X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/05-13 22:54 
Captain N>
... Dead Space 3 betaler man for Resources

Jeg er næsten sikker på, at jeg andetsteds havde udnævnt det der til at være 2013's svar på Mass Effect 3 ending, hvad angår brok :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 22:56 
Det her er sådan jeg lidt ser Microsoft for mig nu

Link...
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
slk486slk486Skrevet 21/05-13 22:58 
Egentlig lidt pudsigt (og alarmerende) at det der burde have været lidt hype for Xbox One, faktisk bare har genopfrisket mit hype for PS4. Can't wait :)
j/k
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 23:01, rettet 21/05-13 23:08 
Xbox One-lancering

Kunne ikke lade være med at grine lidt.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 23:03 
Hvis den GIF skulle være nøjagtig, var Wii'en stadig ude i omkædningsrummet :D
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 23:04 
Damernes omklædning :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 23:05 
Ja, det er jo den hvide ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-13 23:07 
slk486>
Egentlig lidt pudsigt (og alarmerende) at det der burde have været lidt hype for Xbox One, faktisk bare har genopfrisket mit hype for PS4. Can't wait :)

Samme her :)

Lader også til at Xbox One bliver endnu et reklamehelvede fra ende til anden. Jeg får allerede tørre løg af at starte min 360'er, ved ikke om jeg klarer en generation mere. Er bange for at de må sættes af hvis det bliver ved :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 23:09 
Er lidt spændt på hvordan Microsofts aktier kommer til at se ud imorgen?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
slk486slk486Skrevet 21/05-13 23:11, rettet 21/05-13 23:11 
Aftenens kommentar fra Ellie (eurogamer) vedr. Fifa 14:

Sir. I may not know a lot about football games. But I find it hard to believe you will make anything "revolutionary" that has "14" in its title.

Lol fra mig.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-13 23:12 
Jeg sidder lige og skal til at lave noget sjov med video... Vender tilbage om et par timer
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 23:14, rettet 21/05-13 23:17 
Håber i det mindste at Sony vil lave et flot design til PS4eren for syntes både WiiUen og Ones er både kedelige og kedelige at se på.

Xbox One-lancering
Xbox One-lancering

Ved ærlig talt heller ikke hvor pokker jeg skal placerer det monstrum, især hvis "Knægten" også skal op og stå.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
jaesjaesSkrevet 21/05-13 23:16 
Folk er hurtige:
Xbox One-lancering
Xbox One-lancering
https://twitter.com/CollarDuty
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 23:17 
CollarDuty... lol...manner....
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 21/05-13 23:17 
Fandt lige et sjovt lille klip som får mig til at smile... og beskriver ret godt hvad Kinecten bruges til.

Link...
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
slk486slk486Skrevet 21/05-13 23:19 
@Beano: Ja :D
j/k
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 23:21 
Så mangler vi jo bare at Peter Molyneux genopliver Milo

Xbox One-lancering
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 23:23 
Så skal vi genoplive Peter Molyneux først...
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 23:25 
Det er måske ham der er inde i Curiosity cuben?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 23:27 
Så skal folk holde op med at hakke løs på den... NU!
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/05-13 23:29 
Brb, downloader Curiosity til min tablet.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
dRxLdRxLSkrevet 21/05-13 23:29, rettet 21/05-13 23:33 
Wehner>
Jeg ved, at du er en af dem, der har allermest styr på de her tekniske ting, og jeg respekterer dig for det. Men samtidig havde du vist lignende PS3>Xbox 360-forudsigelser, bl.a. i forbindelse med Assassin's Creed. Uanset om de teoretisk holdt stik, så viste det sig jo i praksis, at Xbox ofte(st) havde de bedste multiplatformtitler, når det kom til stykket. Så det er sikkert en god ide lige at klappe hesten på dette tidligere stadie.

Det er anden gang du hiver det frem, og derfor også anden gang du fejllæser hvad jeg skrev. Første gang tog jeg det ikke så tungt, men nu må jeg hellere sætte det på plads, så misforståelsen ikke bliver luftet en 3. gang også.

Jeg går ud fra at du mener det jeg skriver her:
http://www.playright.dk/forum/emne/21418-assassins-creed-maaske-spoilers?start=0#256297

Bemærk at indlæget aldrig er blevet rettet og at jeg skriver:
dRxL for længe siden>
Tror I i øvrigt at det man ser i traileren er real-time, eller i det mindste noget der er muligt at opnå i real-time for ps3?

Ingen konstateringer der, eller noget der bare ligner skråsikkerhed om ps3´s kommende overlegenhed. Sådan som jeg husker det blev det mere end antydet at det vi så af AC til E3 i 2006 var realtime på ps3, hvilket det viste sig ikke at være.

I næste sætning:
dRxL for længe siden>
Jeg synes i hvert fald klart det overgår alt hvad jeg hidtil har set på xbox 360, selvom jeg da helst så at spillet også kom til denne platform.

Og her 7 år efter ser det stadig bedre ud end noget vi har set på xbox360/ps3. Vi ved jo også nu at hele Assassins Creed reveal traileren var prerendered og at det endelige spil var et meget langt stykke fra at have den crispness og finish den viste.

Det finder jeg så faktisk ud af 10 mdr senere, men stadig før spillet udkommer:
http://www.playright.dk/forum/emne/21418-assassins-creed-maaske-spoilers?start=0#310275

Og jeg understreger også på det tidspunkt at jeg havde mine tvivl om hvorvidt det vi oprindeligt havde set kunne være realtime på ps3, på trods af at det var hvad vi fik at vide den gang.
http://www.playright.dk/forum/emne/21418-assassins-creed-maaske-spoilers?start=0#310279


Så skal vi ikke bare blive enige om at jeg på intet tidspunkt groft har overvurderet ps3? Medmindre det er nogle helt andre indlæg du tænker på, og så må du da meget gerne give links til dem, så jeg kan se hvor det var jeg tog fejl dengang.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 21/05-13 23:32 
Gode nyheder for husholdninger med flere brugere af samme konsol. Sakset fra Eurogamer:

"Our man on the ground Tom Bramwell was able to speak to corporate vice president of Microsoft Phil Harrison about this hot-button issue and was able to confirm that a second user can install a game from a friend's disc for a fee, though it's unclear how much this will be. Harrison also confirmed that several users sharing a console can access the same game at no additional charge, and Microsoft has "a solution" for the resale market, though it's staying mum on those for now."
NaieraNaieraSkrevet 21/05-13 23:46 
Captain N>
...

Ved ærlig talt heller ikke hvor pokker jeg skal placerer det monstrum, især hvis "Knægten" også skal op og stå.

Jeg ved ikke med den der sensor i et projektor-setup, men selve konsollens udseende og formfaktor passer mig fint. Jeg håber selvfølgelig man har holdt sig indenfor 435mm...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 21/05-13 23:51, rettet 21/05-13 23:52 
dRxL>
Det er anden gang du hiver det frem, og derfor også anden gang du fejllæser hvad jeg skrev. Første gang tog jeg det ikke så tungt, men nu må jeg hellere sætte det på plads, så misforståelsen ikke bliver luftet en 3. gang også.

Jeg går ud fra at du mener det jeg skriver her:
http://www.playright.dk/forum/emne/21418-assassins-creed-maaske-spoilers?start=0#256297

Bemærk at indlæget aldrig er blevet rettet og at jeg skriver:

Det ville aldrig falde mig ind, at du skulle gå ind og rette og senere citere :)

dRxL for længe siden>
Tror I i øvrigt at det man ser i traileren er real-time, eller i det mindste noget der er muligt at opnå i real-time for ps3?

Ingen konstateringer der, eller noget der bare ligner skråsikkerhed om ps3´s kommende overlegenhed. Sådan som jeg husker det blev det mere end antydet at det vi så af AC til E3 i 2006 var realtime på ps3, hvilket det viste sig ikke at være.

Det var i Lair-tråden, vi også havde det oppe at vende, tiden går: http://www.playright.dk/forum/emne/24679-lair?svarid=310252#310252

Men jeg mente det nu under alle omstændigheder ikke så slemt, som at du groft havde overvurderet PS3. Og hvis jeg rent faktisk var gået tilbage og havde læst, havde jeg nok heller ikke havde bragt det op igen. Det triggerede bare lige noget i periferien af min hukommelse. Point taken.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 23:53 
Biksede lige hurtigt de her sammen. Prøv bare at se hvor realistiske de her dog tatoos er. Day One DLC :)

Xbox One-lancering
Xbox One-lancering
Xbox One-lancering
Xbox One-lancering
Xbox One-lancering
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 23:59 
@KaptajN: Hvad siger Io Software til at Activision bruger Agent 47's UPC (stegkoden)? :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/05-13 00:00 
Jeg tror alligevel der skal noget overtalelse til, hvis du skal have Dopefish_Lives til at streame Call of Doodies :P
(Ved godt det er fisken fra Commander Keen, men et streaming community har længe brugt den som logo)

@Naiera
Jeg blev også glædeligt overrasket over hvor 'stilren' den er, ret passende med det meste hifi
Må indrømme jeg havde frygtet det værste, selvom funktion ellers går over form for mit vedkommende, når det angår konsoller. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Captain NCaptain NSkrevet 22/05-13 00:08, rettet 22/05-13 00:08 
Sidst jeg så Dopefish var vist i Deux Ex
Xbox One-lancering


Beano>
@KaptajN: Hvad siger Io Software til at Activision bruger Agent 47's UPC (stegkoden)? :)

Hehe. Håbede på at nogen kunne genkende det :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
3of193of19Skrevet 22/05-13 00:11, rettet 22/05-13 00:14 
Hmm, saa dvs at saadan set er alle One retail udgivelser bare en download koder hvor spillet medfoelger paa disk istedet for at man skal downloade dem.

http://kotaku.com/you-will-be-able-to-trade-xbox-one-games-online-micros-509140825

highlight: alle bruger paa samme maskine kan spille spillet
lowlights: man kan IKKE bare tage et spil med til en vens lejlighed og spille der, der skal betales FULD pris for at installere paa One #2
highlight: man vil kunne "saelge" sin aktiveringskode naar men er faerdig med et spil (detaljer foelger senere iflg MS)

Man burde saa i teorien kunne "saelge" det til vennen og naar man tager hjem, "sealger" man det tilbage. Urg en omgang DRM rod...

Det oedelaegger ogsaa mit haab om RF chips i disken for at slippe for at taste koder...
BeanoBeanoSkrevet 22/05-13 00:14 
@KaptajN: Det kunne jeg heller ikke men slog den op i en UPC database som sjovt nok havde den listet som Agent 47 :D

http://www.upcdatabase.com/itemform.asp
Captain NCaptain NSkrevet 22/05-13 00:15 
Så i bund og grund SKAL man altså gå online mindst én gang for at aktivere sit spil?... Sheshhh.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
3of193of19Skrevet 22/05-13 00:17 
Jeps, og det var netop det man kunne have undgaaet med RF chip i disken. Naar MS paa et eller andet tidspunkt ikke gider understoette One mere kan man aldrig samle spil til den mere. Rimelig oev om 10-15 aar.
dRxLdRxLSkrevet 22/05-13 00:21 
I bør se det her:

http://www.gametrailers.com/full-episodes/1x6o6u/gt-tv-behind-the-scenes-of-xbox-one

- 2 frames input lag fra kinect2 (ned på 66ms fra 270ms med den gamle)
- Kontrolleren beskrevet i detaljer og åbnet
- 50% mindre latency på wireless Kontrolleren
- Mere end 100 venner på vennelisten (joken er slut :-p)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 22/05-13 00:27, rettet 22/05-13 00:31 
I en ideel verden havde det set saadan her ud:

En RF chip i disken holder styr paa om spillet er "ejet" eller "i handelen".
Putter du spillet i din maskine foerste gang bliver det installeret paa disken og RF chippen i disken skifter til "ejet" status.
Spillet kan nu spilles fra harddisken uden at skiven behoever vaere i maskinen.
Oensker man at saelge eller udlaane et spil, smider man disken i drevet og "afinstallerer" spillet og sletter det fra harddisken med mulighed for at beholde saves osv, og spillets chip markeres som "i handelen"
Proever man at smide en "ejet" disk i en ny maskine, vil man blive tilbudt at installere spillet for et gebyr der svarer til en hvis % af nyprisen, noget som udgiveren selv kan bestemme.

Der er selvfoelgelig nogle smaating der skal tages hoejde for (hvad hvis min One gaar i stykker osv).

edit:
(Ideen her er give mulighed for spil fra HDD, samt at give mulighed for saelge brugte spil)
Captain NCaptain NSkrevet 22/05-13 00:31 
In other news :)

Xbox One-lancering
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 00:32 
3of19>
I en ideel verden havde det set saadan her ud:
...

I en ideel verden havde der slet ikke været noget at snakke om.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkenDarkenSkrevet 22/05-13 01:02 
Hehe har lige set Angry Joes rant om dette og jeg kan kun smile lidt af Microsoft.

Så nu er der ikke den store forskel mellem at købe spil til den nye xbox konsol eller købe fysiske spil æsker til Steam....(bringer ikke lige den gamle konsol vs. pc traver op, håber bare på ordenlige pc versioner ;)

Så snakker vi reelt set kun at det kan være exclusives der gør forskellen for at skulle vælge xbox over playstation pt. Og hvilke titler ville være så syge at man ville baser et konsol køb på det, når man ikke ved hvilke og for mange der kommer senere nede at linien.

Med de skuffende salgstal af Windows 8 (deres ord), så tror jeg det sidste de har behov for, er en kamp op af bakke for at få solgt deres konsol. Man kunne i worst case, forstille sig noget ala den første Xbox's (og hvorfor helvede kalder de den nye One!) kamp i Japan.

Så forbered jer på Dominos Call of Duty pizza bakker og Halo slurpees i 7Eleven
hæhæ ja ja, men det kunne fandermer være sjovt at se :D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Captain NCaptain NSkrevet 22/05-13 01:07 
Jeg kom egentlig til at tænke på..
Gad vide om spillene bliver låst til ens Gamertag eller konsollen det bliver spillet på?... For hvis Xbox One ender med at få en ligeså forfærdelig faliure rate som 360eren havde, eller bare hvis 5-10% har det med at gå ned, hvad gør man så med alle de spil som man nu har "låst" fast til maskinen?..

Man skulle tro at Microsoft tror at maskinen er lavet af guld og at alle bare MÅ eje en.. De kan da umuligt tro at alle de her restraktioner er til konsollens eget bedste?...
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/05-13 01:57 
Allright. Jeg har lige flækket en video sammen med highlights fra præsentationen, så hvis man missede den kan man få alt det info man har brug for på under 2 minutter.

http://youtu.be/KbWgUO-Rqcw
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/05-13 02:27 
Det er dog i det mindste en afvigelse fra forrige E3, hvor alle præsentationer kunne flikkes sammen til Innovation^50
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 02:33 
Fantastisk arbejde Darkbeat!

"Xbox go home" :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 22/05-13 02:37 
Yeah, spot on!
Den skal du satme nok høste nogle views på - likes og kommentarer går stærkt derinde :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 02:44 
Når vores SSX-video kunne få over 50K burde denne her snildt kunne komme over 100K :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkenDarkenSkrevet 22/05-13 03:05 
haha genialt!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/05-13 03:19 
Den hér er altså også ret god

http://youtu.be/uvhis3T00Zw
GreaseballGreaseballSkrevet 22/05-13 06:44 
LOL!
Bede-xBede-xSkrevet 22/05-13 06:59 
Lyder til at den ved siden af at køre en Steam model med retail spil - som allerede er slem nok i sig selv - også skal være periodisk online for at tingene virker:

http://kotaku.com/xbox-one-does-require-internet-connection-cant-play-o-509164109
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 22/05-13 07:32 
Genialt Darkbeat :-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/05-13 07:39 
PlayStation 4 ser stadig ud som den absolutte vinder her. Selv, hvis de implementerer alle de samme latterlige tiltag som MS, saa har de i det mindste en ny controller med touch-pad og move samt naturligvis de 8 GB GDDR5. Valget er jo en no-brainer - med mindre spillene paa E3 vender skuden, men det er vist mere end almindeligt usandsynligt. Og igen - alle spil MS kan diske op med vil jo vaere teknisk underlegne, med en maskine med 40% mindre og daarligere RAM.

Det kan godt vaere, at PS4 ikke launcher i EU i aar, men med Diablo 3 til PS3, saa kan konen og jeg godt vente de par maaneder mere.

Sikke dog en maade at smide sin foererposition efter 2 generationer vaek paa.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
3'794 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig