X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic er blevet Nintendo-eksklusiv


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/05-13 01:45 
Nintendo og SEGA har indgået et partnerskab der betyder at Sonic nu får eksklusive spil til Wii U og 3DS.

...Den var der nok ikke nogen der ville have troet på i 1995.

Her er en link:
Se hele indlægget
129 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/05-13 01:45 
Nintendo og SEGA har indgået et partnerskab der betyder at Sonic nu får eksklusive spil til Wii U og 3DS.

...Den var der nok ikke nogen der ville have troet på i 1995.

Her er en link:
http://herocomplex.latimes.com/games/sonic-the-hedgehog-new-game-to-be-among-nintendo-exclusives/
GreaseballGreaseballSkrevet 18/05-13 06:44 
Kinda cool. Håber så vi får et Sonic i stil med Colours og Generations. Rent gameplay mæssig.
Colours was jo også eksklusiv til Nintendo.

Sega har da udgivet en del titler kun til Nintendo, lader til de har et lidt et "soft spot" for deres gamle rival.
Men ok de, begge gamle japanske spil firmaer og tror ikke SEGA har meget til overs for SONY og PlayStation siden Saturn Vs. PS1 dagene :p
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/05-13 08:49 
Det kunne jo være at de lavede en "New Sonic" serie inspireret af New SMB :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
3of193of19Skrevet 18/05-13 10:11 
Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det.
Har en Wii U og 3DS, så regner med at købe Wii U udgaven til launch og evt 3DS udgaven efter at have set nogen anmeldelser (er stadig skuffet over 3DS Generations!).
På den anden side kommer det lidt an på hvornår Lost World kommer. Hvis det er her i løbet af i år, ok. Men hvis det først er til sommer næste år vil jeg ærgre mig gevaldigt, da det ville kunne være SÅ meget flottere på PS4/Infinity. Heldigvis er Wii U da en HD konsol, så det bliver ikke så slemt som den gang (komparativt) øjebæ Colors var på Wii ift samme spil i HD.
Dolphin: http://www.youtube.com/watch?v=H_05K59ZPfM
Wii: http://www.youtube.com/watch?v=H_05K59ZPfM
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/05-13 11:44 
Er det ikke samme video?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
3of193of19Skrevet 18/05-13 21:04 
Danny Salling>
Er det ikke samme video?

oops!
http://www.youtube.com/watch?v=RfhTK0EOLeM
wii videoen
spectrespectreSkrevet 19/05-13 09:16 
Sonic spillene har godt nok været lort i evigheder efterhånden, så man kan da håbe at serien får en overhaling ala NSMB.

Mario & Sonic All-Stars Kart Racing med ligeså mange biler på banen som f-zero x/gx

Super Smash Bros Crossover

make it happen
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
3of193of19Skrevet 19/05-13 11:01 
Du har så nok hverken spillet Sonic Rush spillene til DS, Colors til Wii eller Generations til Ps3/xbox/pc.
Ja det har været noget af en ørkenvandring; Heroes, '06, unleashed, Black Knight, seven Rings, men den er heldigvis overstået.
Hvis de kan samle de gode ting fra Generations og Colors sammen er der en meget god chance Lost world bliver godt
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/05-13 11:27 
Var sonic 4 ikke også et godt spil? Har ikke dl det.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
3of193of19Skrevet 19/05-13 11:59 
Sonic 4 er ganske ok. Synes ikke det er helt på niveau med 2/3/Knuckles. Specielt frustrerende er den måde man tilgår Special Stages og dermed Chaos Emeralds (specielt ep 2 er ret så unfair med knap umuligt at undgå fjender/fælder lige inden målet i det sidste baner og ikke nok ringe til at få 50 for at åbne porten efter sidste checkpoint i banerne).
Captain NCaptain NSkrevet 19/05-13 13:43 
Man må vel gå ud fra at Nintendo har set noget potentiale i Sonic, men det kan umuligt havde kommet fra perioden 2002-2009.
Men hvis Sonic kan formå at genskabe den magi der var i de originale Mega Drive og Dreamcast platformere så kunne fremtiden jo godt se lyd ud.
Vi kommer jo nok til at vide mere til E3.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
GreaseballGreaseballSkrevet 20/05-13 15:31 
3of19>
Du har så nok hverken spillet Sonic Rush spillene til DS, Colors til Wii eller Generations til Ps3/xbox/pc.
Ja det har været noget af en ørkenvandring; Heroes, '06, unleashed, Black Knight, seven Rings, men den er heldigvis overstået.
Hvis de kan samle de gode ting fra Generations og Colors sammen er der en meget god chance Lost world bliver godt

Sonic Rush til DS var et godt Sonic spil. Rush Adventure trak lidt ned med for meget exploring mellem faktiske Sonic levels. Plus special stages var møg kedelige sammenlignet med det org. Rush.
Har ikke prøvet Colors til DS dog. Hvordan er det?
Sonic and Sega Racing serien er også gode spil.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-13 16:25 
Sonic Colours er ikke ret godt på DS og er heller ikke hvad jeg vil kalde et super godt spil på Wii.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 20/05-13 21:37 
Kunne selv virkelig godt lide Colors til Wii. Mit eneste kritikpunkt som sagt er at det er på Wii og dermed er en omgang SD øjebæ.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-13 21:41 
Det er et af de flotteste spil på maskinen. Kontrollen var dog sloppy og det ødelagde lidt oplevelsen for mig. Generations er meget bedre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 20/05-13 21:46 
De konstante 60FPS hjælper meget på det. Men kæft ser det godt ud på Dolphin på en stor maskine.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-13 22:58 
Det kører da ikke mere end 30?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/05-13 09:38, rettet 22/05-13 09:41 
Konsolkongen>
Sonic Colours er ikke ret godt på DS og er heller ikke hvad jeg vil kalde et super godt spil på Wii.

Rush spillene er bestemt heller ikke noget at råbe hurra for, og kan snildt forbigås uden man behøver skamme sig.
Generations vil jeg til gengæld meget gerne råbe hurra for.

Jeg synes også det kunne være sjovt at se et Sonic-spil udviklet i samarbejde med de folk der står bag New Super Mario Bros. Wii eller Galaxy-spillene, selvom det næppe kommer til at ske, og nok også ville få nogle Sega fanboys til at føle sig mishandlet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 09:49, rettet 22/05-13 09:50 
Rush-spillene er rigtig gode. Og hvad NSMB angår så er det vidst kun det nyeste på WiiU der er rigtig godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 22/05-13 09:53 
Konsolkongen>
Det kører da ikke mere end 30?

Du har da ret. Det er lang tid siden jeg spillede Colors og fik noget galt i halsen. Der er nogle multiplayer modes der kører 60FPS med grafikken der er jo vel nok hvad man kan kalde ømmmm simpel :)
SumezSumezSkrevet 22/05-13 10:08, rettet 22/05-13 10:08 
Konsolkongen>
Rush-spillene er rigtig gode. Og hvad NSMB angår så er det vidst kun det nyeste på WiiU der er rigtig godt :)

Og Super Metroid er ikke noget mesterværk :P

Hvis det nye på WiiU virkelig er endnu bedre end det der kom til Wii, må jeg heller se at få fat i det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 22/05-13 10:15 
Du synes da at være ganske underholdt da vi spillede 3P NSMBU her for nogen uger siden. Og det var jo kun lige de første 2 verdener vi spillede, de senere bliver bedre og bedre.
SumezSumezSkrevet 22/05-13 10:53 
Hauke: Mit indtryk var absolut også kun at det ikke skuffede på nogen områder. Jeg glæder mig virkelig til jeg får fat i det selv, men det er nok sådan et spil der aldrig falder i pris, the Nintendo way.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 11:03 
Sumez>
Og Super Metroid er ikke noget mesterværk :P

Hvis det nye på WiiU virkelig er endnu bedre end det der kom til Wii, må jeg heller se at få fat i det.

Du er ved at fatte det, lader det til :)

NSMBU købte jeg udelukkende for at have noget spilbart til en ny konsol, men jeg må ærligt indrømme at bag den skabede og fimsede Mario-figur gemmer der sig et rigtig godt spil. Det var meget positivt. Især når NSMB og NSMBW gav sådan et dårligt indtryk. Sidstnævnte har jeg dog også fået mod på at anskaffe for at se om det bliver bedre senere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/05-13 11:05 
Jeg forstår heller ikke hvordan du kan være affejende overfor NSMBW, det er milevidt foran det småkedelige og uinspirerede DS-spil. Jeg ville i hvert fald gerne vide hvor du synes det fejler, for jeg synes virkelig der er nogle rigtig sjove baner, og endda en lille portion udfodring i de sidste par af dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 11:18, rettet 22/05-13 11:19 
Spillet blev råbt op til at være et fantastisk multiplayer-spil, men jeg synes det er en plage at spille andet end alene. Fordi spillet er skabt med multiplayer i tankerne er de første verdner også fornærmende lette når man spiller dem alene. De samme powerups dukker op et utal af gange i løbet af en bane. Det burde være reduceret i singleplayer. Det skal så nævnes at det også gør sig gældende i NSMBU, men at det langsomt retter sig til senere i spillet. Derfor jeg overvejer at give det en chance mere på Wii hvis det samme er tilfældet.
Så skal jeg bare kunne sluge det skabede ydre, grim grafik, fimset hovedperson og fjender der laver jazzhands i takt med musikken (som heller ikke er fantastisk). Så kan det være at spillet er helt okay :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/05-13 12:27, rettet 22/05-13 12:30 
Fjender der laver jazzhans i takt med musikken er den største innovation i moderne spilteknologi, kong sol.

Jeg synes ikke overfloden af powerups er ødelæggende for spillet (så ville alle ringene i Sonic, der forhindrer at man dør, gør det samme), men er enig i at det ville have godt af færre af slagsen. Jeg savner også at man ryger helt tilbage til "lille" form af blot at tage ét hit.
Manglende udfordring har været lidt en forbandelse i Mario-serien siden Lost Levels, men det samme gælder Sonic-spillene, så jeg synes stadig det hold ville være passende til at puste lidt liv i Sonics franchise.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 22/05-13 16:02 
"Fjender der laver jazzhans i takt med musikken er den største innovation i moderne spilteknologi, kong sol."

Lol wut?
j/k
3of193of19Skrevet 22/05-13 17:09 
Koopa'erne i NSMBU stopper op en gang imellem og laver "jazz-hands" passende til musikken. Sjov detalje :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 17:52 
Jeg synes det er åndssvagt at de stopper midt i en bevægelse der burde være konstant.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 22/05-13 17:56 
Man skal bare lytte til musikken, så kan man forudse hvornår de stopper op :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 17:58 
Men jeg bryder mig ikke synderligt om musikken :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 18:47 
Sumez>
Jeg synes ikke overfloden af powerups er ødelæggende for spillet (så ville alle ringene i Sonic, der forhindrer at man dør, gør det samme)

Det er jo slet ikke det samme. Hvis tempoet og bane layoutet var ens ville der være hold i din udtalelse. Men nu er Sonic jo om noget meget sværere og hurtigere end Mario. Så at direkte sammenligne en ring med en ildblomst er ret dumt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/05-13 22:19 
Mener du helt seriøst at Sonic-spillene er sønderligt udfordrende? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 22:34 
Mere end Mario? Ja helt sikkert. Du mener da forhåbentlig ikke det andet er tilfældet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 22/05-13 22:43 
3of19>
Koopa'erne i NSMBU stopper op en gang imellem og laver "jazz-hands" passende til musikken. Sjov detalje :)

Det var mere det med "innovation" jeg bed mærke i... ;)
j/k
SumezSumezSkrevet 22/05-13 23:15 
Konsolkongen>
Mere end Mario? Ja helt sikkert. Du mener da forhåbentlig ikke det andet er tilfældet?

Jeg er enig så langt at den lave sværhedsgrad er Mario-seriens konstante akilleshæl, og bl.a. noget der afholder mig for at nyde 3D Land særlig meget - og grunden til at jeg på det seneste er blevet helt vild med det japanske SMB2 (i så stor grad at jeg har købt noget så idiotisk som et floppy-drev til min Famicom), der er nærmest sadistisk svært.

Men at Sonic-spillene skulle være den mindste smule sværere kan jeg godt nok ikke følge. 1'eren har lidt tænder, men 2'eren og 3'eren når gerne at smide 50+ ekstraliv efter dig før man når slutbossen (der til gengæld er diabolsk svær i 2'eren, eller også har jeg bare ikke forstået den).
Jeg forstår dog heller ikke hvorfor det skulle gøre en forskel, når spillene stadig er sjove og supergodt designet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 23:20 
Men det er dig selv der begynder at blande sværhedsgraden af Sonic ind i diskussionen? :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 29/05-13 09:13 
Så er der kommet en trailer/teaser til det nye Sonic spil til Wii U og titlen er "Sonic: Lost Worlds"
Det er så... interessant ud. Kunne godt minde en lidt om det skrottede "Sonic Extreme" til Saturn konsollen, men farverigt og hektisk ser det da ud, så tiden må jo vise om det så er noget værd.

Undrer mig dog lidt hvorfor de ikke viste traileren under Nintendo Direct'en eller ventede indtil E3, måske for den ikke skulle drukne i andre nyheder men alligevel :)

Sonic Lost Worlds Debut Trailer
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 29/05-13 09:22 
Det måtte nok ikke overskygge Luigi spillet/pakken :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/05-13 10:07 
Hvis du ser alle 3 dele af den video jeg linker til i Wii U tråden så er der ret mange ting der går igen fra Sonic Xtreme projektet. For det første banelayoutet og gameplayet, men også de seks onde væsner (som skulle være kommet inde fra Master Emerald'en i de skrottede spil). Gad vide om Chris Senn er med i projektet? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/05-13 10:18 
Måske er navnet "Lost Worlds" et hint omkring det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/05-13 10:26 
Ja måske :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 29/05-13 18:46 
Sonic Xtreme var da ogsaa det foerste jeg kom i tanke om da jeg saa gameplayet. Saadan lidt Sonic 1 x Mario Galaxy ogsaa.
OlimarOlimarSkrevet 18/07-13 15:53 
Der er kommet en ny trailer, til Sonic lost world : http://www.youtube.com/watch?v=XkUIRi6VCOQ&feature=youtu.be
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/07-13 17:11 
Åh nej, de fucking colour-powers. Pludselig er det slet ikke interessant længere :(

Må håbe de fungerer bedre heri.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 18/07-13 17:12 
Fik samme følelse :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/07-13 17:18 
Det er typisk at de viser en fejlfri trailer først så man bliver helt hyped, og nu vælter alt lortet ligeså stille ind fra sidelinien.

Kan ske at det føles mere intuitivt og flydende end Wii-spillet hvor det lort næsten satte en dæmper på spillets flow hver gang man brugte en power. Man kan kun håbe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 18/07-13 19:23 
Jeg syntes det ser godt ud... sorry ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/07-13 19:23 
Du er tilgivet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
129 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig