X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Mus + Keyboard


Reply
slk486slk486Skrevet 16/04-13 12:29 
Nogen der ligger inde med ekstra mus og keyboard til DC?
j/k
--Skrevet 16/04-13 12:30, rettet 16/04-13 12:30 
Har lige bestilt fra Ebay. Du kan få det til cirka 70-100 kr pr. ting (boxed) pp

Skal du også lege med Quake 3 :D?
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 16/04-13 12:33, rettet 16/04-13 12:33 
Nej, Typing og Railroad Tycoon, men Quake 3 er bestemt i horizonten :)

Fandt det bare nemmere hvis nogen her ville af med et sæt.
j/k
SumezSumezSkrevet 16/04-13 12:41, rettet 16/04-13 12:41 
Ellers kan man få nogle billige, små convertere, så PS/2 PC-keyboards kan sættes til Dreamcasten.
Når der ikke er så meget andet at bruge dem til end Typing of the Dead, er det en lidt mere håndterbar løsning, og gamle PS/2 keyboards kan man få smidt i nakken. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 16/04-13 12:47 
Quake3 er en skuffelse på dreamcasten. Eller det er det samme som du ville have på en svag pc og låst til 30fps.

Man kan i øvrigt spille online med PC'er med dreamcast versionen hvis man har en ethernet adapter til sin dreamcast og får PC'erne til at installere en bestemt version af spillet.

Det føles lidt meh at sidde der med den dårligere version, med en dårligere mus og dårligere keyboard, når man tænker på hvad anskaffelsen af de ting der skal til + ethernet adapter koster i anskaffelse. Just sayin'.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/04-13 12:47 
Jeg synes der var noget med at Railroad i EU ikke rigtig gad virke med mus eller keyboard. Det virker heller ikke i VGA. Ved ikke med US versionen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 16/04-13 13:11 
Det er us versionen jeg har, som umiddelbart skulle understøtte mus, men ikke VGA :(
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/04-13 13:17 
Nå underligt. EU-versionen booter op, men så er der bare sort skærm. Jeg mener det er en US-version jeg har brændt på disc netop for at få VGA på skidtet. Skal ikke kunne udelukke at den er blevet patchet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 16/04-13 13:22 
Tror du har ret, jeg husker bare at bruge Dc-x for at boote spille, men det var vist fordi DC'en ikke automatisk gik i NTSC mode og ikke grundet vga.
j/k
Login for at besvare
Username
Password
Remember me