X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 10/06-13 16:41 
slk486>
Enig. Første gang lidt længere load tider, for at kunne komme igang med det samme (load fra disc), efterfølgende lyn snapt, fordi systemet cachede til HDD i baggrunden (load fra HDD). Sådan bør det være. En convenience og ikke et must, fordi en platformsudbyder synes det.

Præcist - man kan sagtens have fordelene af HDD install og kræve disken sidder i maskinen for at spillet kan afvikles (ingen online-DRM krav). Det kan man allerede på 360 hvilket er fedt.

Og hvis man endeligt ikke vil rode med disks eller have en disk siddende i maskinen, så køb dog spillet som download i stedet - helt som man kan i dag uden online-DRM.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/06-13 16:52 
@Beano
Jeg burde måske have præciseret, at jeg ikke mener P:R, men folk på nettet generelt :)
Det har indtil videre ikke været min opfattelse, at man kan være småblind fanboy herinde, uden at kunne levere nogle fornuftige begrundelser for det... Men nu er gennemsnitsalderen her vist også mere på den fornuftige side end så mange andre steder.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 10/06-13 16:54 
Jeg synes ikke PS4 har fået nogen form for lovprisning i tråden her??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/06-13 16:56 
FancyPants>
@Beano
Jeg burde måske have præciseret, at jeg ikke mener P:R, men folk på nettet generelt :)

Så giver det mere mening :)
WehnerWehnerSkrevet 10/06-13 16:57 
Jmog>
Konsolkongen>
Men der er da ikke nogen ved deres fulde fem der drømmer om harddisk installs hvis de ligeså godt kunne køre spillet fra skiven.

Øhh, jo mig. Den eneste store fejl (i min optik) ved Xbox 360 var manglen på harddisk i standardmodellen. Det betød at drevet for evigt til den dag i dag er en flaskehals i udviklingen af spil.

<snip>

Jeg synes det er fremragende at installs fremover bliver et krav. Den tid en install tager venter jeg gerne <snip>

Jeg er helt enig her. Der skreg til himlen allerede dengang Ms lancerede 360'en - og jeg tror også vi snakkede om det herinde dengang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-13 17:23 
I nuværende generation har jeg svært ved at se fidusen i harddisk install på 360. De minimalt korte loadtider du opnår skal stadig trækkes fra de godt 10 minutter det tager at installere spillet til at starte med. Derudover skal man bruge tid på at slette de installerede spil når man uundgåeligt løber tør for plads. Den harddisk plads kunne sagtens være brugt bedre.

At kunne starte spillet uden at have et spil i en maskine kan jeg heller ikke se det fede i. Det vil logisk nok medføre en masse DRM for at det kan lade sig gøre, og så doven må man fandeme ikke blive at man kan synes det er fedt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 10/06-13 17:28, rettet 10/06-13 17:30 
Mindre loadetider hver gang et område eller bane skal loades kontra en ENGANGS-ventetid på 10 minutter? Det er da ikke ligefrem en overbevisende sammenligning. Jeg tror bestemt heller ikke jeg er den eneste Xbox 360-ejer, der installerer samtlige mine spil og ikke har noget særligt mod den minimale ventetid.

Selvfølgelig er det en fed ting at kunne starte et spil uden at skulle finde disken frem. Og både MS og Sony har jo sagt at det kan man. Og restriktiv DRM behøver jo ikke være en konsekvens af det, hvis licensnøglen kan flyttes.
BeanoBeanoSkrevet 10/06-13 17:30, rettet 10/06-13 17:30 
@KK: Ellers download skidtet :)

You can't have your cake and install it... without RFID!
SumezSumezSkrevet 10/06-13 17:31, rettet 10/06-13 17:31 
Er generelt enig med KK, men jeg vil da hellere vente 10 minutter, eller for den sags skyld 5 timer på én gang, et tidspunkt hvor jeg ikke laver noget, hvis det kan spare mig et par sekunders ekstras ventetider gentagende gange mens jeg faktisk er i gang med at spille.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/06-13 17:33, rettet 10/06-13 17:35 
Jmog>
Selvfølgelig er det en fed ting at kunne starte et spil uden at skulle finde disken frem. Og både MS og Sony har jo sagt at det kan man.

Nej det har Sony ikke sagt. De har sagt at alle spil installeres til HDD automatisk i baggrunden mens man spillet, men ikke om disken skal sidde i maskinen eller ej for det virker (som i dag på både 360 og PS3).

Både PS4 og XBO titler kan spilles mens de installeres i baggrunden fra disken. Så man får ikke samme ventetid som i dag.
SumezSumezSkrevet 10/06-13 17:34 
Jeg synes også det er fint hvis et spil kan kræve at man installerer det, men jeg ville personligt hellere være fri, og ser ingen grund til at bruge tid på at installere et spil, hvis spillet ikke kræver det (historien har jo vist at man sagtens kan lave spil stort set fri for loadtider, hvis programmørerne virkelig vil) - At skulle installere et spil synes jeg er at fjerne en af de ting der gør konsolspil unikke og attraktive i forhold til PC.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 10/06-13 17:49 
Kan vi ikke bare droppe skiver og gå tilbage til kort til konsoller i stedet? :p
Tænk på hvor meget Plads man kunne proppe på et kort i SNES størrelse idag. Eller hvad med et SD kort med 2 Terabyte ; )
http://www.wired.com/gadgetlab/2009/01/two-terabyte-sd/ (old news)
--Skrevet 10/06-13 17:59 
Installerer også samtlige X360 spil inden jeg går i krig med dem. En ting er loadtiderne, en anden ting er larmen fra drevet, men synes også jeg mindes at nogle spil nærmest har kørt med slowdowns / lidt hakkede, med mindre de blev installeret.

Og de 5 minutter det tager at installere, ser jeg ikke som noget problem. Den man man bruge på at besøge http://www.xbox360achievements.org/ :P
Spiller nu: Animal Soccer World
NaieraNaieraSkrevet 10/06-13 18:03 
Jeg installerer for ikke at slide på min dyrebare J360 mere end højst nødvendigt ;)

Og selvfølgelig for at undgå larmen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 10/06-13 18:05 
Xbox One har masser af huller så den bedre kan komme af med støjen.

/endoftrolling
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/06-13 18:14 
Nuclear Detergent>
Det bliver du simpelthen nødt til at uddybe.

Jeg hentyder til de adskillige ladede indlæg, der foregiver at kende grunden til den politik Microsoft har fremlagt.
De er blevet kaldt grådige flere gange.
Der er ikke grænser for hvilke billeder der er blevet lavet af den situation at folk rent køber konsollen. En variation af "buk dig fremover" er vist den hyppigste.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SonicSonicSkrevet 10/06-13 18:31 
Er det korrekt, at Rare får lov til at lave Kinect sports-spil? :(
Eller læser jeg det forkert?

Joystiq
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 10/06-13 18:33, rettet 10/06-13 18:38 
De har også et ikke-Kinect titel der vises på keynoten, iflg interviewet. En reboot af et kendt Rare franchise, som jeg forstod det.

Edit: Killer Instinct? :)
RJKRJKSkrevet 10/06-13 18:38, rettet 10/06-13 18:38 
Har Microsoft egentligt bekræftet at de fysiske skiver kommer til indeholde selve spillene?

Nu jeg tænker over det, så ville der vel være en del fordele ved, at skiverne kun var en ren dongle, tilsvarende de der pc-æsker med en download-kode.

Forestillingen om at konsollen engang bliver hacket, så de originale spil kunne spilles som en normal konsol, ville dermed også være væk. Og det ville forklare hvorfor alting skal installeres.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 10/06-13 18:39 
Ja det er bekræftet.
silverstarsilverstarSkrevet 10/06-13 19:10, rettet 11/06-13 02:01 
SeventhSun>
Microsoft får IKKE et fee af brugtsalget - det står sort på hvidt i deres policy.
Så det er en ommer.

Microsoft does not charge a platform fee to retailers, publishers, or consumers for enabling transfer of these games.


Det ændrer ikke en hattefis på at de nok skal få deres del af kagen. Hvis det ikke er pr spil, så er det et beløb som butikkerne skal betale i licens hvis de vil være med i systemet og handle med brugte spil.
Igen, hvis du tror at de her tiltag bliver indført uden at MS har en business-case der er positiv, så er det altså naivt.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 10/06-13 22:19 
Wuhuu... "Press Play" var de frøste til at annoncerer et spil i Microsoft "Se disse spil kommer også til xbox 360 senere".
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/06-13 09:47 
Jeg kan slet ikke forstå Microsoft i denne generation... Hvad har de dog tænkt på?

1) Ofre åbenlys maskinkraft for Kinect
Hvorfor? Hvad er det, der er så godt ved Kinect og som MS håber at kunne tjene penge på? At dømme efter deres fremvisning, så er Kinect 2.0 vist mere en Kinect 1.2... Hvis man vitterligt KUNNE alt det, som Kinect-teknologien stiller i udsigt, så er det da en sjov dims for nogen - men stadig ikke noget jeg ville købe - men det er jo bare en motion tracker, som ingen almindelige mennesker gider bruge mere end 2-3 gange.
Jeg mener, at hele konceptet er lige til skralderen. Konsolspil handler om at sidde komfortabelt i sin sofa, evt. med en makker, og spille spil mens det er koldt udenfor. Det er ikke noget med, at vifte med kropsdele og hoppe rundt i stuen. Det er uforståeligt for mig, men jeg måske heller ikke målgruppen.

At vælge at bruge DDR3 RAM og ikke GDDR5 RAM er en miser uden lige. Hvis PS4 havde haft 4GB, så havde det set anderledes ud, men som det er nu, så er potentialet i PS4 jo nærmest skyhøjt sammenlignet med Xbox. Man må gå ud fra, at det var prisen for at inkludere Kinect... Er du så færdig en fejlagtig beslutning.

2) DRM
Inkluderingen af alt det her DRM fis kunne jeg godt leve med, hvis alle konsolproducenterne havde lavet en aftale i en baggyde, og der intet alternativ var - men det er mig komplet uforståeligt, hvordan MS tror de kan slippe afsted med dette DRM som de ENESTE? De må jo have drukket af natpotten. Det kunne reddes, hvis de havde en væld af monster-titler eller det vildeste hardware, der vil få folk til at købe konsollen alligevel... Men det har de ikke.

Always-on er lidt ligegyldigt for mig personligt, da mine konsoller allerede en online 24/7, men jeg kan da godt se problemet for nogen. DRM-siden af dette always-on er dog til grin. Hvilken stupid beslutning!

3) Pris
$100 mere for en specmæssigt dårligere maskine, med DRM og always-on for ikke at tale om Kinect spioneren (Ikke at det bekymrer mig personligt)? What? Jeg mangler ord.

Jeg fatter det ikke. Efter at have gjort et godt stykker arbejde med 360 (I hvert fald de første 5-6 år), så har MS nu besluttet at skylle ALT deres fremskridt siden den første Xbox ud i toilettet?
Jeg synes det er dybt underligt, at der ikke er nogen hos MS, der har sagt 'Hvad nu hvis...'.

Den eneste forklaring på alt det her er, for mig, at MS havde satset ALT på at overbyde PS4 mht. til RAM. Jeg tror, de var 100% sikre på, at Sony kun ville proppe 4GB DDR3 i. Med det in mente, så ser alle de andre kompromiser ikke så slemme ud for forbrugeren for at få 4GB mere RAM.
Det endte jo så ikke på den måde, PS4 har overbudt Xbox i stedet, og nu sidder MS da godt nok med skægget i postkassen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/06-13 10:03 
DeluxScan>..men det er mig komplet uforståeligt, hvordan MS tror de kan slippe afsted med dette DRM som de ENESTE?

TV, TV, TV!?

Jeg er bare glad for at jeg har et reelt valg. Xbox 360 har været min primære konsol denne generation, simpelthen fordi Microsoft havde et langt bedre produkt i starten af generationen. Det ser på nuværende tidspunkt fuldstændig omvendt ud i denne. Sony sidder med alle kortene: Forbrugervenligt miljø, $100 billigere, regionsfrihed, stærkere teknik.

Man kan forestille sig at Sony har gået med samme restriktions-planer som Microsoft, men har ombestemt sig på et eller andet tidspunkt i processen, og "glemte" at sende et notat til konkurrenten.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 11/06-13 10:40 
Jeg har helt samme historik og betragtninger som DeluxScan og NukularD. Jeg må samtidig tilstå, at jeg er spændt på at se, om ikke Ms er nødt til at lave en form for damage control, eller om de er så sikre på, at deres plan holder i det lange løb, at de risikerer at køre videre med den.

For Sony har godt nok tørret gulv med dem i nat.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/06-13 10:44 
Jeg vil da forvente et eller andet modsvar fra MS, eller ser det da sort ud for dem - specielt i EU, her får Xbox jo ikke et ben til jorden.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 11/06-13 10:53 
Man skulle næsten tro det. Omvendt skulle man heller ikke have troet, at de i første omgang ville turde afsløre deres nye konsol som en tv-box, når de MÅ have vidst, at det var alle verdens gamere, der sad klistret til skærmene rundt om i hjemmene og fulgte med. De burde faktisk fyre et par målgruppeanalytikere.

Et andet stort problem er, at så vidt jeg lige kan bedømme, uden dog at have set Sonys præsentation fra i nat, så er Sonys system helt enkelt - lige som vi kender det i dag, både hvad angår DRM og brugtsalg. Microsoft har lavet et meget mere uelegant og uigennemskueligt system. Altså brugerne herinde kan jo sagtens finde ud af det, men mange mainstreamkøbere vil ikke have styr på brugtsalgsregler og online hver 24. time, når de tager en konsol med hjem fra Bilka.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/06-13 11:01 
Sandt; MS får sit at se til, når begrænsningerne går op for nybagte Xbox one casuals.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/06-13 11:15 
Nå men - så gik Sony all-in. Der er rygter om at prisen på 399 blev besluttet endeligt i går - så de ventede for at se hvad MS's pris var.

Det er overraskende for mig, at de ikke valgte at gå samme vej med used games. Eller rettere: at EA osv ikke kunne/ville presse/overtale dem til et lignende system.
Måske er GameStop modellen slet ikke så udbredt i Japan?

Det bliver interessant at se, om f.eks EA vælger at gøre brug af MS' system (lad os lige huske på, at det faktisk er valgfrit), det virker bare usandsynligt, at de vil gøre det, men lade det være frit på PS4. Og de HAR jo lige droppet online passes.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 11/06-13 11:24, rettet 11/06-13 11:37 
SeventhSun>
Det bliver interessant at se, om f.eks EA vælger at gøre brug af MS' system (lad os lige huske på, at det faktisk er valgfrit), det virker bare usandsynligt, at de vil gøre det, men lade det være frit på PS4. Og de HAR jo lige droppet online passes.

Jeg bliver altså nød til at rette dig *igen*. Online-DRM og anti-brugspil er ikke valgfrit for udgiverne på XBO. Udgiverne kan vælge at tillade brugspil salg og at forbrugeren selv sælge/bortgive spillet een gang. Eller helt at blokere for det hele. De kan ikke vælge at brugerne frit kan sælge/bortgive spillene væk og ikke have online-DRM.

EA kommer imo helt sikkert tilbage med online-pass eller lign på PS4, det bliver bare uden krav om online-DRM. Helt som i dag. Men det må tiden vise.

Trade-in and resell your disc-based games:
Today, some gamers choose to sell their old disc-based games back for cash and credit. We designed Xbox One so game publishers can enable you to trade in your games at participating retailers. Microsoft does not charge a platform fee to retailers, publishers, or consumers for enabling transfer of these games.

Give your games to friends:
Xbox One is designed so game publishers can enable you to give your disc-based games to your friends. There are no fees charged as part of these transfers. There are two requirements: you can only give them to people who have been on your friends list for at least 30 days and each game can only be given once.

http://news.xbox.com/2013/06/license
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/06-13 11:27 
Sony har været overordentlig snu denne gang.
Først lader de sive, at MS skal komme ud af busken først og at PS4 har 4GB, derefter overrumpler de alle med en afsløring, men gemmer det bedste til E3 - efter Microsofts præsentation, vel at mærke - så de evt. kan justere de sidste småting (Ikke at prisen er en 'småting' :)).

MS halser efter, og dummer sig igen og igen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 11/06-13 11:28 
DeluxScan>
Efter at have gjort et godt stykker arbejde med 360 (I hvert fald de første 5-6 år)...
Godt stykke arbejde? Har du glemt, at en uhyggelig stor del af deres maskiner gik i stykker på stribe, hvilket har tvunget dem til at tage sig mere sammen, så folk alligevel turde købe deres skrammel? Apropos besluttede min Elite Xbox 360 sig for at gå ned med red ring of death i forgårs, efter at jeg havde prøvet Kinect på den et par timer. For det første er jeg meget skuffet over Kinect, på trods af, at jeg ikke havde ret store forhåbninger om en god oplevelse, og så var jeg faktisk lidt overrasket over, at jeg ikke blev mere ked af, at maskinen begik selvmord. Jeg har nok efterhånden vænnet mig til tanken om, at det er uundgåeligt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/06-13 11:33, rettet 11/06-13 11:34 
Fra et synspunkt er det naturligvis flovt med den hardware fail-rate, men på den anden side, så er det jo uden faldgruber for forbrugeren, så jeg har været mere eller mindre ligeglad med de 3 360'ere jeg har haft, der er døde. Jeg fik jo altid en ny, uden problemer.

Jeg fik ombyttet min Core til en Arcade og Arcade til 4GB S model f.eks., så jeg skal da ikke beklage mig.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 11/06-13 11:34 
KTC>
Apropos besluttede min Elite Xbox 360 sig for at gå ned med red ring of death i forgårs, efter at jeg havde prøvet Kinect på den et par timer.

Du skal da også holde dig fra det Kinect!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 11/06-13 11:37, rettet 11/06-13 11:38 
Er den nye 360 dukket op i butikkerne? Samme pris og HDD størrelse som den gamle "slim" ?
KTCKTCSkrevet 11/06-13 11:45 
DeluxScan>
Jeg fik ombyttet min Core til en Arcade og Arcade til 4GB S model f.eks., så jeg skal da ikke beklage mig.
Vildt! Jeg havde en kamp med MS, fordi de blev ved med at sende mig Xenon refurbs, som døde på stribe. Jeg vidste jo, at maskinen ville have langt bedre chance for at overleve, hvis de sendte mig en Jasper, men de blev ved med at sige "du kan jo ikke få en anden revision end den du har købt", på trods af mig argument om, at der jo ingen nye features var i de nyere revisioner. Spader!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 11/06-13 11:47 
Wehner>
Du skal da også holde dig fra det Kinect!
Jeps, det har jeg vist lært. Er glad for at den Kinect kun er en jeg har lånt. Jeg ville bare prøve Child of Eden med skidtet, men det kan heller ikke anbefales :/
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/06-13 11:47 
Virkelig? Jeg fik endda en harddisk med min S model, da jeg ikke kunne bruge min gamle harddisk med den nye maskine. Det var så godt nok i Australien, men alligevel...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/06-13 12:23 
Beano>
Jeg bliver altså nød til at rette dig *igen*

Jeg synes det er ret åbenlyst, at lige i dét indlæg tænker jeg højt ang. at sælge sine brugte spil. Ikke de andre begrænsninger.

Men ja - de kan jo ikke lade det være forskelligt på de to konsoller. Det giver i hvert fald ingen mening.
Så spm bliver om det er så tillokkende at få en bid af brugtsalgskagen, at de vil bide i det sure æble og genindføre Online Pass. Eller kalde det noget andet. Eller sige at det var for de gamle konsoller det var droppet. Etc. Etc.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 11/06-13 12:28, rettet 11/06-13 12:36 
De (EA etc) vil naturligvis (imo!) genindføre online-pass (eller lign) halløj på PS4, men det vil ikke kræve online DRM på PS4, eller forhindre brugtspil salg uden om godkendte butikker. Så det bliver helt forskelligt set med forbrugerens øjne. EA skal nok få deres penge på brugtsalget.
KTCKTCSkrevet 11/06-13 12:53 
Apropos Kinect: http://www.polygon.com/2013/5/21/4353010/kinect-trouble-xbox-one-reveal
Det er så latterligt at det er helt sjovt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 11/06-13 13:05 
Under eventen var der nogle i publikum der råbte op da BF4 skulle vises, så ham DICE gutten måtte bede dem om at være stille. Fangede i hvad det gik ud på?
KTCKTCSkrevet 11/06-13 13:22 
Var det ikke bare fordi folk kommenterede, at de havde problemer med at få vist videoen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 11/06-13 13:40 
Dunno, det virkede bare højlydt :)
KilroyKilroySkrevet 11/06-13 14:16 
Beano>
Under eventen var der nogle i publikum der råbte op da BF4 skulle vises, så ham DICE gutten måtte bede dem om at være stille. Fangede i hvad det gik ud på?

Folk hånede ham og råbte svjh. ting som "Nyanyanya".
Professionelle spiljournalister, med andre ord :P
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 11/06-13 14:27 
Det virkede i hvert fald ikke specielt høfligt imo ... staklen kan jo ikke gøre for han er Svensker :!
slk486slk486Skrevet 11/06-13 14:36 
12 år gamle spiljournalister...
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/06-13 15:10 
Der var en der råbte :
XBOX, UNMUTE SOUND!!!!! :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 11/06-13 15:10 
Den var nu meget god, LOL!
j/k
JmogJmogSkrevet 11/06-13 15:26 
Den der reveal af at der kommer Killer Instinct til Xbox One Eksklusivt....

Det er F2P med kun én karakter. Resten skal købes via microtransactions.

Der røg lige enhver chance for at det kan blive et godt multiplayerspil.

Link...
3'794 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig