X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad-skal-I-spille-i-weekenden? tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 08/03-13 09:00 
Det er fredag (og det er det sikkert også næste fredag). Er det kun mig som har planer for hvilke spil der skal eksekveres i de kommende fridage?

L.A. Noire skal lukkes og slukkes, helst i aften. Derefter står den på Tomb Raider for resten af pengene.
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 08/03-13 09:16 
Regner med at den står på en hel del Sonic All-stars Transformed i weekenden.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 08/03-13 10:30, rettet 08/03-13 10:30 
Er vel på tide jeg bliver mere social herinde ^u^

Jeg er igang med Red Dead Redemption og regner med at stene det resten af weekenden ... Jeg mener jeg er ved at være halvvejs.
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
SonicSonicSkrevet 08/03-13 10:53 
Tomb Raider, og måske lidt Resi 6 hvis jeg keder mig bravt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 08/03-13 11:44 
RE 6 med Sonic, hvis han har lyst :P
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 08/03-13 11:56 
Jo for dævlen, jeg skraldgrinede da vi spillede sidst. Togscenen var super fantastisk, jeg har ikke grint så meget i længe over et spil :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 08/03-13 12:13 
Ja, der er lidt for en hver smag i det spil :P
Spiller nu: Animal Soccer World
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/03-13 12:33 
Jeg er ved at prøve kræfter med Monster Hunter 3 Ultimate.
Er der andre der spiller det, så vi kan udveksle hunter koder, eller hvad det hedder?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ElgenElgenSkrevet 08/03-13 12:55 
Diller?!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/03-13 13:13 
Dillertræf!
JmogJmogSkrevet 08/03-13 17:33 
To spil får min primære opmærksomhed i denne weekend:

Castlevania: Mirror of Fate til 3DS, da det lige er ankommet hos mig.
Borderlands 2. Downloadede det i udsalget forleden og det er godt nok rigtig lækkert og skørt indtil videre.
millenniummillenniumSkrevet 08/03-13 19:25 
Du må gerne komme med en mini-review af 3DS Castlevanie. Trænger snart til noget nyt krams på den håndholdte. :)

(Damn you, Epic Mickey 2. Damn you all to hell)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 08/03-13 19:37 
Hvad jeg har læst om det indtil videre lyder som et "fint nok spil", men ikke et Castlevania.
Med andre ord, som Lords of Shadow. :P

Men er også interesseret i at høre hvad Jmog og evt. andre der har investeret i det, synes om det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 08/03-13 20:09 
Mark of the ninja
LOL
Street fighter x tekken
skulls of the shogon
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
millenniummillenniumSkrevet 08/03-13 20:20 
Happy ED ... Street Fighter x tekken...? Landede sjovt nok også i min postkasse forleden. :)
The medium is the message.
vyssenvyssenSkrevet 08/03-13 21:16 
Valkyria chronicles.
nerosnerosSkrevet 08/03-13 22:02 
Tecmo World Soccer 96 og Real Bout Fatal Fury Special især ellers alt hvad der kan proppes ned i min CMVS!
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 08/03-13 22:18 
Ni No Kuni - det spil er godt. Det bedste siden Valkyria Chronicles? Måske. Er i al fald fanget af historien indtil videre.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JmogJmogSkrevet 08/03-13 22:28 
millennium>
Du må gerne komme med en mini-review af 3DS Castlevanie. Trænger snart til noget nyt krams på den håndholdte. :)

Der kommer et fuld review på geekculture, men skal nok komme med nogle korte indtryk herinde, så snart jeg har føling med hvordan spillet er.
JmogJmogSkrevet 10/03-13 03:26 
Jeg har kun nået en halvanden times spil indtil videre, men umiddelbart er spillet en meget blandet fornøjelse. Det er ikke som sådan dårligt, men Castlevania føles det bestemt ikke som. Det er meget tydeligt, at grafikken (bortset fra opløsningen) er lavet til kraftigere hardware og så skaleret ned med svingende resultat. Frameraten er irriterende lav. De får nogle gode ting ud af at spillet nu er i 3D (her mener jeg ikke 3d-stereoskopi), men det er på bekostning af detaljegrad og den millimeterpræcision, som 2D-titlerne har.

Flere detaljer i artiklen når den kommer men indtil videre vil jeg nok råde Castlevania-fans til at vente med at købe det. Det er en ganske anderledes gameplayoplevelse end vi er vant til i Castlevania-spillene.
millenniummillenniumSkrevet 11/03-13 10:05 
I'll skip. :)
The medium is the message.
OlimarOlimarSkrevet 11/03-13 20:21 
Jeg er positivt overrasket over CV:LOS:MoF, jeg syntes Jmogs bedømmelse er ude i hampen, lagde ikke mærke til nogen irriterende frame rate drops, du får det til at lyde som om det er eneste fokus. ( ud over når du bruger lvl 18 move L+ned og hold Y og der er +2 fjender på skærmen ) Det er et virkelig smukt spil og meget stemningsfyldt. Jeg tror at hvis man smider fanboy brillerne ( Mht Sotn ) Så er det et rigtig godt castlevania spil, det er bare en lidt ny retning de er gået i, mht til kamp systemet( minder meget om GoW, hvilket ikke er en dårlig ting, men MÅSKE ikke hører hjemme i vania universet) Eneste negative jeg har, er spillets længde, 100% på ca 10 timer er alt for lidt efter min mening.
IGN: 4.7
Edge: 7
Eurogamer: 7
CVG 8.4
Godisageek: 8
GIGA: 8
Nintendo Life: 8
ONM: 92
GamesRadar: 3/5
GamesBeat: 25
EGM: 6.5
VideoGamer: 9
Game Informer: 8.5
SumezSumezSkrevet 11/03-13 20:25 
Nu er jmog jo heller ikke decideret negativ, han siger primært at man bare ikke skal forvente et CV-spil, hvilket stemmer meget godt overens med det du også skriver, og det jeg tidligere nævnte at jeg har læst alle andre steder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 11/03-13 20:29, rettet 11/03-13 20:32 
Jeg tolkede bare hans indlæg som værende "nitpicking" på framerates og grafikken, jeg lagde ikke mærke til nogen af de punkter.

Edit: Mærke og ikke mære
JmogJmogSkrevet 11/03-13 21:45 
Olimar>
Jeg er positivt overrasket over CV:LOS:MoF, jeg syntes Jmogs bedømmelse er ude i hampen

Det var blot en vurdering efter en lille smule spil, hvilket var hvad folk havde efterspurgt. Og hvordan i alverden kan den være ude i hampen, når der er masser af reviews på nettet der netop bringer de samme punkter op?

lagde ikke mærke til nogen irriterende frame rate drops,

Der er skam ikke nogen drops som sådan i det jeg indtil videre har set. Den er bare konsekvent lav.

du får det til at lyde som om det er eneste fokus.

Næh, det gør jeg faktisk ikke.
JmogJmogSkrevet 11/03-13 22:17, rettet 11/03-13 22:22 
"overdrevent lav" - det siger jeg da ikke. Den er "mærkbart" lav i forhold til hvad vi er vant til i den genre. Nogen, som du, lægger slet ikke mærke til det. Andre vil synes det er dødirriterende. Andre igen (som mig) synes det hæmmer spilbarheden, dog uden at ødelægge spillet. Der er skam masser af sites, der nævner, at frameraten er uventet lav: Nintendolife, 1up, Digitalspy, Gametrailers. På Gamefaqs er der en decideret forumtråd, der kun handler om, at folk synes frameraten skæmmer spilbarheden. De her sites gør det altså ikke bare for at irritere dig - der ER lav framerate i det spil. Du er bare så heldig, at du ikke lægger mærke til det.

Men lad nu være med at gøre min vurdering af teknisk performance til et kriterie for om jeg synes spillet er godt eller ej. Det er ikke et kriterie for mig.

Hvis vi skal snakke gameplay, så kom du selv med en fin pointe - det minder om God of War. Jeg er indtil videre skeptisk overfor hvor godt den type gameplay egner sig til en sidescroller, men det får spillet jo rigelig lejlighed til at overbevise mig om. Jeg er jo kun lige startet på spillet.
SumezSumezSkrevet 11/03-13 23:38 
Framerate er godt nok også noget der stikker noget tydeligere ud i scrollende "2D"-spil, fremfor rendyrkede 3D-spil, hvor kameraet typisk bevæger sig frem og tilbage, mere end det bevæger sig til siderne.
Sonic Generations må være det perfekte eksempel på dette.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 12/03-13 05:56, rettet 12/03-13 05:59 
Hvis frameraten var så overdreven lav, som du beskriver det, og påstår at andre også siger. Ville det helt sikkert være et punkt der var bragt op af diverse sites som har givet det en score. Jeg fandt kun Videogamer som nævnte det, når der skete meget på skærmen. Altså 1 ud af 13.

Edit
Gider ikke linke de 13 sites da jeg har nævnt dem i første post, men en samling af reviews på http://www.metacritic.com/game/3ds/castlevan...-fate/critic-reviews giver en meget god ide om spillet.

Jeg poster lige det jeg skrev IGEN, da jeg fik fjernet det af en mod.
HeroldHeroldSkrevet 12/03-13 16:29 
Jeg skal spille Stikbold! på J-Popcon i weekenden :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 15/03-13 20:11 
Tomb Raider

Og God of War Ascension

Sådan fifty-fifty.
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 15/03-13 20:34 
mere Sonic Allstars Transformed. Det blev kun til 1 time sidste weekend :\
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 17/03-13 17:04 
Pokkers til børnefødselsdage og weekendrengøring. Jeg har slet ikke spillet nok TR. :)
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig