X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
Captain NCaptain NSkrevet 31/05-13 00:12 

Jim Sterling er nu også en fantastisk taler :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
GreaseballGreaseballSkrevet 31/05-13 06:49 
Addressing news coverage of the anti-DRM campaign in a forum post on his blog, Xbox Live director of programming Larry 'Major Nelson' Hyrb said:

"We're fully aware of what is going on. I am also working on a few things to address it. I can't say much more right now. But we ARE listening."

Hmmm... De kunne havde undgået alt det drama hvis de havde lyttet efter til at begynde med.
Syns det lidt sent for dem at komme med sø-forklaringer.

Microsoft 'working to address' Xbox One DRM concerns
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/05-13 07:58 
EA, som annoncerede at de ikke ville have online passes i deres fremtidige titler, er også begyndt at afskaffe dem i nuværende titler.

http://www.youtube.com/watch?v=5VXWIYpmycY
slk486slk486Skrevet 31/05-13 09:16, rettet 31/05-13 09:17 
Det med sony aktiens stigning har muligvis en mere plausibel forklaring.

Handlede det ikke om et statement til Sony's aktionærer?

Anyway, man kan vist ikke bortforklare stigning i salget af Wii U lige efter XO reveal?

@Greaseball: Lige nu virker det som om det forsøger at minimere negativitet op til E3, mens de scrambler for at finde ud af hvad de skal gøre og hvilken vej de skal gå.
j/k
slk486slk486Skrevet 31/05-13 12:51, rettet 31/05-13 12:52 
Haha, Darkbeat - dit klip er med i den nye AllGenGamers - absolut ligeså fedt uden billede! :)
j/k
Captain NCaptain NSkrevet 31/05-13 21:07 
Så lige at Microsoft havde fjernet knapperne fra en Gamecube controller der lå på bordet i et af de klip de brugte :)

Xbox One-lancering
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/06-13 22:33, rettet 01/06-13 22:37 
MS Support chat har da heller ikke nogen form for humor...:
http://sdrv.ms/17ejAy1

Efter 20 mins chat om hvorfor jeg ikke kunne skifte min gamle UK Gamertag fra 2002 (GrillBiller DK) til DK via Miagration tools...
(Hvilket stadig ikke lykkedes og derfor ville jeg blive kontaktet inden for de næste 3 måneder... ish)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/06-13 17:25 
Microsoft har droppet deres after-e3-media-roundtable. De er måske endnu ikke klar på at svare på kritiske spørgsmål.

Via twitter
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 05/06-13 22:21 
Der er noget ballade med deres ram, som rygtes vil resultere i, at de downclocker gpu'en.

I ved det sikkert allerede, men hele deres demo til præsentationen var staged :D Det forstår man godt, når man ser hvor vidt de er med deres OS!

Dat interface lag
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 05/06-13 22:54 
Har du et link til det rygte?
j/k
SonicSonicSkrevet 05/06-13 23:00 
Lidt løst...

Et rygte
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/06-13 23:11 
What?! Hvordan i alverden kan de ikke få proppet en ordentlig køleløsning ind i den kæmpe kasse?
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 05/06-13 23:22 
Jeg troede Nextbox was about to become the next watercooler?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 05/06-13 23:49 
Den kan vel køle kogende vand ned til omkring 85 grader på en frostklar vinterdag? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
slk486slk486Skrevet 06/06-13 00:03, rettet 06/06-13 00:06 
@Hanky: lol - waterheater, more like.

På den anden side kunne Sony ligeså godt have samme issues - for all we know.
j/k
SonicSonicSkrevet 06/06-13 00:20, rettet 06/06-13 00:20 
Sandt, de benytter sig også af AMD, men bruger andet ram, og helt sikkert også et helt andet system.
Jeg mener at have hørt, at xbone skulle være baseret på en win8 kerne, at skype spiller en stor del i os'et, og at os'et kræver sindsyg mængder ram.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 06/06-13 00:42 
Er der overhovedet noget tilbage der kan give nogen lyst til at erhverve det dyr?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/06-13 01:07 
Så skulle det da lige være spil, men lad os se hvad de viser til E3 :)
BeanoBeanoSkrevet 06/06-13 06:50 
Sonic>
Sandt, de benytter sig også af AMD, men bruger andet ram, og helt sikkert også et helt andet system.
Jeg mener at have hørt, at xbone skulle være baseret på en win8 kerne, at skype spiller en stor del i os'et, og at os'et kræver sindsyg mængder ram.

Maskinen anvender tre OSer, inkl. et baseret på Win8 kernen, det nævnte de på præsentationen. Ja det kræver en del RAM, 3 GB reserveret til OS etc. iflg de lækkede specs.

http://www.engadget.com/2013/05/21/xbox-one-runs-three-operating-systems/
slk486slk486Skrevet 06/06-13 08:43, rettet 06/06-13 08:43 
@Sumez: TV, TV og Sport?
j/k
SonicSonicSkrevet 06/06-13 08:50 
Om jeg fatter hvad Microsoft gang på gang har gang i med deres software. Jeg fatter det simpelthen ikke. De var med dengang det hele startede. Hvorfor er de ikke bedre? :o 3 OS'er til én platform. Det er jo forrykt.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/06-13 09:45 
Sumez>
Er der overhovedet noget tilbage der kan give nogen lyst til at erhverve det dyr?

Ja - hvis man holder sig fra de skrigende horder på NeoGaf (og åbenbart nu også P:R), så lyder Xbox One stadig til at blive en forrygende maskine.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 06/06-13 09:47, rettet 06/06-13 09:47 
Hvorfor? :) Det er rimelig meget de positive nyheder, jeg fisker efter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/06-13 09:54 
Så lad være med at lytte på rygter og hvad tilfældige "eksperter" på internetfora tror.

Der er masser af journalister og udviklere, der har udtalt sig om maskinen på relativt kvalificerede grundlag. Folk der som sådan ikke har nogen grund til at hype en maskine fuld af fejl eller lignende.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
slk486slk486Skrevet 06/06-13 10:08, rettet 06/06-13 21:34 
... så lyder Xbox One stadig til at blive en forrygende maskine.

Men det er jo netop det - MS har intet vist, der giver indtryk af en forrygende maskine. Jeg er sikker på de nok skal vise en masse til E3, men indtil da kan jeg ikke se hvad du baserer det på - udover en historik fra 360'eren.

Der er masser af journalister og udviklere, der har udtalt sig om maskinen på relativt kvalificerede grundlag.

Ja, på begge sider af hegnet.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 06/06-13 10:45 
SeventhSun>
Sumez>
Er der overhovedet noget tilbage der kan give nogen lyst til at erhverve det dyr?

Ja - hvis man holder sig fra de skrigende horder på NeoGaf (og åbenbart nu også P:R), så lyder Xbox One stadig til at blive en forrygende maskine.

Den er nødt til at være en hardware mæssig kraftig maskine, når den skal være den ultimative set top box, som er det målet er med den.
SumezSumezSkrevet 06/06-13 11:07 
SeventhSun>
Så lad være med at lytte på rygter og hvad tilfældige "eksperter" på internetfora tror.

Det var saftsuseme ukonkret. :P Det giver mig ikke svar på mit spørgsmål - Er der annonceret noget omkring den maskine der skulle give nogen lyst til overhovedet at erhverve den?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 06/06-13 11:09 
Dunwich>
Den er nødt til at være en hardware mæssig kraftig maskine, når den skal være den ultimative set top box, som er det målet er med den.

Den kan sagtens være en udmærket set-top box uden at være lige så kraftig en spillemaskine som ps4. Det er lige før jeg vil sige at både x360 og ps3 er kraftige nok til at være gode set-top bokse, dog med noget mere ram hvis de skal kunne lave flydende multitasking.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 06/06-13 11:16 
SeventhSun>
Så lad være med at lytte på rygter og hvad tilfældige "eksperter" på internetfora tror.

Hvem har tisset på din sukkermad? Husk nu på at der hverken er grund til at være fanboy af MS eller Sony. Begge vil skide dig et stykke, så længe du bliver ved med at give dem dine penge.

Der er ikke noget der peger på at Microsoft går efter at lave en maskine der primært er en konsol som vi kender dem, og alt tyder også på at den kommer til at være signifikant svagere end PS4. Højest 2/3 så kraftig hvis de specifikationer der er ude holder, og jeg gætter på at den vil være lidt over halvt så kraftig når vi lægger det hele sammen.

SeventhSun>
Der er masser af journalister og udviklere, der har udtalt sig om maskinen på relativt kvalificerede grundlag.
Folk der som sådan ikke har nogen grund til at hype en maskine fuld af fejl eller lignende.

Journalister skal slet ikke hype en maskine hvis de er bare nogenlunde kompetente til deres arbejde, blot formidle fakta og stille kritiske spørgsmål. Hvad udviklerne angår, har jeg kun set folk der sidder hos Microsoft eller EA (som har en i seng med aftale med MS) udtale sig positivt. Du må gerne give eksempler på hvem der roser den (husk at angive hvor de arbejder og i hvilken stilling).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 06/06-13 11:22 
SeventhSun>
Ja - hvis man holder sig fra de skrigende horder på NeoGaf (og åbenbart nu også P:R), så lyder Xbox One stadig til at blive en forrygende maskine.

Maskine, ja. Konsol? We'll see.

Og jeg tror ikke en tøddel på at vi får de samme features uden for USA.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 06/06-13 11:42, rettet 06/06-13 11:45 
@Herold: Enig. Tror også de forbrugere der syntes TV mulighederne er geniale, får en slem overraskelse når de opdager at de skal rode med XBO's IR blaster for at kommunikere med den kabel/tuner-boks de måtte eje. Og ejer de ikke en ekstern box (tuner indbygget i TV'et), virker det ikke.
Personligt ser jeg forsvindende lidt live TV så det tænder mig slet ikke, men det virker fuldstændigt bagvendt at fokusere så meget på live TV markedet når tendensens går den anden vej (streaming services, apps, etc).
Se Tv og spille samtidig? Det har jeg kunnet i 8 år via TVets PaP/PiP funktionalitet. Søge på internet, slå live info op, tale/texte med andre? Tablets, smart phones, smart tv's.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/06-13 12:14, rettet 06/06-13 12:15 
SeventhSun>
Ja - hvis man holder sig fra de skrigende horder på NeoGaf (og åbenbart nu også P:R), så lyder Xbox One stadig til at blive en forrygende maskine.

Jeg synes jeg har fuldt ganske bredt med, men det er -meget- lidt jeg har (endnu) set der skulle indikere at Xbox One bliver en "forrygende maskine". Jeg ser gerne en mængde kilder og links.

Med det sagt, så er jeg så godt som sikker på at Microsoft vil annoncere nogle must-haves og fede eksklusiv-titler på e3 - det bliver de nærmest nødt til efter den skrækkelige første konference. Det er så også det (eneste) de entydigt har meldt ud: Spillene bliver gemt til e3.

Sagen er bare den at hele det paradigme Microsoft har travlt med indføre i form af udelukkelse af brugtespil, og always-online er alt afgørende for min interesse for konsollen. Det kan selvfølgelig nå at ændre sig, da mantraet for Xbox One er "we don't know, details later". Som skrevet tidligere går det over min forstand at man i forbindelse med lanceringen af et produkt af en sådan størrelse, ikke har mere styr på sin markedsføring, eller bare konkret information om nogle enormt centrale elementer.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/06-13 12:52 
Jeg vil fremover konsekvent omtale Xbox One som "Stasi-maskinen" :-D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/06-13 16:39 
USA! USA! :D

http://youtu.be/OYpiQvkfBnU
SumezSumezSkrevet 06/06-13 17:21 
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/7417-Next-Gen-Buyers-Guide

Ikke noget nyt i den video, men hans pointe fra 4:29 af til slutningen af videoen understreger ret kraftigt det største problem ved hele den her farce.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/06-13 17:25 
Darkbeat>
USA! USA! :D

http://youtu.be/OYpiQvkfBnU

Topkommentarerne er lige på kornet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/06-13 21:03 
Ok jeg har ikke lyst til at lave alt for mange quotes, så helt generelt:

Nej vi har ikke set ret meget konkret om Xbox One - positivt eller negativt.
Men vi ved at der er et samarbejde med EA, vi ved Remedy laver et spil, og vi ved UbiSoft laver f.eks Watch_Dogs til den.
Så vi kan konkludere at det i det mindste er MS' intention at lave en full blown gaming maskine.

Er man utilfreds med used games politiken og hvad end de laver af always on er det selvfølgelig fair nok.

Men lad os vente til E3 før vi dømmer maskinen mht. spil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
slk486slk486Skrevet 06/06-13 22:15 
..lad os vente til E3 før vi dømmer maskinen mht. spil...

Det er jeg enig i, men det var da bestemt også Ninty's intention at lave en full blown gaming maskine...
j/k
SumezSumezSkrevet 06/06-13 22:17, rettet 06/06-13 22:18 
Har heller ikke dømt maskinen mht. spil, synes bare det virker som om MS ikke har gjort noget som helst for rent faktisk at prøve at sælge deres overordentligt store, sorte kasse(r) til os. Synes deres presse lader til at formode at folk bare køber den fordi det er Xbox.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-13 00:26, rettet 07/06-13 00:35 
Så kom der detaljer:

Major Nelson>
With our modern architecture, Xbox One games will load more quickly, will be always accessible from the cloud, and there is no physical limit to the size or scope of the content provided.

Here are our platform policies and capabilities for game licensing – all of which will be made available when Xbox One launches later this year:

•Buy the way you want—disc or digital—on the same day: You’ll be able to buy disc-based games at traditional retailers or online through Xbox Live, on day of release. Discs will continue to be a great way to install your games quickly.


•Access your entire games library from any Xbox One—no discs required: After signing in and installing, you can play any of your games from any Xbox One because a digital copy of your game is stored on your console and in the cloud. So, for example, while you are logged in at your friend’s house, you can play your games.


•Share access to your games with everyone inside your home: Your friends and family, your guests and acquaintances get unlimited access to all of your games. Anyone can play your games on your console--regardless of whether you are logged in or their relationship to you.


•Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.


•Trade-in and resell your disc-based games: Today, some gamers choose to sell their old disc-based games back for cash and credit. We designed Xbox One so game publishers can enable you to trade in your games at participating retailers. Microsoft does not charge a platform fee to retailers, publishers, or consumers for enabling transfer of these games.


•Give your games to friends: Xbox One is designed so game publishers can enable you to give your disc-based games to your friends. There are no fees charged as part of these transfers. There are two requirements: you can only give them to people who have been on your friends list for at least 30 days and each game can only be given once.



In our role as a game publisher, Microsoft Studios will enable you to give your games to friends or trade in your Xbox One games at participating retailers. Third party publishers may opt in or out of supporting game resale and may set up business terms or transfer fees with retailers. Microsoft does not receive any compensation as part of this. In addition, third party publishers can enable you to give games to friends. Loaning or renting games won’t be available at launch, but we are exploring the possibilities with our partners.



As we move into this new generation of games and entertainment, from time to time, Microsoft may change its policies, terms, products and services to reflect modifications and improvements to our services, feedback from customers and our business partners or changes in our business priorities and business models or for other reasons. We may also cease to offer certain services or products for similar reasons.



In the months ahead, we will continue to listen to your feedback as we meet with our partners in the ecosystem to bring additional detail about our policies.



We are excited about this new generation of games and entertainment and look forward to sharing more news with our fans.

Ergo er vores skæbne lagt i hænderne på udgiverne. Jeg takker nej.

EDIT:
With Xbox One you can game offline for up to 24 hours on your primary console, or one hour if you are logged on to a separate console accessing your library. Offline gaming is not possible after these prescribed times until you re-establish a connection, but you can still watch live TV and enjoy Blu-ray and DVD movies.

Altså heller ingen offline singleplayer.

Mere info
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 07/06-13 00:51, rettet 07/06-13 00:53 
Det lyder som noget rod at der ikke er faste regler for foræring af spil og salg af brugte spil. Det kan jo potentielt betyde at hver udgiver har sine egne regler.

"Må jeg låne dit Watch Dogs?"
-"Ja, selvfølge... nåe nej, det er et Ubisoft spil. Dem kan man man ikke låne ud. Men du kan låne mit Forza. Det vil bare kun virke i tre dage."

Eller nede i Gamestop:
" jeg vil gerne sælge de her fem spil."
-"Beklager, de to af dem kan slet ikke sælges, da det ikke er noget EA understøtter. De tre andre får du desværre ikke så meget for, da brugtspilsgebyret er ret højt for den udgiver"

Kaotisk.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/06-13 01:52 
Jeg kan stadig ikke se noget positivt ved maskinen. Overhovedet.
Forced Kinect, Always Online og DRM. De kan næsten ikke gøre det værre end det er nu. Men måske de overrasker med helt nye up-fucks til E3 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-13 04:14, rettet 07/06-13 05:24 
Det hele er et trin på vejen mod 100% digitale løsninger, ligesom PC. Hér kan de fleste store releases købes på disc også, men det meste er digitalt nu om dage.

Sony og Nintendo gør det allerede nu med de fleste af deres spil, men jeg er sikker på at alle spil i den næste generation vil have et day-1 digital release.

Nu stemmer det selvfølgelig ikke overens med prisen da de digitale løsninger ofte er så meget dyere and hvad man kan finde et disc release til, men forhåbentligt er der nogen der beslutter sig for at ændre prisstrukturen... Også dét syntes jeg vi kan se en tendens til med de hér mid-tier spil der er på vej tilbage til fornuftige priser. Her snakker jeg specifikt om Call of Juarez: Gunslinger og State of Decay som er fremragende spil, selvom de ikke er lavet med et AAA budget og det er dét som jeg syntes at vi har brug for og jeg tror det vil være en større gevinst for udviklere og udgivere på sigt.

*Edit* Det med at man SKAL være online for at kunne spille alle spil er noget hø på sigt hvis konsolmagerne er ligeglade med bagudkompatibilitet... Så kan man ikke spille nogen Xbox One spil overhovedet om 15 års tid.
BeanoBeanoSkrevet 07/06-13 07:44, rettet 07/06-13 07:47 
Major Nelson>
Third party publishers may opt in or out of supporting game resale and may set up business terms or transfer fees with retailers.

Med andre ord: Systemet imod brugtspil-markedet er der altid (registrering, installation, online DRM), men det er op til udgiverne om de overhovedet vil tillade brugspil salget eller bare blokere det helt. Udgiverne kan ikke vælge helt hoppe fra og have det som i dag hvor licensejerskabet er bundet til den disk man har købt.
BeanoBeanoSkrevet 07/06-13 08:17 
Nuclear Detergent>
Microsoft har droppet deres after-e3-media-roundtable. De er måske endnu ikke klar på at svare på kritiske spørgsmål.

Åbenbart ikke nok med det...

There are still questions (ones that I’ll, sadly, be unable to ask since Microsoft cancelled my one-on-one interviews with its executives at the last second!), but here’s what we now know.

http://www.giantbomb.com/articles/microsoft-tries-to-clear-up-xbox-one-s-new-policie/1100-4658/
SonicSonicSkrevet 07/06-13 09:00 
Oh wow Microsoft! Online required, anti used games mekanismer, kinect required! Nå ja, og mandatory installs. De afvikler vist slet ikke spil fra discen med Xbone. Med spil der fylder 35 GB+ skal det nok blive sjovt, først at downloade stadset, men også at adminisrere plads på ens harddisk. Yep, det er ligesom Steam på mange måder. Alle vil åbenbart gerne være ligesom Steam, også EA ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 07/06-13 09:20 
Darkbeat>
Nu stemmer det selvfølgelig ikke overens med prisen da de digitale løsninger ofte er så meget dyere and hvad man kan finde et disc release til, men forhåbentligt er der nogen der beslutter sig for at ændre prisstrukturen... id.

Sony prisætter alle deres egne PS Vita (og nogle PS3) download titler billigere end den fysiske retail udgave (vejl), så de faktisk kan konkurrere med internet priser. Ikke noget de har tvunget 3. parts udgiverne til (jeg tvivler på de tør) men håber det er en trend de vil fortsætte med på PS4, for de fleste download priser af retail udgivelser er ganske horrible.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-13 10:02 
Noget helt andet er hvorfor Microsoft pludselig benægtede at Phil Harrisons udtalelser var korrekte. Er detaljerne ikke mere eller mindre bekræftelse af præcis det han sagde?

Jeg elsker sætningen "We designed Xbox One so game publishers can enable you to trade in your games at participating retailers". Større marketing-BS findes der næppe...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 07/06-13 11:20 
Konsolkongen>
Jeg kan stadig ikke se noget positivt ved maskinen. Overhovedet.

Der er det med familier og hvordan Microsoft definerer det. Hvis ti tilfældige personer kan kategoriseres som en familie - hvilket jeg ikke forventer - så bliver det lige pludselig meget billigt at købe Xbox One spil.

Alt andet er selvfølgelig et rædselsscenarie og helt uacceptabelt.

Eurogamers take: http://www.eurogamer.net/articles/2013-06-07-microsoft-kills-game-ownership-and-expects-us-to-smile
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-13 11:23 
Men du skal jo stadig bo sammen med de ti mennesker, skal foregå på den samme Xbox One - det med familier må henvise til lokale profiler.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3'794 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig