X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Flashback


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/04-13 19:50 
Ubisoft har annonceret at de laver et reboot af deres klassiske Flashback spil.
Her er en trailer

http://youtu.be/Hp7NR31O9EA
KTCKTCSkrevet 11/04-13 19:55 
Hmmm, grafikken ser ikke voldsom pæn ud, men det er vel også en download-titel, så vidt jeg kan se?
Jeg havde været mere oppe at køre, hvis de lavede en HD 2D udgave af det gamle spil.
Men det ser da ud til, at det ikke bliver en decideret 3D version af det gamle spil, men mere indhold og baner, så det skal da i det mindste prøves.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 18/07-13 23:50 
Gode nyheder. 16bit originaludgaven af spillet følger med i remaket.

Om det så er Amiga (forhåbentlig), Super Nintendo eller Megadrive-versionen har de endnu ikke meldt ud.
slk486slk486Skrevet 18/07-13 23:55 
Eller 3DO? :D
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 19/07-13 00:03 
Eller MegaCD med stemmer og FMV sekvenser :D (leder stadig efter et eksemplar)
KTCKTCSkrevet 19/07-13 00:12 
Det fedeste ville være, hvis det var REminiscence - så får man det bedste fra alle versionerne. Det er desværre nok ret usandsynligt, men man har vel lov at drømme.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
slk486slk486Skrevet 19/07-13 00:14 
Formentlig ikke, men jeg er nu heller ikke sikker på at grafikken fra DOS udgaven og MODs fra Amiga udgaven er det bedste af de mulige Flashback assets.
j/k
KTCKTCSkrevet 19/07-13 00:24, rettet 19/07-13 00:26 
Og voice fra Sega CD.
Jeg synes jeg har set sammenligninger af de forskellige versioner, hvor det netop virkede som den bedste combo.
Vil du ikke argumentere lidt mere konkret?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
slk486slk486Skrevet 19/07-13 08:51, rettet 19/07-13 08:52 
Det var egentlig ikke et argument for det modsatte, bare et udtryk for skepsis.

Jeg ville feks. have troet at 3DO udgaven var den mest teknisk udførlige, grafisk, musisk og lydeffektisk, men jeg har ikke selv prøvet andre end Amiga og 3DO, så du kan sagtens have ret.
j/k
HeroldHeroldSkrevet 19/07-13 10:17 
Jeg spillede lidt af det for nogle måneder siden - jeg er positivt indstillet overfor det, men mellemsekvenserne trængte godt nok til arbejde på det tidspunkt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig