X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Adventure box(GW2, "Retro event")


Svar
dpldplSkrevet 15/04-13 21:33 
Læs nu det hele, det er godt nok noget til Guild Wars 2, men det er en ting jeg tro nogen retro fans måske kunne have sjov med at prøve. Siden Guild Wars 2 har en free trial weekend denne uge, så vil perfekt tid til at prøve den gratis!

Først lad mig start med link til deres "reklame" med 80´ stil
http://www.youtube.com/watch?v=Z6qEESY4x4U

Ok, til folk der nysgerrig hvad dette helt præcis er. Jamen det er en ny "mode" ind i Guild Wars 2 som vil oppe hele april. Men kommer ind i en instance/dungeon der kan solos eller klars med 5 personer. Som er en stor udgave af hvad Arenanet kalder Jumping puzzles, hvilket i sidste end er platforming der nogen gang har lidt puzzle over dem. Samme tid er det hele i en 8bit stil med mange ting der minder om Mario, zelda og så videre. (Den npc der står bag det hele hedder moto og den currency man for til at købe ting med hedder bauble bubbles, tydligt se hvor inspiration kommer fra)

Og man kan gå der ind fra level 2(Skal lige igennem tutorial, som giver 1 level), da alle stats, abilities og andre ting kun er i adventure box. Så alle level virker der inde.

Som sagt der er her kun i April, men den vil komme tilbage igen senere, hvor de så vil added world 2(Mener de nævnt mindst 4 worlds er planlagt til adventure box).

Free trial koder kan findes på diverse hjemme sider (se link for mere info)
https://www.guildwars2.com/en/news/try-guild-wars-2-for-free-this-weekend-april-19-21/

Link walkthrough af Adventure box
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/04-13 07:41 
Og det er heller ikke kun for sjov, man kan få eller købe nogle ret fede 8 bit skins til sine våben, og de skins vil naturligvis blive i spillet efter april også.

Jeg fik lige Master Of Baubles achievementen i går aftes, så nu mangler jeg kun nogle af de lettere udfordringer heldigvis :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig