X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilprisen 2013


Svar
RJKRJKSkrevet 10/04-13 14:52 
Fra pressetekst:

Producentforeningen stifter nu en helt ny pris, der hylder danske computerspil og den danske spilbranche. Og det går stærkt: en stærk og kompetent jury har nomineret inden for fire kategorier, og nu skal branchen være med til at bestemme hvem der skal vinde. Prisen deles ud i fire kategorier: Årets Student Showcase, Årets Kunstneriske Bedrift, Årets Spilskaber og Årets Spil. Afstemningen er åben nu og frem til på tirsdag ved midnat, og torsdag den 18. april 2013 hylder vi vinderne med priser, præmier og bobler i forbindelse med SpilBar 14.

Se mere på linket.

Det bemærkes herfra at Chronos Voodoo Friends er blandt de fem nominerede til Årets spil.

Spilprisen 2013
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 10/04-13 15:05 
Er de ikke sprunget lidt over hvor gærdet er lavest med hensyn til Student Showcase? Jeg mener, de har bare taget alle DADIU-spillene.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 10/04-13 15:23, rettet 10/04-13 15:24 
"Computerspil der er blevet udgivet i kalenderåret 2012 kan komme i betragtning til Spilprisen 2013."

Det er godt nok svært at følge med :P Er det ligesom når FIFA 13 kommer i 2012?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 10/04-13 15:31 
Nogle af dem er heller ikke udgivet, men det er godt nok svært, ja.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 10/04-13 15:36 
Vilde spil at være nomineret sammen med - tror ikke der er store chancer :-D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SonicSonicSkrevet 10/04-13 16:06 
Heftigt at smide casual spil ind sammen med de dyrt producerede titler, når der ligefrem skal vælges årets danske spil :o
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoChronoSkrevet 10/04-13 16:36 
Der er vel kun Hitman som kan tælle som dyrt produceret? Det ville være lidt trist med kun ét nomineret spil ;-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 10/04-13 19:28 
Jeg tror ikke der har været en særlig vild liste at vælge fra.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 10/04-13 19:33 
Nej netop :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Per SPer SSkrevet 10/04-13 20:27 
Til Herold:

Jeg kigger forbi sammen med en gammel PR kending, kommer du selv ind og kigger på?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
The DaneThe DaneSkrevet 10/04-13 20:29 
Meh, brancheafstemning ...
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 10/04-13 20:31 
Per S>
Til Herold:

Jeg kigger forbi sammen med en gammel PR kending, kommer du selv ind og kigger på?

Okotta? :D Ja, det regner jeg bestemt med.

The Dane: Alternativet er afstemninger styret af 20.000 FIFA-fans - det her er folk, der er involveret i den danske spilindustri på en eller anden måde.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Per SPer SSkrevet 10/04-13 21:38 
PR som i Public Relations ;)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HeroldHeroldSkrevet 11/04-13 00:45 
PJ?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Per SPer SSkrevet 11/04-13 03:59 
60% af gangene har du 100% ret.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 11/04-13 08:00 
Nu har jeg prøvet at klikke vildt meget rundt på sitet og diverse links til alt muligt på Facebook, og det er komplet umuligt at finde ud af - er arrangementet den 18. et åbent arrangement for alle, eller kun for branchen/særligt inviterede?

Og hvis det er åbent, hvad er så prisen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 11/04-13 11:23 
Spilbar er som regel åbent for alle - og der bliver af og til ret trangt mht. pladsen. :D Typisk henvender det sig dog kun til folk i industrien, men jeg tror alle med interesse kan dukke op.

(Det er gratis.)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/04-13 12:04 
Findes der måske nogen informationer om hvad det er for noget?
Tænkte bare det kunne være hyggeligt, men det er nok ikke noget for mig så. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 11/04-13 12:15 
Jeps: https://www.facebook.com/groups/148420778510244/?ref=ts&fref=ts
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/04-13 12:36 
Du ved godt at der slet ikke er nogen reelle informationer på den side, ikke? :P

"Informal, cozy, informational networks meeting in the Danish game industry. Hosted by DADIU, Computerspilzonen, The Danish Game Council and IT-University of Copenhagen. In two words: rock on!"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 11/04-13 12:38 
Hvilke informationer leder du specifikt efter? Det kommende event eller Spilbar generelt?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/04-13 12:48 
Bare hvad det er. Synes det er underligt at referere til Spilbar, når ingen ved hvad Spilbar er. Men udmeldingen er måske i virkeligheden kun målrettet branchen, som allerede er inde i alt det der? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 11/04-13 13:11, rettet 11/04-13 13:12 
Spilbar til Spilprisen vil denne gang også indeholde opsatte nye danske spil der kan afprøves. Normalt er Spilbar kun foredrag med udviklere/branchefolk der fortæller til studerende/udviklere. Bagefter afholdes Spilprisen. Samme sted.

Der er definitivt gratis adgang, men primært til dem som har noget relation til emnet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HeroldHeroldSkrevet 11/04-13 13:15 
Sumez: Jeg har været der en del gange, men jeg er stadig heller ikke helt sikker på hvad det er :D Det handler bare om spil, tit fra en industrivinkel. Der har været nogen fra Amnesia-holdet og fortælle om deres design, blandt andet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig