X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2. Fødselsdagskonkurrence


Svar
RJKRJKSkrevet 10/03-13 17:21, rettet 10/03-13 17:55 
Anden konkurrence i P:R's 10 års fødselsdag er nu tilgængelig. Konkurrencen består af 10 sider med 10 spil på hver, som skal sorteres i kronologisk rækkefølge efter deres udgivelse i Europa, ved at drag'n'droppe spillene til de rigtige pladser. Ældste spil skal først, og der er en hjælp i form af årstal på de enkelte pladser.

Der kan spilles et uendeligt antal gange, og hver gang udvælges 100 spil af stigende "sværhedsgrad". Der gives 1 point for hvert korrekt svar - ingen bonus for at svare hurtigt, men lad alligevel være med at prøve at snyde, for der er kun 45 sekunder til at sætte alt på plads. Brug mouseover for at få titlen på spillet, hvis du ikke kan genkende coveret.

Konkurrencen løber en uge, hvorefter vinderen findes som den med flest point (udenfor staben, som ikke kan vinde) - eller lodtrækning ved pointlighed. Til præmie kan vinderen vælge et spil blandt følgende:

Bioshock: Infinite, Crysis 3, DmC: Devil May Cry, God Of War: Ascension, Luigi's Mansion: Dark Moon, Metal Gear Rising: Revengeance, Monster Hunter 3 Ultimate, Ni No Kuni: Wrath Of The White Witch, Persona 4: Golden, Tomb Raider (2013).

Held og lykke.

Gå til konkurrencen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 10/03-13 17:41, rettet 10/03-13 17:42 
Av, av, av. Det er jo pivesvært, men lidt mere relevant, fair (ikke en million næsten ens billeder af Link) og teknisk udmærket lavet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The DaneThe DaneSkrevet 10/03-13 21:00 
Mother.... den nedtælling sætter slet ikke pres på :D
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 16/03-13 14:41 
Så er det snart sidste chance for at konkurrere med KTC om sejren.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 16/03-13 15:39 
Ssssh :)
Hvornår er afgørelsen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 16/03-13 17:21 
Stillingen pt:
1. KTC 96
2. KristensenSoUSA 89
3. RJK 71
4. Konsolkongen 61
5. John Doe 54
6. Core 51
7. Palsgaard 49
8. Xiwana 48
9. Naiera 48
10. ChronoSousa 47
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 17/03-13 13:16 
KTC>
Hvornår er afgørelsen?

I dag kl. 17.00.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 17/03-13 17:02 
Konkurrencen er nu slut. KTC vinder med 98 point (383 forsøg), foran KristensenSoUSA med 96 point (437 forsøg).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 17/03-13 18:17 
Awww
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Le RoofLe RoofSkrevet 17/03-13 21:06 
Slap af det var mange forsøg der blev brændt af. Tillykke KTC :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KTCKTCSkrevet 17/03-13 22:43 
Tak skal du have, Roof :)
Ja, det var ret svært i starten, så det tog en del forsøg, men ligesom den sidste konkurrence, spillede jeg faktisk også en del gange "for sjov".
Jeg håber disse konkurrencer bliver tilgængelige bagefter, for de er faktisk meget underholdende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 17/03-13 22:45 
Selvfølgelig :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/03-13 22:52 
Spil-relaterede minispil/quizzes vil altid være velkomne i min bog! - Også selvom jeg er pivringe til dem.
Tillykke med sejren, Kenneth! :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 18/03-13 08:22 
FancyPants>
Spil-relaterede minispil/quizzes

Se det som en sidequest!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/03-13 15:26 
400 forsøg :D ok så har jeg det mindre skidt med kun at få nogen og fyrre på de 3-4 forsøg jeg brugte.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig