X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

3. Fødselsdagskonkurrence


Svar
RJKRJKSkrevet 17/03-13 18:40 
Tredje konkurrence i P:R's 10 års fødselsdag er nu tilgængelig. Konkurrencen består af 10 sider med hver 10 spil og 10 spilfirmaer. Formålet er at drag'n'droppe firmaerne rundt, så de står udfor det spil, som de har udviklet.

Der kan spilles et uendeligt antal gange, og hver gang udvælges 100 spil af stigende "sværhedsgrad". Der gives 1 point for hvert korrekt svar - ingen bonus for at svare hurtigt, men lad alligevel være med at prøve at snyde, for der er kun 45 sekunder til at sætte alt på plads. Brug mouseover for at få titlen på spillet og firmaet, hvis du ikke kan genkende coveret eller logoet.

Konkurrencen løber en uge, hvorefter vinderen findes som den med flest point (udenfor staben, som ikke kan vinde) - eller lodtrækning ved pointlighed. Til præmie kan vinderen vælge et spil blandt følgende:

Bioshock: Infinite, Crysis 3, DmC: Devil May Cry, God Of War: Ascension, Luigi's Mansion: Dark Moon, Metal Gear Rising: Revengeance, Monster Hunter 3 Ultimate, Ni No Kuni: Wrath Of The White Witch, Persona 4: Golden, Tomb Raider (2013).

Held og lykke.

Gå til konkurrencen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fumfumSkrevet 17/03-13 19:55 
Wuhu, jeg er placeret på en 8. plads.
Har du min adresse Rune?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
ElgenElgenSkrevet 18/03-13 12:13 
Jeg kan overhovedet ikke få det til at fungere.
Har prøvet
- iPhone: Safari
- Win8: Chrome, IE
intet virker };-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 18/03-13 12:23 
iPhone er udelukket som det lavet nu, så vidt jeg kan se.
Chrome fungerer her, men den går lidt i ged, hvis du bruger zoom-funktionen i browseren.
IE har jeg ikke prøvet, men foreslår at du prøver at kører i kompatibilitetstilstand, hvis du bruger IE10.

Generelt kan du også prøve at slette din cache.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/03-13 12:24, rettet 18/03-13 12:33 
Jeg har ret store problemer med at få billederne til at flytte sig i Chrome v. 25. Enkelte billeder nægter at flytte sig til de pladser jeg forsøger at dragge dem hen på.

EDIT: BØF! Jeg havde glemt at slå zoom-funktionen fra...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ElgenElgenSkrevet 18/03-13 12:51 
Vidste heller ikke det med zoom...virker fint på Chrome nu };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 18/03-13 13:20 
Findes der virkelig folk der bruger zoom-funktionen? :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 18/03-13 13:43 
Nu er det jo ikke alle der har lige så unge og friske øjne som Dem, unge mand *vifter med bølle-næven* };-P

Jeg har (så vidt jeg ved) aldrig rørt zoom-funktionen, men den stod til 90% hos mig?!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HankyHankySkrevet 18/03-13 13:46, rettet 18/03-13 13:46 
Du kan måske være kommet til at zoome ind/ud ved en fejl.

Ctrl + Mousewheel op eller ned = zoom ind eller ud.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 18/03-13 13:53 
Ah, det lyder sandsynligt };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 18/03-13 13:54 
Det er heller ikke tilfældigt, at jeg fandt ud af det :)
Jeg har også svært ved at se covers tydeligt i min skærms naturlige opløsning, og derfor forsøgte jeg mig med zoom funktionen, og ja, mange får aktiveret den ved en fejl.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/03-13 14:02, rettet 18/03-13 14:04 
Sumez>
Findes der virkelig folk der bruger zoom-funktionen? :D

Det er såmænd bare mere behageligt at se på langt de fleste hjemmesider med lidt zoom, når opløsningen på skærmen er 1920x1080/22". Der er jo alligevel ca. 2/3 af skærmpladsen i browservinduet der bruges på ingenting.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 20/03-13 21:41 
Det virker godt nok meget tilfældigt her. Tog lidt tid før jeg fattede at jeg ikke skulle hive spilfirmaet hen på spillet, men istedet swappe det med det firma der stod der allerede. Det vil den kun lade mig gøre nogen gange. De fleste gange vil den ikke acceptere det, selvom jeg ved det er korrekt.
JmogJmogSkrevet 20/03-13 21:48 
PR stab - hvilken browser anbefaler i at køre quizzen i?

Det virker ikke hos mig i Internet Explorer 8 og nyeste Chrome. Kører jeg Explorer i kompatibilitetstilstand, så fungerer det endnu værre med alle spilfirma-ikonerne hældt ud i kolonnen til højre og man kan ikke bruge dem.
GreaseballGreaseballSkrevet 20/03-13 22:39 
Kunne heller ikke lige få det til at virke de første par gange.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/03-13 22:49 
Fungerer nogenlunde fint i Firefox her.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/03-13 23:06 
Efter jeg har slået zoom fra fungerer det perfekt i den seneste Chrome.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 20/03-13 23:09, rettet 20/03-13 23:16 
Hmm, nu har jeg vist luret den. I mine browsere er den kræsen helt ned til millimeterpræcision hvordan jeg placerer tiles ovenpå hinanden. Det er bestemt ikke nok at de bare rører hinanden. Og hvad side jeg kommer fra når jeg fører dem henover hinanden har også noget at sige mht. om den kommer med det magiske blå highlight der indikerer at jeg kan slippe den.

Var nødt til at slutte en mus til min laptop for at kunne ramme præcist nok indenfor tidsgrænsen, men nu er det sjovt :-)
RJKRJKSkrevet 20/03-13 23:22 
Du styrer med muse-pointeren - ikke med selve grafikblokken.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 21/03-13 11:24 
Vil sige at nogen af de billeder af spil. Det er svært at se hvad titlen er nogen gange, især når der bruges et billede af en reklame for et aracade spil.
SumezSumezSkrevet 21/03-13 12:00 
Jmog>
Var nødt til at slutte en mus til min laptop for at kunne ramme præcist nok indenfor tidsgrænsen, men nu er det sjovt :-)

Jeg gav også helt op, fordi jeg var for doven til at sætte mus til :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 21/03-13 12:58 
Greaseball>
Vil sige at nogen af de billeder af spil. Det er svært at se hvad titlen er nogen gange, især når der bruges et billede af en reklame for et aracade spil.

Hold musen henover, så kommer titlen frem. Det samme gælder udviklerlogoerne, hvis det ikke er til at se, hvad navnet skulle være.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 21/03-13 21:35 
Ah ok.. Mange tak for tippet ^^
RJKRJKSkrevet 23/03-13 21:43 
Og vi nærmere os sidste mulighed for at slå Konsolkongens 96 point...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 24/03-13 17:28 
Konkurrencen er slut. Konsolkongen vinder med 96 point (164 forsøg), foran KTC med 95 point (94 forsøg).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 24/03-13 19:17 
Tillykke Martin :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/03-13 19:43 
Tak :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig