slk486 | Skrevet 24/06-14 13:33, rettet 24/06-14 13:34 | I concur og går ud fra du mener våde trusser ;) | j/k
|
|
Sumez | Skrevet 24/06-14 13:13 | Tilgiv mig hvis jeg ikke får trusserne i klemme over StarCitizen :) Witcher 3 er i langt større grad min gig. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Darken | Skrevet 24/06-14 13:07 | Sumez>
Hmm, tror godt jeg kan undvære hårværks. Der er nok større chance for at jeg har en PS4 end et crazy-ass-state-of-the-art nVidia grafikkort når spillet en dag udkommer.
Pjat Sumez, med spil som StarCitizen, så skal man alligevel have en ordenlig spand at køre på. | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
slk486 | Skrevet 24/06-14 11:48, rettet 24/06-14 11:49 | Hmm, tror godt jeg kan undvære hårværks.
Whaaat? Hvordan kan nogen det? ;)
Jo, de masede vist lidt TressFX ned i PS4 udgaven, svjv. | j/k
|
|
Sumez | Skrevet 24/06-14 11:46 | Hmm, tror godt jeg kan undvære hårværks. Der er nok større chance for at jeg har en PS4 end et crazy-ass-state-of-the-art nVidia grafikkort når spillet en dag udkommer.
Men står der nogen steder at det ikke er noget der er muligt i PS4? Puttede de ikke masser af hårværks i PS4 og XBone udgaverne af Tomb Raider? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 24/06-14 11:40 | Ja, hvad har Collarduty at gøre med TW3? | AV Intelligent Terminal
|
|
|
slk486 | Skrevet 24/06-14 11:19 | Mistede interessen på 360 af en eller anden grund, men med 3'eren i horisonten prøver jeg lige igen :) | j/k
|
|
Sonic | Skrevet 24/06-14 11:09 | Samme her :D | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
slk486 | Skrevet 24/06-14 11:01 | Netop som jeg har købt det billigt på Steam og ville forsøge at spille det igen. Perfekt timing :) | j/k
|
|
|
|
slk486 | Skrevet 11/06-14 12:40 | Det kan der være noget om. | j/k
|
|
Sumez | Skrevet 11/06-14 12:36 | Ja, ok tænkte bare deres tendens til at gøre deres spilverden løbende mindre "gritty". | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
slk486 | Skrevet 11/06-14 11:58, rettet 11/06-14 11:59 | Eh? Alle Bethesda's NPC'er ser ud som om de lige er kravlet ud fra plejehjemmet ;) | j/k
|
|
|
slk486 | Skrevet 11/06-14 11:42 | De har de-Bethesdaet ham? | j/k
|
|
Sumez | Skrevet 11/06-14 11:32, rettet 11/06-14 11:36 |
Uh! Charles Dance!
edit: Er der nogen historie om hvorfor Geralt ser så meget yngre ud? Er det ikke en direkte efterfølger til 2'eren? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Sonic | Skrevet 11/06-14 11:15 | Can't wait :) | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
Wehner | Skrevet 11/06-14 11:13 | Også mange scener i den, må man sige, selvom den også ser lige barsk nok ud til min smag.
Men fedt at det allerede kommer 24/2 2015. Det er trods alt overkommelig ventetid. | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
|
|
|
|
jaes | Skrevet 04/04-13 18:30 | Sumez>
Med Elder Scrolls som eksempel, synes jeg netop ikke de har ændret på spillereglerne. Men det er også et tydeligt eksempel på hvor meget spillets generelle plot kan blive kørt i baggrunden af netop samme grund. Men jeg synes så også at de med Skyrim fik øjnene op for at gøre selve spilverdenen til en figur i sig selv, med en interessant historie. Historien i Skyrim handler i større grad om landet og den politiske konflikt det gennemlever, end om dragernes tilbagevenden.
Pointen var, at W2 bør ændre noget, ikke Skyrim vs. tidligere Elder Scrolls :) |
|
Sumez | Skrevet 28/03-13 11:05, rettet 28/03-13 11:07 | Ja, jeg tror du har helt ret i at open-world konceptet nok i grunden er den største trussel imod kvaliteten af fortællingen.
Til trods for at idéen om et 100% åben spil (hvilket også sjældent er blevet indfriet med særlig stor succes) appellerer kraftigt til mig, har jeg altid været tilhænger af lineære spil, da det trods alt tillader udviklerne at fortælle en meget mere strømlignet og planlagt historie, og derfor også en historie af en væsentlig højere kvalitet.
Med Elder Scrolls som eksempel, synes jeg netop ikke de har ændret på spillereglerne. Men det er også et tydeligt eksempel på hvor meget spillets generelle plot kan blive kørt i baggrunden af netop samme grund. Men jeg synes så også at de med Skyrim fik øjnene op for at gøre selve spilverdenen til en figur i sig selv, med en interessant historie. Historien i Skyrim handler i større grad om landet og den politiske konflikt det gennemlever, end om dragernes tilbagevenden.
Det er her The Witcher måske har en fordel. For som vi snakkede om i Witcher 2 tråden, er Geralt i større grad en tilskuer end han er en reel hovedperson. I hvert af de tre kapitler af det spil, blev der fortalt tre forskellige historier der allerhøjst i meget begrænset omfang faktisk involverede Geralt selv. Et koncept der i teorien godt kunne fungere i en open-world setting, omend det som historien blev fortalt i Witcher 2 aldrig ville kunne lade sig gøre med åben, nonlineær udforskning i det spil, uden det skulle gå ud over fortællingen.
Men det er også synd, for gameplay-mæssigt synes jeg spillet udviste nogle virkelig stærke kvaliteter, men pga. de meget begrænsede områder, man havde adgang til at udforske (med ikke-respawnende fjender, endda), var det begrænset hvor meget man virkelig kunne få ud af at løse de forskellige, ellers afsindigt godt designede, sidequest, og samle det udstyr der skulle til. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
jaes | Skrevet 27/03-13 21:03, rettet 27/03-13 21:03 | Jeg er spændt på, om de kan fortælle en historie i et open-world-spil, som er bedre end de hidtidige forsøg, som vel ikke er nået over "god". Det burde kunne lade sig gøre, men nok ikke uden at ændre på spillereglerne som vi kender dem fra spil som GTA og Elder Scrolls. |
|
Sumez | Skrevet 27/03-13 12:29, rettet 27/03-13 12:29 | Jeg synes det var passende med en ny tråd, i stedet for at køre videre i "Witcher 2" tråden.
http://www.escapistmagazine.com/news/view/122909-The-Witcher-3-Will-End-With-Three-Separate-Playable-Epilogues]The Escapist: The Witcher 3 Will End With Three Separate, Playable Epilogues[/LINK]" target="">The Escapist: The Witcher 3 Will End With Three Separate, Playable Epilogues
Jeg er rimelig træt af at høre spil-udviklere love en dynamisk historie med masser af valg der har "impact" på hvordan spillets udvikler sig, med Bioware og Mass Effect som klasse-eksemplet på hvorfor den slags løfter skal tages med et gran salt.
Men jeg tror Witcher 2 netop var spillet der beviste overfor mig at det godt _kunne_ lade sig gøre et inkludere valg med drastisk indflydelse, og stadig fortælle en enormt indlevende historie, så jeg er rimelig spændt på at se CD Projekt Red gøre alvor af deres trusler i 3'eren.
Bagsiden af medaljen er selvfølgelig stadig at jo større indflydelse dine valg har, jo mere reel indhold i spillet bliver udeladt i en gennemspilning, hvilket også bevises i Witcher 2, der kræver to gennemspilninger for at se begge sider af kapitel 2, og en enkelt gennemspilning dermed medfører en kortere historie og mindre spil, end det der faktisk er blevet produceret, hvilket jeg synes er lidt synd. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|