X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Xbox One-lancering


Reply
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boks... Se hele indlægget
3'794 topic(s).

Reply
nerosnerosSkrevet 21/11-13 15:22 
Sonic>
:Edit: Jeg ville nok hellere kigge lidt på God of War serien istedet for, det varer sikkert længere, og er sjovere :)

Jeg er ikke så glad for GOW serien kan heller ikke se hvad RYSE har så hulens meget tilfældes med de spil? RYSE spiller tilsyneladende mere som et arkadespil hvor det handler om et scoresystem.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 21/11-13 15:24 
Hvis du godt kan lide hack-n-slash actionspil med lignende setting og fokus på flotte visuals, så er GOW da en ret klar sammenligning. GOW er også rigtig gode spil, så det er win/win :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 21/11-13 15:25 
Javel. Well, giv den gas.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 21/11-13 15:25 
Sumez>
Man må formode at Neros har spillet God of War serien, ellers bør han i hvert fald komme i gang :P

Jeg har været igennem God Of War 1-2 spillet 3'eren og smid det over skulderen ;-) Det blev for kedeligt og havde ikke nok dybde i kampsystemet.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 21/11-13 15:28, rettet 21/11-13 15:29 
Jeg skal nok lade være med at komme med nogen kommentarer omkring dybden i kampsystemet i Ryse sammenlignet med GOW, jeg har trods alt ikke spillet det, og baserer kun mine konklusioner på hvad diverse anmeldelser og previews siger :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 21/11-13 15:50 
;-)

Tag et kik på Kotaku anmeldensen. Jeg siger ikke det er verdens bedste spil, men slet ikke så ringe som folk beskriver det.
Bashful Neophyte
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/11-13 16:02 
"Fik du din xbox one i dag, og skal på arbejde i morgen" ?
bare rolig den klarer Microsoft for dig.. bare indsæt chefens email her:
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/doctors-note
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
slk486slk486Skrevet 21/11-13 16:03 
Vi får se i morgen (forhåbentligt). Men ingen vej det er bedre end GoW.
j/k
SumezSumezSkrevet 21/11-13 16:03 
neros>
Tag et kik på Kotaku anmeldensen. Jeg siger ikke det er verdens bedste spil, men slet ikke så ringe som folk beskriver det.

Ville nu være fedt hvis det havde nogle skjulte kvaliteter :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 21/11-13 16:36 
Nu snakken går så meget på Ryse, må det her også frem:
Xbox One-lancering
Xbox One-lancering
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 21/11-13 18:48 
Sumez>
Ville nu være fedt hvis det havde nogle skjulte kvaliteter :)

Så har du jo ikke læst artiklen rigtigt?
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 21/11-13 22:24 
neros>
Sumez>
Man må formode at Neros har spillet God of War serien, ellers bør han i hvert fald komme i gang :P

Jeg har været igennem God Of War 1-2 spillet 3'eren og smid det over skulderen ;-) Det blev for kedeligt og havde ikke nok dybde i kampsystemet.

Nu ved jeg godt du rigtig gerne vil tro på at Ryse er noget for dig (og det er det da måske også), men ovenstående passer bare slet ikke sammen med de ting som flertallet af anmelderne fremhæver: Gameplayet er den svageste del i spillet, ingen dybde i kampsystemet, det er repititivt og ensformigt.

Eurogamer:
"You usually face enemies in small groups that encircle you and approach, dutifully, one at a time. You block their attacks with your shield to open them up, hit, hit, push with shield to keep them open, hit, hit. Watch out for others interrupting this flow with an attack of their own, then block, hit, hit, push, hit, hit... The rhythm is deliberate and stodgy. Timing is key, especially when facing tougher, heavier attacks; you can throw in an evade if you want to change position; and different combinations of enemies mix it up mildly. But this is an action game that essentially has one combo."

Gamespot:
"What initially seems like an impressive system based on precision and timing, largely thanks to some nice visual cues and elegant slow-motion animations, quickly becomes an exercise in mind-numbing tedium--and with just a sword and a shield attack on offer, it's hardly surprising. Sure, there are blocks, dodges, and counters to help things along, but when you're faced with opponents whose repetitive moves you'll have seen in their entirety after the first hour of the game, it's not long before you've experienced everything the combat system has to offer and figured out a sequence to repeat ad nauseam."

Og spillet er kun fem timer langt. Og fuldt af quicktime events.
JmogJmogSkrevet 21/11-13 22:29 
neros>
Angående brawlers (RYSE) har den slags aldrig fået høje reviews check jeres spilhistorie.

Kotaku anmeldelsen er det eneste jeg behøver at læse sådan en type er jeg :-)

God of War?
Devil May Cry-serien?
Bayonetta?

Gode spil får gode anmeldelser. Ja, der er da altid enkelte der kan lide spil, som den generelle konsensus siger er dårlige, men her er det omvendt. Den generelle konsensus siger at Ryse er dårligt til middelmådigt.
GreaseballGreaseballSkrevet 21/11-13 23:26 
Jeg stadig frem til når vi får spil der ikke er lavet på pre-launch hardware og hvor de har de nyeste drivers og værktøjer til at arbejde med.
Om 6 måneder er der alligevel ingen der husker om Ryse kørte med 20 eller 30fps i en given sekvens :p
DunwichDunwichSkrevet 22/11-13 01:55 
neros>

Tag et kik på Kotaku anmeldensen. Jeg siger ikke det er verdens bedste spil, men slet ikke så ringe som folk beskriver det.

Jeg synes det er ret morsomt, at du allerede er ved at retfærdiggøre købet af et spil, som du slet ikke har fået endnu.
Bede-xBede-xSkrevet 22/11-13 05:37 
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 22/11-13 08:08, rettet 22/11-13 08:09 
Ja jeg synes kotaku anmeldelsen retfærdiggøre mit køb af RYSE, Ja!

Der beskrives en mere dybdegående artikel omkring kampsystemet som jeg tænker kunne være sjovt at spille. Dette beskrives ikke f.eks hos IGN sjovt nok? Settingen ser interessant ud også.

Det er muligt at synes om spil man ikke selv har prøvet endnu.

Hva fa'en der skal jo bare hygges lidt ikke!

Iøvrigt spiller jeg spil som kun er 1 time langt og det går fint her.

Morsomt ikke..
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 22/11-13 08:18 
Når man KUN spiller spil der varer en time, er man ret brgrænset i sit udvalg vil jeg tro :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/11-13 08:19 
Den dér offline update der har været oppe på nettet hér i weekenden får nu folks konsoller banned hvis de installere den, så man skal altså være online første gang for at kunne bruge den.
SonicSonicSkrevet 22/11-13 08:22 
Lol da, jeg læste også igår, at de havde fjernet den fra deres hjemmeside. Mon det er fordi hackers er igang med dyret? Har også læst at C4Eva har dumped den første Xbone disc, ikke at det betyder noget dog.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/11-13 08:29 
Ja, der er nok nogen der har vurderet at det ville være nemmest at lukke det evt. hul den update har kunnet lave med det samme.

Der også et par stykker der er dukket op på YouTube med video af at drevet ikke virker. Håber da ikke det er tilfældet for min!


http://www.youtube.com/watch?v=6hePpGBcPak
http://www.youtube.com/watch?v=DXGGLllHX4s
GreaseballGreaseballSkrevet 22/11-13 10:44 
http://www.computerandvideogames.com/439671/xbox-one-pre-orders-are-unprecedented-says-phil-harrison/
Med dette i tankerne så skulle da lige være at den officielle danske udgivelse dato blive udskudt igen.

Men for at citere den gode Jmog...
Jmog>
Og dejligt at se, der stadig er så mange mennesker, der vil have en rigtig konsol fremfor kun at spille på mobil og tablet.

Ved godt du sagde dette om PS4... men det passer også meget godt her ^^
BeanoBeanoSkrevet 22/11-13 10:54 
Ja - trods alt :D
slk486slk486Skrevet 22/11-13 12:00 
Jmog: Stadig interesseret i Fifa ?
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/11-13 15:49 
Den definitive unboxing video

http://www.youtube.com/watch?v=Eb-AUlVE8tM
JmogJmogSkrevet 22/11-13 19:26 
slk486>
Jmog: Stadig interesseret i Fifa ?

Ja... og nej.

Da jeg sagde ja, regnede jeg med, at når vi nåede til tier 1 launch, så havde MS forlængst meldt ud, hvad det er for et spil tier 2 kunder får som gave for at vente til 2014, og hvilket spil folk der har forudbestilt før august får.

Ingen af delene er endnu meldt ud, og det kunne teoretisk set godt være Fifa. Siden det følger med i resten af EU, så er chancen faktisk ret høj, så jeg tør desværre ikke købe det endnu af dig. Hvis du finder en anden køber, så synes jeg, du skal sælge det. Hvis du ikke er kommet af med det, når MS annoncerer, hvilke spil jeg får (og Fifa ikke er blandt dem), så er jeg stadig villig til at købe det.

Beklager jeg ikke kan melde klart ud endnu :-(
slk486slk486Skrevet 22/11-13 23:04 
No prob. Kode solgt til anden side.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/11-13 02:52 
NSFW-ish billede af en person der er totalt next gen klar!

http://imgur.com/gallery/93kNpKV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/11-13 02:57 
"Fuck with me you get two in the chest and one in the head."
Og den store sorte i røven!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 23/11-13 04:56 
Darkbeat>
Den definitive unboxing video

http://www.youtube.com/watch?v=Eb-AUlVE8tM

It's got the Ghostbusters thing going on!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 23/11-13 09:42 
Darkbeat>
NSFW-ish billede af en person der er totalt next gen klar!

http://imgur.com/gallery/93kNpKV

Sikke nogle grimme sokker...
BeanoBeanoSkrevet 23/11-13 11:58 
Også det første jeg bemærkede.
SonicSonicSkrevet 23/11-13 12:50 
Xbox One-lancering
Parental Advisory: Explicit Lyrics
3of193of19Skrevet 23/11-13 13:19 
Men ellers fint arsenal, så man kan arbejde sig op ;)
JmogJmogSkrevet 23/11-13 13:30 
Så er der salgstal for Xbox One. En million solgt på verdensplan på 24 timer.

Konsolmarkedet lever i bedste velgående :-)


Kilde
Bede-xBede-xSkrevet 23/11-13 14:09 
Eller alternativ teori: Det har være så længe siden der kom nyt hardware (sorry Wii U) at kernebrugerne har haft en uforløst opsparet købelyst der nu manifesterer sig i begyndelsen af denne generation, hvorefter det senere ebber ud og i sidste ende resulterer i at PS4, XO og WU kommer til at sælge mindre end hvad forgængerne gjorde tilsammen.

Det er lidt for tidligt at konkludere noget endnu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SlothSlothSkrevet 23/11-13 15:39 
Hvis dette er standarden for Kinect, så bliver det aldrig noget der slår igennem...


Link...
Kiss me, would you kindly?
WehnerWehnerSkrevet 23/11-13 16:18 
Vi har vel lov at håbe.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/11-13 16:51 
Det fungerer overraskende nok lidt bedre end jeg havde forventet :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 23/11-13 17:36, rettet 23/11-13 17:43 
Det fungerer jo overhovedet ikke optimalt. Ubrugeligt i hverdagen. Langt hurtigere med "the good old remote".

Edit:
Jeg havde regnet med et noget mere optimeret "Xbox tv". Specielt når Microsoft har kørt så meget på, at deres konsol er det eneste, man behøver i sit hjem til spil og tv.
What is the Matrix?
3of193of19Skrevet 23/11-13 17:45 
Problemet her er den HAV af kanaler der er, som ofte er forkortelser, som så også ligner hinanden. Det er ikke så underligt at NATO alfabetet blev opfundet. Mennesker har ofte svært ved at høre forskellen mellem M,N, osv.
Hvis man smider de kanaler man bruger som favorit går det nok meget bedre.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/11-13 18:03, rettet 23/11-13 18:10 
Sloth>
Hvis dette er standarden for Kinect, så bliver det aldrig noget der slår igennem...

Hold da maule det fungerer godt nok skidt - et er stemmekommandoerne, noget andet er at man mister kontrollen over det man var i gang med når man "snapper". Det virker ikke super gennemtænkt/arbejdet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/11-13 18:05 
Og derfor skal man ikke bruge tale kommandoer!! (I nu ) har kigget på mange videoer , hvor jeg tænker, gi mig en remote!

Jeg gider ikke sidde i min stue og snakke alene til mit tv!
At der kommer spil som bruger tale kommandoer er helt fint.

Men at sidde med chips i munden ,og prøve at får den lille box til at slå over på tv2 hvor der er landskamp, og den sætter mig over på sverige-tv2 ><

Det er sikkert cool nok i de første par dage man leger med den?
Men skal man holde det ud i 7-8 år? Skal det virke 110%
Ellers bliver man hurtig træt af den der xbone spil-tv i et!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/11-13 18:08, rettet 23/11-13 18:09 
3of19>
Problemet her er den HAV af kanaler der er, som ofte er forkortelser, som så også ligner hinanden. Det er ikke så underligt at NATO alfabetet blev opfundet. Mennesker har ofte svært ved at høre forskellen mellem M,N, osv.
Hvis man smider de kanaler man bruger som favorit går det nok meget bedre.

Det viser han også i videoen, men det er aldrig tæt på at fungere godt nok :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 23/11-13 18:49 
Nu hvor jeg har haft XO'en i stuen en dag og forsøgt at gøre brug af de ting den kan, synes jeg voice kontrol kan være smart nok. Sidder og ser netflix - rejser sig for at hente noget i køkkenet, men glemmer at pause.. "Xbox, pause". Neat, når det virker. Der er flere eksempler, men det føles for upålideligt som det er nu. Det er frustrerende når man forventer at xboxen reagerer og man skal gentage "xbox, pause" flere gange og forsøge med forskellig trøk, indtil den gider reagerer. Log in via genkendelse er endnu et eksempel på en feature, der føles ganske bekvemt når det virker, men ikke pålidelig nok.

Sidebemærkning: Ryse er kort - og tak for det.
j/k
3of193of19Skrevet 23/11-13 18:57 
Men mange gange er han også bare for hurtig. Man kan se at Kinect ikke har opfattet det indledende "Xbox", hvilket sagtens kan skyldes at han snakker hele tiden.
3of193of19Skrevet 23/11-13 19:02 
Hehe ja Ryse spillede jeg også her i går (ikker helt færdig, men sidste kapitel).
Grafisk er det meget imponerende. Animationerne og mimikken især ved hovedpersonerne er virkelig vellykket.
Spillemæssig er det for tyndt. Hvisam forestiller sig batman Arkham spillene som en lineær brawler, men uden alle det sjove gimmicks man får til at variere kampene har man en god fornemmelse af Ryses gameplay.
Ligesom Knack er der ikke så meget variation, men i modsætning til Knack ser det forrygende godt ud.
SlothSlothSkrevet 23/11-13 19:11, rettet 23/11-13 19:12 
Det skal lige siges, at jeg har set andre videoer, hvor det kører bedre - men kan ikke forestille mig det kører på dansk. Overhovedet.

Noget anmelderne har bemærket er, at det skal ikke meget udenomsstøj til, før den kokser. Den er god til at maske sit eget output fra, men sidder der en og ser fjernsyn eller hører radio, selv på lav volumen, kokser Kinect med genkendelsen.
Kiss me, would you kindly?
slk486slk486Skrevet 23/11-13 19:29 
@3of19: ja, Ryse svinger grafisk mellem fantastisk og rigtig godt. In-engine cutscenes og baggrunde er virkelig lækre, men animation og placering af aktører er ikke altid lige finpudset. I grunden er der en enkelt combo. Y-X-X. I hele spillet. Heldigvis er det som sagt kort. Kort nok til at det kan spilles bare for cutscenes og set pieces.
j/k
JmogJmogSkrevet 23/11-13 19:29 
Så en australier på Neogaf nævne, at man rent faktisk kunne bruge Kinect som universal fjernbetjening ligesom i US, hvis man satte sin lokation til US. Det er jo officielt en feature, der ikke virker andre steder end i Amerika endnu. Nogen der har testet det?
3'794 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me