X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Might & Magic X Legacy


Svar
jaesjaesSkrevet 24/03-13 22:40, rettet 24/03-13 22:53 
Man bliver jo helt forvirret, når en udgiver som Ubisoft genopliver en af de mest populære RPG-serier fra 80'erne og 90'erne, og ikke laver det om til et actionspil med RPG-elementer. Men siden det bliver step-baseret, kan det jo være, at de tager microtransactions for hver firkant, man bevæger sig.

Mon ikke Legend of Grimrock og Kickstarter har noget af æren i forhold til koncept-valget :)

Her er noget af det de har sagt:
- Step-baseret
- Tur-baseret
- Party-baseret (fire i et party)
- Både over-world og dungeons
- Puzzles og fælder i dungeons
- Kommer til september som download på pc
- Udvikles i fællesskab af Ubisoft Paris og Limbic Entertainment (som udviklede Might & Magic Heroes VI)

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=TWvpD-w0BCY

Site:
http://might-and-magic.ubi.com/mightandmagicx-legacy/en-GB/home/index.aspx

Might & Magic X Legacy
WehnerWehnerSkrevet 24/03-13 22:58, rettet 24/03-13 23:01 
jaes>
Men siden det bliver step-baseret, kan det jo være, at de tager microtransactions for hver firkant, man bevæger sig.

!!

Måske er der alligevel lidt en komiker gemt i dig. Eller en sælger.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-13 23:26 
Jeg er ret todset med Might and Magic VII, især den gakkede humor. Denne får nok desværre ikke lov til at være med i X, men jeg glæder mig lidt alligevel.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 24/03-13 23:42 
Som en person, der aldrig har spillet nogen af Might & Magic-spillene, er de værd at sætte sig ind i, og er der nogen af dem, der ville være et godt sted at starte, og som ikke virker utroligt træge og "forældede", når man sætter sig ned med dem i dag?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/03-13 07:18 
Jeg har kun erfaring med Heroes of Might and Magic spillene som er noget helt andet, men også tidsløse klassikere.
SumezSumezSkrevet 25/03-13 08:38 
Troede også først her var tale om et nyt HOMM spil, pga deres høje popularitet, så var glad for at se at der var tale om et klassisk "rpg" :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/03-13 09:35 
Jeg synes stadig VIIeren holder, selvom spillet er ret groft rent visuelt. Det er en anelse svært, men bestemt ikke trægt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig