X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).

Svar
slk486slk486Skrevet 11/08-13 23:04 
Tror faktisk aldrig jeg har oplevet det, men de findes sikkert ;)

Jeg har et par gange forsøgt at holde som du beskriver, med langefingeren på triggers, for at undgå at bruge tid på at flytte position, men jeg kan ikke vende mig til det og det føles som om controlleren glider ud af hånden.
j/k
SumezSumezSkrevet 12/08-13 08:53, rettet 12/08-13 08:53 
Jeg mindes at have været ude for et spil engang der krævede det - kan ikke huske hvilket, men der var naturligvis blot tale om tåbeligt design fra udviklernes side.

Jeg er oftere ude for spil der tror at man kan trykke på mindst 3 face buttons på samme tid - så flytter jeg gerne en af de knapper netop til skulderknapperne. :) Spil som SOTN, Mega Man X, ... De ville være uspillelige uden knap-opsætning. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 12/08-13 09:09 
Apropos knapopsætning fatter jeg virkelig ikke hvorfor nogle spil undlader det. Burde være integreret i platformen.
Spil som R-Type Dimensions hvor standardopsætningen er komplet umulig på et stick, men der er ingen mulighed for at lave det om. Bah :(
j/k
SlothSlothSkrevet 13/08-13 01:21 
Xbone kan virke uden Kinect:

http://www.ign.com/articles/2013/08/05/ask-microsoft-anything-about-xbox-one


Microsoft burde snart overveje at sende deres PR-afdeling til en dart-turnering med alle de 180 de får lavet ;o)
Kiss me, would you kindly?
slk486slk486Skrevet 13/08-13 01:35, rettet 13/08-13 01:46 
Så det lige. Nice. Mangler stadig nogle must have exclusives, men MS er da fint på vej tilbage til grundstenen. Mangler bare en SKU uden kinect :)
j/k
SlothSlothSkrevet 13/08-13 01:58 
Tror ikke på den kommer. De bliver nødt til at sikre sig, at alle udviklere kan stole på, at der ALTID vil være en Kinect tilgængelig.

Alt andet vil være Kinect-selvmord.
Kiss me, would you kindly?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/08-13 04:07 
Det med den konstante Kinect tilslutning var nok mit eneste egentlige problem med konsollen. Jeg er dog enig i at Kinect bør følge med konsollen, da jeg tror at den har potentiale til at kunne tilføje en smule til en spiloplevelse på samme måde som f.eks. rumble og 3D gør.

Jeg er klar på Xbone! Om end ikke for Dead Rising 3, som jeg syntes ser rigtigt fornuftigt ud efterhånden.

Hvis rygterne taler sandt og begge konsoller kommer ud med 14 dages mellemrum, må jeg hellere få lagt lidt ekstra penge til side.
slk486slk486Skrevet 13/08-13 08:01, rettet 13/08-13 08:03 
da jeg tror at den har potentiale til at kunne tilføje en smule til en spiloplevelse på samme måde som f.eks. rumble og 3D gør

Du arbejder for Microsoft! :P

Jeg er enig angående SKU'en - tror heller ikke det kommer til at ske, men drømmen lever. Hvis man ikke behøver at have den tilkoblet har du stadig situationen, hvor mange slet ikke har den i stuen. Medmindre den stadig er påkrævet for alle spil har de alligevel separeret markedet og så kan de lige så godt efterleve folks sidste ønske - kinectløs SKU :)
j/k
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/08-13 08:23 
Selvom der har været et par fornuftige kritikpunkter af den oprindelige Xbox One vision, så synes jeg sgu, det er ærgerligt, at ren og skær konservatisme nu gør, at vi får Xbox 720 frem for en maskine, der potentielt kunne have vist hvordan en fremtidskonsol fungerer.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 13/08-13 08:29, rettet 13/08-13 08:30 
At inkludere Kinect med ethvert køb sikrer jo en udvikler at hvis de laver spil til X1, vil det altid kunne gøre brug af Kinect i stedet for sådan noget halvhjertet "better with Kinect" fis. At -påkræve- Kinect-tilslutning giver selvfølgelig ingen mening i den sammenhæng.

Personligt er jeg ubehageligt træt af waggle-gimmicks, og vil gerne helst være fri, men jeg kan godt se det smarte i det. Det er jo det samme Nintendo gjorde med Wii, og der klagede ingen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/08-13 08:31, rettet 13/08-13 08:35 
@SS: 100% destilleret ævl. Ingen af MSs ko-vendinger forhindrer dem i noget som helst mht. deres "vision"... måske lige bortset fra det med at fratage forbrugerne alle deres rettigheder. Men det kan ingen forbrugere med bare en smule fornuft se nogen fordel i.

@slk486: Helt enig. Jeg ser også gerne at forbrugerne får muligheden for at vælge Kinect eller ej, men MS har jo malet sig selv op i et hjørne så en Kinect-løs SKU virker totalt urealistisk lige nu.
slk486slk486Skrevet 13/08-13 08:35, rettet 13/08-13 10:33 
Sen maskine, der potentielt kunne have vist hvordan en fremtidskonsol fungerer.

For mig at se var der aldrig noget visonært ved deres approach, de forsøgte bare at ridde på bølgen af andres arbejde - mest af alt Valve, men den debat har vist været vendt før ;)

@Sumez: "Wii One" er heller ikke noget for mig - vil hellere have Xbox One. Der er så mange spil på Wii der virkelig har potentiale, men bliver holdt tilbage af waggle.
j/k
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/08-13 09:34 
Sumez>
At -påkræve- Kinect-tilslutning giver selvfølgelig ingen mening i den sammenhæng.

Det er jo rigtig nok, men det gør bare argumentationen lidt sværere.

Hvordan skal MS nu svare på spørgsmålet: "Hvis ikke Kinect er påkrævet, hvorfor SKAL den så være med i pakken?"
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JmogJmogSkrevet 13/08-13 09:43 
Den er da nem nok. De mener spiloplevelsen kan blive højnet via Kinect og ingen udviklere gider gøre noget ud af at understøtte det medmindre samtlige brugere har det.

Vi kan jo se det på Xbox 360: Der er intet håb om at der nogensinde kommer en AAA Kinect-orienteret titel. På X1 er det en reel mulighed at der kommer en must-have Kinect-titel.

Dermed ikke sagt at der GØR, men det er muligt.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/08-13 09:58 
Men det er jo centralt, at masser af spil ikke vil gøre brug af Kinect i nogen nævneværdig grad, og det lægger bare op til folk der siger: "jeg gider ikke motion control, stik mig en billigere SKU".

Wii havde den "fordel" at wiimote var det primære input, man kunne ikke sælge en Wii uden wiimote.

Når de siger at Kinect kan bruges til "IR Blast" så forstår jeg det som at den kan forstå signalet fra f.eks remotes og sende det videre til andre enheder - f.eks kunne man så have sin surroundforstærker i et skab, og stadig betjene den.
Det bliver ikke rigtig sagt, men jeg går ud fra, at Kinect fungerer på samme måde ift. Xboxen selv. Altså at selve maskinen kunne stå i en blyboks, så længe Kinect kan opfange signalet fra dine controllers.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 13/08-13 10:01 
Sumez>
Personligt er jeg ubehageligt træt af waggle-gimmicks, og vil gerne helst være fri, men jeg kan godt se det smarte i det. Det er jo det samme Nintendo gjorde med Wii, og der klagede ingen. :)

Det syntes jeg nu nok der var :) En vigtig forskel er at da Wii blev lanceret i 2006 var Wii's motion gaming koncept noget nyt, utestet og mange have rosenrøde drømme om hvad det kunne bruges til. Det har så efterfølgende vist sig at have været uopfyldte drømme for de fleste (med enkelte undtagelser) - selv om motion controlleren var med alle maskiner som standard og udviklerne var tvunget til at anvende det. Kinect er derimod ikke spor nyt og konceptet har fejlet at leve op til løfterne på 360 for core-spillene, så derfor tror jeg mange gamers ikke tænder på at de det er obligatorisk på XBO... selv om Kinect 2 teknologien angiveligt er en smule bedre. Jeg tvivler på at Kinect konceptet pludseligt revolutionerer noget som helst i spil bare fordi det er standard.
JmogJmogSkrevet 13/08-13 10:09 
Den primære udnyttelse af Kinect vil i langt de fleste spil nok være mikrofon-delen. Sådan noget som at give squad-kommandoer eller Dead Rising 3's zombier der reagerer på at man råber på dem.

Men det er helt klart i gimmick-territorie og ikke noget man ikke kan leve uden. Jeg tror dog det vil blive implmenteret i langt flere spil end på X360. Det bliver spændende om nogen "tør" lave en Kinect-only titel med store produktionsværdier (= stor investering). Crytec fik jo kolde fødder med Ryse.
BeanoBeanoSkrevet 13/08-13 10:12 
Jmog>
Den primære udnyttelse af Kinect vil i langt de fleste spil nok være mikrofon-delen. Sådan noget som at give squad-kommandoer eller Dead Rising 3's zombier der reagerer på at man råber på dem.

Jeps - og noget som 100% vil virke uden Kinect via alm. headset (som alle 360/XBO allerede ejer) eller USB mikrofon. At MS kræver Kinect for voice commands er ren politik.
SumezSumezSkrevet 13/08-13 10:13, rettet 13/08-13 10:13 
Det er så langt ude i gimmick-territoriet at jeg tror de fleste ville foretrække at leve uden :D Hvornår har du sidste brugt stemmekommandoer til noget og tænkt "det var smart", uden at overveje at et andet alternativ ville være mere praktisk? :P

Jeg forstår heller ikke lige hvorfor man ikke bare kan bruge et standard headset eller mikrofon til stemmekommandoer... Har det ikke altid bare været et ulogisk trick til at sælge flere Kinecter?

edit: Beano fik et ben ind foran
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/08-13 10:22, rettet 13/08-13 10:25 
SeventhSun>
Når de siger at Kinect kan bruges til "IR Blast" så forstår jeg det som at den kan forstå signalet fra f.eks remotes og sende det videre til andre enheder - f.eks kunne man så have sin surroundforstærker i et skab, og stadig betjene den.

Nej det betyder bare at Kinect har indbygget IR sender så eksterne kabelbokse/tuner, der er tilsluttet HDMI input på konsollen, kan skifte til den korrekte kanal etc. Når brugeren f.eks. siger "Xbox show ESPN" så sender Xboxen (via IR blaster i Kinect eller den seperate) et IR signal til kabelbokse/tuner og skifter til den korrekte kanal på den. Det kræver så at kabelbokse/tuner boksen er inden for rækkevidde af Kinect sensoren, ellers skal den seperate IR blaster positioneres til at pege på kabelbokse/tuner. Det er samme koncept som mange universale remotes med seperate IR-blasters anvender, f.eks. flere af Logitech's Harmony modeller.
Nogle kabelbokse/tuner understøtter kontrol via HDMI svjv, så i de tilfælde er IR blasting ikke nødvendigt hvis XBO også understøtter det.


SeventhSun>
Det bliver ikke rigtig sagt, men jeg går ud fra, at Kinect fungerer på samme måde ift. Xboxen selv. Altså at selve maskinen kunne stå i en blyboks, så længe Kinect kan opfange signalet fra dine controllers.

Nej, controlleren kommunikerer direkte med konsollen via RF/Wifi-direct. Så en blyboks er nok en dårlig ide :)
slk486slk486Skrevet 13/08-13 10:34, rettet 13/08-13 10:35 
Jeg drømmer om et horror spil, hvor man rent faktisk er nød til at være stille og hviske til hinanden for at fjenderne ikke hører en - også hvis man får et chock :D

Men det kan sagtens gøres uden kinect.
j/k
HeroldHeroldSkrevet 13/08-13 11:33 
For 14 dage siden blev der allerede hvisket i krogene om et Xbox One SKU i 2014 uden Kinect, og denne annoncering er bare mere vand på møllen.

At den ikke kan vælges fra her i starten forstår jeg udmærket godt - den er en integreret del af hvad Microsoft gerne vil med Xbox One, så de er nødt til at holde fast i det i starten, så de kan få demonstreret det. Senere vil de så sigte mod late adopters med billigere maskiner uden Kinect - med mindre den bliver et enormt selling point.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dchangdchangSkrevet 13/08-13 12:01 
RJK>
En smagssag? Hvem foretrækker Xbox 360-controllerens batteriløsning over PS3-controllerens ditto?

Jeg gør ihvertfald. Har gennem tiden købt en del genopladelige AA-batterier når de har været på bud. Sidst jeg købte var det 4 stk. 2500 mAh til 50 kr. Tror jeg har en 16-20 stk. i alt og når jeg løber tør for batteri smækker jeg bare 2 friske i. Lithium batterier aflades jo ikke så har altid nogle friske i skuffen.

Meget meget nemmere end at skal bøvle med kabel og så har man til de øvrige apparater i husstanden også.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PlaykidPlaykidSkrevet 13/08-13 12:47 
Jeg købte en quick charger til 360, og et ekstra af deres genopladelige batterier. På den måde er der altid et ekstra batteri hvis det første løber tør, eller dør. Det er hurtigt og nemt at skifte.
Vil ikke udtale mig om PS3 controllerens løsning da jeg ikke har prøvet denne, men overstående er for mig en rigtig god løsning.
Spiller nu: Halo 3
spectrespectreSkrevet 13/08-13 15:56 
Købte sådan en duracell lader til at sætte/hænge i stik kontaken med 4 genopladelige batterier til 149,- i Bilka. Så har man hele tiden et sæt friske man kan skifte med.

Bedste nyhed er, at kinect ikke er påkrævet. Så passer det lige med at der er en ny SKU til sommer uden kinect når jeg er klar til at købe :)
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 13/08-13 16:06 
Men er Kinect netop ikke påkrævet når alle spillene bruger det på en eller anden måde?

Eller er det blevet frivilligt for udviklerne at anvende det?
slk486slk486Skrevet 13/08-13 16:16 
Det er det jeg mener - hvis kinect nu ikke er påkrævet længere, så er der heller ingen grund til ikke at have en sku uden.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/08-13 16:23 
Jeg tror vi kommer til at se tiden an.

Kinect er en stor satsning for Microsoft og hvis der om to år ikke rigtig er nogen software udviklere der gidder gøre brug af det, kan det godt være at der kommer en SKU hvor det ikke er inkluderet.

Det er lidt ligesom Sixaxis på PS3, bare voldsomt meget dyere :D
BeanoBeanoSkrevet 13/08-13 16:31, rettet 13/08-13 16:33 
slk486>
Det er det jeg mener - hvis kinect nu ikke er påkrævet længere, så er der heller ingen grund til ikke at have en sku uden.

Kæmpe "HVIS"... det er i hvert fald en overfortolkning af deres udtalelse i linket længere oppe.
Hvis det pludseligt er blevet frivilligt, skal spillene jo tage forbehold for at Kinect ikke kan være tilsluttet og tilbyde alternative kontrol muligheder.
slk486slk486Skrevet 13/08-13 16:44 
Ja netop, men jeg kan ikke se hvorfor de siger XO virker hvis man kobler den fra, hvis den altid skal være sat til før man kan spille...
j/k
BeanoBeanoSkrevet 13/08-13 16:54, rettet 13/08-13 16:55 
De siger maskinen teknisk virker uden Kinect... lige indtil der er en feature/spil der kræver den. Hvilket i praksis vil sige den er påkrævet. Med garanti bare MS-muddersnak. Hvis udviklerne skal tage forbehold for at Kinect ikke altid er tilstede, vil det lynhurtigt blive leaked.
TheDukeTheDukeSkrevet 13/08-13 17:05 
Darkbeat>
Kinect er en stor satsning for Microsoft og hvis der om to år ikke rigtig er nogen software udviklere der gidder gøre brug af det, kan det godt være at der kommer en SKU hvor det ikke er inkluderet.

Sagens kerne er jo at Kinect altid har været noget frygteligt bras, og efter hvad jeg har hørt, så er Kinect 2.0 ikke meget bedre. Den kan stadig ikke genkende fingerbevægelser med acceptabel pålidelighed og er derfor begrænset til simple gimmickspil hvor man står og flagrer med arme og ben. Der er mulighed for voice-recognition, men det har i sig selv ikke den store appeal. Hvis deres facial recognition er så god som de hævder, så kunne man måske lave noget hvor spillet ændrer sig efter spillerens humør, men igen er det ret begrænset hvad anvendelsesmuligheder det ville have.

Jeg tror ikke der er mere end en håndfuld udviklere der har tænkt sig at udvikle til Kinect, og resten så gerne at MS erkender hvor overflødigt et produkt det er når man ser på hvordan gaming-landskabet ser ud lige nu, og stopper med at prøve at tvinge det ned i halsen på udviklere og spillere.
slk486slk486Skrevet 13/08-13 23:36 
Heh :)

http://www.vg247.com/2013/08/13/inxile-ceo-microsoft-is-walking-the-walk-with-new-indie-friendly-stance/
j/k
HeroldHeroldSkrevet 13/08-13 23:57 
slk486>
Det er det jeg mener - hvis kinect nu ikke er påkrævet længere, så er der heller ingen grund til ikke at have en sku uden.

Jo, lige nu er der. Som jeg nævnte tidligere, kan de vente med en Kinect-fri SKU til sommeren 2014 som rygtet for et par uger siden sagde. Smid den med nu, og skær den væk om et års tid sammen med et prisfald, når late-adopters/budget gamers kommer på. På den måde får de demonstreret hvad den kan, og hvis den holder det de lover, sælger versionen med Kinect sikkert fint til folk der ikke bare er efter en konsol, men også vil have et interaktivt mediecenter. Hvis man kigger på de andre generationer skærer de jo også features fra, jo længere ind vi kommer, så det har garanteret hele tiden været planen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
slk486slk486Skrevet 14/08-13 00:17, rettet 14/08-13 00:17 
Nope. Hvis den ikke er tilsluttet er det ganske moot.
j/k
NaieraNaieraSkrevet 14/08-13 00:41 
It's a moo point.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/08-13 00:56 
It's like a cow's opinion. It just doesn't matter. It's moo.

Jeg tror snart jeg kommer til at smide en ordre efter sådan en Æggekasse Et.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 14/08-13 06:17, rettet 14/08-13 06:22 
@Herold: Det vil så betyde at...

a) Udviklere allerede i dag skal tage hensyn til at Kinect ikke altid er tilstede som på 360 (noget der ikke har været snak eller rygter om endnu)

b) Eller de fleste non-casual-arm-waggle spil i 2014 skal patches til det

Men jeg håber du har ret - ser meget gerne en Kinect-løs SKU da jeg ikke vil have skidtet stående, og helst vil slippe for at betale overpris for det.
BeanoBeanoSkrevet 14/08-13 19:39 
Flot MS... så blev XBO lige udsat til starten af 2014 i Skandinavien og et par andre lav prioritet EU lande. Resten af de vigtige lande (inkl. Mexico) får den stadig i år.

http://news.xbox.com/2013/08/xbox-one-confirmed-markets

Håber ikke Sony bliver fristet af at gøre noget lign.
WehnerWehnerSkrevet 14/08-13 19:46 
Fedt at blive grupperet med Rusland.

Nå, men de ændrer jo nok snart beslutningen alligevel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 14/08-13 19:50 
Du mener, udsætter de sidste 13 lande også? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 14/08-13 19:51 
Mon ikke de får den i USA :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SlothSlothSkrevet 14/08-13 20:32, rettet 14/08-13 20:36 
Læg mærke til, at de ikke bruger ordet "Delay" på noget tidspunkt. De gør blot opmærksom på, at nu har de justeret antallet af launch-lande fra 21 til 13.

Læg også mærke til, at denne besked kom lige efter at det blev annonceret at der er to (2) AA batterier med i kassen.

Coincidence? I think not! ;o)
Kiss me, would you kindly?
BeanoBeanoSkrevet 14/08-13 20:37 
Frank Drebin, PR chef hos MS:
http://youtu.be/rSjK2Oqrgic
3of193of19Skrevet 14/08-13 22:34 
Hmm, spørgsmålet er så om man kan hente en hjem fra Tyskland istedet, men det ser nok lidt lunkent ud...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/08-13 23:17 
Jeg ved ikke om det stadig er umuligt, men hvis du havde fået det som du ville og always online var blevet en realitet, bekræftede Microsoft tidligere at import ikke ville være en mulighed.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/08-13 23:19 
Heller ikke fra Tyskland?! :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/08-13 23:22 
Det blev bekræftet, da always online stadig var en ting, at man end ikke kunne importere inden for regionen, hvis man var bosiddende i et af de lande MS ikke var klar til at lancere i.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 14/08-13 23:25 
Hvis den er så regionsuafhængig som MS har påstået, så kan den importeres og afspille fint - spørgsmålet er bare om de låser hårdt på ip for at forhindre 0-day opdateringen der låser buret op.
j/k
3of193of19Skrevet 14/08-13 23:39, rettet 14/08-13 23:41 
Nuclear Detergent>
Jeg ved ikke om det stadig er umuligt, men hvis du havde fået det som du ville og always online var blevet en realitet, bekræftede Microsoft tidligere at import ikke ville være en mulighed.

Jeg har fra starten været imod regionslåsen, da den ikke var til nogen som helst nytte for forbrugeren.
Spørgsmålet for tiden er om jeg så midlertidig bliver nødt til at flytte min Live profil til Tyskland for rent faktisk at kunne købe ting på Live (ret sanddsynlig).
Hvis jeg husker rigtig, burde det være muligt at bruge den fra DK (der var den der kontroverse om Witcher udviklerne, der ikke ville kunne spille deres eget spil...
Kunne evt få den sendt til mine forældre i Flensburg, komme ned, åbne den op, flytte kontoen, og så pakke den sammen og tage med hjem igen...
Hmm, nå nu er den i første omgang bestilt til at blive sendt til Flensburg. Har også en forudbestilling hos Elgiganten, så må vi se på hvad MS rykker ud med af detaljer i mellemtiden og så reagere derefter.

Edit:
Tweet sendt til MajorNelson, så må vi se hvad der sker.
3'794 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig