X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Witcher 3


Svar
SumezSumezSkrevet 27/03-13 12:29, rettet 27/03-13 12:29 
Jeg synes det var passende med en ny tråd, i stedet for at køre videre i "Witcher 2" tråden.

Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
379 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/07-15 17:25 
Jeg tror det er fordi det er forskelligt hvordan folk opfatter det. Som det er nu så "accelerere" Geralt ligesom i Rockstar's spil (GTAIV og Red Dead Redemption)... Det er ikke så galt når man vender sig til det, syntes jeg, men jeg ville heller ikke blive harm over at det var mere stop n go. Det kan være at de lader begge muligheder være i spillet hvis nu nogen skulle brokke sig over den nye metode.
GreaseballGreaseballSkrevet 07/07-15 18:53 
Sumez>
Konsolkongen>
Jeg tror jeg venter til der kommer en GOTY-udgave med alle patches samt DLC på skiven :)

Plejer den slags ikke bare at være det originale print og en masse vedhæftede download-koder?

Ikke altid. MK9 og Injustice: GAU havde begge alt indhold på disken i deres gen udgivelse. Samme med Fallout 3. Der var alt DLC på en ekstra skive. Hvilke sjovt nok gjorde at man kunne låne den til dem som have den normale udgave så de kunne installere gratis dlc.
SumezSumezSkrevet 07/07-15 20:43 
Darkbeat>
Jeg tror det er fordi det er forskelligt hvordan folk opfatter det. Som det er nu så "accelerere" Geralt ligesom i Rockstar's spil (GTAIV og Red Dead Redemption)... Det er ikke så galt når man vender sig til det, syntes jeg, men jeg ville heller ikke blive harm over at det var mere stop n go. Det kan være at de lader begge muligheder være i spillet hvis nu nogen skulle brokke sig over den nye metode.

Det er også mit gæt. At udviklerne selv mener at den måde spillet styrer på er det "rigtige", men at de må bøje sig for brugerfeedback. Klassisk forbruger/udvikler dissonans :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 09/07-15 01:48 
Nogen, der har hørt noget om releasedato for patchen? Jeg tror, jeg er ved at være klar.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 09/07-15 04:43 
Det de har sagt er:

Since it's been all hands on deck working to finish and release this patch on time, we won’t be publishing a free DLC this week (don’t worry - free content comes back next week). We hope you understand our decision. We’ve gathered so much feedback from you over the past couple of weeks and we want to implement as much of it as possible. The full change list for the patch 1.07 will be coming later this week. Stay tuned for info about the release of the update itself.

http://thewitcher.com/news/view/1078

Det tolker nogen som om den skal komme i denne uge, uden det står der direkte og på den sidste sætning lyder det som om, det bliver senere.

Glæder mig meget til at høre, hvad du synes om det. Håber du poster lidt løbende impressions :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 09/07-15 22:33 
Næste uge for patchen: https://mobile.twitter.com/witchergame/status/618820276084563968
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 10/07-15 00:51 
Det passer perfekt i forhold til, hvornår jeg gerne vil starte.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 10/07-15 17:37 
Patch notes, inklusiv potentielle SPOILERS, da der åbent snakkes om rettelser i flere quests:

http://forums.cdprojektred.com/threads/52492-Patch-1-07-Changelog?p=1831540
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/07-15 19:20 
Ser ud til denne uges patch kommer til at indeholde yderligere performance forbedringer til PS4:

The Witcher 3
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 17/07-15 20:58 
Update 1.07 er ved at blive rullet ud nu.

http://www.dualshockers.com/2015/07/17/the-witcher-3-patch-1-07-rolling-out-on-ps4-and-xbox-one-its-a-huge-download/
Bede-xBede-xSkrevet 18/07-15 16:36, rettet 18/07-15 16:56 
Digital Foundry påstår performance er blevet dårligere efter 1.07 på konsollerne og PS4 udgavens stuttering er stadig ikke fikset:

But contrary to expectations, its touted benefits to performance aren't apparent on close examination. In fact, frame-rates in many areas are noticeably worse on both platforms once the patch is installed. Suffice to say, we weren't expecting that.
(..)

Essentially, gameplay on Xbox One now appears to rely on a similar double-buffer v-sync set-up to the PS4 game, locking its frame-rate to 20fps during these lulls in performance. This means that the reading on our graph is consistently lower on patch 1.07 as compared to 1.05, where it was free to waver between 20-30fps freely. On a matching route through the bog, frame-rate can be up to 8fps slower on the latest version of the game.
(..)

With the new patch installed, the PS4 version doesn't get off lightly either. A route through the bog shows frame-rates lower than our original 1.05 test, where its lock at 20fps holds more consistently as we pass through the boggy thicket. On top of that, even traveling through simple countryside roads (or Novigrad's central city) continues to produce single-frame stutters every few seconds - a rough point we had hoped would be ironed out by now. Overall, little has improved in PS4's bid for a smooth 30fps reading here, and in fact, the tail-end of our Novigrad test shows dips to 25fps as we hit the marketplace - something not seen on the last patch.

Compared side-by-side, the gap has narrowed between PS4 and Xbox One, but only due to the latter's apparent degradation in performance, forcing the two to run at a matching 20fps in challenging areas. Otherwise, PS4's performance profile on patch 1.07 doesn't give us much to celebrate - it still stutters in places where Xbox One runs at a perfectly smooth 30fps, and in cut-scenes, Sony's console produces the lower readings overall.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-should-you-install-the-witcher-3-patch-107

http://youtu.be/-oNdvGcJ-vc

Er sgu lidt skuffende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 18/07-15 17:00 
Flot...
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/07-15 18:54 
Det bliver bare skubbet endnu længere ud i fremtiden for mit vedkommende :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 28/07-15 14:06 
Næste patch bringer New Game+:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-07-27-the-witcher-3-is-getting-a-new-game-plus-mode

Jeg håber man kan vælge mellem at sætte sværhedsgraden op eller beholde den samme. Er så hyggeligt at løbe i gennem igen, mens man er totalt overpowerd og bare nyder historien :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 28/07-15 14:10 
For fanden. Er det virkelig for meget forlangt at folk laver deres spil færdigt inden de udgiver det? Det er virkelig langt ude det her. :( Håber der kommer en "fixed" re-release inden længe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 28/07-15 14:24 
Så alle de millioner af spil uden New Game+ er de så ufærdige spil? Fuck, og her troede jeg at Super Mario Bros 3 var et godt spil. New Game+ er ikke en standard, som alle spil har. Eller bør have for den sags skyld.

Witcher 3 var et fremragende spil ved launch med oceaner af indhold. Jeg kan virkelig ikke se det negative i at de tilføjer gratis småting efter launch. Witcher 3 kan slet ikke sammenlignes med spil, hvor det føles som om der er fjernet ting inden launch eller at de ikke var blevet helt færdige med det.
Bede-xBede-xSkrevet 28/07-15 14:29 
Jeg synes det er diverse spilødelæggende bugs, der primært er skyld i at originaludgivelsen føles ufærdig. Tror chancen for man kan gennemføre det uden patches er meget lav..

Bortset fra det er spillet gigantisk i omfang, så synes det er svært at klandre dem for at reagere på communitiets råb efter flere features som fx NG+, selv om det da ville være fedt, hvis det havde været der dag et. Oh well, mon ikke der kommer en Enhanced Edition (som sikkert også skal patches en del)?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 28/07-15 14:51 
Jeg er godt nok ikke selv løbet ind nogle spilødelæggende bugs. Det vildeste var at jeg vendte tilbage til en hytte, for at se til en syg kvinde fra en tidligere quest. Hun var der ikke, men efter et par sekunder, så kom hun pludselig gående ind af døren og gik hen og lagde sig på sengen.

Som en skuespiller der lige var kommet på job :-D
WehnerWehnerSkrevet 28/07-15 14:52 
God metafor :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 28/07-15 14:56 
Jmog>
Jeg er godt nok ikke selv løbet ind nogle spilødelæggende bugs.

Men du hoppede så ifølge tråden også først med på vognen ved patch 1.03 og ikke dag et :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 28/07-15 16:01 
Hmm, men hvad var der da af store problemer i starten? Det eneste jeg kan huske, og det var under patch 1.03, var det med at XP ikke blev registreret i nogle quests (hvilket ærligt talt ikke var et stort problem, jeg mærkede intet til det).
Bede-xBede-xSkrevet 28/07-15 16:14, rettet 28/07-15 16:22 
Et hav af main quest bugs, mange af dem 50+ timer inde i spillet og som fuldstændigt gør spillet umuligt at gennemføre, er blevet fikset hvert eneste patch siden den første. Ved siden af det inventory crashes, manglende barrierer og senere XP buggen. Jeg fristes til at spørge, hvor langt du er i det og var langt du var under 1.03? Mange af de her ting ses ikke inden for de første 50 timer og de fleste er rettet på nuværende tidspunkt. På dag et uden patches, ville jeg gætte på at chancen for at man rammer en game breaking bug er større, end man ikke gør. Langt større..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 28/07-15 17:16 
Ved ikke hvor mange timer inde jeg er, men det er MARKANT under 50 :-)
Bede-xBede-xSkrevet 28/07-15 17:36 
Men så er du nærmest ikke begyndt på spillet endnu :p

Også derfor det er svært at klage over, at de kommer ekstra features ind, for det var virkelig utroligt omfangsrigt allerede på dag et, så det næsten blev for meget af det gode. Om noget er det herligt, at der er udviklere der laver så absurd store singleplayer spil, hvor det at tilføje nyt content ikke kun handler om at sælge ekstra DLC. Den slags bør støttes.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 28/07-15 17:39 
Helt enig.
WehnerWehnerSkrevet 28/07-15 23:28 
Ja, det er forfriskende uden lige. Man kan ikke bare arbitrært definere, at noget er ufærdigt, fordi der senere kommer tilføjelser.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 29/07-15 08:38, rettet 29/07-15 08:38 
Umiddelbart lyder det da som en rimelig logisk definition i mine ører. :)

Om ikke andet, burde det at spillet er nærmest uspilleligt, har game breaking bugs, og indeholder masser af ubalancerede gameplayelementer, der senere er blevet patchet væk, også være en god indikation.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 29/07-15 09:55 
Hvem har snakket om at spillet er "Nærmest uspilleligt"? Noget du selv har oplevet eller viderefører du den fjollede overdrivelse der florerer på det baseret på at der i én specifik lokation er "ocasional dips to 20fps"?

Ikke at dyk til 20fps er en god ting, men det er blevet blæst fuldstændigt ud af proportioner. Neogaf har lige dele folk der siger "hvad snakker i om? Spillet kører fint" og folk der siger "CD Projekt Red er inkompetente narrøve" baseret på at de har hørt om det. Erfaringer fra folk der har bemærket det her udover analyse sites som Digital Foundry er virkelig begrænset.
SumezSumezSkrevet 29/07-15 10:18 
Jeg har ikke spillet det. Min konklusion er baseret på udtalelser som denne:

Bede-x>
Et hav af main quest bugs, mange af dem 50+ timer inde i spillet og som fuldstændigt gør spillet umuligt at gennemføre, er blevet fikset hvert eneste patch siden den første. Ved siden af det inventory crashes, manglende barrierer og senere XP buggen
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 29/07-15 10:30 
Kæmpe forskel på "uspilleligt" og "specifikke quests kan ikke gennemføres". Ja, det er selvfølgelig ikke acceptabelt, at der er main quests der ikke kan gennemføres, men i lige det her spil har det meget mindre betydning end i så mange andre. Man kan spille absurd lang tid uden at røre main quests. Sidequests er i modsætning til stort set alt andet i genren fremragende, velskrevne og der er utroligt meget af det.
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-15 11:20 
Tror du har fået det forkerte indtryk ude på sidelinjen, Sumez. Der er rigtig mange bugs i dag et udgivelsen, som svinder for hver patch spillet får. Dem er der ikke nogen grund til at undskylde for, men man kan nævne, at det har kørt ret stabilt siden 1.05.

Ved siden af det er der selve spillets indhold, som CD Projekt har tilføjet til siden udgivelse med ting som ekstra quests, udstyr, NG+ osv. Hvad er det typiske rollespils størrelse? 40-50 timer? Witcher 3 er næsten dobbelt så stort, altså når man har saneret det for junk quests. Derfor virker det unfair at klandre dem for at tilføje content som NG+, når de i forvejen har mere content end de fleste andre, især i en spilindustri hvor man rask væk tager £5.79 for en Batgirl udvidelse, der ifølge Eurogamer er en-times oplevelse.

Det er gratis content. Lavet til alle. Ved siden af den afsindigt gigantiske start udgivelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 29/07-15 14:58 
Stødt på en enkelt quest hvor det monstre jeg skulle nedlægge ikke loadede, men en gen-load af spillet fik det frem.
Ellers så var der en drage-ting(kan ikke huske monstre navnet) som jeg skød ned så den landede i vandet og døde. Men der var stadig lyden fra dens vinger og jeg fik ikke noget exp for at havde nedlagt den.

Dog er der på XboxOne udgaven en spøjst bug i Novigrad når der en udendørs cutscene så hver gang kameraet skifter vinkel så er alting ude af focus i et split sekund før det ser normalt ud. Kan også ske hvis man løber hurtigt gennem byen på fods. Men på hest, nej. Heller ikke andre steder i spillet sker dette.

Dog ser de støre byer ikke så affolket ud som tidligere efter sidste patch.

Men bortset fra de små ting. Så føler jeg det et skønt spil med en dejlig atmosfære og stemning.
DunwichDunwichSkrevet 01/08-15 11:06 
Ville man være ligeså tilgivende overfor Nintendo, hvis de lavede en bommert som The Witcher 3, i et af deres næste store spil? Jeg tror det ikke. Men synes bare tanken er interessant.

Tænk hvis det næste Zelda var så fejlfyldt og broken. Kan næsten forestille mig ramaskriget.
SumezSumezSkrevet 03/08-15 14:44 
Jeg ville ikke tilgive dem i hvert fald. :)
Nintendo har altid repræsenteret et element af finpudsning og gennemført design som man efterhånden sjældent ser i AAA-produktioner. Det hænger dog også sammen med at de typisk binder sig til et noget simplere design end mange moderne "sandkasse"-spil hvor "alt" kan lade sig gøre. Men det er bestemt ikke nødvendigvis en dårlig ting.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/08-15 15:03 
Dunwich>
Tænk hvis det næste Zelda var så fejlfyldt og broken. Kan næsten forestille mig ramaskriget.

Jeg tror modsat de vil få mere snor. Men deres QA er noget det bedste i industrien så jeg er ikke bekymret over deciderede fejl, kun by-design bommerter.
Bede-xBede-xSkrevet 07/08-15 14:45 
Patch 1.08 udkommer i dag. Indhold SPOILER:

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1092081

Der er ikke det store i den ifh. til tidligere, men det lyder til de vil udbedre de performance issues der ramte konsollerne i 1.07. Også rart at se en specifik hovedmission, hvor man kunne sidde uløseligt fast, blive patchet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 16/08-15 22:34 
Er I endt med at bruge normal eller alternative movement response? Jeg har endelig fået hentet det nu :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 16/08-15 22:57 
Og har I været tilfredse med jeres valg af sværhedsgrad? Jeg sidder lige og overvejer nummer to eller tre af de fire mulige. Tøver med den svære, fordi jeg husker toeren som ret svært.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 16/08-15 23:34 
Jeg har været fint tilfreds med normal. Har dog kun spillet omkring ti-femten timer.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-15 00:40, rettet 17/08-15 00:57 
Jeg tror normal, toeren, er fin for de fleste og så skal man heller ikke bøvle med at genfylde health, når man mediterer. Man kan dø, men det sker ikke så ofte. Vil du gerne bruge tid på at overveje tilgangsvinkelen til hvert encounter og have brug for optimering oftere, så bare hæv sværhedsgraden. Det fører dog en del micro management med sig, især i starten af spillet.

Da der var XP buggen blev det nævnt som en mulig løsning på den, at sænke sværhedsgraden, så jeg tror man kan ændre det undervejs, hvis man vælger forkert.

EDIT: Har ikke fået testet alternative movement response ordentligt, da updaten kom efter jeg havde gennemført det. Alle siger dog at det er en forbedring, særligt ift ikke at falde ned fra klipper, så mon ikke det er den, man skal gå efter?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 27/08-15 16:42, rettet 27/08-15 16:43 
Har nu solgt over 6 millioner kopier:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-08-26-the-witcher-3-sells-6m-copies-in-six-weeks

Kun singleplayer, ingen in-game pre-order bonusser, kan købes DRM fri, ingen nickle & diming DLC og et af de bedste rollespil nogensinde, trods de bugs der var i starten. Det varmer sgu hjertet at se det sælge og håber alle der hader mange af de trælse tendenser, man møder i industrien i dag, har støttet det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/08-15 17:26 
Lækkert :) Det lyder vel ikke helt usandsynligt at der kommer en GOTY udgave hvor alle patches allerede er inkluderet? Jeg har ikke travlt med at spille det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 27/08-15 19:29 
Med 110% sikkerhed ikke i år.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/08-15 19:54 
Nej men næste :) Jeg har som sagt ikke travlt. Fallout 4 kommer til at tage al min tid alligevel i år :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 27/08-15 20:11 
Se DET er et spil hvor jeg ville være chokeret hvis ikke der er masser af bugs ved launch. Langt mere end Witcher 3.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/08-15 20:16 
Garanteret :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 13/09-15 15:18 
Jeg er i gang nu, 5-6 timer inde. Der kommer sikkert en lille Destiny-pause snart, nu der kommer udvidelse, men indtrykket af Witcher 3 er meget, meget positivt. At dømme ud fra spillets første små quests er der virkelig kælet for disse. Jeg er spændt på, om det ender i genrens normale fetch quests, men sådan opleves det ikke endnu i hvert fald. Og nu er jeg også under alle omstændigheder typen, der gerne tager et par fetch quests med.

Men det er godt nok ikke et feelgood-spil. Det er virkelig dark fantasy, der står i stærk kontrast til Skyrim, hvad det angår. Til gengæld er Witcher 3 i forhold til 2'eren blevet mere standardiseret i forhold til genren, hvad angår styring, kort osv. Det, synes jeg, er ubetinget positivt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 08/10-15 21:31, rettet 08/10-15 21:31 
Ny 15GB patch:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-10-08-witcher-3-patch-1-10-is-a-monster-full-notes-revealed

Og så er der begyndt at dukke anmeldelser op af første udvidelse:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1121890
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 09/10-15 11:30 
15GB? Tror jeg bare sletter spillet fra min maskine... :P
SumezSumezSkrevet 09/10-15 11:34 
Jesus christ... Hvad kan man overhovedet lave af ændringer der fylder så meget. Har de smidt ti timers FMV ind?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
379 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig