X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hellraid


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/04-13 07:15 
Techland har et nyt first-person-slasher spil på vej. Det hedder Hellraid og lyder til at være et spil i stil med Dead Island hvor man alene, eller sammen med tre venner, kan spille i "hundredevis af timer" og fuldføre systemgenerede missioner og finde loot.

Techland står bag sådan nogen "hot bangers" som førnævnte Dead Island og Call of Juarez serien, men det kan da godt ende med at det bliver et ganske underholdende middle-tier spil alligevel.

Spillets Hjemmeside
slk486slk486Skrevet 30/04-13 09:22 
Jeg har haft meget morskab i Dead Island og ser frem til ligeså meget morskab i Riptide. En Dark Ages udgave er fin i min bog.
j/k
jaesjaesSkrevet 07/08-14 19:53 
De streamede 20+ minutters gameplay med kommentarer til E3 og har nu lagt det på Youtube.

Det virker en kende generisk, men jeg sprang også lidt i filmen, så har måske ikke fået det hele med. De går tilsyneladende efter det klassiske system med hurtige svage angreb og langsomme hårde angreb + mulighed for at kombinere fx et 'dash' med et angreb.

https://www.youtube.com/watch?v=aqeYqFN2HNA
SumezSumezSkrevet 29/12-14 14:06, rettet 29/12-14 14:08 
I dag i "hvorfor har jeg ikke hørt om det her spil" finder jeg ud af at Bo allerede har lavet en tråd om spillet.
Hellraid ser jo fantastisk ud, og positivt old school der hvor det tæller.

Der er absolut intet galt i at rende rundt og tæske skeletter i førsteperson, og vi har da også manglet en ny Hexen-efterfølger i nogen tid. :P Og så ser spillet latterligt flot ud.

Meget fin opsummeringsvideo her, hvis man ikke har lyst til at se en 20 minutter lang video:
https://www.youtube.com/watch?v=C_cBij0-Zoo

edit: Oh buggers, download-only :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 29/12-14 16:07 
Din video viser også den nye engine... Og yes, det ser godt ud!

Desværre holder min teori nok stik, omkring hvorfor der er så få af den slags spil - der er i hvert fald mange latterlige kommentarer om Skyrim under videoen :/

Havde dog egentlig forventet næsten ligeså mange "First-person Dark Souls!!!!!"-kommentarer... Nu hvor det er tre år siden Skyrim udkom, kan man jo håbe, at selv de som ser det som en Skyrim-kopi hungrer efter mere :)
SumezSumezSkrevet 29/12-14 16:11, rettet 29/12-14 16:22 
Jeg håber ikke det bliver en Skyrim-klon, men meget mere hack'n'slash. Det er det det ligner, så det må gerne leve op til det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 29/12-14 16:20 
Min dag er reddet!:
Hellraid

Sumez>
Jeg håber ikke det bliver en Skyrim-klon, men meget mere hack'n'slash. Det er det det igner, så det må gerne leve op til det. :)

Jeg tror (håber), kun det er folk på Youtube m.m., der forventer en Skyrim-klon ;)
jaesjaesSkrevet 22/05-15 17:33 
Udviklingen er sat på pause :/
http://hellraid.com/blog/development-of-hellraid-official-statement

"In the recent months we conducted an internal analysis and came to the conclusion that Hellraid, in its current shape and form, is not meeting our own expectations for this project. Therefore, we decided the best course of action would be to send it back to the drawing board and invent our dark fantasy title anew."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig