X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda: A Link Between Worlds (Nyt 3DS Zelda)


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/04-13 23:02 
Nintendo har idag annonceret et nyt Zelda spil i stil med Link to the Past.
Info og trailer i linket


http://www.gamingunion.net/news/nintendo-direct-a-new-3ds-zelda-... Se hele indlægget
95 emne(r).
1 2 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/04-13 23:02 
Nintendo har idag annonceret et nyt Zelda spil i stil med Link to the Past.
Info og trailer i linket


http://www.gamingunion.net/news/nintendo-direct-a-new-3ds-zelda-game-announced--9110.html
SumezSumezSkrevet 17/04-13 23:55 
Okay, det ku' godt gå hen og blive sjovt :D De må meget gerne tage cues fra Link's Awakening også!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 18/04-13 00:00 
Jeg er kørt lidt sur i Zelda-serien, men det der ser nu fedt ud. Og man skal heller ikke høre meget af musikken, før man er i stemning!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 18/04-13 08:37, rettet 18/04-13 08:37 
Umiddelbart er jeg langt mere interesseret i dette end Wii spillene, der slet ikke har fanget mig.
j/k
SumezSumezSkrevet 18/04-13 08:41 
Skyward Sword var på ingen måder min kop the. Det var et godt spil, men jeg blev virkelig træt af det, til sammenligning er Twilight Princess fuldstændig fænomenalt, og i en helt anden liga.

Det her kunne som sagt blive godt, hvis de holder ordenligt fast i deres inspirationskilder, men gimmicks som "bliv til en tegning"-tingen lugter af noget der godt kunne forfalde til Spirit Tracks-agtige forsøg på at være noget specielt - nok det eneste Zelda-spil jeg kunne overveje at beskrive som direkte dårligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 18/04-13 08:48 
Her kunne jeg personligt godt tænke mig "bare mere af det samme". Ingen grund til at forsøge at innovere på alle mulige fronter - det er jo ikke ligefrem en formular der er slidt tynd i de sidste par år.
j/k
SumezSumezSkrevet 18/04-13 08:51 
Jeg har det på præcis samme måde, og netop derfor har jeg ikke ligefrem armene i vejret over "bliv til en tegning"-konceptet. Hvis det er en evne, Link kan bruge alle steder i spillet, skal hver eneste område jo designes specifikt efter at det enten bliver brugt som en puzzle, eller ikke kan give spilleren nogen uforudsete exploits.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 18/04-13 21:53, rettet 18/04-13 22:12 
Gad vide om styringen så bliver med circle padden eller med stylishen som i Phantom Hourglass og Spirit Track?
Update: Nu har jeg så faktisk set en spill og det ser ud til at være circle padden man bruger. Det har jeg det fint med.

Det er jo faktisk også føste gang i 12 år vi igen er på "Hero Defeated" timelinen.


Her er 5 ting jeg selv håber at se I et Zelda spil en dag.

1. Et Zelda spil i en mere steampunk/fremtids verden, ligesom Final Fantasy gjorde.
2. En gender swap hvor Link enten er en pige eller man spiller som Zelda.
3. Et spil der fortsætter historien efter Majora's Mask.
4. Voice acting. (Der fungere naturligvis(Ellers muligheden for at slå det fra))
5. Et spil hvor Link møder de andre Links fra igennem tiden og måske skal igennem miljøer fra de tidligere spil,
man kunne udbygge historien for alle inkarnationerne af Link.
En slags tribute if you will. "A Link through Time" kunne den måske hedde.


En Majora's Mask remake ville selvfølgelig også være dejligt men den tror jeg næsten 100% kommer på et eller andet tidspunkt. Ura Zelda, BS Zelda spillene og ZeldaDD ville selvfølgelig også være sjove
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 18/04-13 23:11 
Captain N>
2. En gender swap hvor Link enten er en pige (...)

What the..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 19/04-13 03:32 
Sumez>
Captain N>
2. En gender swap hvor Link enten er en pige (...)

What the..

Der er jo ikke nogen der siger at helte SKAL være en knøs, tror da sagtens man kunne få noget anderledes ud af at gøre link til tøs i et af spillene.. Heck, nogle af spillene ligner han sgu da næsten en :P
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkenDarkenSkrevet 19/04-13 09:31 
You are welcome :P

Pot Smasher
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
GreaseballGreaseballSkrevet 19/04-13 11:34 
Captain N>
2. En gender swap hvor Link enten er en pige eller man spiller som Zelda.

Du kan altid spille CDi spillende hvor du spiller som Zelda. Hvis du kan se gennem fingerne med de skrækelige tegnefilm og crappy gameplay :p

@Darken.
Ah Lindsey Stirling <3 Se også hendes video hvor hun spiller Legend of Zelda temaet :)
happyEDhappyEDSkrevet 21/04-13 19:52, rettet 21/04-13 19:55 
Syntes det ser SÅ godt ud
Jeg elskede alle gameboy spillende og håber jeg kan få samme føelse i det her. Så manger jeg bare et nyt boktai så er jeg tilfreds:)

Edit og de to gameboy color zeda spil kommer til eshop til maj. :)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/04-13 14:29 
Rent stilmæssigt synes jeg det ligner en billig flash-klon :-/

Det kan selvfølgelig stadig spille glimrende, men grafisk er standarden godt nok lav.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 27/04-13 15:03 
.. det forstår jeg ikke.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
slk486slk486Skrevet 27/04-13 15:25 
@Nuclear: Det er desværre lidt tendensen idag. Samme gælder for Guacamelee.

Så er jeg sgu mere til "ægte" pixelart som Muramasa [Rebirth].
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-13 15:38 
Jeg ved ikke om du baiter, og jeg vil nødig ramle ind i flueknepperiet igen, men Muramasa er altså lige så lidt pixelart som Guacamelee er det.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 27/04-13 17:42, rettet 27/04-13 17:49 
Hvis jeg nu omformulerer det til 2d art, som egentlig var det jeg mente?

Back on topic, synes jeg nu ikke det nye Zelda ligner flash, men snarere en retouchering af 'Link to the Past'.
j/k
happyEDhappyEDSkrevet 27/04-13 19:09 
Jeg er faktisk meget interesseret i at høre hvad i vil have?

Hvordan skulle Guacamelee have set ud i jeres mening?
Hvordan skulle zelda have set ud?

Inden i svare, så er det KUN grafisk jeg mener ikke gameplay.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
slk486slk486Skrevet 27/04-13 19:19 
Jeg har absolut ikke noget imod den måde Zelda ser ud og som nævnt er jeg bare træt af den stil som også Cartoon Network bruger. Vil hellere have nogle dygtige tegnere (Muramasa) end noget der er nemt at animere (Guacamalee), eller i det mindste 3d, der ligner. Min kommentar om "retouchering" var en kompliment til spillet :)
j/k
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/04-13 19:25 
Jeg synes det ser ret godt ud, havde jeg kunne holde ud at spille på håndholdte havde jeg købt det.

De bedste Zelda spil er jo nu engang top-down.
slk486slk486Skrevet 27/04-13 19:28 
Kunne være lækkert med en 'Wii U player' til DS og 3DS spil :)
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-13 20:34, rettet 27/04-13 20:53 
happyED>
Jeg er faktisk meget interesseret i at høre hvad i vil have?

Hvordan skulle Guacamelee have set ud i jeres mening?
Hvordan skulle zelda have set ud?

Inden i svare, så er det KUN grafisk jeg mener ikke gameplay.

Jeg har intet problem med Guacamelees grafiske stil - det er rigtig flot spil imo, og tilmed godt animeret.

I forhold til LTTP2 synes jeg som sagt det ser billigt ud: Hurtigt produceret 3D med et plastik-agtigt feel, uddetaljeret, goldt og ubeboet. Det er længder bagved den flotte pixelgrafik fra det originale LTTP.

EDIT: Rettet så Azzkikr kan sove roligt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/04-13 20:50, rettet 27/04-13 20:51 
Der ser ud til at være bred forvirring ang. hvad der er der teknisk grafik og hvad der er art-style her i tråden.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-13 21:00 
I stedet for at være arrogant, kunne man jo vælge at komme med et mere konstruktivt input - ellers stopper fremdriften i diskussionen nok...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 27/04-13 21:09, rettet 27/04-13 21:10 
Jeg er ikke sikker på, at jeg bryder mig om grafikken. Det ser enormt poleret og ubrugt ud. Shiny even! Jeg er ikke sikker på det klæder et Zelda spil.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 27/04-13 23:47 
Jeg kan egentlig godt lide stilen. Det ser - af mangel på bedre ord - hyggeligt ud. Og så er jeg en sucker for topdown gaming.
SonicSonicSkrevet 28/04-13 00:29 
Jeg er også solgt på top down konceptet, men det der polish er jeg ikke vild med. Jeg vil dog indrømme, at jeg er godt fristet til, at invistere i en 3DS lige nu. Også pga. Luigi's Mansion 2.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
happyEDhappyEDSkrevet 28/04-13 09:39 
Shiny eller ej. Så er det lige sådan som jeg kunne håber. Elsker alle de topdown zelda spil. hader de andre ud over WW hvor folk også brokkede sig over stilen, der efter min mening stadig den dag er det flotteste spil nogensinde.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SonicSonicSkrevet 28/04-13 10:02 
Jeg er enig i, at Wind Waker havde en fantastisk art direction.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 28/04-13 14:08 
Og HD remasteren ser nu dejlig ud, synes jeg :)
j/k
SonicSonicSkrevet 28/04-13 18:56 
Kan kun være enig, og glæder mig som et lille barn til HD remaken! Jeg kan huske da jeg gennemførte spillet. Jeg blev sgu helt berørt over, at det sluttede. Virkeligt top spil i min bog.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 28/04-13 19:39, rettet 28/04-13 19:40 
Jeg synes spillet ser pænt ud, men jeg kan godt lidt følge opfattelsen af at det ser "discount"-agtigt ud. Der er ikke lagt meget arbejde i detaljerne. Jeg så også helst ægte 2D-grafik.

slk486>
Så er jeg sgu mere til "ægte" pixelart som Muramasa [Rebirth].

Dvs. indscannede håndtegninger? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/04-13 19:54 
Ja ja, jeg rettede det jo til 2D art ;-)
j/k
SumezSumezSkrevet 28/04-13 20:13 
Ja, det er jo også rigtigt, sorry :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 19/11-13 08:52 
Karakterer:

GameXplain - 5/5
Joystick - 5/5
CVG - 10/10
Digital Spy - 10/10
Eurogamer Italy - 10/10
EGM - 10/10
GameTrailer - 9.8
Polygon - 9.5/10
Nintendo World Report - 9.5/10
4Gamers - 9.5/10
IGN - 9.4/10
Gamereactor: - 9/10
SixthAxis - 9/10
ShackNews - 9/10
GamesRadar - 4.5/5
GameRevolution - 4.5/5
Metro - 9/10
Trusted Reviews - 9/10
GameSpot - 9/10
Assosciated Press - 3.5/4
EDGE - 8/10
Eurogamer - 8/10
Gamekult: - 8/10
PocketGamer - 8/10
USGamer - 8/10
Destructoid - 6.5/10
HeroldHeroldSkrevet 19/11-13 10:07 
Gad vide hvorfor Destructoid adskiller sig så meget?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
spectrespectreSkrevet 19/11-13 10:15 
Overvejer at købe en 2DS pga det her spil
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SonicSonicSkrevet 19/11-13 10:40 
Min limited edition blev sendt igår... 9 days to go (fra games.co.uk).
Er alligevel pænt spændt på spillet. Glæder mig!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 19/11-13 11:44 
1up>
Overvejer at købe en 2DS pga det her spil

Den skulle faktisk have noget af det bedste 3D på 3DS. Der var en enkelt level i Super mario 3D Land, som man godt kan se reelt var en test case for hvordan et topdown zelda i 3d ville se ud. Når Mario hopper "ud af skærmen" ser det åndssvagt godt ud.

Jeg bruger sjældent 3D på min 3DS men i den level tænder jeg altid for det. Når spillet kan køre 60fps i 3D (det gør Zelda også) så er det meget mere behageligt at se på end i andre spil.
SonicSonicSkrevet 28/11-13 22:50 
Jeg kan ikke sige det nok. Spil det her spil. Det er fantastisk kreativt!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 28/11-13 22:55 
I like it a lot. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 28/11-13 23:30 
Jeps. Strukturen minder måske lidt for meget ALttP, såvidt jeg kan se indtil videre, men det er sjovt hvor meget mere man har lyst til at undersøge her og der når man har en så relativ kompakt, men proppet verden.
SonicSonicSkrevet 28/11-13 23:52 
Jeg har fået de første "wow" og "aha" oplevelser. Love it.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 29/11-13 00:06 
Jeg har stort set aldrig spillet et Zelda-spil (gik død i Twilight Princes efter et par timer) og jeg elsker Zelda LBW. Det er genialt godt lavet.
slk486slk486Skrevet 29/11-13 02:36 
Det lyder godt - jeg er heller ikke blevet fanget af et Zelda spil endnu.
j/k
3of193of19Skrevet 29/11-13 03:02 
Twilight Princess er nok også er trist sted at starte. Windwaker, Skyward Sword, og naturligvis Ocarina er noget bedre. Majora har jeg kun spillet en smule.
SumezSumezSkrevet 29/11-13 10:12, rettet 29/11-13 10:13 
3of19>
Jeps. Strukturen minder måske lidt for meget ALttP

Men vi har ikke rigtig haft et spil hvor strukturen minder om ALttP siden Oracles spillene, så det synes jeg lyder ret godt. :)

3of19>
Twilight Princess er nok også er trist sted at starte. Windwaker, Skyward Sword, og naturligvis Ocarina er noget bedre. Majora har jeg kun spillet en smule.

Link's Awakening og ALttP er begge gode steder at starte, synes jeg, men jeg synes Twilight Princess er bedre end nogen af de andre spil du nævner. :P
Majora er dog et vildt spil og burde prøves bare fordi det gør så mange originale ting. Men det er nok klart et af de Zelda-spil der er sværest at "komme ind i".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 29/11-13 10:15 
Hvis man aldrig er blevet fanget af et Zelda spil, synes jeg Minish Cap til GBA er et fantastisk sted at starte. Det er Capcom Zelda, og er min favorit :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 29/11-13 10:18 
Jeg savner også lidt Capcom-Zelda (især Oracles), men lader til at LBW har lidt af det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
95 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig