X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Thief 4


Svar
OlimarOlimarSkrevet 05/03-13 17:29, rettet 05/03-13 17:34 
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 01/03-14 19:55 
XBO versionen er klart den man skal nuppe hvis man går i højhælede sko :D

Thief 4
RaGeRaGeSkrevet 01/03-14 19:58 
hahahaha ;D

Ingen tessellation, 900p + crushed blacks i X1 udgaven... ohhhhh
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
slk486slk486Skrevet 02/03-14 03:23 
Bede-x>
slk486>
Ja. Trilinear filtering :/

Ret mig endelig, for jeg har dårligt styr på de tekniske detaljer, men er det ikke mere en texture streaming issue? Prøv at se filmen ved 2.18:

https://www.youtube.com/watch?v=WTWzUHrJGIQ#t=139

Damn. Godt jeg har SSD i min.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 02/03-14 14:04 
Både PS4 og Xbox One er tabere her. En sjusket titel.
enfenenfenSkrevet 13/05-15 09:55 
Meget sjusket titel. Den kunne jeg godt have undgået. Alligevel ender jeg med at spille alle sidemissioner for at få det hele med.

Kan absolut ikke anbefales.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 13/05-15 10:16 
Jeg gav også op i demoen alene. Vildt flot spil, men fuldstændig uinteressant at spille.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-15 18:25 
Jeg synes i er lige hårde nok ved det. Jeg gik også kold i det, men jeg fik indtrykket at spillet ville være en del bedre hvis man spillede på hard :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 13/05-15 19:23 
Jeg nød til dels kun selve hovedmissionerne - og kun de første. Alt andet var uinteressant. Elendig historie, som jeg hurtigt mistede interessen for.

Dialogerne på gaderne blev gentaget konstant. Generelt virkede der bare meget tomt. At loote småting var kedeligt - og man endte med at lede i alle skuffer efter småting for ikke at gå glip af noget. Det var dræbende kedeligt at gå rundt i byen. Her havde fast travel været en god feature. Loadetiderne var også alt for lange.

Det bedste i spillet var grafikken.

Jeg strakte mig til 4/10. Men overvejede 3/10. Men der var trods alt gode øjeblikke.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-15 20:24 
Jeg kan nikke genkendende til problemet med evigt gentagende dialog. Et problem jeg ikke fatter stadig findes i spil :/

Det kan virkelig være forfærdeligt irriterende, og Thief gør det i en ekstrem grad. Et andet godt eksempel er det nye Strider, som jeg droppede af denne grund.
Spiller nu: Phantasy Star IV
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig