X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billig Wii?


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 04/05-13 18:56 
Hvor finder/køber man en ny Wii konsol den hvide til billige penge?, min Nevøs vil ikke læse alle spil mere, så jeg skal bruge en ny til billige penge?.
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 04/05-13 19:01 
Du skriver ikke hvad du/I forstår ved billig, hvis der allugevel skal investeres i ny Wii hardware, kan det være værd at overveje en Wii U basic til 1370,- fra Amazon.co.uk.
WonderboyWonderboySkrevet 04/05-13 19:09 
Okay kan den spille alle de gamle Wii spil?.
Bare den er billiger end de 999,- som mange stå til.
I love monster land
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/05-13 19:09 
En Wii Mini kan fåes leveret til 899,- de fleste steder, men umiddelbart er det bedste nuværende tilbud en 'almindelig' Wii i blå til 999,- hvor man får Mario & Sonic at the Olympic Games med.

En Wii Mini er i bund og grund en skrabet Wii med færre muligheder, så jeg tror han vil få lige så meget glæde af den almindelige udgave.

Men ja, jeg ville nok alligevel gøre som Beano skriver, og give den smule mere for en Wii U - Den vil kunne læse hans gamle Wii spil, er kompatibel med controllerne også :)


Reperation af den gamle er også en mulighed, men hvis du er lige så lidt fingersnild med elektronik som jeg er, sååeeeh :P

Nintendo Wii hos MM-Konsol.dk
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
6 Pac6 PacSkrevet 04/05-13 19:56 
Så i elgiganten i Aalborg en wii uden nogen former for tilbehør til 399,-. Måske ikke billigt men bare et heads up.
BeanoBeanoSkrevet 04/05-13 20:06 
Det må have været en returvare eller demo model.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 04/05-13 23:41 
Ellers prøv med en laser lens cleaner skive, den har kulfiber børster som tager støv der kan lægge sig på laseren. Du kan selvfølgelig også skille den ad og rense laseren med isopropyl alkohol (mener det staves på den måde) som er den aller bedste løsning. Har selv haft godt resultat med Dreamcast, Xbox360, DVD afspiller og CD afspiller :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
happyEDhappyEDSkrevet 05/05-13 00:54 
koster wii ikke 489 i gamestop
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JmogJmogSkrevet 05/05-13 13:35 
For en ny? Sidst jeg kiggede på blot Wiimote og Nunchuk kostede de originale omkring 500kr samlet.
WonderboyWonderboySkrevet 05/05-13 13:56 
happyED>
koster wii ikke 489 i gamestop

Er det for en ny eller brugt?, gider næsten ikke en brugt hvis de går i stykker hele tiden.
I love monster land
--Skrevet 05/05-13 14:06 
Husk på at GS tilbyder sammereklamationsret, som hvis den var ny.
Spiller nu: Animal Soccer World
WonderboyWonderboySkrevet 05/05-13 14:09 
Okay, men synes at det er lidt træls hvis man nu er uheldig at den går ned hele tiden, og at man så skal rende og bytte hele tiden.
I love monster land
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/05-13 15:10 
Hvorfor skulle en brugt wii gå i stykket og ikke en ny?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 05/05-13 15:14, rettet 05/05-13 15:19 
Slitage og man ved aldrig ved hvor godt den er blevet behandlet af de tidligere ejere.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/05-13 15:30, rettet 05/05-13 15:32 
Ville aldrig ha det i tankerne , så længe den ikke havde mærket efter stangtennis.

Har købt en brugt fat ps3 60gb. Som virker som den skal efter 7 år.
Andre har haft sin fra ny, og 3 uger efter gået i stykket.

Jeg har fundet en våd ps2 fra stor skravl , som virker i nu.

Så længe lortet virker som den skal, når man køber
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 05/05-13 15:34 
Fint, men derfor ved man stadig aldrig i hvilken stand brugt hardware er fra GS.
WonderboyWonderboySkrevet 05/05-13 15:39 
Okay, tænker det sammen som Beano at man ikke ved hvad stand den er i og hvor mange timer det er brugt eller hvor gamle sådan en er, selv om den ser pæn ud.

Kan det betale sig at prøve med sådan en Laser Lens Cleaner Kit?.
I love monster land
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/05-13 15:55 
En lynsøgning på Pricerunner gav mig 69,- + fragt for det billigste kit.
Der er også nogle med flere børster, men jeg skal ikke gøre mig klog på om de virker meget bedre end den her.
De andre kan ses under "relaterede varer" i bunden af siden jeg har linket. :)

NB: Den jeg linkede er, som de skriver, en variant der ikke bruger væske men kun børster.
Hvis nogen har forstand på om det er noget der absolut frarådes, må de gerne lige byde ind.

DVD/CD Lens Cleaner hos Gamebits
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
--Skrevet 05/05-13 16:03, rettet 05/05-13 16:04 
Min Wii + X360 er begge købt brugt i GS. Der var bøvl med X360eren, og jeg fik den byttet uden problemer, og fik en ny - brugt - med hjem med det samme. Denne gang var der sågar stadig det der folie på fronten, som dækker remote IR porten, så tror ikke den var været brugt meget.

Min Wii har virket uden problemer fra dag et.

Det lækre ved at købe brugt i GS, er at man foruden en okay pris, stadig har reklamationsret, og at denne fungerer uden besvær. Derudover kører GS ofte med kampanger, hvor man kan vælge for X antal hundrede kr. af brugte spil når man køber. Mener at jeg til min Wii, kunne få for 400 kr. brugte spil med, og her er der frit valg på alle hylder, så længe det er bruge spil.
Spiller nu: Animal Soccer World
happyEDhappyEDSkrevet 05/05-13 20:07 
Jeg har i 20 år aldrig haft bøvl med en konsol, slet ikke nintendos
7-9-13

Med det vil jeg sige om den er brugt eller ny tror jeg er lige meget det er mere tilfældig om de går i stykker.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JmogJmogSkrevet 06/05-13 01:08 
Med en pris på 400kr ville jeg ærligt talt være bedøvende ligeglad med om den kun levede til lige efter garantiens udløb to år senere.

Ikke mindst da Wii U til den tid vil ligge på omkring 1000kr.
solid snakesolid snakeSkrevet 03/11-14 15:06 
Hvor kan man få en billig Wii nu?
Jeg har en veninde som vil købe en til sin datter i jukegave. :-)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
dchangdchangSkrevet 03/11-14 15:19, rettet 03/11-14 15:51 
Var det mig havde jeg købt brugt, du får dem simpelthen kylet i nakken. Købte selv én for nyligt med to controller sæt og en håndfuld spil til 300 kr.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
solid snakesolid snakeSkrevet 03/11-14 16:13 
Ja det ville jeg også have gjort, men det er som sagt en julegave, og jeg ved min veninde helst vil købe noget nyt til hendes datter..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
ElgenElgenSkrevet 03/11-14 17:20, rettet 03/11-14 17:24 
I GamesTop sælger de brugte med garanti... også *meget* billigt.
Købte selv een for et års tid siden, fordi vi skulle bruge en Netflix-afspiller til tv'et i stuen. Tror jeg gav ca 300kr inkl en kontroller, og havde så selv et RGB-SCART-kabel.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig