X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Mars: War Logs


Reply
jaesjaesSkrevet 18/04-13 22:23 
Der udkommer jo ikke voldsomt mange sci-fi-RPG'er, men Mars: War Logs lander næste måned til pc, og i tredje kvartal til X360 og PS3, og udover temaet er det også interessant fordi, det er ret ambitiøst for et downloadspil.

Det udvikles af franske Spiders, som selv bruger det farlige ord, Cyberpunk, og spillet handler da også om nogle store firmaer på Mars, der styrer vandforsyningen med blodig hånd.

Gameplaymæsigt virker det umiddelbart som en blanding af flere nyere RPG'er: 3. person, action-kampe, tre figurklasser, crafting, indflydelse på historien via spillerens valg og et simpelt party-system. Ambitiøst, men det virker som at spillet bliver lidt kortere end gennemsnittet, så ikke umuligt at det kan blive godt.

Nyeste trailer:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-SuWMi1_pJg

Site:
http://www.mars-thegame.com/?rub=home

Mars: War Logs
Mars: War Logs
WehnerWehnerSkrevet 19/04-13 00:30 
Det ser interessant ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 19/04-13 11:49 
jaes>
og spillet handler da også om nogle store firmaer på Mars, der styrer vandforsyningen med blodig hånd.

Jeg bliver skuffet hvis der ikke er nogen i spillet der siger "Give these people water!"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 19/04-13 12:32 
eller 'See you at the party, Richter".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 19/04-13 12:53 
Dén burde de havde brugt i Castlevania.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 27/04-13 11:21, rettet 28/04-13 11:13 
De har stealth-udgivet spillet på pc, og siger at konsoludgaven kommer meget snart, hvilket min nogle gange præcise udgivelses-radar tolker som maj. Koster fx 16€ på Green Man Gaming (normalt 20€).

Jeg har ikke fundet anmeldelser, men de første brugerkommentarer baseret på mellem 5 og 8 timers spil er positive. Kamp skulle være en del hen ad Witcher 2, og udfordrende på medium sværhedsgrad. Habil historie.

Har i øvrigt siden sidst læst, at hovedhistorien er ca. 15 timer lang, dertil kommer en del side-quests.

Voucher til GMG er GMG20-GGN5D-FC3NA og den skulle virke ca. 6 dage endnu.
http://www.greenmangaming.com/s/dk/en/pc/games/rpgs/mars-war-logs/

EDIT: De 15 timer+ er udviklernes estimat, så gran salt osv.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/04-13 12:05 
Det kunne jeg sgu alligevel ikke stå for. Det ser mega fransk ud. Nu må vi se, om jeg kan holde til det :D
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 27/04-13 15:16 
Let us know!
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/04-13 20:54 
Jeg hoppede også på vognen, og fik købt det til de 16€
Har spillet det et par timer i dag, og skal til at fortsætte inden længe.
Indtil videre er jeg fuldt tilfreds med det til prisen.

Opgradering af våben/armor er rimelig frit, så længe man har et våben med slots til det, og naturligvis de nødvendige materialer til at fremstille opgraderingen.
Combat føles IMO godt, og udfordrende uden at være helt unfair. Medmindre man er et fjols der hverken gør brug af dodge, block/parry eller guard break :)

Som jeg også så nævnt på et andet fora, så er der lidt Total Recall over historien (minus Braunschweiger delen).
Skal dog ikke kunne sige hvordan det ser ud når jeg engang kommer fra det her første område.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/04-13 22:47 
Har også fået spillet et par timer nu. Giver et ret godt førstehåndsindtryk. Føles lidt som en blanding af The Witcher og Total Recall. Indtil videre fortryder jeg i hvert fald ikke at have brændt €16 af på det :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 28/04-13 19:35 
"en blanding af The Witcher og Total Recall" er det vildeste kvalitetsstempel jeg længe har hørt om.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 28/04-13 19:37 
Jeg endte med at sidde med det til klokken 3 i nat, så helt skidt kan det ikke være :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
jaesjaesSkrevet 28/04-13 20:42 
Hvis man ikke gider download, ser det ud til, at i det mindste pc-versionen kommer på disk (har også set det på et andet site):
http://www.amazon.co.uk/Mars-War-Logs-PC-DVD/dp/B00CDH0CT2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1367139773&sr=8-1&keywords=mars+war+logs
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/05-13 12:59 
Så fik jeg nosset mig sammen til at få det gennemført. Synes sgu, det er et ret godt spil. Der er nogle få problematiske designvalg her og der, men jeg stødte ikke på noget, der var voldsomt broken. Minder temmelig meget om The Witcher. Både mht. kampsystemet og den generelle mekanik, men også mht. groft sprogbrug, indviklede forhold til kvinder og svære beslutningstagninger, som aldrig føles specielt rigtige eller forkerte. Pænt meget replay value. Miljøerne på Mars er også ret godt lavet, uden at være voldsomt prangende. Ikke specielt langt, men heller ikke så kort, at man føler sig snydt. Bestemt de €16 værd.

Blev et par gange hylet ud af den, når jeg genkendte en stemmekuespiller fra Syberia :D
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/05-13 20:31 
Jeg fik det også lige gennemført umiddelbart før spisetid.
På et tidspunkt skal jeg have mig et playthrough mere, hvor jeg prøver at gøre alt modsat af det første :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
jaesjaesSkrevet 29/07-13 11:37 
Så skulle det være på XBLA til 1200 sajber-bananer:
http://marketplace.xbox.com/da-DK/Product/Mars-War-Logs/66acd000-77fe-1000-9115-d802584113c0

PSN-datoen er måske den 7/8 i DK - de skriver selv UK, mens et par sites jeg kiggede på skriver EU.
WehnerWehnerSkrevet 31/07-13 12:13 
Nogen der har prøvet det? Jeg er lige gået i gang med ME:3, så Mars må vente lidt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 27/12-15 11:07 
Der kommer et nyt spil i samme univers (ikke en efterfølger) til PS4, XBO og pc.

Visuelt virker det lidt mere spændende synes jeg - John Carter og Prince of Persia mikset med Fallout og Mad Max.

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=4QgxXflhL6s

Mars: War Logs
Bede-xBede-xSkrevet 28/06-16 09:23 
De første anmeldelser til Technomancer er ikke alt for positive:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1239963

Cdkeys har det til $34 til PC (standardprisen er $40 på PC og $60 på konsollerne).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Username
Password
Remember me