X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Datamuseer?


Reply
The DaneThe DaneSkrevet 23/03-13 13:04 
Går ikke ud fra spilmuseet ville have interesse i den her, men hvis det er sig til :p. Men ville høre om nogen kendte til folk (eks. andre museer) som ville have en interesse i en "ældre" Olivetti PC M24 (Model XP1050) fra omkring 1985 samt diverse (såvidt jeg kan se) original programmer der fulgte med. Der er også et nogle spil hvis der rent faktisk ville være en interesse fra spilmuseet.

Har skrevet en mail til Dansk Datahistorisk Forening for at høre hos dem, men hvis andre kender til lign. ville det være godt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 23/03-13 13:26 
Dansk Datahistorisk Forening er det rigtige sted. Der er ikke andre gode muligheder, så hvis alternativet ellers er at den ryger ud, så kan vi godt tage den.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 23/03-13 13:31 
ok, det lyder godt - giver lige besked igen når de har svaret tilbage så.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ElgenElgenSkrevet 23/03-13 13:31 
Jeg tror bestemt at DDF kunne være interesseret..
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
The DaneThe DaneSkrevet 24/03-13 09:31 
DDF havde en masse af den model, så de var ikke lige interesserede men ville gerne have manualer samt programmer tilsendt. Meeeeeeen da jeg ville sætte den til her idag ser jeg lige keyboardet manglede ... så skal have fundet det først ellers ville det være det samme som den ikke virkede.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Username
Password
Remember me