X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Need for speed, most wanted - Wii U-version


Svar
OlimarOlimarSkrevet 19/03-13 20:24, rettet 19/03-13 20:34 
Need for speed, most wanted - Wii U-version




249kr ! På Origin, det fandme billigt :)
http://store.origin.com/store/eaemea/da_DK/DisplayProductDetailsPage/productID.268569200

Lidt screens :
Need for speed, most wanted - Wii U-version

Need for speed, most wanted - Wii U-version

Need for speed, most wanted - Wii U-version

Need for speed, most wanted - Wii U-version
JmogJmogSkrevet 19/03-13 21:32 
Eller gratis, hvis man har købt Simcity inden 25/3.
HankyHankySkrevet 19/03-13 23:49 
Da ikke Wii U versionen?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 20/03-13 07:58 
Olimar>
249kr ! På Origin, det fandme billigt :)

278,- hvis de også skal sende spillet til dig :)
JmogJmogSkrevet 20/03-13 12:24 
Hanky>
Da ikke Wii U versionen?

Nej da. Jeg svarede jo Olimar, som skrev om PC-udgaven :-)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/03-13 12:31 
Er rimelig sikker på han snakkede om WiiU versionen, da han selv startede tråden :P
Til PC koster det 149 uanset om det er download eller fysisk kopi... Eller gratis som du nævnte :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 20/03-13 12:51 
Jmog>
Nej da. Jeg svarede jo Olimar, som skrev om PC-udgaven :-)

Hvis du ser hvor han har posted sit indlæg og hvilket logo der er vist i toppen, ville du ikke være i tvivl ;P

Man kan også købe konsolversioner gennem Origin, hvis det var dét der fik dig ud af kurs :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
OlimarOlimarSkrevet 20/03-13 15:46, rettet 20/03-13 16:00 
Korrekt, det er wii-U, der tales om. Jeg syntes bare det var super billigt da "gamle" ports( Det her er dog ikke en port) normalt er fuld pris på wii-U. , Så syntes da lige jeg ville spare folk for en del penge, ved at købe derfra i stedet.
JmogJmogSkrevet 20/03-13 21:18 
Hanky>
Hvis du ser hvor han har posted sit indlæg og hvilket logo der er vist i toppen, ville du ikke være i tvivl ;P

Man kan også købe konsolversioner gennem Origin, hvis det var dét der fik dig ud af kurs :)

Det var satans - ja, det var helt klart det der bragte mig ud af kurs. Konsolversioner på Origin anede jeg ikke var noget man kunne købe.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig