X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bagagepriser med Ryanair når man mellemlander?


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 28/03-13 19:25 
Jeg er/var ved at bestille billetter fra Billund til London Stansted også fra London Stansted videre til Dublin, men er lidt forvirret over hvordan det fungere på www.Ryanair.com

Fordi hvordan er reglerne for bagagen?
Skal man betale 2 gange bagage altså både fra Billund til Stansted også fra Stansted til Dublin?
Eller skal man kun betale 1 gang?

Er der en måde man kan nøjes med at betale 1 gang, eller skal man bruge 2 gange 30 pund på at få 15kg bagage med?

Fordi den opkræver af 2 gange, og det undre mig.

Jeg er klar over, hvis man kan nøjes med 10kg i håndbagagen er det gratis.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
scavengerscavengerSkrevet 28/03-13 19:31 
Hvis du vil være fri for overraskelser og ekstra gebyrer, så lad være med at flyve med Ryanair!!!
Nemo me impune lacessit
solid snakesolid snakeSkrevet 28/03-13 20:44 
Men det besvare bare slet ikke mit spørgsmål..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JmogJmogSkrevet 28/03-13 21:59 
Det kommer an på om du bestiller en rejse eller to rejser vil jeg gætte på. Bestiller du Billund til Dublin, så burde du kun betale for bagage en gang, selvom du mellemlander. Bestiller du to separate flybilletter til hele turen, så burde de også opkræve for bagage to gange.

Men... det ER trods alt Ryanair. De er kendt for at være billige, men så drive priserne opad via gebyrer, så de kunne sikkert godt finde på at opkræve to gebyrer fordi du mellemlander selvom ingen andre selskaber gør det.
solid snakesolid snakeSkrevet 28/03-13 22:19 
Klart det er måske der fejlen ligger.. Det må jeg lige have prøvet af. Tak for tippet :)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/03-13 23:30 
Du leger med ilden. Som Scavenger nævner, er en tur med Ryanair lidt som at lave en aftale med Rumleskaft.
AV Intelligent Terminal
DarkenDarkenSkrevet 29/03-13 00:11 
Jeg ville spørger dem per mail (så det er på skrift)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
solid snakesolid snakeSkrevet 29/03-13 00:14 
Jeg har sendt dem en mail, men de har påskeferie, og billetpriserne ændre sig konstant.. :S
Jeg/vi skal gerne afsted i næste måned, så de skal snart bestilles..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
dchangdchangSkrevet 29/03-13 14:40 
Dumt spørgsmål måske men bestiller du rejsen som én rejse med fly fra Billund til Dublin med mellemlanding i Stansted eller er det som du skriver fra Billund til Stansted og derefter fra Stansted til Dublin?

For er det sidstnævnte, så er det vel rimelig klart at det er 2 separate rejser og dermed 2x opkrævning af gebyr.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
solid snakesolid snakeSkrevet 30/03-13 00:24 
Ja det var netop det der var gået galt.. Tanketorsk jeg er... :O
Nå med det var heldigt fordi jeg har netop fundet en rejse med Lufthansa til biligere penge :D
så for hjælpen uanset hvad :)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig