X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Witcher 3


Svar
SumezSumezSkrevet 27/03-13 12:29, rettet 27/03-13 12:29 
Jeg synes det var passende med en ny tråd, i stedet for at køre videre i "Witcher 2" tråden.

Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
379 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 04/12-15 14:25 
Ja, det må helt klart være fortjent.

Witcher 3 starter en lille smule langsomt, som de her spil tit gør, og savner i starten måske et øjeblik som i Skyrim, da dragerne første gang dukker op. For mig var Bloody Baron-historien første quest, der fængede for alvor, og da jeg så mødte den blonde heks, man kan arbejde sammen med efterfølgende, så var jeg solgt. Nu skal jeg bare have det hele med.

Det må godt snart blive juleferie.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 04/12-15 14:38 
Hvis du bare vidste nogen af de ting man oplever senere... Glæd dig :)

Var stemningsmæssigt solgt helt fra starten af, men styringen og open world gøremålene irriterede mig meget på det tidspunkt og jeg så stadig gerne, at det var gjort anderledes. Det forhindrede det dog ikke i at ende med at være et af mine yndlingsspil i genren, da jeg nåede slutningen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 04/12-15 14:43 
Jeg har ingen alkymi lavet endnu og kun craftet meget få ting. Hvis det er noget af det, du tænker på med gøremål.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 04/12-15 14:52 
Nej, det var nu mest det jeg skrev om tidligere i tråden med gentagende gøremål (ryd x forladte områder, befri x personer osv), men hovedhistorien, sekundære quests og kontrakter er så velgjorte, at jeg endte med at tilgive det. Tror jeg ville holde af et spil alene bygget op omkring Witcher kontrakterne :D

Hvor crafting tit presses ind i "alle" spil i dag, så synes jeg det passer fint ind her i rollespil regi. Det samme gælder alkymi, selv om det kun er nødvendigt på de højere sværhedsgrader.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 07/12-15 20:21 
Jeg læste tråden lidt løst, da jeg ikke var gået i gang selv.

Dialogen fremtræder som ret voksen og velskrevet, synes jeg. Mange steder har jeg bemærket det, i hvert fald.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 08/12-15 09:28 
^ Det var også noget af det første jeg bemærkede, der virkelig sprang i øjnene. Føles meget hævet over en del andre RPGer.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 10/12-15 21:25 
Det er godt nok helt crazy, så stort det spil er. Og når man tager til Skellige, begynder geografien også at indeholde nogle af de ting fra Skyrim, som man ellers ikke havde fået. Så variationen kommer. Den lader bare vente lidt på sig. Juleferie om otte dage. Og turen går til Polen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/12-15 02:29, rettet 11/12-15 02:29 
Er ret enig i at witcher 3 er årets bedste spil, jeg synes det der adskiller witcher 3 fra andre WRPG's, er at dialog og figurer rent faktisk er rimelig interessante igennem spillet. Udover det er spillet jo rimelig stilrent og fungere rigtig godt, selvom styringen er under middel til tider.

Men der har heller ikke været meget konkurrence, Fallout 4 er en stor skuffelse.

MGS5 har uovertruffen gameplay og burde have taget titlen. Men der solgt for meget ud af originale mgs værdier og for lidt (og for ringe) fokus på historien til at det for alvor bliver et rigtig godt spil.
WehnerWehnerSkrevet 11/12-15 14:28, rettet 01/02-16 21:13 
Azzkikr>
enig i at witcher 3 er årets bedste spil

Wehner og Azzkikr enige om noget. Det er jo kun jul én gang om året <3
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 25/12-15 17:09, rettet 04/01-16 21:22 
Første deciderede crash med bluescreen, fejlrapportering og det hele. Jeg er level 23.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 04/01-16 21:22 
På jagt efter Ursine gear, bliver man fanget i et aflåst område, som man pt. skal glitche sig ud af:
http://steamcommunity.com/app/292030/discussions/0/490124466461276334/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 01/02-16 21:28 
Hold da op et spil. Jeg var helt fanget af det i de perioder, jeg spillede det igennem, og den enorme størrelse kom bag på mig. Der er temmelig meget at lave næsten overalt, og der gemmer sig mange fine ting som de, der spiller det på en udforskende måde, finder. Samtidig er der nok "tomme" områder til, at man får fornemmelsen af en stor verden.

Der er mange quests, man føler har noget ekstra, sammenlignet med normale fetch quests i genren, og flere af dem påvirker spillets verden i et område. Der er sjældent en optimal løsning. Oftest står man som spiller i et dilemma. Til sidst savnede jeg næsten nogle gode, gamle short/hvid-quests.

Spørgsmålet er, om ikke jeg har rundet de 200 timer. Nu holder jeg pause indtil sidste download udkommer. Så skal jeg all-in igen på et passende tidspunkt. Ganske som jeg gjorde med Skyrim, og Witcher viste sig at være på niveau med dette.

10/10
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 03/02-16 00:03 
Wehner>
Der er mange quests, man føler har noget ekstra, sammenlignet med normale fetch quests i genren

Lige præcis det her er et af spillets store styrker og vi bør efterhånden forlange mere på det område end de fleste spil i genren tilbyder. Om det så skal være quests med fokus på fortællingen som i Witcher, quests der i bedste Obsidian stil kan løses på flere måder eller noget helt andet, så længe vi ikke skal udsættes for en million indholdsløse fetch quests, vil vi være nået et stykke.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 03/02-16 00:25 
Man skulle næsten tro, at Witcher 3 bliver et af dem, der sætter standard.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 10/03-16 10:13 
Lidt info om hvordan det er gået CD Projekt, deres mål fremover og hvordan de vil positionere sig:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1195751

Tænkte det ville have interesse for Witcher fans. Et af målene for 2016 er at få et ikke-CD Projekt AAA spil på Gog. Det er ikke klart defineret om de mener nutidigt AAA - men de må de vel gøre - og har virkelig svært ved at se, hvem der turde udgive et blockbuster spil DRM frit, ud over dem selv. Gad dog godt det skete.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 19/05-16 17:23 
Næste udvidelse udkommer 31 marts:

http://youtu.be/ZEJT5XRftOU
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 19/05-16 17:48 
Maj, heldigvis :p

Det ser sindssygt godt ud. Jeg glæder mig til at købe begge pakker og gå all in igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 19/05-16 17:52 
Ah skrivefejl :)

Jeg glæder mig også til at komme tilbage til det. Har hørt mange snakke godt om den første udvidelse, men valgte alligevel at vente på den seneste, så man kan blive færdig en gang for alle.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 19/05-16 18:03 
Jeg har ventet, fordi jeg tror, det bliver mere storslået med to.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 19/05-16 18:09 
Ja, det bliver nice :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 25/05-16 16:53, rettet 25/05-16 16:55 
Anmeldelser af udvidelsen:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1223664

Og launch trailer: http://youtu.be/3OG_6aO8I24
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 25/05-16 17:29 
Det ser jo ud helt som forventet :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 25/05-16 17:59 
Jeps. Musikken var dog alt andet end forventelig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 25/05-16 18:01 
Ved du, om udvidelserne lægger op til, at man laver ny karakter eller om man fint kan fortsætte med sin højlevel witcher? Jeg ville gætte på det sidste, men jeg har ikke læst noget om det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 25/05-16 18:07, rettet 25/05-16 18:09 
Jeg har ikke læst om det for at undgå spoilers og havde i forvejen planlagt at teste et nyt build i udvidelserne. Der var en del info fra det preview event de afholdte om seneste udvidelse her, men da jeg ikke har læst det, ved jeg ikke om det indeholder SPOILERS:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1216705
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 25/05-16 18:45 
Tjekker i aften. Tak.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 26/05-16 00:27 
Det anbefales, at man er level 34, før man rejser til Touissant. Mener jeg er 35, så det passer nok fint.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Soren47Soren47Skrevet 26/05-16 15:50 
Jeg glæder mig virkelig til at der kommer en eller anden form for GOTY-edition-ting af dette spil.
De her udvidelser ser rigtigt gode ud!
OdinOdinSkrevet 26/05-16 17:31, rettet 26/05-16 17:32 
Jeg går også og tripper mens jeg venter på annonceringen af en sådan. For jeg er slet ikke et øjeblik i tvivl om at den er i støbeskeen.
WehnerWehnerSkrevet 31/05-16 22:42 
Ja, sådan en ville jeg undtagelsesvis også købe, hvis den inkluderer alle patches osv.

Udvidelserne er incoming nu, så de kan spilles engang i morgen, hvis jeg er heldig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
fumfumSkrevet 01/06-16 09:44 
Det er godt. Men svært. Jeg tror jeg er nødt til at starte forfra. Er endt i en dead end, med en boss der er for svær. Det gør heller ikke det store. Er kun Lvl 7.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 01/06-16 10:35 
Hvad er det for en boss? Så vidt jeg husker er der ikke mange rigtige "bosskampe" i spillet, og de fleste kan cheeses eller har et trick til dem. Generelt er det kun særlig svært tidligt i spillet, indtil man får mange flere og bedre healing potions osv.
Som udgangspunkt, sørg for altid at have quen "tændt", så du kan tage mindst ét slag uden at tage skade, og trække tilbage og "genoplade" hvis det sker. Mod menneskefjender, er parrering ekstremt nemt, så det kan anbefales hvis det er sådan en du er oppe imod.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-16 10:37, rettet 01/06-16 10:37 
Er det SPOILER-TEKST:
varulven?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 01/06-16 10:48 
Den har man jo faste stats imod? Man kan ikke rigtig "låse sig fast" i en situation hvor man ikke kan klare den.
Jeg spillede på hard, og den var ekstremt nem. Tror de sektioner har en fast sværhedsgrad uanset hvad du selv har sat den til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 01/06-16 10:51 
Problemet er, at jeg ikke har tid til at spille det særlig tit. Så når jeg starter et spil er jeg allerede rusten.
Jeg betragter det første her som læring. Og så kan jeg gå rigtigt i gang.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-16 10:55, rettet 01/06-16 10:55 
Sumez>
Den har man jo faste stats imod? Man kan ikke rigtig "låse sig fast" i en situation hvor man ikke kan klare den.
Jeg spillede på hard, og den var ekstremt nem. Tror de sektioner har en fast sværhedsgrad uanset hvad du selv har sat den til.

Jeg havde heller ikke nogen problemer, men det er en af de fjender, der er mange som har klaget over var for svær. Ved ikke hvad du mener med faste stats. Fjendeskaleringer er da først noget de har tilføjet for nyligt (optional). Det var der ikke i starten.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 01/06-16 10:57 
fum>
Problemet er, at jeg ikke har tid til at spille det særlig tit. Så når jeg starter et spil er jeg allerede rusten.
Jeg betragter det første her som læring. Og så kan jeg gå rigtigt i gang.

Det var helt klart også min største udfordring til at starte med. Knapperne og de forskellige moves er meget unikke for spillet, og hver gang jeg havde ladet spillet ligge i bare et par uger, var det ret svært at samle kampsystemet op igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-16 10:57 
fum>
Problemet er, at jeg ikke har tid til at spille det særlig tit.

Det kan tit være et problem med længere spil af den her type. Ville det eventuelt hjælpe at sætte sværhedsgraden ned? Eller queste lidt andetsteds til din karakter bliver stærkere?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 01/06-16 10:57 
Bede-x>
Ved ikke hvad du mener med faste stats. Fjendeskaleringer er da først noget de har tilføjet for nyligt (optional). Det var der ikke i starten.

SPOILER-TEKST:
At man ikke på noget tidspunkt kan levelle Siri op. Derfor har hun naturligvis altid faste stats de samme steder i spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-16 11:02, rettet 01/06-16 11:03 
Vi snakker ikke om samme quest, Sumez :)

Den jeg snakker om tror jeg hedder SPOILER-TEKST:
Wild at Heart
, men hæng mig ikke op på det..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
fumfumSkrevet 01/06-16 11:34 
Bede-x>
fum>
Problemet er, at jeg ikke har tid til at spille det særlig tit.

Det kan tit være et problem med længere spil af den her type. Ville det eventuelt hjælpe at sætte sværhedsgraden ned? Eller queste lidt andetsteds til din karakter bliver stærkere?

Jo, og det bliver også enden på det her. Nu har jeg lidt begreb om hvad der sker, og hvordan det sker.
Men det er ofte problemet med den her type spil, og mig: Jeg kan bare lugte at der er en fed oplevelse i det her, men så melder virkeligheden sig, og de andre interesser (Jeg ser på dig, modeltog). Så er klokken 23:00, og så vil jeg bare hellere have en hurtig omgang skydning i Resogun.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 01/06-16 12:04, rettet 01/06-16 12:04 
Bede-x>
Vi snakker ikke om samme quest, Sumez :)

Men det er jo en sidequest?! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-16 16:38 
Jeps. Kan bare huske der var mange, som gik død der.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 01/06-16 16:40 
Der var bestemt hårde kampe på normal i starten. Men meget af det var fordi man/jeg ikke var helt inde i kampsystemet. Ud over at ens witcher steg level, så blev man også selv mere effen, efterhånden som spillet skred frem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 01/06-16 17:05 
Tre måder at tilgå udvidelsen på. Passer perfekt for mig. Min Witcher er enten lvl 34 eller 35.

The Witcher 3
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 01/06-16 23:16 
Sådan skal DLC i RPG'er saftsusemig serveres. Atter engang kudos til CD Projekt Red for at gøre alle de rigtige ting.
SumezSumezSkrevet 02/06-16 08:33 
Lyder også umiddelbart som den eneste realistiske fremgangsmåde?
Nu er jeg ikke særlig vant til DLC i RPG'er, faktisk har jeg aldrig prøvet andet end hvad der fulgte med i evt. bundle-pakker. Så hvad er forskellen på ovenstående og hvordan man normalt gør det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-16 08:39, rettet 02/06-16 08:47 
Det må have fået nogle vilde patches siden jeg spillede det, for da jeg satte det til at downloade igen stod det til at fylde 42GB, modsat nogle og tyve på launchdagen. Og det virker til at være uden udvidelser. Hvor meget fylder de? Mon game of the year udgaven finder plads til dem på skiven?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 02/06-16 09:16, rettet 02/06-16 09:22 
Sumez>
Så hvad er forskellen på ovenstående og hvordan man normalt gør det?

Der er ikke nogen norm på området, men jeg har været rasende irriteret over måden som f.eks. FromSoftware gør det på i Souls-spillene, hvor DLC'en ikke kan tilgås hvis man allerede har gennemført spillet. I stedet tvinges man til at starte forfra og spille 30-40 timer og gætte sig til en hel masse hemmelige krav man skal leve op til for at åbne op for de nye områder med mindre man spiller efter en FAQ. Det har resulteret i at jeg stadig ikke har spillet DLC'en til flere af Souls-spillene. Bethesda gør det bedre, da deres spil (bortset fra Fallout 3s oprindelige release) tillader én at fortsætte med at spille efter rulleteksterne og sjældent skal lede ret længe efter den første ledetråd til DLC'en. Her render man så desværre ind i at man ofte er ekstremt overpowered, hvilket CD Projekt Red fint har løst ved at give én mulighed for at starte direkte på DLC'en med en passende level.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-16 09:20 
Kan være jeg skal tilbage til spillet - gik død i det efter "blot" 30+ timer :P

Performer det fornuftigt på PS4 på nuværende tidspunkt?
379 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig