X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).

Svar
slk486slk486Skrevet 12/06-13 10:06 
Imponerende cluelessness alligevel. Wow..
j/k
HeroldHeroldSkrevet 12/06-13 10:08 
Videoen for "Stick with 360 if you don't like it":

http://www.youtube.com/watch?v=jzmVcasl3ZU&feature=youtu.be
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 12/06-13 10:14 
Så må vi jo bare gøre som han siger. Tak for rådet, Don!
WehnerWehnerSkrevet 12/06-13 10:15 
Den kommer til at have en del flere hits, når youtube opdaterer!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/06-13 10:17 
Ok, Keighley skal alligevel have lidt respekt for at stille spørgsmålet "Stick with Xbox 360 if you don't like, that's your message to people?".
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 12/06-13 10:17, rettet 12/06-13 10:18 
Ja, især måden han sagde det på - som i "really!?" :D
j/k
enfenenfenSkrevet 12/06-13 10:26 
slk486>
^^

Det er som om folk med vilje prøver at misforstå enhver udtalelse vedr. DRM ;)

Det hedder fanboys....
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 12/06-13 10:47 
Nuclear Detergent>
Det kan selvfølgelig også bare være EA marketing-speak og inddæmning...

Man kan vel konkludere, at denne komiske kamp om at få håndvasken for sig selv, giver begrundet håb om, at hele konceptet droppes igen. Det øger i hveert fald presset markant.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 12/06-13 10:57 
Det er også min tanke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 12/06-13 11:00, rettet 12/06-13 11:00 
Krydser fingre. X
j/k
BeanoBeanoSkrevet 12/06-13 11:05 
Genialt billede på Engadget's artikel om Mattrick's udtalelse:

http://www.engadget.com/2013/06/12/don-mattrick-xbox-360-offline
SumezSumezSkrevet 12/06-13 11:20 
Herold>
Videoen for "Stick with 360 if you don't like it":

http://www.youtube.com/watch?v=jzmVcasl3ZU&feature=youtu.be

Det var også umiddelbart min plan :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/06-13 12:02 
RJK>
Man kan vel konkludere, at denne komiske kamp om at få håndvasken for sig selv, giver begrundet håb om, at hele konceptet droppes igen. Det øger i hveert fald presset markant.

Det kan man da kun håbe hele missæren ender med. Jeg er ærgerlig over at være afskåret fra spille den håndfuld af eksklusiv titler der kommer til Xbox One.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
--Skrevet 12/06-13 18:20 
I denne generation har jeg brugt min X360 langt mere end min PS3. Jeg synes det er pisse surt at X1 skal skrues sammen på en måde, så jeg ikke ønsker at have den. For uanset hvordan man vender og drejer den, så tror jeg at der vil komme en god håndfuld X1 titler som jeg meget vel ville ønske at spille.

Ryse fx så super fedt ud synes jeg.

Håber at MS genovervejer deres poltik, og dropper deres lortepolitik inden X1 rammer gaden. Hvis det sker, kunne jeg meget vel være interesseret.

Det som pisser mig mest af ved det hele, er restriktionerne vedr. brugtsalg. At MS skal diktere hvordan og hvorledes jeg skal sælge noget som jeg har givet X antal hundrede kr for. Det gider jeg ikke være med til.
Spiller nu: Animal Soccer World
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/06-13 19:28 
Hvem har magten til at sparke Mattrick i bollerne og fyre ham med tilbagevirkende kraft, så samtlige XBO-spasser-beslutninger omvendes?

Spørgsmålet om magten menes seriøst :-) Ligger det hos en MS-bestyrelse eller er der shareholders, der kan opponere, før de begynder at bløde milliarder?
SonicSonicSkrevet 12/06-13 19:38 
Ballmer, men chancerne for, at han kommer med noget mere sindsygt er store :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 12/06-13 19:41 
Petition time?
j/k
SonicSonicSkrevet 12/06-13 19:44 
Kørte der ikke også en twitter aktion imod drm rettet mod Microsoft?
Jeg er ret sikker på, at MS har vist de gjorde i nællerne med denne her.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 12/06-13 20:15 
Ja der var en tilsvarende organiseret twitter aktion kørende for XBO fra de samme personer.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/06-13 20:33 
Viste ikke dette her om KI3 ><

http://www.youtube.com/watch?v=-YTMRGuU2wI
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 12/06-13 20:42 
Er det ikke bekræftet at det kun er den gratis udgave som er microtransaction baseret? Der skulle være en fuld version at købe også.

Hørte lige at Driveclub PS+ Edition er en skrabet udgave hvor man køber biler/baner. Der en fuld udgave som normalt også. Har dog ikke set det bekræftet.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/06-13 20:44 
... Som så indtil videre ser ud til at gælde for den _GRATIS_ version af spillet.
Hvorimod man stadig kan købe en retail version med alle figurer.

Kom nu ind i kampen, vrede lille mand på Youtube. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 12/06-13 21:05 
De kunne jo have gjort det klart fra starten vis det forholder sig sådan :) jeg så også godt udtalelsen tidligere, men ikke før jeg havde nået at blive gal over den idiotiske måde at gøre det på.
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/06-13 21:06 
Vedkommende har åbenbart også selv læst det nu, for videoen er ikke længere tilgængelig når jeg forsøger :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 12/06-13 21:19 
Jep, gone :)

Kan ellers godt lide Alphas rants.
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/06-13 21:27 
Der var han bare for hurtig :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SonicSonicSkrevet 12/06-13 22:02 
De lancerer åbenbart heller ikke worldwide, sådanne officielt.

Joystiq - Xbox One will support Live in these countries at launch
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RJKRJKSkrevet 12/06-13 22:09, rettet 12/06-13 22:10 
Så med andre ord har Microsoft en god løsning til folk i fx Portugal, Island, Kina, Grækenland, Israel, Sydkorea, Polen og Japan: Køb en Xbox 360 istedet? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 12/06-13 22:12 
Flyt til et ordenligt land!

#dealwithit
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/06-13 22:21 
Hvor er det vildt! Wordwide launch; my butt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 12/06-13 23:32 
Det er jo fuldstændigt vanvittigt. Hvis artiklen skal tages bogstaveligt så BLIVER konsollen udgivet i de lande men uden spilfunktionalitet til at starte med. Hvorfor ellers snakke om Live? Ellers havde de vel sagt, at det var konsollen der ikke udkom.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/06-13 23:38 
I det mindste kan du stadig se Netflix på den hvis du betaler for Gold :D
slk486slk486Skrevet 13/06-13 00:18 
ChronoSousa>
Der var han bare for hurtig :P

Sker for selv den bedste :D
j/k
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/06-13 11:48 
Som om MS ikke har travlt nok med brandslukning på alle andre fronter, er nettet nu eksploderet efter E3 "rape joke"-sagen :-D Classy! Der er bare intet, der lykkes for MS lige for tiden, uanset om det var intentionen eller ej :-D
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 11:49 
Rape joke?
slk486slk486Skrevet 13/06-13 11:52, rettet 13/06-13 11:53 
Under KI matchen on stage, sagde den mandlige spiller: "Just relax and let it happen - it'll all be over soon" (noget i den stil).
j/k
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 11:53 
Oh well... Temmelig hysterisk reaktion på det imo :D
slk486slk486Skrevet 13/06-13 11:54, rettet 13/06-13 11:56 
Både og. Det siger mere om at det generelt er galt med sprogbruget hos nogle gamers, end om MS.
j/k
dRxLdRxLSkrevet 13/06-13 11:58 
Jeg er så træt af hysterikse feminister (M/K) med et "confirmation bias" ( http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias ) større end deres IQ. Slap nu af for helvede.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 13/06-13 12:01, rettet 13/06-13 12:02 
Jeg kan ikke se noget problem med sprogbruget, det handler nok mere om folks opfattelse af hvad de hører.
Spillet HANDLER om folk der tæsker løs på hinanden, det er emnet. Hvor voldtægt kommer ind i billedet, kan jeg virkelig ikke se.

dRxL>
Jeg er så træt af hysterikse feminister (M/K) med et "confirmation bias" ( http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias ) større end deres IQ. Slap nu af for helvede.

Det udtryk ku' jeg godt ha' brugt at kende noget før. Nu må jeg sørge for at huske på det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 12:02 
Jeg fangede heller ikke "rape joken" da jeg så KI demoen live. Først da jeg søgte efter det på youtube. Hyskeriske US.
slk486slk486Skrevet 13/06-13 12:02, rettet 13/06-13 12:03 
Jeg googlede det nu også [rape tingen].

Kunne lige så godt referere til et tandlægebesøg, eller en tur hos blækstikkeren.
j/k
dRxLdRxLSkrevet 13/06-13 12:16 
Sumez>
Det udtryk ku' jeg godt ha' brugt at kende noget før. Nu må jeg sørge for at huske på det.

Jeg lærte det selv af Lasse Rimmer for nyligt: https://www.facebook.com/lasserimmerkomiker/posts/10151564605242878 og var også glad for at have et bedre udtryk at sætte på velmenende men nærsynede idioter.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 13/06-13 12:17, rettet 13/06-13 12:18 
Fantastisk billede :D

Og de sort/hvide biler i baggrunden er tydeligvis racistiske!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/06-13 12:39 
Det er jo helt irrelevant om du og jeg og vi ikke fatter rape-hentydningen... den er blevet opfattet sådan (lagde I mærke til at nogle grinede og wååuh'ede i klippet - de havde fanget at der var noget helt galt, uanset om staklen, der siger det ikke havde intentionen om at støde), "folk" er gået amok og MS skal til at slukke endnu en negativ ildebrand... som om de ikke havde lort nok at se til!

Latest trainwreck: "Worldwide release"... dog med et par ENKELTE lande undtaget... :-D
KilroyKilroySkrevet 13/06-13 13:06 
Sumez>
Jeg kan ikke se noget problem med sprogbruget, det handler nok mere om folks opfattelse af hvad de hører.
Spillet HANDLER om folk der tæsker løs på hinanden, det er emnet. Hvor voldtægt kommer ind i billedet, kan jeg virkelig ikke se.

Amerikanerne reagerede formentlig fordi der var en sag med en republikansk senatorkandidat der tilbage i 1990 lavede bøffen (citeret fra Wikipedia) "During the campaign, Williams publicly made a joke likening rape to bad weather, having stated: "If it's inevitable, just relax and enjoy it""
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 13/06-13 15:19 
@Hyakotake: Det er da ikke irrelevant om man synes det er uberettiget. :)

@Kilroy: Arrh, er det ikke også at overfortolke? Lyder lidt ekstremt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 13/06-13 16:58 
Uanset hvad han mente med det, så BLIVER der trashtalket, når folk spiller lokal multiplayer mod hinanden. Sådan har det altid været og sådan vil det altid være.

Jeg kan intet galt se i det. Jeg gør det selv og jeg og mine venner morer os glimrende, når vi gør det. Everybody wins.

Vi går jo ikke ud bagefter og fortsætter den slags sprogbrug i daglige sammenhæng.
--Skrevet 13/06-13 17:12 
Udemærke oversigt:

oversigt
Spiller nu: Animal Soccer World
JmogJmogSkrevet 13/06-13 17:25, rettet 13/06-13 17:26 
Mange fejl i den liste. PS4 har ikke analoge outputs.

Diablo 3, Transistor, Final Fantasy XIV og Deep Down er heller ikke eksklusive. Sidstnævnte ved vi faktisk ikke engang om overhovedet er et spil endnu. Hvis det er, så er det næppe eksklusivt, da det er et Capcom-spil.
3'794 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig