X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).

Svar
3of193of19Skrevet 08/11-13 19:46 
Ja det blev meldt ud flere måneder siden at One kræver en bredbåndsforbindelse ved første opstart.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/11-13 23:27 
Ja det er jo faktisk egentlig rigtig nok. Jeg blev måske forvirret over den måde artiklen var skrevet på :)

Jeg er mega klar på Dead Rising 3 for øvrigt. Det bliver super godt.
Check Giantbombs preview-agtige video ting hvor de snakker ind over noget gameplay fra nogen spil de har optaget ved en presseevent

http://www.giantbomb.com/videos/xbox-one-man-i-saw-that/2300-8194/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/11-13 05:28 
Her er en Amerikaner der har fået én tidligt fra Target af. De er åbentbart begyndt at dukke op tidligt hos folk.

http://youtu.be/gpGVjtimaOM

Der er selvfølgelig den update der sikkert først går live den 22, så det kan godt ske at der ikke er så meget de kan bruges til indtil da.
BeanoBeanoSkrevet 09/11-13 09:50, rettet 09/11-13 09:56 
Updaten er oppe men gutten fik fluks hans konsol banned.

Mere info:
http://www.engadget.com/2013/11/09/early-xbox-one-details/
slk486slk486Skrevet 09/11-13 11:36 
De åbner den vel igen ved launch. Kan ikke se hvordan de kan retfærdigøre at banne den, medmindre den er skaffet af uoficielle kanaler.
j/k
SonicSonicSkrevet 09/11-13 11:42 
Er det noget auto-ban der smider folk af, eller bliver det gjort manuelt mon?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
enfenenfenSkrevet 09/11-13 11:50 
Microsoft burde i hvert fald ophæve ban'et igen, hvis brugeren har betalt for sin Xbox One - i hvert fald når konsollen officielt har release.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 09/11-13 11:52 
^ Som jeg skrev :p
j/k
slk486slk486Skrevet 09/11-13 12:02, rettet 09/11-13 12:04 
Kunne ikke lade være med at grine da Sessler i denne video kalder trigger feedback for "interesting" og "hand massage" :D

http://www.youtube.com/watch?v=ZXqNs5Os3wY

Og kom så snart med XO Ghosts review så jeg ved om trigger feedback er sjovt nok til at tage den over PS4 udgaven...
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 10/11-13 00:28, rettet 10/11-13 01:07 
enfen>
Microsoft burde i hvert fald ophæve ban'et igen, hvis brugeren har betalt for sin Xbox One - i hvert fald når konsollen officielt har release.

Lader til at MS' Major Nelson ser på sagen og lover at den ikke vil være premabanned.
Ikke et ord i nogen af updates hvordan spillende er offline/single player, med mindre de alle vil havde en day-one patch for at virker, ved at Forza 5 skal bruge en. Håber den rigtig launch går lidt mere smooth for dem.

Update: http://kotaku.com/the-guy-who-got-the-xbox-one-early-isnt-banned-for-lif-1461593586
Han kan godt spille offline og den vil blive un-banned nogen dage før launch. MS har også inviteret ham til deres Xbox One's gala launch event.

Noget af en tur at komme igennem, bare fordi en webbutik ikke lige har styr på deres dato system
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-13 01:42 
De er da mega flinke hos Microsoft at gøre så meget for ham, men som du siger er det jo heller ikke hans skyld at han har fået den tidligt.

Det kunne også vist sig at have endt ud i noget hvor folk ville have overreageret ret hurtigt.

F.eks. med alt det her "resolutiongate" der har været, så mistænker jeg den brede offentlighed for ikke helt at kende forskellen på 720p og 1080p, men at de bare vil ha det fordi de tror at opløsningen har en praktisk indflydelse på partikeleffekter, shaders, polycount og alt hvad der hedder grafik.

Jeg faldt over det her guldkorn da jeg så denne video for Xbox Fitness
http://www.youtube.com/watch?v=jPyjvfLZdF8

Xbox One-lancering
enfenenfenSkrevet 10/11-13 02:00, rettet 10/11-13 02:01 
Nu forstår jeg ikke helt den kommentar, du linker til - muligvis fordi jeg er træt, og det er om natten :)

Men det er jo ikke nogen hemmelighed, at Xbox One i kraft af at fokusere så meget på Kinect (der tager en del cpu), ikke har samme mængde kræfter til rådighed som PS4 - heller ikke hvis specs var helt identiske.
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-13 02:15 
Jo det er måske rigtig nok.
Jeg havde bare forstået det sådan at det ene ikke nødvendigvis burde udelukke det andet og det kan ske at de kan lave spil i højere opløsninger i fremtiden når der kommer 4k TV til? ....eller er det mig der husker forkert og det kun var PS4 der kunne dét? :S
JmogJmogSkrevet 10/11-13 03:08 
De kan begge uden problemer køre spil i 4k.

Spørgsmålet er om nogen udvikler ville ønske at give afkald på alle de grafiske effekter, som det ville være nødvendigt at skære fra.

Svaret er "nej".
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/11-13 03:12, rettet 10/11-13 03:13 
Edit:svar til Darkbeat

Hvorfor skulle 4k fjernsyn ændre på hvor mange kræfter Xbox One har (altså spytte spillene ud i en højere opløsning nativt)? PS4 havde 4K support men det er vist blevet strøget igen.

Ligesom i denne generation bliver det med al sandsynlighed opløsningen der bliver offeret for bedre effekter, større antal polygoner etc - og det fint nok. Min egen personlige forventning var at vi som minimum fik hardware der kunne spytte spillene ud i 1080p 60hz - det virker som et logisk næste skridt rent teknisk. Det er ærgerligt at begge konsoller ikke kan holde denne standard, men det er IMO til at leve med. Når alt kommer til alt er det selvfølgelig helt andre kvaliteter der er vigtige. Sjeg synes dog heller ikke at hverken Xbox One eller PS4 har et særlig interessant launch lineup - multiplatform-titlerne virker som d mest spændende, og de fleste af dem kommer alligevel til platforme jeg ejer i forvejen.

Under alle omstændigheder er jeg i Japan, så jeg har ikke mulighed for at købe før til februar, men jeg ender nok med at vente til vinteren 2014 (det må være første gang jeg ikke har købt på launch-dagen).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 10/11-13 03:18 
enfen>
Men det er jo ikke nogen hemmelighed, at Xbox One i kraft af at fokusere så meget på Kinect (der tager en del cpu), ikke har samme mængde kræfter til rådighed som PS4 - heller ikke hvis specs var helt identiske.

10% CPU skulle den efter sigende æde. Hvor meget RAM er ikke officielt, men det er inkluderet i de 3GB, som er allokeret til OS'et.

Indirekte kan man sige at den (i kraft af omkostning) har ædt den performance, som ville have gjort X1 ca. lige så hurtig som PS4.

Langsommere RAM og GPU. De penge der blev sparet på det, har betalt for Kinect. Med sådan en satsning, så undrer det, at der ikke er en eneste titel ved launch med en "wow!"-udnyttelse af Kinect. Microsoft mener åbenbart seriøst at folk foretrækker gesture-baseret user interface betjening fremfor flottere spil med bedre performance.

Og ja, det er helt bevist at jeg ikke nævner stemmekommandoer, for der er intet i vejen for at bruge et headset til den slags. Faktisk ville det fungere bedre med headset end en mikrofon i et webcam, der er fire meter væk.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-13 04:55, rettet 10/11-13 04:55 
Det kan godt være at det lyder mega dumt da jeg ikke er så teknisk minded igen, men jeg tror godt at vi kan opnå 60 frames på et tidspunkt i den kommende generation, hvis udviklerne gider at kode og optimere lidt bedre.

Call of Duty og Dead or Alive lander der hver gang, så burde andre også kunne. :)
BeanoBeanoSkrevet 10/11-13 07:35 
Darkbeat>
De er da mega flinke hos Microsoft at gøre så meget for ham, men som du siger er det jo heller ikke hans skyld at han har fået den tidligt.

Mega flinke?

MS fuckede op ved aktivt at få hans youtube video fjernet og banne hans lovligt købte konsol. Da historien så eksploderede, reagerede de og lavede en u-vending. De blev nød til at gøre noget ekstra for ham af PR mæssige årsager.
slk486slk486Skrevet 10/11-13 09:42 
Darkbeat>
F.eks. med alt det her "resolutiongate" der har været, så mistænker jeg den brede offentlighed for ikke helt at kende forskellen på 720p og 1080p, men at de bare vil ha det fordi de tror at opløsningen har en praktisk indflydelse på partikeleffekter, shaders, polycount og alt hvad der hedder grafik.

Men det gør jo en forskel. Hvis den ikke engang kan matche PS4'erens output nu, hvad så når spillene bliver mere krævende? Det er det, der er den reelle bekymring. Ikke om folk kan se forskel på 720p og 1080p, som ganske rigtigt ikke vil gøre en forskel for mange.
j/k
SumezSumezSkrevet 10/11-13 10:30 
Al den snak om opløsning der ikke kommer til at ligge højere end på nuværende konsoller, kombineret med videoer fra next-gen spil, som f.eks. det linkede Dead Rising 3 ovenfor, der i mine øjne i stor grad ligner et cur-gen spil, får mig virkelig til at tænke om ikke det er alt for tidligt med en ny generation af konsoller. Hvad er risikoen for at PS4/XB1 kun bliver til en midlertidig stopklods indtil de har mulighed for at lave hardware der problemfrit kører 4K opløsning, og generelt kan gøre en meget mere synlig forskel?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 10/11-13 10:35 
Tænker snarere at de er et par år for sent på den. Jeg kan dog sagtens se forskel på DR3 og current gen spil, men vi kigger måske på noget forskelligt :) Under alle omstændigheder skal vi nok passe på med at vurdere dem ud fra launch titlerne - som nævnt et par gange før :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 10/11-13 10:38, rettet 10/11-13 10:40 
Og hvorfor vurdere niveauet ud fra de dårligste udseende titler når både PS4 og XBO har teknisk mere imponerende spil (og i højere opløsning) som absolut ikke ligner cur-gen.
slk486slk486Skrevet 10/11-13 10:40 
Jeg kan godt se, hvad du mener, men det er vel meget naturligt man vurderer ud fra de titler man har interesse i?
j/k
BeanoBeanoSkrevet 10/11-13 10:41 
Nej - ikke når der tales om ydelse. Om man syntes spillene ser spændende ud er subjektivt.
SumezSumezSkrevet 10/11-13 10:41, rettet 10/11-13 10:43 
Jeg er sikker på at de nok skal kunne komme med noget der giver et bedre indtryk af at der er sket noget nyt henad vejen, den nuværende generation var godt nok også længe om at bevise sit værd, men efter 8 år, er det bare lidt vildt at der ikke er sket mere. :)

Og sorry, jeg troede at Dead Rising 3 var et af de spil der repræsenterede standarden, siden det er et af dem der er blevet vist så meget frem. Det der andet racingspil de viser, har jeg også svært ved at skelne fra GT5 :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/11-13 10:43 
Jeg syntes der er sket meget grafisk - kig på 360 og PS3 launch titler, og så de så det ser er kommet de sidste par år. Stor forskel.
BeanoBeanoSkrevet 10/11-13 10:43 
Sumez>
Og sorry, jeg troede at Dead Rising 3 var et af de spil der repræsenterede standarden, siden det er et af dem der er blevet vist så meget frem. Det der andet racingspil de viser, har jeg også svært ved at skelne fra GT5 :)

Vist meget frem af MS fordi det er en XBO eksklusiv titel.
slk486slk486Skrevet 10/11-13 10:52 
Sumez>
Det der andet racingspil


Lol :D
j/k
JmogJmogSkrevet 10/11-13 11:53 
Sumez>
Al den snak om opløsning der ikke kommer til at ligge højere end på nuværende konsoller, kombineret med videoer fra next-gen spil, som f.eks. det linkede Dead Rising 3 ovenfor, der i mine øjne i stor grad ligner et cur-gen spil, får mig virkelig til at tænke om ikke det er alt for tidligt med en ny generation af konsoller. Hvad er risikoen for at PS4/XB1 kun bliver til en midlertidig stopklods indtil de har mulighed for at lave hardware der problemfrit kører 4K opløsning, og generelt kan gøre en meget mere synlig forskel?

Risikoen er lig nul. Du nævner at Forza ikke er imponerende. Sammenlign det med Project Gotham Racing 3, som var en launchtitel.

Og hele "generationen starter for tidligt, forskellene er ikke store nok" osv. sagde folk også sidste gang vi startede en generation. De tog fejl - den kom lige til tiden. Denne gang kommer den mindst to år for sent. Kernespilindustrien har blødt dygtige udviklere til iOS og Android studier de sidste par år fordi udviklerne er trætte af ikke at kunne prøve noget nyt.

En ny generation kickstarter begejstringen og kreativiteten. Og den tekniske kvalitet af titlerne det første år er komplet ubrugelig mht at vurdere hvor stort springet er fra den gamle til den nye generation. Alt hvad vi har set indtil videre er baseret på dårligt kendskab til hardwaren og dårlige drivere. Om et år vil vi kunne se, hvad de virkelig kan, og det vil konstant blive bedre.
SumezSumezSkrevet 10/11-13 11:56, rettet 10/11-13 11:58 
Kernespilindustrien har blødt dygtige udviklere til iOS og Android studier de sidste par år fordi udviklerne er trætte af ikke at kunne prøve noget nyt.

Haha, ja, jeg er sikker på at det er årsagen :P

Men mere seriøst så ja, jeg ser frem til hvad de nye generationer kan fremvise om et par år. Jeg undervurderede helt klart også den "nuværende" generation da den startede. Min eneste pointe er at lige nu synes jeg de har lidt svært ved at imponere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 10/11-13 14:03 
Det der er lidt trist ved denne generation mht. grafikken er, IMO, at der oftest, hvis ikke altid, har været mindst én af konsollerne i en ny generation, der har kunnet præstere teknisk flottere grafik end pc'er de første 1-2 år af dens levetid. Nu ser det ud til, at spillene til PS4 og XBO maksimalt bliver ligeså flotte (grimmere hvis vi medregner opløsning og frame rate). Så der er åbenbart sket en del med pc-hardware de seneste 7-8 år.
GreaseballGreaseballSkrevet 10/11-13 14:23 
Beano>
Darkbeat>
De er da mega flinke hos Microsoft at gøre så meget for ham, men som du siger er det jo heller ikke hans skyld at han har fået den tidligt.

Mega flinke?

MS fuckede op ved aktivt at få hans youtube video fjernet og banne hans lovligt købte konsol. Da historien så eksploderede, reagerede de og lavede en u-vending. De blev nød til at gøre noget ekstra for ham af PR mæssige årsager.


Sony, og helt sikker Nintendo(der har været nogen Let's Play sager med dem før) havde gjort det samme hvis nogen havde fået en PS4 /WiiU før tid. Ingen tvivl om det, der sidder nogen i en jura afdeling og ser at der kommer en film op om deres produkt før det "klar" til udgivelse. Så det klart de tager den ned. Den kommer igen på launch dagen. Der ikke noget fucked op i at fjerne en YouTube film for at beskytte sit varemærke og produkt for det officielt er ude i offentligheden. Der fjenes jeg ved ikke hvor man film klip på YouTube om dagen pga Copyright sager. Kun meget få som denne vi gider intr. os for.

At de gør noget ekstra for ham, og ikke det andre som fik en Xbox før tid... Ja selvfølgelig er det et PR stunt. Han er jo allerede ude på gamersites og der snakkes om det, lige som her. Han jeg da også selv gjort havde jeg siddet i deres PR afdeling og skulle finde på en måde at lave et godt spin på den historie.
Plus de har fået en hulsens masse god omtale af deres maskine via alle hans twits.

Hans maskine virker jo også fint, den er jo ikke permanent blevet banned sådan at den ikke virker, han kan bare ikke gå på LIVE med den før nogen dage op til launch. Må nøjes med at spille single-player på XboxOne indtil da eller multi-player på hans 360. Hans GT er jo ikke blevet banned.
enfenenfenSkrevet 10/11-13 14:31 
jaes>
Det der er lidt trist ved denne generation mht. grafikken er, IMO, at der oftest, hvis ikke altid, har været mindst én af konsollerne i en ny generation, der har kunnet præstere teknisk flottere grafik end pc'er de første 1-2 år af dens levetid. Nu ser det ud til, at spillene til PS4 og XBO maksimalt bliver ligeså flotte (grimmere hvis vi medregner opløsning og frame rate). Så der er åbenbart sket en del med pc-hardware de seneste 7-8 år.

Det har også været min tanke. Skuffende at se, at konsollerne kun lige har fat i pc'erne ved starten af deres levetid.

Men måske gør det så, at der denne gang ikke går lige så mange år, før vi ser en ny generation af konsoller igen.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 10/11-13 15:13 
@Greaseball: Jeg nævnte det med youtube for at illustrere at MS godt var klar over at der var maskine ude i det vilde, og banning ikke var en fejl. Ja det er desværre helt normalt mht youtube :(
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/11-13 05:31, rettet 11/11-13 05:37 
Her er en hel bane fra Ryse

Del 1: http://youtu.be/5R6DAFDYXZ4
Del 2: http://youtu.be/VqxKGwtAoKU

Jeg tror faktisk at det bliver et af mine launch køb. Det kan godt være at det er en rimelig simpel Arkham-style brawler, men jeg tror det bliver meget sjovt at hugge folk i stykker og samle XP og sådan.

....mit andet launch spil er Dead Rising 3 som jo er noget HEEEEELT andet :D
slk486slk486Skrevet 11/11-13 07:57, rettet 11/11-13 07:58 
Jeg må også indrømme jeg har Ryse en lille smule i kikkerten, mest fordi der ellers kun er DR3 og jeg har svært ved at forsvare at købe XO bare for det. Problemet er bare at jeg før har været lokket ind af Crytek og de har gang på gang bevist at de ikke kan lave specielt gode spil. Flot, men gameplay der hurtigt bliver uinteressant og kedelige designs. Har de oppet sig med Ryse? Alle de nylige previews jeg har læst siger nej, bortset fra Sessler. Dunno... :)
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/11-13 08:15 
Jeg har kun hørt dårligt om Ryse når det kommer til gameplayet: Unødigt lange "execution moves", man bliver straffet meget lidt selv hvis man trykker på en forkert knap, meget lidt variation etc. Ligesom mange af de andre launch titler er det drøn flot, men spilmæssigt virker det ikke spor interessant.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 11/11-13 08:31 
Sandet er virkellig flot :)
j/k
SumezSumezSkrevet 11/11-13 08:37, rettet 11/11-13 08:39 
Tror du skal tage Sesslers ord med et kæmpestort gran salt :P
Ryse er et af de spil der ser godt ud, men som efter lidt inspektion hurtigt viser sig at være ren masse show over reel substans. Sad lidt med en underlig smag i munden da jeg så nogen spille gennem demobanerne, og der skete en masse slåskamp på skærmen, mens det eneste han reelt skulle var at trykke på de knapper han blev promptet, med fint farvekodede angreb fra fjenderne, som et glorificeret Gitaroo Man. Jeg synes nærmest det er pinligt at man bruger så meget arbejde på at vise action som spilleren ikke føler at han har nogen del i.

Det er rigtigt at kampsystemet i Arkham-spillene er meget det samme, men i de spil har jeg også altid kun set kamp som et minigame der udgør en del af spillet, og på ingen måder core-gameplay. Jeg kan slet ikke forestille mig et spil bygget op omkring det system.

Men jaaa, som med alt andet upcoming next-gen - benefit of the doubt. Men en pre-order lyder under alle omstændigheder som noget man hurtigt kunne fortryde :P
Køb Asura's Wrath i stedet!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/11-13 08:40, rettet 11/11-13 08:40 
slk486>
Sandet er virkellig flot :)

SOLGT! ;)

Helt generelt synes jeg virkelig der mangler en titel der får mig til at sige "JA! Den konsol må jeg eje, så jeg kan spille X". Det er selvfølgelig et helt generelt problem ved lancering af konsoller, men der plejer dog altid som minimum at være én titel jeg synes der gør det værd at investere i den nye hardware. Denne gang er antallet dog nul på begge platforme.

Indtil videre er det titlerne der er længere ude i horisonton der lokker, men der går nok et års tid inden nogen af dem ser dagens lys: Final Fantasy XV, The Order 1886, Metal Gear Solid V, The Evil Within, The Witcher 3, Cyber Punk 2077, Dragon Age III.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/11-13 08:45, rettet 11/11-13 08:45 
Sumez>
Det er rigtigt at kampsystemet i Arkham-spillene er meget det samme, men i de spil har jeg også altid kun set kamp som et minigame der udgør en del af spillet, og på ingen måder core-gameplay. Jeg kan slet ikke forestille mig et spil bygget op omkring det system.

Så vidt jeg har læst når kampsystemet i Ryse ikke Arkham serien til sokkeholderne: Som skrevet, bliver man reelt ikke straffet for at trykke på en forkert knap under kamp/executions, man får blot færre point. Det jeg synes Arkham spillene gør så fantastisk er at man netop føler at man har kontrol og er magtfuld, og at der er mulighed for variation trods det underliggende systems simplisitet. Mit indtryk er at Ryse mere føles som en lang QTE-sekvens.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 11/11-13 08:48 
Arkham-kamp føles nu også som en lang QTE-sekvens, men igen, mere i stil med et rytmespil, end et lamt forsøg på at implementere "action" i en cut-scene. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/11-13 08:50 
Syntes også Ryse ser flot ud grafisk, men gameplayet er noget af en turn-off ud fra de videoer der er vist. Jeg forstår slet ikke Arkham sammenligningen, ligner mere som GoW på en solid valium overdosis.
slk486slk486Skrevet 11/11-13 08:55, rettet 11/11-13 09:03 
Rytme og timing er det vigtigste i Arkham. Krydderi oven i kommer så med forskellige fjender og specials moves. Det er enormt tilfredsstillende at have flow igennem kampene og bare se combo-meteret tælle derop af, men selvom kampsystemet er rigtig godt, bliver det stadig irriterende i længden at vente på slow-mo når kampen er færdige. Det er jo endnu værre her :(

@Sumez: Det gør jeg bestemt også [med salt] :)

Heldigvis er der en del på PS4 hvor jeg tænker "JA". Xboxen er jeg blevet i tvivl om til launch.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 11/11-13 09:17 
Men når vi "får" XBO i 2. rangs nationen Danmark er der sikkert flere launch titler at vælge imellem alligevel.
SumezSumezSkrevet 11/11-13 09:23, rettet 11/11-13 09:24 
Beano>
Syntes også Ryse ser flot ud grafisk, men gameplayet er noget af en turn-off ud fra de videoer der er vist. Jeg forstår slet ikke Arkham sammenligningen, ligner mere som GoW på en solid valium overdosis.

Hvis det havde været det, ville jeg nok være nede med det. God of War har et solidt kamp-gameplay, der holdes friskt og sjovt gennem hele spillet (i hvert fald i de første 2) takket være tilpas variation i mulighederne, varierede fjender, en afbalanceret portion udfordring, og godt leveldesign.
Det er et system bygget til et "beat'em up". Arkham's kampsystem derimod kan, selv hvis det er godt implementeret, ikke bære et helt spil, det har jeg i hvert fald meget svært ved at forestille mig.

Arkham-sammenligningen skyldes at kampsystemet primært lader til at være baseret på "reagér på visuelt cue og tryk den tilsvarende kamp i passende rytme", mens selve din figurs bevægelser kun er meget abstrakt relateret til dit input.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 11/11-13 09:23, rettet 11/11-13 09:24 
^ Enig.

@Beano: For mig er XO launch d. 22, hvor jeg, medmindre jeg ombestemmer mig, får konsollen :)
j/k
3of193of19Skrevet 11/11-13 09:31 
Bliver ved min Amazon.de forudbestilling. Med lidt held kan jeg bytte min FIFA kode til Forza ditto.
Crimson Dragon kalder på mig, Loco Cycle burde være en fornøjelse også.
KilroyKilroySkrevet 11/11-13 13:11 
LocoCycle må du lige forklare mig, for de videoer jeg har set har givet mig indtryk af en uhumoristisk shooter med grafik der ligger lidt over Spyhunter på PS2.
Kilroy Was Here
3of193of19Skrevet 11/11-13 13:29 
Twisted Pixel, 'nuff said :)
3'794 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig