med at køre det. Der skal selvfølgelig bare komme en fejlmeddelelse med det samme når man prøver at scanne koden.
slk486slk486Skrevet 20/02-14 03:03 
Konsolkongen>
Problemet er jo at folk allerede havde indløst og spillet spillene, hvorefter de pludselig ikke virkede mere.

Det er lidt noget andet synes jeg :)

Ja det virker mærkeligt.
j/k
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/02-14 08:32, rettet 20/02-14 12:57 
Konsolkongen>
Du er simpelthen for gusten i forhold til Xbox, SeventSun...

Gusten?

1) De kan ikke hæve penge uden at have dine kreditkortoplysninger.
Det burde være simpel logik.

2) Hvis man indtaster sine kreditkortoplysninger så HAR man givet dem lov til at hæve penge på det.

Så simpelt er det.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/02-14 14:54 
I disse digitale tider er det dog alligevel ret fesent at man ikke kan afmelde et kort på andre måder, end at gribe røret som var det 1990

Er selv rimelig tilfreds som forbruger generelt, men lige den ene detalje er sgu en smule sørgelig fra deres side.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
RaGeRaGeSkrevet 20/02-14 16:19 
Så fik jeg fjernet mit kreditkort og smidt nogle spil med som tak for at have ringet til dem.. det er sgu fin service :)

Men stadig irriterende at man ikke selv kan fjerne kortoplysningerne.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-14 16:48 
SeventhSun>
Konsolkongen>
Du er simpelthen for gusten i forhold til Xbox, SeventSun...

Gusten?

1) De kan ikke hæve penge uden at have dine kreditkortoplysninger.
Det burde være simpel logik.

2) Hvis man indtaster sine kreditkortoplysninger så HAR man givet dem lov til at hæve penge på det.

Så simpelt er det.

Jeg hentyder til at du igennem hele tråden har stået på spring for at forsvare Microsofts beslutninger, ligegyldigt hvor retarderede de har været. Når RaGe nu havde problemer med at få MS til at stoppe med at tage hans penge, så fremstår du som noget af et fjols når du bare skriver "ej kom nu ind i kampen", vel vidende at manden har et problem, som ikke kan afhjælpes på normal vis.
Alle er da klar over at de kan hæve penge når man har indtastet kortoplysninger, men når han på hans maskine ikke kan afmelde som han burde, så er der da al mulig grund til at blive lidt nervøs. Heldigt at man stadig kan ringe ind, men det er en dårlig løsning og har alle dage været det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 20/02-14 17:52 
@RaGe: Specificerede de mere præcist hvorfor de gav dig de spil? Var det en implicit indrømmelse af at man burde kunne afmelde sine kreditkortoplysninger uden at skulle ringe til dem?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DunwichDunwichSkrevet 20/02-14 19:02 
RaGe>
Men stadig irriterende at man ikke selv kan fjerne kortoplysningerne.

Man kan sagtens selv fjerne kort oplysninger eller helt fjerne et kort. Jeg gjorde det i går, da jeg ikke længere har lyst til at betale for Gold, siden det eneste jeg bruger Xboxen til er HBO, og ser det på min iPad i stedet. Men - hvis du skylder MS penge for en periode, så kan du ikke fjerne kortet, men må vente til perioden er slut og betalt for, og så fjerne kortet; Det var jeg ude for, og da sidste måneds Gold var betalt, ku jeg fjerne kort, stoppe automatisk fornyelse og rette i kort oplysninger lige som jeg ville. Jeg kunne dog godt stoppe automatisk fornyelse selvom jeg skyldte for en periode.
RaGeRaGeSkrevet 20/02-14 20:11, rettet 20/02-14 20:12 
Det hele hang sammen med at mit kort var knyttet til en amerikansk adresse og derfor ikke figurerede inde på deres hjemmeside. Spillene var vel gratis pga. min forførende stemme.

Ej, jeg tror det er for at lokke folk tilbag, da det åbenbart kræver et XBL Gold abonnement.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/02-14 09:03 
Konsolkongen>

Som de fleste andre herinde, så har du et gevaldigt problem med at læse.

RaGe skriver: "Utroligt de kan være så fræk at hæve penge uden min tilladelse."

Hvilket jeg reagerer på.
Intet andet. Resten af posten er med vilje udeladt, for jeg har da fuld forståelse for at det kan være irriterende at man ikke kan framelde sit kreditkort. (Også selvom det måske nok er ens egen skyld)

Men jeg er bare så evindelig træt af den konstante 'gaf-inspirerede sortseersnak i den her tråd.
Hele den stemning der er om at MS er nogle onde fyre, der kan tage dine penge uden din tilladelse osv gør mig så træt.

Se bare omtalen af Max the Curse of Brotherhood, hvor Kinect straks skal hives frem som noget negativt.
Bortset fra at enhver, der har evnerne til at skrive på dette forum, og så nemt kan finde ud af at Max overhovedet ikke bruger Kinect.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/02-14 09:54 
RaGe skriver: "Utroligt de kan være så fræk at hæve penge uden min tilladelse."

I og med at der står når man opretter et abonnement og at det typisk er et forudbetalt 2 måneders skrabekort man bruger, så ser jeg ikke meget forskel hvis der er tale om et abonnement på Anders And eller Xbox Live Guld.
Selvfølgelig skal de jo trække abonnement så længe du ønsker at bruge den service.
Selvfølgelig skal man selv gøre noget aktivt for at opsige sit abonnement. Abonnementet er jo forudbetalt.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ProzelProzelSkrevet 21/02-14 10:15 
Jeg fik maskinen i går, nåede lige at spille lidt Peggle 2 og Spartan Assault (venter på DR3). Først og fremmest er controlleren vildt lækker. Det er muligvis min favorit. System OS kører ok, mens nogle ting er lidt forvirret. Jeg skal nok bare vende mig til det.

Party chat kvaliteten (mic lyd) er væsentlig forbedret, en dejlig forbedring!

Alt i alt er mit første indtryk meget positivt!

Seriøst, controlleren er fantastisk.
slk486slk486Skrevet 21/02-14 10:35, rettet 21/02-14 10:59 
Den er svær at danna sig et ordentligt indtryk af i Spartan Assault og Peggle 2, så for mit vedkommende kom den først til sin ret i Titanfall. Good times :)
Dog vil jeg sige at d-pad'en er responsiv, men forfærdelig at klikke på. Party chat er ustabilt som bare h... Darkbeat og jeg måtte ty til skype over mobilen (og facetime, fordi vi godt kan lide tid i ansigtet) for at kunne chatte mens vi spillede.
j/k
HankyHankySkrevet 21/02-14 10:56 
Havde du ikke haft den før, Prozel?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ProzelProzelSkrevet 21/02-14 11:16 
Jo, jeg fik en Day One, den blev dog bogstaveligt talt solgt (og dermed aldrig åbnet) med det samme. Kunne ikke sige nej til at tjene 1500,- :)

Denne bliver dog stående, hvor den er.
slk486slk486Skrevet 21/02-14 11:20, rettet 21/02-14 11:20 
*Fnys* scalpers...
j/k
ProzelProzelSkrevet 21/02-14 11:22 
Det skulle man tro ja. Jeg kan dog oprigtigt sige, at den blev ikke bestilt med det formål, selvom det selvfølgelig ikke ændre på noget.
SonicSonicSkrevet 21/02-14 11:24 
Jeg vil da gerne sige, at det var ekstremt fristende at sælge sin PS4 da den gik til 9k på DBA xD Men nej :) Not that kinda guy :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 21/02-14 11:29, rettet 21/02-14 11:30 
Prozel>
Det skulle man tro ja. Jeg kan dog oprigtigt sige, at den blev ikke bestilt med det formål, selvom det selvfølgelig ikke ændre på noget.

Nogen gange falder man for fristelser. At det ikke var overlagt hjælper vel lidt.

Jeg kunne sikkert også have fået laangt over prisen for min ekstra launch PS4, i forhold til hvor billigt dRxL egentlig fik den (en del under markedsprisen), men som Sonic skriver: "Not that kinda guy" :p
j/k
ProzelProzelSkrevet 21/02-14 11:33 
Fik en PS4 med Killzone ugen efter (start i December), den røg dog heller ikke.
SonicSonicSkrevet 21/02-14 12:21 
My man ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 21/02-14 12:40 
Ja og fordi du var så hæderlig, kunne jeg heller ikke tillade mig at skalpe den da jeg solgte videre/tilbage til Herold. Overvejede det ellers et kort øjeblik :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 21/02-14 14:19 
Du fik da smidt BF4 oveni. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 21/02-14 15:18 
Indkøbt til black friday røverpris, så added value! ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RaGeRaGeSkrevet 21/02-14 17:05, rettet 21/02-14 17:17 
Prozel>
Seriøst, controlleren er fantastisk.


Helt enig! Bedste controller jeg længe har prøvet både ergonomisk og design og så holder batteriet dejlig længe. Kan slet ikke forstå den hype der er omkring DS4 controlleren.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SonicSonicSkrevet 21/02-14 17:46 
Stop så, DS4 er så lækker :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 21/02-14 19:16 
Jep - heldigvis er vi andre, der kan sætte pris på noget super lækkert :)

Der er absolut ingen grund til IGEN at gå ind i controller mudderkastning. XO er bedst! Nej DS4 er bedst! Nej Kinect er bedst!
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/02-14 19:18 
Jeg har ikke prøvet Xbox One controlleren endnu. Men D-paddet er stadig ikke helt godt, vel?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 21/02-14 19:21 
Nej det synes jeg ikke. Den er væsentligt bedre og mere responsiv, men ikke så rar at trykke på. Den er lidt spøjs. For lavt sat og meget klikkende. Minder måske lidt om start og select på en PSP, hvis de var "raised" lidt.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/02-14 19:25 
Ja okay. Jeg vil nu vente med at afgøre det til jeg faktisk har prøvet en One controller. Men det lyder meget til at jeg bedst vil kunne lide DS4 af de to. Især når jeg også bedre kan lide DS3 over 360-controlleren :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 21/02-14 19:27 
Mener Hanky tager XO med til træffet - så kan du jo putte dine svedige fingre på den ;)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/02-14 19:28 
Yay!
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 21/02-14 19:30, rettet 21/02-14 19:31 
Puhaeee' :D

EDIT: Hvis DS4 har adopteret Vita'ens d-pad, er der vist slet ingen tvivl om hvilken controller har det bedste d-pad, men derudover er jeg også super glad for XBO's controller :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
3'794 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig