X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Wolfenstein The New Order


Reply
millenniummillenniumSkrevet 07/05-13 15:36 
Achtung!

Ikke en teaser trailer der fortæller frygteligt meget om hvad det er for en fisk. Men omvendt bruger Bethesda lejligheden til at brande sit navn, så man kan da håber at de også insisterer på en AAA+++ produktionsværdi.


Wolfenstejner The new Order.
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/05-13 16:07 
OMG!! Kom med et RTCW 2 tak !!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/05-13 16:08 
Håber de laver et team online fps.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/05-13 16:10 
Fed trailer.
SumezSumezSkrevet 07/05-13 16:37 
ChronoSousa>
OMG!! Kom med et RTCW 2 tak !!

Det er vel det det er? :)
Men indrømmet "traileren" viser godt og vel intet. Må formode at der er tale om et generisk fps hvor man skal skyde nazister, robotter, og måske zombienazister og nazirobotter :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/05-13 16:42 
Dunno. Det sidste havde meget lidt med rtcw 2 at gøre. Det til ps3 xbox
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 07/05-13 16:55, rettet 07/05-13 16:55 
Okay, det spil har jeg ikke hørt om. :! Hvad gjorde det forkert?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/05-13 17:02 
Multiplayer lå langt væk fra det til pc/ps2/xbox . Enemy Territory lå meget tætter på en ægte rtcw2 . Single player til ps3/xbox var et ok fps. Hvad jeg kan huske, det er ved at være et gammel spil.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 07/05-13 17:04 
Okay, det forstod jeg ikke noget af. Var det et svar på mit spørgsmål? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/05-13 17:12 
Jeg tror det muligvis det er spillet fra 2009 han mener.

Jeg synes ikke det gjorde noget 'forkert' som sådan, men nu var jeg heller aldrig den store tilhænger af SP delen fra RTCW, så jeg kan ikke udtale mig om hvorvidt det har ødelagt en masse fra dengang :P
Jeg spillede det på PC for ikke så længe siden, så jeg ved ikke om styringen med en controller har gjort det meget værre.


Wolfenstein 2009 (Wiki)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/05-13 17:13 
Ja selvfølgelig :)
Det spillet gjorte MEGET forkert var multiplayer.
Det der gjorte RTCW stærk, var dens multiplyer del, Som var pisse sjovt. Jeg spillet det i clan i ca 2-3 år.
Wolfenstein til PS3 , lå ikke tæt på det gammel.
Dog lå RTCWET meget tæt på at være den rigtig 2'er. (jeg har et par videoer på min kanal, af vores clan kampe)
Nu håber jeg de gør det helt rigtig denne gang! Og laver en god 2'er til RTCW.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 08/05-13 09:12 
Jeg spillede lidt Wolfenstein (PS3), men det kunne ikke rigtigt sætte sig fast. Det manglede åbenlyst slottet, for Wolfenstein skal jo ligesom handle om Castle Wolfenstein.
The medium is the message.
--Skrevet 08/05-13 09:18 
Kunne være fedt med noget RtCW 2 - med den fede multiplayer fra 1eren. Når det så er sagt, synes jeg ikke videoen bidrager med noget som helst, som jeg kan relatere til det gamle RtCW, desværre :/ Det ligner nærmest ikke noget Wolfenstein like.
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 08/05-13 09:34 
millennium>
Jeg spillede lidt Wolfenstein (PS3), men det kunne ikke rigtigt sætte sig fast. Det manglede åbenlyst slottet, for Wolfenstein skal jo ligesom handle om Castle Wolfenstein.

Som sagt har jeg ikke engang hørt om det spil, men jeg kan også se at det er et Raven-spil. De har lidt historie for at være det firma man smider en franchise over til, hvis man bare skal have udgivet et eller andet i den, og ikke er interesseret i andet end generisk FPS uden den store PR-mølle.
Det er lidt synd, for jeg ville virkelig gerne se Raven lave et unikt spil med noget mere personlighed. Jeg tror godt de kan hvis de virkelig vil, de har bare brug for nogle ordentlige level designere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 08/05-13 09:52 
Warren Spector siger en masse ting om det nye Wolfenstein og mainstream spil generelt, som ikke giver så meget mening i forhold til hans egen track record:
http://www.polygon.com/2013/5/7/4309304/warren-spector-speaks-out-against-new-wolfenstein-generically-dark
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/05-13 15:33 
Gamespot har fået et preview kig af spillet og fortæller lidt om hvad det går ud på

http://youtu.be/rqCS2Wlk2dw
SumezSumezSkrevet 08/05-13 15:37 
Damn hvor lyder det dumt. Jeg ville nok have det lidt bedre med det hvis de udviste lidt mere selvironi. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/05-13 16:11 
Jeg kan rigtig godt lide designet af våben og fjender.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/05-13 23:12 
INGEN multiplayer ! ><


WTF
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 11/05-13 09:25 
Det er næsten som at udgive et COD spil uden våben :/
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/05-13 09:46 
Eller fifa 2014 unden en bold :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 11/05-13 11:34 
Eller et spil med fokus på en god singleplayer-oplevelse i stedet for at det er et småligegyldigt produkt, der er klistret på et multiplayer-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/05-13 11:48 
sumez: Måske du skulle sætter dig ind i ting før den dumme kommentar!

Man kan tydeligt se du ikke ved hvor stor RTCW var i multiplayer.... det næste er vel også du fortælder os, hvor dumt multiplayer var i half-life?

Jesus...
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KilroyKilroySkrevet 11/05-13 13:04 
Sumez>
Eller et spil med fokus på en god singleplayer-oplevelse i stedet for at det er et småligegyldigt produkt, der er klistret på et multiplayer-spil.

Jeg overvejede den samme kommentar, men jeg har så heller ikke spillet RTCW, hverken online eller noget.

Personligt kan jeg godt lide at alle kræfterne bliver lagt i singleplayer, i stedet for at vi ender med en multiplayerdel der hurtigt dør ud, så snart det næste Halo/Gears of War/Call of Duty viser sig.
ChronoSousa>
det næste er vel også du fortælder os, hvor dumt multiplayer var i half-life?

Var Multiplayer i Half-Life ikke dumt før Valve og andre moddede spillet til Team Fortress og Counter-Strike?
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 11/05-13 13:45, rettet 11/05-13 13:47 
ChronoSousa>
sumez: Måske du skulle sætter dig ind i ting før den dumme kommentar!

Hvorfor er det "en dum kommentar" at forsvare udviklernes valg at fokusere på singleplayer delen?

Forstår heller ikke at du bliver ved med at fokusere på RTCW. Det er et helt andet hold udviklere, og de har sagt at spillet bliver endnu et reboot.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/05-13 13:51 
kilroy
Nu ved jeg ikke om du spillet pc tilbage i start 2000?:
Hvis du har?, ville du vide at Quake 2/RTCW/half life/enemt territory .... alle havde lange leve tid i multiplayer.
Og bliver husket meget for det! Da der blev spillet mange flere timer i MP end SP.

Men selvfølgelig mener jeg counter strike!....
Troet bare alle var med på hvad jeg snakket om? counter strike har alle nok hørt om?
Og spillet blev også udgivet som half live - Counter-Strike. (står også på boxen)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/05-13 14:08 
sumez:
Jeg har svart på hvorfor den dumme kommentar^^

Jeg Elsker RTCW MP og håber på en 2'er til spillet.
De prøvet med wolf-2008 der var MP kedeligt, og ikke det samme.
Der er mange gammel nyheder om at NU skulle der komme en 2'er... (jeg har hold øje med nyheder siden 2005)
I 2008 kom der så et nyt MP spil i wolfenstein, som var dårligt. (stor del af de gammel fans siger det samme på forums)
Nu kommer der så et nyt spil mere , Og lige så hurtige jeg blev glad.... 3 dage efter skuffet over ingen MP.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/06-13 00:50 
Det ser sgu ikke helt skidt ud...


..hvis i spør' mig.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/06-13 00:56 
Det ligner jo næsten det spil Turning Point burde have været :o
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 11/06-13 01:27 
Lige præcis!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/06-13 01:33 
Lige som de siger "They terrorized the world with their power" i traileren :D
Wolfenstein The New Order

Godt at se at de ikke er alt for seriøst et spil
millenniummillenniumSkrevet 11/06-13 07:22 
Ja, det er godt nok med tungen i kinden. :-P virker som et godt set-up
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 11/06-13 12:07, rettet 11/06-13 12:07 
Jeg elsker den der "pop-opfattelse" af nazisme. Det er ikke bare nationalisme, eller det onde i mennesket, det er monstre/aliens i menneske-form. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-14 21:53 
Det var måske noget for NinjaCool eller andre interesserede?

http://store.bethsoft.com/collectibles/neumond-classics-superhits-of-the-1960s-lp.html
Login for at besvare
Username
Password
Remember me