X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chaos Rings


Svar
jaesjaesSkrevet 14/05-13 00:48, rettet 14/05-13 00:51 
En anelse underligt det her spil dårlig nok er nævnt... Det er et turbaseret RPG delvist udviklet af Square Enix til iOS, Android og Windows Phone 7, og i følge de par anmeldelser jeg har læst, skulle det være rigtig godt og ikke kun målt mod andre mobilspil. Og med 92/100 på Metacritic må der næsten være noget om det. Det udkom tilbage i 2010 og har både fået en efterfølger og en prequel.

Media.Vision (Wild Arms) udgør det meste af teamet bag produktionen, men sideløbende med at SE er udgiver, har de udlånt en af deres producere, Takehiro Ando, og art director Yusuke Naora (Final Fantasy VII m.m.), som har stået for karakterdesignet.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=bUqYAdTOPOU

Chaos Rings
Chaos Rings
jaesjaesSkrevet 20/06-13 22:53 
Android-udgaven er halv pris (ca. 23 kr.) frem til 1/7. Der er også andre SE-spil på tilbud til Android.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.square_enix.chaosrings.googleplay&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwiY29tLnNxdWFyZV9lbml4LmNoYW9zcmluZ3MuZ29vZ2xlcGxheSJd
SumezSumezSkrevet 20/06-13 23:29 
2'eren er også til halv pris, men koster dog det dobbelte af 1'eren.

Omega skulle vist ikke være værd at bruge tid på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 03/07-13 04:56 
Chaos Rings kommer til PS Vita. Jeg har indtil videre undgået det pga touch controls, men med en Vita optimeret udgave skal det da prøves.

Siliconera
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/07-13 09:44 
Det kommer ikke i DK da det er en Playstation Mobil-titel :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Le RoofLe RoofSkrevet 03/07-13 12:32 
Argh, nitten. Den detalje havde jeg lige overset :/
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 03/07-13 12:48 
Sony skal snart have et solidt spark i nosserne for ikke at give os PS Mobile på Vita :(

De må hade at tjene penge...
Le RoofLe RoofSkrevet 03/07-13 13:06 
Endnu en god grund til at jeg har sat min PS Vita til US account.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 03/07-13 13:43 
Jeg gider bare ikke købe alt mit Vita+PS3 indhold fra US.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig