X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Witcher 3


Svar
SumezSumezSkrevet 27/03-13 12:29, rettet 27/03-13 12:29 
Jeg synes det var passende med en ny tråd, i stedet for at køre videre i "Witcher 2" tråden.

Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
379 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 25/05-15 23:10 
Jeg må have det her spil rigtig snart....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 26/05-15 01:20 
Goodtimes>
KillerBean2>
Hvilket hardware har du i maskinen? :)

Core i7-860 4x2.8Ghz
ATI Radeon HD5870 1GB
8 GB RAM

Det var en ganske habil maskine i gamle dage.

Bortset fra grafikkortet, så burde maskinen være helt fin i dag.
Bede-xBede-xSkrevet 26/05-15 11:47, rettet 26/05-15 11:49 
Et par yderligere bemærkninger:

- Det er super fedt at quests samles op, når man støder på dem. Kom til at løse noget fra en opgave før tid og da jeg senere mødte quest giveren, var der muligheden for at nævne, at jeg allerede havde været i pågældende område og udført opgaven.

- Jeg kan godt li', hvordan de har delt mapdesignet op i horisontalt/vertikalt mellem de to store maps. Det giver god afveksling, når man endelig når til Skellige.

- Der er ingen opsamlingsanimation på ting, hvilket gør en verden til forskel, hvis man skal løbe og samle planter af forskellig art op. Kan virke som en lille ting, men det er detaljer af den slags der får alting til at glide bedre. I fx DA: I er der en lille animation hver gang og det er til at blive sindsyg af at vente på, når man for syttende gang skal samle samme blomst op.

- Fraværet af et levelskaleringssystem ville være mere fuldendt, hvis ikke loot var skaleret og der var gjort mere ud af at designe det således, man på omgivelserne får et indtryk af, hvor farlige monstrene er. Som det er nu er mange seje monstre nærmest tilfældigt fordelt ind mellem resten. Økosystemet giver ikke mening :)

- Fik i aftes en kontrakt på en SPOILER-TEKST:
drage.
Hell yeah!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 28/05-15 16:30, rettet 28/05-15 16:30 
Så kom jeg til at købe det. Benyttede mig af "byt to fra vores liste og få det til 99kr"-tilbuddet i Gamestop og fik udgaven med soundtrack og kortet (har alle udgaverne mon ikke det?). Far Cry 4 og Forza Horizon 2 fik de for det, som begge er nogen jeg er færdige med at spille, men kan få superbilligt hvis jeg senere fortryder. Killzone Mercenary (som jeg kan hente på PS Plus) dækkede præcist de 99kr og så fik jeg 100kr afslag på en forudbestilling af Arkham Knight, fordi jeg lavede den samtidigt med at købe Witcher.

Glimrende start på dagen :-). I øvrigt pænt overrasket over at der ikke var en mega patch her et par uger efter udgivelse. Tog mig fem minutter at gå fra version 1.0 til 1.03. Det er efterhånden en sjældenhed.
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-15 00:50, rettet 30/05-15 03:51 
Vær opmærksom på at efter seneste patch giver mange (alle?) nye quests IKKE XP:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1053938

Det er selvfølgelig et stort problem i et spil, hvor man primært får sine XP fra quests. Kunne ikke forstå, hvorfor jeg ikke fik XP fra de seneste mange quests, jeg har taget..

Aldrig aldrig aldrig køb AAA spil på dag et med mindre de er fra Nintendo. Det er hermed lært.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/05-15 01:04 
Du får det lidt til at lyde som om indie-spil er fejlfrie. Mit eget kendskab til disse er selvfølgelig begrænset, men jeg synes i ligeså stor grad der er patches til dem jeg får igennem PS+.

Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om Sony bevist udvælger de allermest buggy ;)

Men det er da rart når ting bare virker. Det kommer vi dog længere og længere væk fra. Især når digital distribution bliver større.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-15 01:14, rettet 30/05-15 01:37 
Selvfølgelig er indiespil ikke fejlfrie, men der er bare så mange ting der kan gå galt med store produktioner eller måske er jeg bare uheldig? For så vidt også ligegyldigt, for i sidste ende bliver det min erfaring der kommer til at styre mine indkøb og jeg prøver ekstremt mange indiespil hver måned og kun ganske få AAA titler. Alligevel oplever jeg konstant spilødelæggende bugs i sidstenævnte, mens jeg tit har gode førstehåndsindtryk den anden vej rundt.

Det skal IKKE tolkes som om jeg siger, at fejl ikke forekommer den anden vej rundt. Bare at det skal ske oftere, hvis det skal påvirke mine indkøb :)

Konsolkongen>
Mit eget kendskab til disse er selvfølgelig begrænset, men jeg synes i ligeså stor grad der er patches til dem jeg får igennem PS+.

Måske værd at understrege, at jeg ikke tænker på patches, som er til "alle" spil i dag, men kun tænker på den slags der er graverende nok til at ødelægge spiloplevelsen (eksempelvis i W3 crash bugs, questlines der er glitched, quests der ikke giver XP osv.).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/05-15 01:41 
Måske du opfatter det sådan fordi de store titler (bryder mig ikke om udtrykket "AAA"), får meget mere omtale. Og dermed vil der være mere fokus på fejl.

Jeg synes nu at de grove fejl stadig hører til de færreste spil. Men det er bestemt blevet værre med årene. Og det er sgu da træls når Bloodborne skal patches, fordi det knækker sammen efter 12 timers kontinuerligt spil. Eller Master Chief Collection skal patches (adskillige gange vidst) før multiplayeren overhovedet virker.

Gamebreaking-bugs i fysiske spil er det allerværste, da de i realiteten kan gøre skiven værdiløs. En patch til et downloadet spil rører mig næsten ikke. Andet end at det kan være irriterende hvis man har spillet spillet, før det blev patchet. Og tiden man skal vente på at skidtet downloader, den er selvfølgelig også irriterende.

Jeg håber der bliver strammet op på det. Jeg synes heldigvis der er rimeligt meget brok over bugs på nettet. Så udviklerne tager forhåbentlig ved lære en dag :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-15 02:04, rettet 30/05-15 02:24 
Konsolkongen>
Måske du opfatter det sådan fordi de store titler (bryder mig ikke om udtrykket "AAA"), får meget mere omtale.

Det er muligt, men jeg tror det ikke. Må dog blive på anekdote niveau, frem for en mere videnskabelig tilgangsvinkel, da jeg ikke har lyst til at bruge tiden på at forklare yderligere/undersøge nærmere. Beklager. Er det noget du virkelig brænder for, må vi tage det på et andet/bedre tidspunkt :)

Konsolkongen>Og det er sgu da træls når Bloodborne skal patches, fordi det knækker sammen efter 12 timers kontinuerligt spil. Eller Master Chief Collection skal patches (adskillige gange vidst) før multiplayeren overhovedet virker.

Ja, eller Lords of the Fallen, LBP3, Driveclub, Witcher 3, Fable Anniversary, AC: Unity osv.

Det er for mange ud af for få, på en kort periode, til jeg gider blive ved.

Konsolkongen>Jeg synes heldigvis der er rimeligt meget brok over bugs på nettet. Så udviklerne tager forhåbentlig ved lære en dag :)

Jeg er ikke optimistisk nok til at tro, at det kommer til at ske, før brugerne i større stil straffer dem for fejlene. Er personligt hvad jeg har tænkt mig at gøre :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-15 02:15 
Digital Foundry har kigget nærmere på The Witcher 3:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-the-witcher-3-wild-hunt-face-off

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-the-best-pc-hardware-for-the-witcher-3
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/05-15 10:46, rettet 30/05-15 10:47 
Bede-x>
Det er muligt, men jeg tror det ikke. Må dog blive på anekdote niveau, frem for en mere videnskabelig tilgangsvinkel, da jeg ikke har lyst til at bruge tiden på at forklare yderligere/undersøge nærmere. Beklager. Er det noget du virkelig brænder for, må vi tage det på et andet/bedre tidspunkt :)

Næ, før vi faktisk har nogle kilder på grundige undersøgelser, så er der ikke nogen af os der kan bevise noget alligevel. Jeg ville bare kommentere på at jeg ikke synes problemet er så meget større for store spil, som du vil gøre det til.
Jeg kunne omvendt også nævne en god håndfuld indie-titler som jeg har oplevet problemer med. Men listen vil formegentlig være kortere end din, da jeg ikke gør så meget i de spil, som du sikkert gør med store titler.

Det kunne også ende i en diskussion om hvad der er rigtige indie-spil, og den gider jeg ikke tage :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 30/05-15 11:12 
Jeg har endnu ikke oplevet noget som helst i et indiespil, hvor jeg har tænkt "håber de snart patcher det".

Følgende har jeg købt og været utilfreds med spillenes tilstand:
Bloodborne: Framerate, framepacing, loadtider.
Master Chief Collection: Spontane crashes, spillet glemmer ens progress, defekt multiplayer.
Driveclub: Onlinefunktioner defekte
Project Cars: stort set alle settings man har lyst til at skifte under et løb kræver quit til main menu.
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-15 11:19 
Det kan være jeg bare bilder mig det ind, men det føles som om jeg mangler XP for de seneste 30+ quests. Lige pludselig blev det bare utroligt svært at blive høj nok level til historie missionerne og det tror da pokker, hvis man ikke får quest XP (som måske er 80% af ens XP).

Er man ramt af buggen fra starten af betyder det i praksis spillet ikke kan gennemføres :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-15 12:04, rettet 30/05-15 12:07 
Nå, en løsning til PC versionen kunne være bare manuelt at tilføje de XP man mangler:

http://forums.cdprojektred.com/threads/42937-Addressing-the-no-XP-Glitch?p=1720096&viewfull=1#post1720096

Alternativt kan man sætte sværhedsgraden ned.

Jo mere fejlfyldte spillene bliver, jo mere sætter jeg efterhånden også pris på selv at kunne gøre noget ved det på PC, men selvfølgelig trist at det skal være sådan.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/05-15 18:38, rettet 30/05-15 18:39 
Jeg har spillet en 30-40~ timer af witcher 3 indtil videre og er faktisk rimelig godt underholdt af det. Jeg var lidt nervøs for at dialogen og figurerne i spillet ville være drabeligt kedelige som det jo er tilfældet i fx biowares og bethesdas spil i samme genre. Men det har været overraskende udholdeligt indtil videre.

Spillets største svaghed er helt sikkert den nærmest deathtrap dungeon-agtige styring, ikke mindst på hest. Det kunne (og burde) virkelig være lavet bedre. Den unødvendige mængde fall damage ved at falde blot 2 meter ned er også irriterende, især når det sker pga den elendige styring. Auto-save funktionen er også en smule mystisk, nogle starter man ganske langt tilbage efter man er død, men er til at leve med. Den der "witcher sense" gimmick bliver også misbrugt lige lovlig meget til tider, hvilket kan virke lidt trivielt.

Ellers har jeg ikke de helt store kritik punkter, det er ikke et spil der bringer noget nyt på banen, men der er ikke ret meget at sætte fingeren på og ikke nogle kæmpe irritations momenter.

Ganske solidt og anbefales.
Bede-xBede-xSkrevet 31/05-15 10:26, rettet 31/05-15 10:29 
Femte patch kommer mandag og skulle løse de fleste bugged quests:

http://forums.cdprojektred.com/threads/42316-ETA-for-1-05-patch?p=1722071&viewfull=1#post1722071

XP patchen skulle også være mandag på PC og indenfor en uge/halvanden på konsol. XO versionen får en 30fps cap i næste opdatering.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 31/05-15 22:34 
Hvad næste patch indeholder (der er nogle SPOILERS i linket i forbindelse med diverse quest fixes nævnes):

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1054862

Rart man slipper for at interagere med lys, når man prøver at samle ting op :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-15 21:03 
PS4/XO stress test af version 1.03 fra Digital Foundry:

http://youtu.be/nev-qxmHR7c
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 02/06-15 23:32 
Det er ikke altid smart at sigte efter 1080p, når hardwaren ikke kan følge med...
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-15 23:36 
Det ligner det er Xbox One versionen man skal gå efter denne gang :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 03/06-15 00:44 
Spillet Xbox one udgaven i noget tid nu og det ser godt ud. Syns kun der var lidt slow down at mærke i introen.
Men for pokker måtte de gerne havde gjort teksten fra breve og bøger større. Den er lige lovlig lille for TV brug. Sikker fin for pc hvor du tættere på skærmen. Som regl... Men jeg følger jeg skal rykke lidt tættere på for at læse det.
JmogJmogSkrevet 03/06-15 02:53 
Størrelse på tekst skulle blive ordnet i næste patch. Og performance skulle blive forbedret. Har dog endnu ikke bemærket noget slowdown af betydning udenfor cutscenes (PS4). Det kører fint.
DunwichDunwichSkrevet 03/06-15 02:54 
Jeg tænker at jeg måske kigger nærmere på spillet, engang til efteråret / vinter, når det måske er kommet ud af beta fasen. Man er særdeles tilgivende overfor et spil lige nu, som primært er i stykker.
GreaseballGreaseballSkrevet 03/06-15 09:53, rettet 03/06-15 09:54 
Jmog>
Størrelse på tekst skulle blive ordnet i næste patch. Og performance skulle blive forbedret. Har dog endnu ikke bemærket noget slowdown af betydning udenfor cutscenes (PS4). Det kører fint.

Det lyder godt.. Var lige bange for jeg trængte til nye briller.
Men ellers, super godt spil. Plus den følese når man rigtig begynder at finde af hvordan man bedst placer sig i kamp og kan tage en stor flok badguys ned ved at dogde og parerer deres slag. Så føler man at der sker noget.
Bede-xBede-xSkrevet 05/06-15 17:14 
1.05 er ude nu på PC :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 05/06-15 20:36 
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/10161-The-Witcher-3-Wild-Hunt-Review
Bede-xBede-xSkrevet 05/06-15 21:31 
Der er en enkelt spoiler i den film, men ellers er flere af de samme ting allerede sagt her i tråden. Mht. de tekniske problemer han løber ind i på konsol som fx loadetider, så er de stort set ikke eksisterende på PC. Ud over opstarten havde jeg faktisk slet ikke lagt mærke til at der var loading i spillet, da en af mine venner der spiller på PS4, snakkede om de tips man får på loadeskærmene. Først da bemærkede jeg dem..

Ved siden af skyggerne, konsollernes spøgelsesbyer og lave framerate, nok en af de største forskelle på udgaverne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 05/06-15 23:09, rettet 05/06-15 23:11 
Er ikke selv rendt ind i nogen bugs og hygger mig gevaldigt med at rende rundt og løse quests som hver gang viser sig at være mere interessante end ventet. Alting er bare så pokkers velskrevet.

Kamp er også sjovt. Udfordrende og varieret. Der er også få ting der slår at gå på opdagelse i vildmarken og så pludselig falde over en motherfucker af en bjørn. Forrygende.

Indtil videre har samtlige quests været en fornøjelse og jeg gennemstøvede kortet for samtlige ? i startområdet inden jeg gik videre til det næste. Selv fetch quests er nogen man ikke bør gå glip af. Generiske bandit camps har endda også baggrundshistorier, hvis man sørger for at læse de bidder af info man eventuelt finder.

Performance er for det meste fremragende. Der kan af og til være nogle dyk men det meste af tiden kører det mindst lige så godt som de bedst petformende openworldspil til PS4. Performance eller visuel kvalitet er bestemt ikke noget der bør holde folk væk, tværtimod.

Og spillet... det er tidligt at sige med sikkerhed, men det tyder på det kommer til at slå Red Dead af pinden som mit favorit openworldspil.
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-15 01:39 
AngryJoe er tilfreds:

https://www.youtube.com/watch?v=H6QoEUqadW4
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 06/06-15 12:30 
Bede-x>
Ved siden af skyggerne, konsollernes spøgelsesbyer og lave framerate, nok en af de største forskelle på udgaverne.

Spøgelsesbyer? Af alle de analyser jeg har læst om de 3 udgaver så har jeg kun støt på at der er grafiske forskelle. Er nysgerrig på hvad du mener.
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-15 15:52, rettet 06/06-15 16:05 
På PC går grafik indstillingerne i W3 fra low til ultra (low/med/high/ultra), som det ofte ses. Det gælder også med antallet af karakterer i baggrunden. Digital Foundry listede konsol indstillingerne af hensyn til folk med low end gaming PCere, der gerne ville have en konsoloplevelse og hvor de fleste konsol settings lå omkring medium, var antallet af baggrundskarakterer under PCens laveste:

Number of Background Characters: Low (console actually seems lower than this)

Det ses tydeligt i byerne, hvor man kan rende ind i op mod 40 personer på PCen, mens konsoludgaverne synes mennesketomme og med karakterer der oftere popper ud af den blå luft. Deraf spøgelsesbyer. Kan også observeres i vildnæsset hvor de store dyreflokke bare ikke findes på konsol.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 06/06-15 18:19, rettet 06/06-15 18:25 
På den måde. Men syns nu ikke byer virker tomme på konsol eller folk popper op. Ikke noget jeg har set.
Har da også set ok størrelse flokke af hjorte i naturen. Så ikke lige talt dem dog. De stikker sjovt nok altid af. Bare fordi der god kød på dem ;)

Noget helt andet, men relateret. Der været en del debat om downgrade af pc udgaven. Fra det som er blevet vist i demo form til det som faktisk udkom.
Faldt over denne video
https://youtu.be/-lk8zZ23BwA
Kan godt forstå hvad der menes, tænker på hvor enig er de af jer som bruger PC med det som de siger i videoen?
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-15 18:50, rettet 06/06-15 18:56 
Det har helt sikkert fået en downgrade. Man må bare indse at gameplay trailere til tider ikke er gameplay trailere :)

Med det sagt så ser det stadig fremragende ud. Når man rider ind over markerne mod Novigrad og vildnæsset langsomt erstattes af bygninger, borgmure og livet i gaderne, uden loadetider eller afvigelse fra de 60fps, kan man ikke undgå at være imponeret.

Enkelte ting er dog ret flade. Fx hvalerne som tydeligt er scripted til ens egen retning + bevægelse og ikke eksisterer som andet end overflade grafik.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 06/06-15 21:44 
Plus lyset der bliver kastet ned mellem blade og grene når man rider gennem en tæt skov. Ser altså flot ud.
JmogJmogSkrevet 06/06-15 22:57 
Ja, når man er på vej gennem en skov ved solopgang og -nedgang er det virkelig smukt. Kombineret med at alt bevæger sig i vinden ser det fremragende ud.
jaesjaesSkrevet 22/06-15 17:50, rettet 22/06-15 17:50 
Hvis nu man har lyst til sådan rigtigt at downgrade, kan man følge LowSpecGamers opskrift.

Han har tweaket løs og fået det til at køre spilbart et godt stykke under minimum specs, men det ser også ud derefter.

https://www.youtube.com/watch?v=vrJ330NGjCU
BeanoBeanoSkrevet 06/07-15 20:01 
Stor update på vej...

http://www.vg247.com/2015/07/06/the-witcher-3-is-getting-player-stash-new-movement-response-for-geralt-more/
Bede-xBede-xSkrevet 06/07-15 23:46, rettet 06/07-15 23:53 
Ligner en lækker update. Spillet har virket super stabilt siden 1.05, men små rettelser som at flytte bøgerne i inventory'et til en anden tab, så man ikke konstant skal scrolle forbi dem, når man skifter potions, giver mig meget mere lyst til at prøve at lave et rent alchemy build på højeste sværhedsgrad. Også rart med et stash, især med tanke på de forskellige Witcher skolers rustning, hvor det næsten er umulig at finde plads til andet end det man går med. Med det sagt virker det i forvejen ikke til at ting forsvinder hvis man sælger eller dropper dem..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 07/07-15 08:36 
Enig i at det ligner en lækker update. Men nøj hvor er jeg ked af at udviklere ikke kan lave deres spil færdigt før de udgiver dem. Det er så tydeligt at forbrugerne igen er blevet brugt som betatestere for at spare omkostninger, og spil-discen er i sig selv nu et ufuldstændigt produkt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/07-15 09:00, rettet 07/07-15 09:02 
100% enig. Mht. inventory systemet så har det også undret mig hvorfor det var så dårligt fra start i betragtning af hvor vigtigt det er. Sjusket. Kortet fatter jeg heller ikke hvordan man kan fucke så meget op.
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-15 09:21, rettet 07/07-15 09:24 
Har de sagt noget om, hvad der ligger i det med "optional movement patch"? Ville være fedt hvis de rettede den kluntede styring..

Beano: Hvad er problemet med kortet andet end at man ikke kan zoome langt nok ud på det og så at man lige skal vende sig til, at to af stederne fører til nord/syd på samme kort?

Sumez>
Det er så tydeligt at forbrugerne igen er blevet brugt som betatestere for at spare omkostninger, og spil-discen er i sig selv nu et ufuldstændigt produkt.

Ja, det er ærgeligt. Spillet har så store bugs, hvis det ikke bliver patchet, at det nok er svært at gennemføre og ved siden af det, er der de behagelige rettelser man helst ikke vil være foruden (framerate forbedringer, stutter fix, HUD ændringer osv).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/07-15 09:27 
Bede-x>
Beano: Hvad er problemet med kortet andet end at man ikke kan zoome langt nok ud på det og så at man lige skal vende sig til, at to af stederne fører til nord/syd på samme kort?

Det performer som lort (på PS4) og er opdelt unødigt.
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-15 09:32, rettet 07/07-15 09:35 
Ja, det har den nord/syd opdeling, de må have gjort, for at det skal være hurtigere at zoome ind på den ene halvdel, når man ikke selv er på kortet. Har sikkert haft de bedste intentioner, men som spiller kræver det lidt tilvænning. Mht. performance skulle der stadig komme yderligere optimeringer til PS4 og det er allerede forbedret en del i det normale spil, sammenlignet med dag et. Ved dog ikke om det også gælder kortet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/07-15 12:33 
Ja, hvis de bare gjorde zooming og navigation hurtigere, havde opsplitning slet ikke været nødvendig :D
WehnerWehnerSkrevet 07/07-15 12:47 
Det kommer til at passe med, at spillet er helt klart, næste gang jeg holder Destiny-pause.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/07-15 14:34 
Jeg tror jeg venter til der kommer en GOTY-udgave med alle patches samt DLC på skiven :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 07/07-15 14:36 
Den tanke har også strejfet mig, men det her er et af de tilfælde, hvis jeg har svært ved at vente.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 07/07-15 14:38 
Konsolkongen>
Jeg tror jeg venter til der kommer en GOTY-udgave med alle patches samt DLC på skiven :)

Plejer den slags ikke bare at være det originale print og en masse vedhæftede download-koder?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-15 14:50, rettet 07/07-15 15:49 
Konsolkongen>
Jeg tror jeg venter til der kommer en GOTY-udgave med alle patches samt DLC på skiven :)

Det er min plan til Fallout 4. Tør slet ikke tænke på kombinationen af Bethesda og så den nye generations tilgangsvinkel til bugs i AAA udgivelser :)

Sumez>
Plejer den slags ikke bare at være det originale print og en masse vedhæftede download-koder?

Er vist lidt forskelligt (har ikke overblik over procentsatserne :)), selv om vi nok kommer til at se det oftere i den her generation - især fra førstepartsproducenterne - til trods for at det ligeså godt kunne være inkluderet på disken. Et andet problem er at lige præcis CDPR forsætter med at arbejde på deres spil i meget lang tid og selv efter de udsendte EE versionen af de gamle spil, blev de fortsat patchet. EE var heller ikke en typisk GotY udgave, der bare opsamler det allerede udgivne, men havde en del ændringer, der i sig selv introducerede helt nye bugs.

Spørgsmålet er om de også fremover vil lave EE udgaver eller gøre som andre publishers og lave standard GotY udgivelser?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-15 17:11 
Bede-x>
Har de sagt noget om, hvad der ligger i det med "optional movement patch"?

Det tætteste på et svar:

The Witcher 3

Hvorfor ikke bare nøjes med en der virker? ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
379 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig