X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Concerning ps1 lightguns


Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 25/07-03 08:06 
Jeg må lige have lidt mere hjælp...

Nu har jeg jo så en lyspistol. Som vist nok er n-con combatible. (Den skal kobles ind til video-signalet).

Kan jeg bruge den pistol til alle lys-pistol spil? Og hvis nej, hvilke virker den til og hvilke ikke?

Og kan jeg have 2 lyspistoler samtidig til ps1? Altså kan man spille 2-player lyspistol-spil?
Have you considered sucking less?
RJKRJKSkrevet 25/07-03 12:06, rettet 25/07-03 12:06 
MrCase >
Kan jeg bruge den pistol til alle lys-pistol spil?

Hvis det ikke er en original Namco, så understøtter den sikkert også det "officielle" lyspistolsystem. Altså der er 1) "Sonys" og 2) Namcos og alle spil virker med minimum ét af dem. Jeg kan ikke komme i tanke om noget spil, der ikke virker med Namcos - men jeg kan heller ikke komme i tanke om noget lyspistolspil, der ikke er fra Namco ;)

Og kan jeg have 2 lyspistoler samtidig til ps1?

Ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MrCaseMrCaseSkrevet 25/07-03 13:16, rettet 25/07-03 13:17 
Oh RJK. Du der er i jylland. Hellige vorde din arcade-samling. Thi dit er alle de 1,2, og femkroner jeg har i min lomme....


...men hvordan skal de 2 så hookes op? I kæde efter hinanden??
... jeg tænker på video-kablet...den lille video-insert gun'en bruger...

Altså en g-con gun dur til alt (læs: time crisis)

...Findes der house of the dead til ps1??

Og hvilke lightgun-games er 2-player?
Have you considered sucking less?
RJKRJKSkrevet 25/07-03 13:31 
MrCase >
...men hvordan skal de 2 så hookes op? I kæde efter hinanden??

Ja.

Altså en g-con gun dur til alt (læs: time crisis)

G-Con virker med garanti til alle Namco-lyspistolspil. Herunder selvfølgelig Time Crisis. Pistolen er LAVET til Time Crisis, hvis jeg ikke husker galt.

...Findes der house of the dead til ps1??

Nej, selvfølgelig ikke - det er en Sega-serie.

Og hvilke lightgun-games er 2-player?

Alle de "sjove". Dvs. Point Blank-serien, Rescue Shot, Ghoul Panic etc. Faktisk vil jeg tro at alle lyspistolspil udover Time Crisis er 2 player. Det er jo umuligt at gøre med TC, da man også styrer personen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 25/07-03 13:32 
RJK >
Pistolen er LAVET til Time Crisis, hvis jeg ikke husker galt.

Korrekt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig