X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har købt en PS1


Svar
nerosnerosSkrevet 24/03-13 16:15, rettet 24/03-13 16:25 
Så er det gået helt galt og jeg har købt en PS1 i JAP udgave!!

Det er kun konsollen jeg får uden kontrollers, men jeg tænkte man til at starte med godt kunne bruge en PS2 kontroller ikke? Scart og alle andre kabler har jeg :-)

Jeg har selvfølgelig mit PS1 Namco stick som jeg helt sikkert vil få brug for også.

Indtil videre har jeg købt The Raiden Project og ... Se hele indlægget
Bashful Neophyte
57 emne(r).
« < 1 2

Svar
spectrespectreSkrevet 10/04-14 20:27, rettet 10/04-14 20:29 
Jeg har kun 4 ps1 spil, men de er awesome. Incredible Crisis, point blank 2, ridge racer og time crisis.

Vil gerne have fat i parappa the rapper, mr. Driller G og einhander. Tror dog ikke de to sidste er udkommet i pal.

Kan også huske jeg brugte meget tid på Medievil bitd, så det er nok også på min liste
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
amnesiaamnesiaSkrevet 10/04-14 20:33 
slk486>
Ja ind imellem:) Sidst var det Klonoa og Mickey.

Og fik for nyligt Parappa af Drlx.

Af ren interesse, da jeg overvejer at anskaffe mig Klonoa, er der noget der taler for erhvervelsen af Playstation udgaven frem for den der er kommet til Wii? - udover selvfølgelig at der til Playstation er tale om den originale udgivelse.
Græsset ER grønnere på den anden side!
slk486slk486Skrevet 10/04-14 20:46 
Ikke specielt. Jeg ville gerne have udgaven til Wii også, men har fundet den for pricey indtil videre :)
j/k
SumezSumezSkrevet 10/04-14 20:56, rettet 10/04-14 20:57 
Speed Power Gunbike er skægt nok, for hvad det er :) Jeg har det, hvis du vil prøve.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/04-14 21:08 
1up>
Kan også huske jeg brugte meget tid på Medievil bitd, så det er nok også på min liste

"Who dares to enter my lair and wake me from my slumber?
Aha! Prepare yourself, little man, I shall roast the flesh from your bones... Oh, um... I see... In that case... I will pluck out both of your eyes...ah...oh, great... I'm... I'm just going to give you a good hiding!"

:D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 10/04-14 21:09 
Nyt Medievil til PS4!
j/k
nerosnerosSkrevet 10/04-14 21:42 
Omega Boost er nævnt før, men hvis man ikke har det spil endnu så skal det købes! Det er simpelthen det flotteste spil jeg har set på en PS1 og spillet i sig selv er fremragende godt lavet.
Bashful Neophyte
57 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig