X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sega Pluto


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/05-13 23:57, rettet 09/05-13 23:59 
Findes kun 2 af dem i verden, Den ene er blevet fundet på et loppe marked for 1$

Ebay
Hvis i vil købe den :)
http://www.ebay.com/itm/Sega-Pluto-/251269226255?pt=Video_Games&hash=item3a80d01f0f

Sega pluto
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/05-13 00:22 
Here is a compiled list for refference:
Sega Mercury -Sega Game Gear
Sega Venus -Sega Nomad
Sega Mars -Sega 32X
Sega Jupiter - Cart-based 32-bit system; abandoned in planning stages in favor of a disc-based system that became known as...
Sega Saturn -Final name.

Wait a minute....


Sega Pluto
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/05-13 02:06 
Sejt den har jeg aldrig set før :) En alm Saturn er nu kønnere så jeg springer nok over :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 10/05-13 02:12 
Ja det er sådan en til samleren der har alt. Bliver spændende at se hvad den kommer op i. Den hoppede med 500 US bops til 13100 her den sidste halve time med 18 timer tilbage :)
HankyHankySkrevet 10/05-13 02:37 
Og ham der har den anden, er en gut på Assemblergames, der tidligere har arbejdet hos SEGA.
Han har delt en del billeder af den herinde:

http://www.assemblergames.com/forums/showthread.php?45489-The-Real-Sega-Pluto
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/05-13 08:31 
Der ligger nok en hel del 56K-modemmer rundt omkring på genbrugspladserne og undrer sig.
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 10/05-13 08:48 
Hvor er det grådigt at sætte en reserve højere end 13000K USD...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 10/05-13 08:52 
Det er jo desværre blevet sådan med det meste retro gear. Hvis folk finder det i vildmarken, får de dollar tegn i øjnene, at det så denne gang rent faktisk er noget sjældent gør det bare endnu værere :)
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/05-13 09:15 
Han tester hvad folk vil gi... Han har sikkert sat den så høj at ingen vil ramme.
Husk på der er kun 2 i verden, så ingen ved hvad den er værd 100%
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 10/05-13 09:22 
Jeg synes det er fair nok. Sådan en prototype kan blive virkelig meget værd, og henad vejen, helt sikkert også en del mere end hvad den her ender med at sælge for. Jeg ville nok også selv sikre mig med en høj reserve, i tilfælde af at flere potentielle købere måske ikke engang opdager auktionen - der er nok ikke så mange der har en auto-search kørende på "Sega Pluto"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 10/05-13 09:40 
Man risikerer altid lige at rende ind i den ene uge, hvor der ikke er nogen der kigger :)
j/k
dRxLdRxLSkrevet 10/05-13 09:53 
Pointen er at det er utroligt dumt at give så meget for et stykke plastik, og utroligt grådigt at forlange det.
Dumt med ekstra dum på.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 10/05-13 09:58 
Pointen er at der er flere der er villige til at gøre det, og uanset hvor dumt det er (vi er da helt enige), er pengene stadig ægte, og der er helt sikkert flere der er villige til at give endnu mere men, som slk486 også siger, måske ikke lige "i denne uge". Jeg er 100 på at uanset hvad den sælges for i denne omgang, går den til mindst det dobbelte næste gang den sættes til salg. Det er en investering i folks samlermani.

Har du nogensinde hørt om Neo Geo AES spil? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/05-13 10:10, rettet 10/05-13 11:40 
Jeg kan ikke se det dumme, der er kunst der bliver solgt for mio. kr . Er det også bare maling og papir?
Jeg ville aldrig købe den, men har ingen fordomme for dem som ville ha den i deres sega samling.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
dRxLdRxLSkrevet 10/05-13 11:36 
Mht. "kunst", så ja. At kunstauktioner også er dumme og usmagelige retfærdiggør at dumheden får lov til at brede sig.

I virkeligheden er det jo bare et tegn på at fordelingen af goderne er så skæv at dem der sidder bedst i det, virkelig skal skeje ud for at mærke bare lidt af det at gøre fremskridt i behovspyramiden. Det er plat, vulgært og utroligt prollet når man tænker over det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig