X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Xbox One-lancering


Reply
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boks... Se hele indlægget
3'794 topic(s).

Reply
slk486slk486Skrevet 21/01-14 18:54, rettet 21/01-14 18:54 
^ Hi hi hi :)

@Darkbeat. IGNs "anmeldelse" er ikke til at holde ud. Husker ikke Rev3s :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 21/01-14 19:03, rettet 21/01-14 19:03 
(...til det sølle beløb)

Edit: @sumez...
dRxLdRxLSkrevet 22/01-14 13:48 
Lidt follow-up, EA gør det også, men kræver at brugerne gør opmærksom på at der er tale om sponsorerede indlæg i overensstemmelse med FTC reglerne: http://www.polygon.com/2014/1/21/5332790/ea-pays-youtubers-to-feature-battlefield-4-need-for-speed-rivals

I en opfølgning viser det sig at de video-skabere der deltog i Microsoft aftalen ikke teknisk set var forhindret i at påpege at der var tale om sponsoreret indhold:
http://www.polygon.com/2014/1/21/5331786/machinima-microsoft-youtube-advertising-deal-typical-marketing-partnership

Jeg kommer til at tænke lidt på det dogmet: Hvis noget er gratis, er du produktet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 24/01-14 13:55 
Der lidt mere suppe på det ben stadig væk.

http://www.computerandvideogames.com/446642/paid-youtube-game-endorsements-are-widespread-says-boogie2988/
Undisclosed agreements between YouTube networks and game marketing divisions, in which both agree that video personalities can endorse a game for a fee, have been described as "commonplace" by a well-known YouTube figure.
slk486slk486Skrevet 24/01-14 13:57, rettet 24/01-14 13:57 
Jeg kan anbefale den sidste "Address the Sess", hvor Total Biscuit og Jason fra Kotaku har nogle rigtig fornuftig input. De andre taler udenom, så filtrer dem fra :)
j/k
DunwichDunwichSkrevet 25/01-14 12:32, rettet 25/01-14 12:35 
En udgivelses dato der, i følge Gamestop, siger d. 29 juni i Danmark? Bullshit, eller..?

EDIT: D. 29 juni er en søndag, så hmm...tjah...
HeroldHeroldSkrevet 27/01-14 15:06 
Lyder som en placeholder.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 27/01-14 16:19 
Sidste jeg har hørt, er at der skulle komme noget info omkring udgivelsen i løbet af næste uge.
HankyHankySkrevet 30/01-14 06:24, rettet 30/01-14 06:38 
Damn, NeoGAF er eksploderet i nat. Læs tråden hvis I kan overskue det: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=760013

- Forza Horizon 2 - Fall 2014
- Project Nagano from Platinum Games heading Xbox One, March 2016
- White Xbox One incoming.
- Halo 2 Anniversary
- Quantum Break is Holiday 2014
- Multiplayer confirmed for HA2, same devs as Halo Anniversary.
- Sunset Overdrive is Fall 2014
- Black Tusk cancelled project was called "Shangheist." May have involved stealing stuff from the Chinese (though I think that may have been a reference to the name and maybe not the gameplay? Not sure...)
- Fable Legends is Summer 2015
- Halo 2 Anniversary includes beta for Halo 5
- Gears of War will probably need a 2.5 year dev time.
- First Titanfall DLC is 45 days from release, then another one 120 days from release.
- No Crackdown 3 news this year most likely, since it's a 2016 title.
- A list w/dates of the rest of the Tier 2 and Tier 3 countries that Xbone will release in this year. (Danmark i blandt til april 2014)

Folk har selvfølgelig bunker af mistro til manden, når man smider om sig med så mange nye informationer på så kort tid. Han er dog verificeret af moderatorene derinde, for sin stilling, og smed også lige dette billede op til sidst, for at lukke munden på folk.

Xbox One-lancering

Shits getting crazy :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 30/01-14 07:31 
Kontrolleret leak mon sagtens? Det satser jeg ihvertfald mine dollars på :) Microsoft har brug for noget god omtale.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Per SPer SSkrevet 30/01-14 07:35 
Alligevel vil jeg stadigvæk godt vente på den - officielle - udmelding. Som burde være lige på trapperne hvis den mængde info er korrekt.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/01-14 07:38 
Sonic>
Kontrolleret leak mon sagtens? Det satser jeg ihvertfald mine dollars på :) Microsoft har brug for noget god omtale.

Det lugter lidt af det. Der er vel ikke noget virkeligt overraskende på listen?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 30/01-14 08:42 
Der er da ikke noget specielt interessant på listen, så kan ikke se hvad folk eksploderer over?

Ikke nogen nyheder - bare nogle release dates.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 30/01-14 09:59 
Jeg forstår det heller ikke. Havde de pludseligt annonceret en udgivelses dato for det næste Halo, så ja, det havde været spændende. Men - jeg forstår ikke Titanfall...overhovedet, faktisk. Jeg VILLE gerne forstå Titanfall, men hvorfor det bliver kørt op som det store Xbone håb, det har jeg aldrig forstået. Alt hvad jeg har set fra det, er mech's der kæmper i udbombede byer, der ligner halv-små aflukkede arena-type miljøer. Det ligner bare en typisk omgang ret kaotisk multiplayer, og overhovedet ikke et spil der skal sælge konsoller. Ret mig, hvis jeg er helt forkert på den, mht. Titanfall.

Quantum Break, er jeg derimod interesseret i. Remedy plejer at levere varen, når det kommer til velproduceret action, som er sjovt at spille. Men jeg har ikke set noget regulært gameplay fra det endnu, bortset fra nogle korte videoer for længe siden.

En re-release af Halo 2? Jeg er egentligt ikke voldsomt interesseret i at spille det train wreck igen.
slk486slk486Skrevet 30/01-14 10:06, rettet 30/01-14 10:06 
Men der er jo ikke engang noget sæligt nyt om Titanfall på listen..
j/k
EltanEltanSkrevet 30/01-14 10:14 
Hanky>
Damn, NeoGAF er eksploderet i nat. Læs tråden hvis I kan overskue det: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=760013

-
Shits getting crazy :D


So what??? En opdateret release liste og det skal skabe hype om et middelmådigt produkt??
Man undres...
DunwichDunwichSkrevet 30/01-14 10:22, rettet 30/01-14 10:23 
@ slk486

Lige bortset fra den der Titanfall Collector's Xbox One Hardware Edition, på billedet. Men har det egentligt ikke også været vist før? Mener det er et stykke tid siden den blev annonceret.

Men det er kun med til at forstærke min undren over det spil, og hvorfor det er blevet valgt til et flagskib for hardwaren. Måske er der ikke rigtigt andet de gider promovere?
HankyHankySkrevet 30/01-14 10:39, rettet 30/01-14 11:12 
Eltan>
So what??? En opdateret release liste og det skal skabe hype om et middelmådigt produkt??
Man undres...

Haha, wow nogle tørre typer. Ja, det er dig jeg snakker til.

Det var ikke så meget listen jeg synes "Shits getting crazy" om, men mere de 70 sider med posts, omkring den mystiske person på meget kort tid.

Det eneste på listen jeg er glad over, er at der er et nyt spil på vej dertil fra Platinum Games - og bare spar dig Azzkicker.

Dunwich>
Men har det egentligt ikke også været vist før? Mener det er et stykke tid siden den blev annonceret.

Nej, det var en controller.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 30/01-14 10:54 
Ah, så det er den mystiske person selv, der har skabt røre - så giver det mere mening :)

@Dunwich: Jeg synes ikke det kom bag på mig ihvertfald.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 30/01-14 13:35 
Hanky>
Eltan>
So what??? En opdateret release liste og det skal skabe hype om et middelmådigt produkt??
Man undres...

Haha, wow nogle tørre typer. Ja, det er dig jeg snakker til.

Jeg synes bestemt, at det er en lovende liste. Selvom Microsoft laver mange fejl for tiden, så er der jo ingen grund til at trashe dem for de gode ting også.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 30/01-14 13:48 
Hvem trasher MS? Vi undrer os over hypen på NeoGaf over en særdeles ubemærkelsesværdig "nyhedsliste" :)
j/k
JmogJmogSkrevet 30/01-14 14:01, rettet 30/01-14 14:07 
Dunwich>
Det ligner bare en typisk omgang ret kaotisk multiplayer, og overhovedet ikke et spil der skal sælge konsoller. Ret mig, hvis jeg er helt forkert på den, mht. Titanfall.

Du er helt forkert på den :-)

Efter at have set folks reaktioner på fora, på spilmesser hvor folk har spillet det og efter at have spillet det selv, så er der ikke det mindste tvivl om at det er en systemseller. Se bort fra hvor tiltrukket du selv er af spillet og tænk på følgende:

COD er vanvittigt populært men det er stagnerende fordi der ikke er sket meget nyt i serien i flere år.
CODs popularitet skyldes ekstremt poleret styring og multiplayer-balance og gode maps.
Titanfall laves af udviklerne af de mest populære COD-spil.
Titanfall føles lige så poleret i sin styring og maps som COD
Titanfall byder på noget nyt i form af Mechs og parkour, hvilket giver en langt større variation i kampene i forhold til COD.
Man KAN spille Titanfall som om det var COD, hvis man ikke gider noget nyt og blot vil have flottere COD med mere interessante fjender (Titans).

Folk der godt kan lide FPS-spil men ikke er til online COD fordi de ikke har tiden/lysten til at spille 17 timer om dagen for at blive "god nok" synes, at det er sjovt, da de har langt flere muligheder for at finde en spilstil, hvor de kan overleve. For eksempel:
-Du kan ikke blive one-hit-killed i en Titan.
-Der er bots med på begge hold, så du vil føle at du "bidrager" og får udrettet noget, da selv den dårligste spiller vil få mulighed for at få kills. Og øvede spillere vil søge udfordringen i at få flest mulig human kills.
-Det er nemmere at undgå de øvede spillere, da gameplay ikke længere primært er fokuseret på én etage, da man lynhurtigt kan komme op på tage via jetpack double jump/løben på vægge.
-Der vil altid være det rigtige antal spiller på et map, da der i tilfælde af mangel på human players vil blive fyldt efter med bots.

Hardcore såvel som casual FPS-spillere, der har prøvet det, elsker det. Uanset hvilket spil vi snakker om, vil der altid være folk der ikke kan lide det, men det er påfaldende hvor enige alle der har prøvet det er. Alt tyder på at det her er det næste COD. Og at såvel COD-spillere såvel som folk der ikke er til COD vil elske det.

Jeg selv er et godt eksempel (og der er utallige ligesom jeg): Jeg holder meget af FPS spil, men gider kun spille dem lokalt med venner, da jeg får alt for meget tæv online. Det har reelt betydet at jeg har holdt mig fra en af mine yndlingsgenrer i onlinesammenhæng. Titanfall derimod... udover at jeg er til mechs (endnu et plus) så er det SJOVT for en som mig. Jeg kunne følge med og fik passende modstand i forhold til mit niveau. Det samme gjaldt hardcore COD-spillere. Everybody wins. "Det næste COD" er en god beskrivelse og endda med mulighed for at overgå COD, da det har bredere appel.

Jeg synes Xbox One er en dårligt designet konsol rent hardwaremæssigt, men er ikke det mindste i tvivl om at Titanfall vil redde den. Microsofts største problem mht salgstal af Xbox One i år vil faktisk være at spillet også udkommer på Xbox 360 og PC. Kom det kun på Xbox One ville der være en reel chance for at overgå PS4s salgstal.
WehnerWehnerSkrevet 30/01-14 14:24 
slk486>
Hvem trasher MS? Vi undrer os over hypen på NeoGaf over en særdeles ubemærkelsesværdig "nyhedsliste" :)

Eltan>
So what??? En opdateret release liste og det skal skabe hype om et middelmådigt produkt??
Man undres...

Dunwich>
Men det er kun med til at forstærke min undren over det spil, og hvorfor det er blevet valgt til et flagskib for hardwaren. Måske er der ikke rigtigt andet de gider promovere?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 30/01-14 14:30 
At man synes Titanfall lyder uinteressant har vel intet med ms-trashing at gøre? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 30/01-14 14:31, rettet 30/01-14 14:33 
Du kan godt læse helt hen til og med sidste sætning, ik' Mulle? Jeg citerede bare lidt mere pga. kontekst.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 30/01-14 14:36 
Jeg kan ikke helt se hvad din pointe er. Det er jo ikke MS trashing.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 30/01-14 15:05 
Der er der ikke nogen der trasher noget, bare fordi folk ikke syntes det groundbreaking news, der er leaket og ikke er imponeret.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/01-14 15:15 
Jeg er også mest spændt på at finde ud af hvad det dér Platinum spil er.
slk486slk486Skrevet 30/01-14 15:15 
Enig - det er det mest interessante.
j/k
OlimarOlimarSkrevet 30/01-14 15:16 
Spørg Kamiya på twitter/ -trollface-
WehnerWehnerSkrevet 30/01-14 15:18 
Multiplayer Halo 2-remake lyder for mig mest interessant. Men også som det, der kan faile hårdest, hvis det ikke bliver udført meget kompetent.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 30/01-14 15:29, rettet 30/01-14 15:56 
-
Spiller nu: Halo 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/01-14 15:33 
Olimar>
Spørg Kamiya på twitter/ -trollface-

Kamiya er fantastisk på twitter. A god among men!
slk486slk486Skrevet 30/01-14 15:56 
Kamiya?
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 30/01-14 16:06 
Tror ikke der lang til tid vi ser Xbox One i DK. Var lige forbi GameStop i Lyngby og de havde lige fået den første stak af Xbox One spil hjem.
Passer meget godt med hvad jeg har fået af info om at der kommer noget om datoen i næste uge. Må vi se hvad der sker.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-14 16:12 
De får maskinerne om et par dage, har jeg ladet mig fortælle :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/01-14 16:31 
slk486>
Kamiya?

Hideki Kamiya fra Platinum games, tidligere Capcom og Clover Studios. Han står bag spil som Viewtiful Joe, Bayonetta og Okami.
NaieraNaieraSkrevet 30/01-14 16:56 
Darkbeat>
Kamiya er fantastisk på twitter. A god among men!

Sjovt nok betyder "kami" netop gud på japansk :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 30/01-14 17:33 
Konsolkongen>
De får maskinerne om et par dage, har jeg ladet mig fortælle :)

Det var da egentlig forbløffende tidligt, hvis launch først er i april.
BeanoBeanoSkrevet 30/01-14 17:37 
Tomme teaser-cases til hylderne for at lokke kunder til preorders?
GreaseballGreaseballSkrevet 30/01-14 17:45 
Nej Beano.. Det var rigtig spil. Man lægger ikke tomme teaser covers på lager.
BeanoBeanoSkrevet 30/01-14 17:47 
Nope, derfor jeg spurgte ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 30/01-14 17:49, rettet 30/01-14 17:50 
http://www.computerandvideogames.com/447486/microsoft-offers-100-xbox-one-discount-for-ditching-ps3/

HA! Gad vide om jeg kan bruge den PS3 jeg fandt i storskrald for nogen tid siden :/ Hmmm?

The PS3 must be in working condition and "without broken/missing components, cracked display/housing, or liquid damage", the advert claimed. Additionally it cannot be password protected, and should include original chargers and accessories.

Pokkers! :p
BeanoBeanoSkrevet 30/01-14 18:12, rettet 30/01-14 18:13 
Så desperate er der forhåbentligt ikke mange der er... well US,..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-14 20:34 
"Cracked display"... hvad?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 30/01-14 20:46 
Måske har Vita været en option men fjernet igen?
NaieraNaieraSkrevet 30/01-14 20:47 
Mon de opdager at den PS3 jeg bytter ind har YLOD og mangler harddisken?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DunwichDunwichSkrevet 30/01-14 21:41 
Wehner>
Selvom Microsoft laver mange fejl for tiden, så er der jo ingen grund til at trashe dem for de gode ting også.

Gode ting i forbindelse med Xbox One, eller? I så fald, hvilke?
slk486slk486Skrevet 30/01-14 21:54 
Haha hardcore :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 30/01-14 22:24 
Dem på Hankys liste...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3'794 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me